Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Test nejlevnějšího skútru do 125 ccm. Dělník z Číny jezdí na misku benzinu

Před lety lidé nedočkavě stáli fronty na babetty před Mototechnou, dnes jsou levné skútry doménou prodejců autodílů. Značka Maxon díky tomu vede statistiky prodejů stopětadvacítkových skútrů, které můžete řídit jen s řidičákem na auto. Jak funguje a co vydrží nejlevnější a nejprodávanější stopětadvacítka v Česku?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S40t33a72n13i78s42l62a34v 86K18r42e71j40c88a14r 6797826983174

Proč se po roce1990 na Českém podnikatelském nebi neobjevil místo Stehlíka neobjevil ten jenž by dokázal vzkřísit zašlou slávu Jawy a ČZ aspoň v segmentu skůtrů a maloobjemových motokol 21. století? Nejde o kopírování Čínského vzoru. Ale Jawa, ČZ a ESO byly ve své době pojmy a nejen v Československu. Ano nemáme na Benneli , BMW nebo Suzuki, ale možná by jsme dokázali konkurovat Vespě! Favorit i Eska také zanikly protože to konkurence chtěla a v ČR se nenašel podnikatelský rváč jenž by se jí dokázal postavit. Proto se v ČR spokojujeme pouze s montovnou z dovezených dílů, jež v "kvalitě" nedokážeme vyrobit.

+1/−1
19.6.2016 8:32

J69i77ř73í 52K54o36c82u52r23e10k 6715654785278

ČR se nenašel podnikatelský rváč

--

Protože pro klomunisty byl jakýkoliv podnikatel MUKL - Muž Uřčený K Likvidaci. A že se za normalizace žilo z podstaty? Inu za to asi sotva můžou zápaďáci.

+2/−2
19.6.2016 14:01

S25t55a49n33i25s42l74a58v 37K69r21e25j52c53a94r 6397846763744

Ale v tom případě tím byl i dnes odsuzovaný ing. Čuba a prof. Trnka se svým Agrokombinátem Slušovice, a jejich Československou výrobou tehdejších počítačů, v kterých předběhli i Československou Teslu!!

0/0
19.6.2016 21:45

J42i49ř95í 56T79o58m12e17š 5762820173702

Každý ví, že měl styky a podporu na nejvyšších místech a výroba? Montáž z dílů, na které bylo tehdy embargo (i pro Teslu).

0/0
5.7.2016 5:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.