Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dozvuk dieselgate: Volkswagen „zařízne“ více než 40 modelů

Německý automobilový koncern Volkswagen přestane v příštích letech vyrábět více než 40 modelů automobilů. S odvoláním na nejmenované zdroje to napsal německý list Handelsblatt.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J77i95ř49í 24D95v92o40ř83á71k 5165259560948

Opravdu dozvuk ? Nebo zbožné přání výrobce ?

0/−2
20.6.2016 20:29

E53v95z63e39n 31S21o77u51k66u39p 1667244596928

Ježíš... Ti s tím nadělají.... Před 20 lety jezdilo to co mělo kola...

A ty jejich EURO x.... Co taková Čína nebo Indie... Miliardy aut bez nějakých EURO...

+3/−1
20.6.2016 19:36

J75i88ř23í 22S28c45h55w40a46c28h 8708254718606

no a pak je třeba v Pekingu smogová situace nějakých 300 dní v roce Rv

+2/0
20.6.2016 21:51

K33a45t33e38ř86i95n53a 27V10ý92b77o28r55n23á 6200659819

Souvislost s dieselgate je poněkud vágní. Jde v první řadě o omezení "kanibalismu" a maximalizaci zisků.

+8/0
20.6.2016 18:22

J10i46ř98í 63D93e58š92t 5965214488230

Stačí snad motory.

+1/−2
20.6.2016 17:36

V58a45c67l15a48v 27V28a30v16r38a 3367624495577

Ano, blázni a naivkové stále věří na elektromobily. Kdyby Tesla neměla sponzory, tak je dnes na dně. Na každém prodaném voze prodělávají 4,000 dolarů.

V době kdy litr benzínu stojí 13 Kč. A slibovaný model za 34,000 dolarů? Chtěl bych ho jednou vidět. Nikdy to nedokážou a tedy nikdy to nebude masově prodejné.

+12/−4
20.6.2016 17:24

R88o30m44a98n 88V42í29c80e45n70e78c 2729952388862

A na provoz po Tchaj-wanu je nutné platit ekologickou daň, protože dle jejich parametrů se nejedná o ekologické vozidlo. A bublina splaskla.

0/−2
20.6.2016 18:32

J39i40ř75í 56Z39ý68k64a 9349723791380

šlo o Hongkong a tam nejde o ekologické vozidlo, protože většina el. energie se tam vyrábí z uhlí a plynu (53%, 22% plyn, jaderky 22%).

U nás je to cirka 42%uhlí, 28% jádro, 3,5% plyn, 18% OZE. Takže mnohem více "EKO".

0/0
21.6.2016 8:51

J94á89n 58K53o72t82ú58č 2166154378586

Ale dokážu, len to nejaký čas potrvá. Nebude to zajtra. Ale už to čo dokázali doteraz je hodne. Verím, že raz bude vzduch v mestách čistejší.

0/0
21.6.2016 14:49

T97o31m16á92š 77V10a95l35d75e31r 7883420769

Budoucnost vidím. Akorát elektromobily nebudou mít současné baterie. Jsou i jiné zdroje elektrické energie.

0/0
21.6.2016 21:40

V97a60c15l19a88v 34V94a70v28r60a 3477394315907

VW, ač tu v USA má závod na výrobu aut dosud neumí postavit auto pro Američany. V tabulce nejprodávanějších se objevil kdysi jen jednou a to na asi 26.míatě s modelem Jetta. Tedy v podstatě jen proto, že měl Diesel a někteří se tu domnívali, že to je ta jejich "parketa".

Dnes v tabulce 30ti nejprodávanějších aut v Americe nefiguruje ani jedno jediné vozidlo z celé Evropy. Toyota, Honda, Nissan, Ford, Chevy, GMC a Chrysler je jiné kafe.

Nejprodávanějším vozidlem po více než dvacet let je stále Ford řady F.

F150 nebo GM Silverado nemají na světě konkurenci.

+4/−5
20.6.2016 17:20

J96a95n 23N89o33v59á80k 9415538504455

"F150 nebo GM Silverado nemají na světě konkurenci." ;-D

V Evropě jsou tyhle žravé krávy ve větším počtu neprodejné.

+11/0
20.6.2016 18:19

H89e63r38b46e13r17t 16M56a81c55h22á76n49ě 1264800416

Vávra je tu neznámější troll, a tyto nesmysly píše furt dokola...

0/−1
20.6.2016 18:25

T86o78m70á68š 63M55a18c97e39j62k41a 6641822957657

Proto na něho reaguji jen, zřídka, protože on na nepohodlné otázky neodpovídá. Hlavně, že tento hrdý Američan už na českých diksusích o sobě prozradil snad vše kromě velikosti svého přirození.

+2/0
20.6.2016 19:21

K16a64t73e97ř69i66n34a 25V52ý40b81o49r45n84á 6280739729

V Americe frčí Japonci. V Evropě jde střední třídu. Většina Američanů si evropské auto nemůže vůbec dovolit.

+4/0
20.6.2016 18:24
Foto

M52a27r92t61i82n 80K81o44u55b39e16k 3509757508726

radši bych si teda, stejně jako spousta lidí tam, nemoh dovolit evropskou střední třídu a jezdil taky v Camry

0/0
20.6.2016 18:55

K84a89t15e21ř74i28n20a 74V61ý63b27o37r80n16á 6710239219

A kdo Vám v tom brání? Je to levnější než srovnatelný Mercedes. Ovšem to je prémiová značka.

0/0
20.6.2016 19:57

T88o67m22á64š 12M13a33c82e90j63k23a 6361272737767

A kolik se v Evropě prodá Amerik? Kolik se tu prodá F150? Moc ne, že? Jo, Ford tu prodává a dobře, ale to jsem evropská auta pro evropský trh a v USA by asi moc šancí neměla.

0/0
20.6.2016 19:18

E89v18z63e55n 78S16o97u53k41u52p 1407974646538

Ale zapoměl jste na Hundai... Těch je na Floridě spousta....

Jinak ta "vyšší vrstva" Američanů si pořizuje převážně evropské nebo japonské vozy... Mercedes, BMW, Porche,Range Rover, Lexus, Acura, Infinity, Land cruiser, atd....

Z amerických je tak jedině v lepší třídě Cadillac....

A že F150 nebo GM Silverado nemají ve světě konkurenci ??? 8-o

Asi jste neslyšel o Toyota Hilux, RAV, Tundra, Sienna.... ;-)

0/0
20.6.2016 19:51

M10a37r82e25k 94H61r17u38b18y 6827852811388

Myslel jsem, ze problem je v motorech, ne v modelech. Takze ten 2.0 TDI v Brouku vadi, ale v Passatu je v pohode? 8-o:-P

+2/−2
20.6.2016 16:48

L83u63k95á47š 44Š88l49e47h71o51f26e44r 1143909235799

Ne, jen jste to nepochopil...

+2/0
20.6.2016 17:44

J22a70n 15N67o39v89á35k 9405218314225

Omezení množství modelů je jen úsporná strategie - osekání o nevýdělečné modely, ne přímé řešení dieselgate.

Dieselgate v nových autech plnících EURO6 není třeba řešit, tam se používají už jiné technologie.

+2/0
20.6.2016 18:21

M69i60r10o79s68l95a77v 23U89r45b14a95n 1186247151389

A jeste jeden, kdyz uz se bavime o limitach:

Přijde nekonečně mnoho matematiků do hospody. První si objednaná celé pivo, druhý půlku piva, třetí čtvrtinu, další šestnáctinku, další dvaatřicetinu a tak to pokračuje až do nekonečna. Hospodský se na ně podívá, řekne: "vy jste ale banda blb.cu," a načepuje dvě piva.

+16/−1
20.6.2016 16:24

M85i66r80o89s69l92a58v 94U22r80b23a97n 1926387651369

A tenhle znate ?

Prijde chlapik do hospody, chvili tam sedi a pak si objedna pivo.. potom druhe, za chvili dalsi dve, potom tri.. Hospodsky na to povida : Fibonacci, Fibonacci, ty se dneska zase ozeres..

+9/0
20.6.2016 16:22

L22i75b79o85r 70M70o56u47č36k76a 1338437185732

;-D clanku si nikdo nevsimal.. tak se udelal po 12. hodine refresh a prdnul se nahoru ... a bum .. 8 reakci ;-D

+1/0
20.6.2016 15:19

V95i53k33t61o49r 72N39á40r52o75ž12n15ý 3679872818

Logický krok. Jaký smysl má vyrábět například model SEAT Toledo , kterého se za den vyrobí nějakých 80 kusů ?

+4/−2
20.6.2016 15:18

S78t30a60n78i77s83l41a43v 28R66o24s20e42c63k92ý 9685249861479

článek není o typech, ale o modelech

0/−2
20.6.2016 15:31

J83a69k73u40b 87Š92a95f80a33n14d83a 7655127671641

Dokážete vyjmenovat alespoň 100 modelů ze skupiny VW?

+1/0
20.6.2016 16:05

J56a55n 71K63u40b89í64č19e14k 3944341618951

já ne vy ano?

+2/0
20.6.2016 16:21

R76o58m16a86n 28P30o13l22á14č88e71k 5856809125

To by se dalo. Pokud vezmeme liftback/combi minimálně u nás známých modelů. Pak třídveřové a 5 dvéřové menší modely. Ono to bude poměrně naskakovat. ;-)

0/0
20.6.2016 23:19

T17o39m44á11š 21K51u76c16h47a95ř 3597561568291

Místo radosti z řízení svého auta se budeme přesouvat elektromobilem alternativní taxislužby s automatickým řidičem.. :-P

To je asi jako souložit online, bekontaktně a bez rozlišení pohlaví. :-P

Čím to, že mě ta představa vůbec neláká? Asi už jsem starej.. :-/

+28/−2
20.6.2016 15:13

M60i69l45o63š 40B10o14u74k96a96l 8473817633524

Řidič bude mít jiné starosti, než točením kolečkem a kvrláním šaltpákou... bude nahazovač jističe, navazovat spojení se satelitem a za jízdy měnit baterky...;-D

+10/−2
20.6.2016 15:18

T51o65m10á77š 59K86u56c78h69a92ř 3227191288691

To spíš za jízdy vyhodí hlášku "Aplikace Řidič přestala pracovat." Po restartu pak "Probíhá aktualizace aplikace Řidič." Pak po půl hodině stahování "Nedostatek místa ve vnitřním úložišti. Odstraňte nepotřebné soubory." Po vyčištění pak "Aplikace Správce baterie nemůže najít soubor s kalibračními daty. Plně nabijte a pak zapnutím všech spotřebičů plně vybijte baterii." A pak operátorka ze služby GoogleCars: "Opravdu ještě do té porodnice chcete jet?" ;-)

+15/0
20.6.2016 15:47

R21o19m36a70n 72V83í60c44e52n18e55c 2809972428422

... "pokud chcete vypnout vozidlo, zmáčkněte nejprve START".

0/0
20.6.2016 18:34

J46á62n 39K87o34t64ú80č 2956814968686

Minimálne na diaľniciach bude už za pár rokov autopilot fungovať v pohode. A potom si môže každý vybrať, či chce šoférovať z Prahy do Splitu pre "radosť", alebo to nechá na automatiku...

0/0
21.6.2016 14:58

V71l81a98d51i50m30i80r 43K63r86a70u75s 6181788914170

tak treba zminovany volkswagen lze tezko vnimat jako vyrobce aut pro radost z rizeni. :) a verim, ze auta pro radost budou i nadale dokud bude po nich poptavka. viz napriklad ten novy kabrio fiat... :) a i elektricky auto nebo hybrid muze byt sakra pro radost. viz tesla nebo honda cr-z apod.

0/−2
20.6.2016 16:17

A22n90t31o77n87í24n 46S32v39o82b31o93d15a 3394223539732

Tesla, aby šetřila, tak mně zase překážela na silnici, jojo, to je potom dojezd, tedy doplížení

0/−1
20.6.2016 16:36

J14á22n 78K44o10t67ú35č 2986644778546

Chápem že toto je autoweb, ale predsa. Zďaleka nie vždy je jazda autom príjemný zážitok. Keď niekedy trčím v aute v zácpe na vstupe do nejakého mesta, tak by som bol omnoho radšej, keby som namiesto toho mohol presadnúť z nejakého s-bahnu do taxíka a podobne.

0/0
21.6.2016 14:54

T75o86m31á18š 41V56a67l15d60e28r 7803560459

Budu rád, až mi vůz odřídí kolonu a já si přečtu noviny, časopis apod.

0/0
21.6.2016 22:02

J75a22n 66K97l85i38m33a 7730263110142

Ještě že má volkswagen škodovku vsadím boty že se budou škodovky dělat i v Německu.

0/0
20.6.2016 15:08

P66e22t71r 22Č33e95r78m33á46k 9908565529610

Nerozumím, Škodovka je sice úspešná, ale to prakticky všechny značky koncernu (až na Seat). A škodovky v německu jsou spíše utopie, jednak jsou tam vyšší výrobní náklady a jednak továrny VW mají kapacity vesměs obsazené.

+2/0
20.6.2016 16:24

T23o61m57á71š 17B92a55š32a64n43d68a 2872109362230

Měli by přestat vyrábět všechny motory, neumí pořádně ani benzínové, ani dieselové.

+7/−12
20.6.2016 15:00

J36a53n 79N58o85v27á50k 4286847553809

No nevím jak současné motory od VW, ale starší poctivé nafty PD nebo s čerpadlem jsou nezničitelné a při správné péči dost vydrží.

+2/−4
20.6.2016 15:43

K63a49r56e20l 53N29o68v15o83t33n79y 6619661339545

PD je to nejhorsi, co VW kdy udelalo. Priznavaji, samozrejme neoficialne, i inzenyri VW, kdyz se s nimi ozerete.

+2/−3
20.6.2016 16:04

A80l12e78š 13N33o32v68o64t96n91ý 9216966666449

Když nebudou chlastat, nebudou chtít být zajímaví a bez tendencí někoho pobavit.

Je to samozřejmě nesmysl, alespoň z pohledu spolehlivosti a životnosti, na což nepotřebujete hodnocení opilých inženýrů.

+2/−1
20.6.2016 16:17

P72e42t72r 26Č35e38r16m75á53k 9888485299930

Nesmysl, právě naopak, PD bylo terno, v té době motory bez konkurence, tehdy začínající commonrail předčil prakticky ve všem. Emisní limity donutili vývojáře opustit tuto větev a začít se věnovat CR.

+2/0
20.6.2016 16:27
Foto

R51a88d55o91m23í35r 40Š45r48á49m81e32k 4588930836594

To je hezke tvrzení. Ale možná by to chtělo i doplnil nějakými fakty. Protože z praxe od lidi slyším přesný opak. Při přechodu na CR většinou nechtějí o PD už nikdy nic slyšet. Ale nejsem odborník. Tedy se nechám rád poučit.

0/0
20.6.2016 17:53

P28e42t31r 12Č70e21r90m17á44k 9408935489150

To je popis skutečnosti té doby, co kdo říká dneska je už subjektivní - většina 1,9TDI z té doby má dnes nalítáno okolo 500tis km(byť si dnešní majitelé myslí něco jiného), mnohdy i mnohem více, a jisté investice začínají být pochopitelně nutné, což možná vede k některým fámám. Dobové CR to mají buď už za sebou, nebo jsou dávno po výměně půl motoru. V podstatě jediná nevýhoda PD byl hrubý zvukový projev motoru, jinak spotřeba nebo spolehlivost byla neporovnatelná, česká nafta dělala CR šílený problémy už jako novým vozům. Dneska mají za sebou CR několik generací vývoje dál a porovnávat to nejde protože nikdo neví kde by PD byl kdyby se vyvíjel dál.

0/0
20.6.2016 19:08

T57o89m63á13š 37V26a75l50d98e96r 7703350979

CR je další schod ve vývoji motorů. To že v ČR nejsou schopni vyrobit kvalitní palivo je jedna věc. To, že vyrábí a prodávají palivo několik měsíců, které ani nesplňuje blbou normu a nikoho tato skutečnost netankuje je druhá věc. Tak co potom po CR chcete? Protože 1,4HDI PSA je velmi dobrý motor a výrobce, který jej vymyslel a jeho JTD ani nemusím připomínat. Naftu nemusím a mám radši benzín. Ale z nafty bych koupil jenom toto.R^

0/0
21.6.2016 22:11

T33o92m90á93š 76V44a32l26d35e56r 7263260339

Samozřejmě u JTD myslím Fiat. ;-):-)

0/0
21.6.2016 22:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.