Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dozvuk dieselgate: Volkswagen „zařízne“ více než 40 modelů

Německý automobilový koncern Volkswagen přestane v příštích letech vyrábět více než 40 modelů automobilů. S odvoláním na nejmenované zdroje to napsal německý list Handelsblatt.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J60i12ř28í 62D11v91o43ř95á75k 5105909130978

Opravdu dozvuk ? Nebo zbožné přání výrobce ?

0/−2
20.6.2016 20:29

E35v52z53e58n 33S22o69u39k66u52p 1777244206128

Ježíš... Ti s tím nadělají.... Před 20 lety jezdilo to co mělo kola...

A ty jejich EURO x.... Co taková Čína nebo Indie... Miliardy aut bez nějakých EURO...

+3/−1
20.6.2016 19:36

J79i40ř18í 79S98c42h43w92a79c88h 8128764378836

no a pak je třeba v Pekingu smogová situace nějakých 300 dní v roce Rv

+2/0
20.6.2016 21:51

K23a93t75e24ř53i12n51a 32V33ý58b98o12r95n71á 6920599499

Souvislost s dieselgate je poněkud vágní. Jde v první řadě o omezení "kanibalismu" a maximalizaci zisků.

+8/0
20.6.2016 18:22

J47i89ř88í 63D64e66š29t 5905694648420

Stačí snad motory.

+1/−2
20.6.2016 17:36

V71a63c55l55a84v 85V26a72v76r63a 3707174605567

Ano, blázni a naivkové stále věří na elektromobily. Kdyby Tesla neměla sponzory, tak je dnes na dně. Na každém prodaném voze prodělávají 4,000 dolarů.

V době kdy litr benzínu stojí 13 Kč. A slibovaný model za 34,000 dolarů? Chtěl bych ho jednou vidět. Nikdy to nedokážou a tedy nikdy to nebude masově prodejné.

+12/−4
20.6.2016 17:24

R17o59m80a96n 45V71í98c29e48n63e85c 2479302578372

A na provoz po Tchaj-wanu je nutné platit ekologickou daň, protože dle jejich parametrů se nejedná o ekologické vozidlo. A bublina splaskla.

0/−2
20.6.2016 18:32

J55i32ř82í 47Z18ý59k68a 9129523261200

šlo o Hongkong a tam nejde o ekologické vozidlo, protože většina el. energie se tam vyrábí z uhlí a plynu (53%, 22% plyn, jaderky 22%).

U nás je to cirka 42%uhlí, 28% jádro, 3,5% plyn, 18% OZE. Takže mnohem více "EKO".

0/0
21.6.2016 8:51

J54á30n 81K85o76t82ú38č 2166574168486

Ale dokážu, len to nejaký čas potrvá. Nebude to zajtra. Ale už to čo dokázali doteraz je hodne. Verím, že raz bude vzduch v mestách čistejší.

0/0
21.6.2016 14:49

T93o33m92á43š 52V24a91l68d46e64r 7683450319

Budoucnost vidím. Akorát elektromobily nebudou mít současné baterie. Jsou i jiné zdroje elektrické energie.

0/0
21.6.2016 21:40

V40a86c69l51a96v 47V57a38v79r35a 3267774465627

VW, ač tu v USA má závod na výrobu aut dosud neumí postavit auto pro Američany. V tabulce nejprodávanějších se objevil kdysi jen jednou a to na asi 26.míatě s modelem Jetta. Tedy v podstatě jen proto, že měl Diesel a někteří se tu domnívali, že to je ta jejich "parketa".

Dnes v tabulce 30ti nejprodávanějších aut v Americe nefiguruje ani jedno jediné vozidlo z celé Evropy. Toyota, Honda, Nissan, Ford, Chevy, GMC a Chrysler je jiné kafe.

Nejprodávanějším vozidlem po více než dvacet let je stále Ford řady F.

F150 nebo GM Silverado nemají na světě konkurenci.

+4/−5
20.6.2016 17:20

J86a13n 19N23o98v30á17k 9375588544745

"F150 nebo GM Silverado nemají na světě konkurenci." ;-D

V Evropě jsou tyhle žravé krávy ve větším počtu neprodejné.

+11/0
20.6.2016 18:19

H17e54r20b82e79r54t 85M84a60c54h88á23n85ě 1184190576

Vávra je tu neznámější troll, a tyto nesmysly píše furt dokola...

0/−1
20.6.2016 18:25

T20o24m97á75š 64M15a60c14e65j36k50a 6681242237127

Proto na něho reaguji jen, zřídka, protože on na nepohodlné otázky neodpovídá. Hlavně, že tento hrdý Američan už na českých diksusích o sobě prozradil snad vše kromě velikosti svého přirození.

+2/0
20.6.2016 19:21

K37a24t76e89ř92i47n54a 10V79ý40b92o84r17n97á 6890339159

V Americe frčí Japonci. V Evropě jde střední třídu. Většina Američanů si evropské auto nemůže vůbec dovolit.

+4/0
20.6.2016 18:24
Foto

M88a72r96t23i60n 77K20o11u92b15e27k 3529137278706

radši bych si teda, stejně jako spousta lidí tam, nemoh dovolit evropskou střední třídu a jezdil taky v Camry

0/0
20.6.2016 18:55

K47a51t60e97ř19i28n26a 19V64ý23b27o45r71n29á 6530169759

A kdo Vám v tom brání? Je to levnější než srovnatelný Mercedes. Ovšem to je prémiová značka.

0/0
20.6.2016 19:57

T13o45m78á51š 26M88a76c45e65j87k98a 6421372567757

A kolik se v Evropě prodá Amerik? Kolik se tu prodá F150? Moc ne, že? Jo, Ford tu prodává a dobře, ale to jsem evropská auta pro evropský trh a v USA by asi moc šancí neměla.

0/0
20.6.2016 19:18

E22v32z47e64n 46S90o24u85k72u62p 1417984426428

Ale zapoměl jste na Hundai... Těch je na Floridě spousta....

Jinak ta "vyšší vrstva" Američanů si pořizuje převážně evropské nebo japonské vozy... Mercedes, BMW, Porche,Range Rover, Lexus, Acura, Infinity, Land cruiser, atd....

Z amerických je tak jedině v lepší třídě Cadillac....

A že F150 nebo GM Silverado nemají ve světě konkurenci ??? 8-o

Asi jste neslyšel o Toyota Hilux, RAV, Tundra, Sienna.... ;-)

0/0
20.6.2016 19:51

M48a81r49e98k 51H49r67u47b28y 6307622831628

Myslel jsem, ze problem je v motorech, ne v modelech. Takze ten 2.0 TDI v Brouku vadi, ale v Passatu je v pohode? 8-o:-P

+2/−2
20.6.2016 16:48

L52u39k26á76š 37Š66l51e32h48o80f87e68r 1833879585169

Ne, jen jste to nepochopil...

+2/0
20.6.2016 17:44

J87a84n 88N44o13v27á16k 9595428844175

Omezení množství modelů je jen úsporná strategie - osekání o nevýdělečné modely, ne přímé řešení dieselgate.

Dieselgate v nových autech plnících EURO6 není třeba řešit, tam se používají už jiné technologie.

+2/0
20.6.2016 18:21

M18i74r13o27s12l62a38v 71U56r55b84a13n 1426907201989

A jeste jeden, kdyz uz se bavime o limitach:

Přijde nekonečně mnoho matematiků do hospody. První si objednaná celé pivo, druhý půlku piva, třetí čtvrtinu, další šestnáctinku, další dvaatřicetinu a tak to pokračuje až do nekonečna. Hospodský se na ně podívá, řekne: "vy jste ale banda blb.cu," a načepuje dvě piva.

+16/−1
20.6.2016 16:24

M10i61r39o66s60l18a41v 39U45r73b49a59n 1346327661449

A tenhle znate ?

Prijde chlapik do hospody, chvili tam sedi a pak si objedna pivo.. potom druhe, za chvili dalsi dve, potom tri.. Hospodsky na to povida : Fibonacci, Fibonacci, ty se dneska zase ozeres..

+9/0
20.6.2016 16:22

L51i59b43o57r 45M63o85u16č55k26a 1128597135802

;-D clanku si nikdo nevsimal.. tak se udelal po 12. hodine refresh a prdnul se nahoru ... a bum .. 8 reakci ;-D

+1/0
20.6.2016 15:19

V55i53k91t28o16r 97N12á28r55o98ž42n72ý 3819372238

Logický krok. Jaký smysl má vyrábět například model SEAT Toledo , kterého se za den vyrobí nějakých 80 kusů ?

+4/−2
20.6.2016 15:18

S78t46a34n88i49s60l82a56v 61R63o45s75e33c21k43ý 9165809361639

článek není o typech, ale o modelech

0/−2
20.6.2016 15:31

J27a95k66u15b 25Š68a41f33a13n43d24a 7715817571911

Dokážete vyjmenovat alespoň 100 modelů ze skupiny VW?

+1/0
20.6.2016 16:05

J75a79n 76K70u62b30í72č95e39k 3644701328771

já ne vy ano?

+2/0
20.6.2016 16:21

R16o21m92a61n 46P27o20l27á22č40e18k 5306189365

To by se dalo. Pokud vezmeme liftback/combi minimálně u nás známých modelů. Pak třídveřové a 5 dvéřové menší modely. Ono to bude poměrně naskakovat. ;-)

0/0
20.6.2016 23:19

T78o23m47á90š 63K27u41c44h63a38ř 3207721438541

Místo radosti z řízení svého auta se budeme přesouvat elektromobilem alternativní taxislužby s automatickým řidičem.. :-P

To je asi jako souložit online, bekontaktně a bez rozlišení pohlaví. :-P

Čím to, že mě ta představa vůbec neláká? Asi už jsem starej.. :-/

+28/−2
20.6.2016 15:13

M98i36l50o54š 45B63o27u91k50a61l 8353637473744

Řidič bude mít jiné starosti, než točením kolečkem a kvrláním šaltpákou... bude nahazovač jističe, navazovat spojení se satelitem a za jízdy měnit baterky...;-D

+10/−2
20.6.2016 15:18

T63o48m68á50š 54K92u92c81h91a72ř 3167141468701

To spíš za jízdy vyhodí hlášku "Aplikace Řidič přestala pracovat." Po restartu pak "Probíhá aktualizace aplikace Řidič." Pak po půl hodině stahování "Nedostatek místa ve vnitřním úložišti. Odstraňte nepotřebné soubory." Po vyčištění pak "Aplikace Správce baterie nemůže najít soubor s kalibračními daty. Plně nabijte a pak zapnutím všech spotřebičů plně vybijte baterii." A pak operátorka ze služby GoogleCars: "Opravdu ještě do té porodnice chcete jet?" ;-)

+15/0
20.6.2016 15:47

R56o63m51a72n 83V65í27c84e89n63e83c 2549192868722

... "pokud chcete vypnout vozidlo, zmáčkněte nejprve START".

0/0
20.6.2016 18:34

J85á65n 98K79o65t80ú25č 2696684288496

Minimálne na diaľniciach bude už za pár rokov autopilot fungovať v pohode. A potom si môže každý vybrať, či chce šoférovať z Prahy do Splitu pre "radosť", alebo to nechá na automatiku...

0/0
21.6.2016 14:58

V60l27a44d76i47m41i26r 55K44r85a20u61s 6781808564770

tak treba zminovany volkswagen lze tezko vnimat jako vyrobce aut pro radost z rizeni. :) a verim, ze auta pro radost budou i nadale dokud bude po nich poptavka. viz napriklad ten novy kabrio fiat... :) a i elektricky auto nebo hybrid muze byt sakra pro radost. viz tesla nebo honda cr-z apod.

0/−2
20.6.2016 16:17

A57n14t65o10n83í16n 19S15v17o16b33o79d89a 3404923819542

Tesla, aby šetřila, tak mně zase překážela na silnici, jojo, to je potom dojezd, tedy doplížení

0/−1
20.6.2016 16:36

J43á15n 10K50o23t25ú51č 2376624518856

Chápem že toto je autoweb, ale predsa. Zďaleka nie vždy je jazda autom príjemný zážitok. Keď niekedy trčím v aute v zácpe na vstupe do nejakého mesta, tak by som bol omnoho radšej, keby som namiesto toho mohol presadnúť z nejakého s-bahnu do taxíka a podobne.

0/0
21.6.2016 14:54

T74o13m30á98š 19V12a67l64d12e27r 7653530179

Budu rád, až mi vůz odřídí kolonu a já si přečtu noviny, časopis apod.

0/0
21.6.2016 22:02

J38a68n 40K18l45i65m13a 7910373160442

Ještě že má volkswagen škodovku vsadím boty že se budou škodovky dělat i v Německu.

0/0
20.6.2016 15:08

P75e56t36r 44Č88e24r72m30á64k 9328405149850

Nerozumím, Škodovka je sice úspešná, ale to prakticky všechny značky koncernu (až na Seat). A škodovky v německu jsou spíše utopie, jednak jsou tam vyšší výrobní náklady a jednak továrny VW mají kapacity vesměs obsazené.

+2/0
20.6.2016 16:24

T34o70m86á72š 38B78a37š77a60n91d22a 2532849432900

Měli by přestat vyrábět všechny motory, neumí pořádně ani benzínové, ani dieselové.

+7/−12
20.6.2016 15:00

J96a47n 92N46o95v84á32k 4616747323759

No nevím jak současné motory od VW, ale starší poctivé nafty PD nebo s čerpadlem jsou nezničitelné a při správné péči dost vydrží.

+2/−4
20.6.2016 15:43

K87a54r44e88l 83N97o64v54o83t74n77y 6409631589785

PD je to nejhorsi, co VW kdy udelalo. Priznavaji, samozrejme neoficialne, i inzenyri VW, kdyz se s nimi ozerete.

+2/−3
20.6.2016 16:04

A66l25e63š 24N90o13v79o80t33n26ý 9396926176109

Když nebudou chlastat, nebudou chtít být zajímaví a bez tendencí někoho pobavit.

Je to samozřejmě nesmysl, alespoň z pohledu spolehlivosti a životnosti, na což nepotřebujete hodnocení opilých inženýrů.

+2/−1
20.6.2016 16:17

P12e19t22r 50Č61e90r81m42á71k 9178245879400

Nesmysl, právě naopak, PD bylo terno, v té době motory bez konkurence, tehdy začínající commonrail předčil prakticky ve všem. Emisní limity donutili vývojáře opustit tuto větev a začít se věnovat CR.

+2/0
20.6.2016 16:27
Foto

R59a26d28o17m38í87r 27Š28r16á96m60e41k 4718170736214

To je hezke tvrzení. Ale možná by to chtělo i doplnil nějakými fakty. Protože z praxe od lidi slyším přesný opak. Při přechodu na CR většinou nechtějí o PD už nikdy nic slyšet. Ale nejsem odborník. Tedy se nechám rád poučit.

0/0
20.6.2016 17:53

P72e54t14r 57Č53e80r65m65á89k 9128665959330

To je popis skutečnosti té doby, co kdo říká dneska je už subjektivní - většina 1,9TDI z té doby má dnes nalítáno okolo 500tis km(byť si dnešní majitelé myslí něco jiného), mnohdy i mnohem více, a jisté investice začínají být pochopitelně nutné, což možná vede k některým fámám. Dobové CR to mají buď už za sebou, nebo jsou dávno po výměně půl motoru. V podstatě jediná nevýhoda PD byl hrubý zvukový projev motoru, jinak spotřeba nebo spolehlivost byla neporovnatelná, česká nafta dělala CR šílený problémy už jako novým vozům. Dneska mají za sebou CR několik generací vývoje dál a porovnávat to nejde protože nikdo neví kde by PD byl kdyby se vyvíjel dál.

0/0
20.6.2016 19:08

T53o55m10á12š 72V30a63l15d18e10r 7143890809

CR je další schod ve vývoji motorů. To že v ČR nejsou schopni vyrobit kvalitní palivo je jedna věc. To, že vyrábí a prodávají palivo několik měsíců, které ani nesplňuje blbou normu a nikoho tato skutečnost netankuje je druhá věc. Tak co potom po CR chcete? Protože 1,4HDI PSA je velmi dobrý motor a výrobce, který jej vymyslel a jeho JTD ani nemusím připomínat. Naftu nemusím a mám radši benzín. Ale z nafty bych koupil jenom toto.R^

0/0
21.6.2016 22:11

T94o21m61á18š 88V82a18l31d98e62r 7193400859

Samozřejmě u JTD myslím Fiat. ;-):-)

0/0
21.6.2016 22:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.