Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Elektrická formule z Prahy ovládla americké závody, jako jediná dojela

Studenti z Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze slaví úspěch. Tým eForce FEE Prague Formula zvítězil ve dvou červnových podnicích závodů studentské formule v kanadském Barrie a americkém Lincolnu. Tým z české techniky porazil účastníky ze špičkových světových univerzit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P80a69v65l82a 70H42r93a31d35i31l16o71v28a 3127221881224

A to se hezky cte. A myslim, jak znam CVUT, ze se u toho i spravne pobavili :) Bravo.

+6/0
23.6.2016 21:46

P17e74t78r 10M43a34r77š65o66u85n 5745668806736

Teda, podle nadpisu "ovladla zavody, jako jedina dojela", jsem si rikal jednooky mezi slepymi kralem? :D no, ale skutecnost k vitezstvi koukam byla v necem jinem ;)

+2/0
23.6.2016 19:13
Foto

J28i22ř54í 44D65v65o43ř75á36k 5135689560218

Ten nadpis charakterizuje elekromobily . A kdy se pojede 24 minut e-Le Mans ?

+7/0
23.6.2016 17:28

P73e16t40r 78K68e56t20n71e73r 6761849467444

http://www.electricautosport.com/2015/10/new-electric-racer-to-prepare-24-hours-of-le-mans-entry/

Ale to ma zabudovanej generator.

Ciste elektricky by museli menit baterky ve stylu Tesla Motors...

0/0
24.6.2016 15:41
Foto

J87i27ř14í 55D29v64o54ř56á86k 5595729660568

Takže prakticky elektrárna spalující fosilní paliva umístěná na kola .

0/0
24.6.2016 16:30

J32a78n 41V48e74l40i85k23ý 4135589358165

Je to pěkná soutěž, ale větší smysl pro pokrok v elektromobilech by IMO dávala soutěž pro vývojáře baterií.

0/0
23.6.2016 15:14

J16a19n 69V11e54l44i68k97ý 4305779258705

Jsou k něčemu ta přítlačná křídla v takhle malých rychlostech?

0/0
23.6.2016 14:25

D79a83v14i12d 63J86i55n66d21r21a 6330414406344

Vzhledem k velikosti těch křídel a některých úsecích, kdy ta formule fakt jede, tak ano jsou. Tuším že kluci s minulým autem měli přítlak přes 240kg...

+2/0
23.6.2016 14:58
Foto

J11i54ř59í 31D84v67o78ř48á23k 5545839540418

V úsecích , kdy ta formule fakt jede ? Asi rovinky . Jaký je aerodynamický odpor ?

0/0
23.6.2016 19:19

A25l14e68š 36J54a63v69ů67r90e35k 2832589260120

GRATULACE R^[>-]

+3/0
23.6.2016 11:11

J67a94k93u84b 38S70v30o42b24o47d97a 1922567911405

Uzasny moc gratuluji!

+2/0
23.6.2016 10:41

M70i59c28h19a54l 40K62o52h84o78u76t70e65k 4207284759716

Mozky by evidentně byly. Teď je ještě využít ve prospěch našeho státu. Ne je pouze připravit pro vstup na cestu expertů zahraničních firem.

+1/−3
23.6.2016 10:10

J67i64ř20í 53K29o68c54u83r21e81k 6885314375608

Člověk je majetkem státu a stát s ním může dle toho libovolně zacházet. ;-€

0/−3
23.6.2016 13:40

R16o77s37t30i75s65l49a70v 71J14a51n18d15a 5619109636310

Paráda, jen více takových zpráv!

+1/0
23.6.2016 9:12

J95a71r36o34m91í80r 85K50r89á72l 4340429584739

Vytrvalostní závod na 22 kilometrů ? 8-o A s průměrem necelých šedesát ?

+5/−5
23.6.2016 8:56

M30a57r28e70k 91M38a89l51ý 1192318961920

No jo, elektrika :-)

+2/0
23.6.2016 9:53

A15l11e20x 62K91o82u57b59a 6910592104361

Elektřina a cena téměř $30k, na cokoliv lepšího by byl potřeba citelně větší rozpočet...

+2/0
23.6.2016 10:35

J24a95r50o78m85í91r 24K38r22á40l 4310599864899

Takže je vidět, že jde o zajímavý experiment, a studenti se přesvědčí, že tudy cesta nevede.

+2/−6
23.6.2016 12:30

P17e35t41r 54R61o14m37á97n74e83k 8404367794514

Za daných podmínek byli nejlepší, co byste vlastně chtěl?

+3/0
23.6.2016 21:47

J83a97n 80N70o56v91á55k 9955868214655

Jaký dojezd byste si představoval u elektrické "motokáry" vážící kolem 200kg i s bateriemi.

+2/0
23.6.2016 22:26

V26í16ť68a 79L74o79b59p75r12e75i32s 2284479968954

Gratuluji pánové! Je vidět, že naše Alma Mater je opravdu kvalitní a řadí se mezi světové špičky! :-)

+4/0
23.6.2016 8:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.