Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Elektrická formule z Prahy ovládla americké závody, jako jediná dojela

Studenti z Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze slaví úspěch. Tým eForce FEE Prague Formula zvítězil ve dvou červnových podnicích závodů studentské formule v kanadském Barrie a americkém Lincolnu. Tým z české techniky porazil účastníky ze špičkových světových univerzit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P67a41v18l24a 37H26r15a40d54i40l23o77v37a 3827171681544

A to se hezky cte. A myslim, jak znam CVUT, ze se u toho i spravne pobavili :) Bravo.

+6/0
23.6.2016 21:46

P26e32t72r 51M58a92r78š58o28u38n 5455748696776

Teda, podle nadpisu "ovladla zavody, jako jedina dojela", jsem si rikal jednooky mezi slepymi kralem? :D no, ale skutecnost k vitezstvi koukam byla v necem jinem ;)

+2/0
23.6.2016 19:13
Foto

J95i67ř35í 45D93v70o60ř11á78k 5755869110788

Ten nadpis charakterizuje elekromobily . A kdy se pojede 24 minut e-Le Mans ?

+7/0
23.6.2016 17:28

P47e38t95r 61K62e25t23n79e77r 6581409187484

http://www.electricautosport.com/2015/10/new-electric-racer-to-prepare-24-hours-of-le-mans-entry/

Ale to ma zabudovanej generator.

Ciste elektricky by museli menit baterky ve stylu Tesla Motors...

0/0
24.6.2016 15:41
Foto

J38i65ř18í 86D69v65o83ř62á26k 5205119470228

Takže prakticky elektrárna spalující fosilní paliva umístěná na kola .

0/0
24.6.2016 16:30

J96a93n 25V52e96l63i56k23ý 4405309328765

Je to pěkná soutěž, ale větší smysl pro pokrok v elektromobilech by IMO dávala soutěž pro vývojáře baterií.

0/0
23.6.2016 15:14

J82a59n 56V96e28l19i94k36ý 4555429938915

Jsou k něčemu ta přítlačná křídla v takhle malých rychlostech?

0/0
23.6.2016 14:25

D90a15v31i27d 26J30i28n93d24r49a 6280294646354

Vzhledem k velikosti těch křídel a některých úsecích, kdy ta formule fakt jede, tak ano jsou. Tuším že kluci s minulým autem měli přítlak přes 240kg...

+2/0
23.6.2016 14:58
Foto

J60i76ř60í 34D96v45o85ř20á86k 5165379640978

V úsecích , kdy ta formule fakt jede ? Asi rovinky . Jaký je aerodynamický odpor ?

0/0
23.6.2016 19:19

A10l16e20š 65J63a98v32ů60r90e41k 2392969190110

GRATULACE R^[>-]

+3/0
23.6.2016 11:11

J37a61k42u40b 37S42v92o57b28o75d31a 1442587151805

Uzasny moc gratuluji!

+2/0
23.6.2016 10:41

M28i25c88h60a32l 27K87o13h82o63u29t41e73k 4697444309376

Mozky by evidentně byly. Teď je ještě využít ve prospěch našeho státu. Ne je pouze připravit pro vstup na cestu expertů zahraničních firem.

+1/−3
23.6.2016 10:10

J86i43ř58í 57K54o74c10u32r15e51k 6865444445298

Člověk je majetkem státu a stát s ním může dle toho libovolně zacházet. ;-€

0/−3
23.6.2016 13:40

R50o26s79t72i25s49l45a86v 83J49a58n58d76a 5179109286870

Paráda, jen více takových zpráv!

+1/0
23.6.2016 9:12

J82a54r93o56m25í56r 32K73r50á88l 4370279754109

Vytrvalostní závod na 22 kilometrů ? 8-o A s průměrem necelých šedesát ?

+5/−5
23.6.2016 8:56

M68a48r44e78k 25M93a95l28ý 1792908101590

No jo, elektrika :-)

+2/0
23.6.2016 9:53

A18l98e94x 96K91o32u85b62a 6130892504711

Elektřina a cena téměř $30k, na cokoliv lepšího by byl potřeba citelně větší rozpočet...

+2/0
23.6.2016 10:35

J34a68r56o98m74í60r 17K69r18á49l 4890209424379

Takže je vidět, že jde o zajímavý experiment, a studenti se přesvědčí, že tudy cesta nevede.

+2/−6
23.6.2016 12:30

P83e34t91r 64R73o12m56á64n48e33k 8774527954154

Za daných podmínek byli nejlepší, co byste vlastně chtěl?

+3/0
23.6.2016 21:47

J40a22n 95N77o96v71á53k 9555478964535

Jaký dojezd byste si představoval u elektrické "motokáry" vážící kolem 200kg i s bateriemi.

+2/0
23.6.2016 22:26

V29í82ť39a 51L68o19b84p64r63e47i61s 2704489268484

Gratuluji pánové! Je vidět, že naše Alma Mater je opravdu kvalitní a řadí se mezi světové špičky! :-)

+4/0
23.6.2016 8:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.