Diskuze
Šéf Volkswagenu už plánuje konec TDI
Děkujeme za pochopení.
L55a40d68i31s32l81a98v 53K39a43l85o82u28s
To je zvláštní. Na autobusech a nákladních vozech klidně zvládají Euro 5, jen u VW je to problém. Možná je problém u vysušeného ředitele BOSCH , který do toho montuje komponenty motoru.
T67o78m40á34š 69F87i69j38a66l84a
Pamatujete si na značky z RVHP? Barkas, Roman, Ikarus....vše bezín.
Nic moc jízdní vlastnosti, žralo to jak tank..
J42i63ř17í 47K98o98c36u29r59e70k
Jízdní vlastnosti autobusu a jeho spotřeba, navíc 40 letého kusu, jsou pro posouzení benzínového automobilu zcela zásadní.
T44o56m82á93š 72F18i36j30a46l59a
Jestli benzín dokáže to co nafta, tak se rád vrátím k benzínu. Zatím musím říct, že diesel, je 100 x spolehlivější, než benzín. Pokud máte problém, vyměňte automechanika, nebo autoservis. Obvykle je to vo tom...
J93a26n 35D53l86o13u36h14ý
Uz jenom to ze diesel technologicky obsahuje vic soucastek, motor musi odolat vyssim tlakum a nafta musi byt kvalitni je to co rikate uplna hloupost. Servisni vydaje jsou take vyssi. Nejspolehlivejsi jsou benzinaky s sesti a vice valci, ty nemaji problem nalitat pul milionu bez zavad.
P30e69t69r 96N15e23s83v82a98d26b19a
Kéž by diesely v osobních autech zakázali. To by byl raj na zemi.
J82a25r47o71m83í84r 66Č26e43c67h
Tento clovek urcite dodrzuje dopravni predpisy.1.9 TDi a 6.8 litru?Na takovou hodnotu jsem se nikdy nedostal.Bezne max do 5.8 litru a to kdyz to zenu s plnou zatezi na dovcu po dalnici.Vzduchac za 1500? Ma asi pozlaceny ramecek?Tento motor je proste drzak a jeho spolehlivost je prikladna.
K32a78r13e32l 48V46a81c92h21u95t
Záleží na nás, na všech, na každém z nás - zda a jak dlouho budeme muset ještě vdechovat ty nejjemnější částečky černého dehtu a plnit si jimi naše nejchoulostivější plícní sklípky a způsobovat si tak věčné astma a různé kašílky a bronchitýdy!!!
J10a25r38o10m74í58r 76Č79e87c35h
Podivejte se co jite?Vsechny motory na fosilni paliva vypousteji spaliny.
P37a13v36e75l 48J24o31s42e50f 85A70b69e68r80l51e
Nikdo mne nepřesvědčí, že diesel se spotřebou 6 litrů má vyšší emise než benzín se spotřebou 8,5.
V každém případě řešíme hovadiny protože budeme platit za kilometry...stát nám to spočítá, jeslí si někdo myslel že s elektromobilem ušetří..a celkem nevidím ekologickej mrozdí mezi hulicím výfukem a hulicím komínem elektrárny...
T47o58m68á41š 89B70a13š26a93n54d24a
Nejde jen o objem emisí, ale taky o jejich složení, že?
Ale s těmi elektromobily je to fakt, jen se ta zátěž přesune jinam a navíc i samotná výroba elektromobilu je energeticky mnohem náročnější.
F23r16a14n78t89i15š63e94k 12K64o18p26e14c41k17ý
Pracuji ve značkovém autoservisu a myslím si, že nafta patří do kamen......
T50o35m41á43š 85P43r36c98h18a47l
Po dieselech v klasických autech by tu neštěkl ani pes, nebýt té šílené daňové zátěže na palivu.
R96a64d33e86k 42D31o34l50e18ž35a45l
Právě. A to ještě jsme s českým rozdílem nafta x benzín na spotřební dani v Evropě úplní břídilové, jiné země to mají podstatně rozdílnější ve prospěch nafty, například na daních (například citovaná Francie).
O79d63s14t85r49a12n39ě41n63ý 10U82ž29i77v84a59t68e79l
J45i23n97d66ř80i35c81h 76L62u79k40e66š
To platilo u starších atmosfér. U moderních turbomotorů je to podobné jako u nafty. Díky přeplňování vzniká hodně NOx, a také se spékají kapky benzínu... Ale je pravda, že v porovnání vychází benzín lépe. Turbodiesel se rozmohl díky spotřebě a účinnosti. Jenže nízká spotřeba, vysoká účinnost nejde fyzikálně dohromady s produkcí NOx, kvůli kterým aféra vznikla. Evropa se hnala za spotřebou a snižováním objemu, Amíci mají holt asi levný benzin a nějaké čtyřlitrové V8 je nezruinuje...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.