- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pul milionu za tri valce s turbem co zerou 8 litru benzinu. To jsou komici! Vazeni ( neni to suv) za 600 tisic lze poridit novy Dodge Charger 3.6l V6 Pentastar. Spotreba je o litr vetsi ale sila motoru je mnohonasobne vetsi!!! To jenom pro srovnani co nam nabizeji automobilky bojici se bruselu....
tak proč tu proboha nejezdí ty úžasné ameriky?
Minulý týden jsem se projel v předváděcím VW Tiguan II. To je v podstatě stejné auto, jako Ateca a Kodak. Podstatný rozdíl proti Yetimu hlásí moje invalidní manželka- do toho auta se jí nastupuje lépe, má o něco delší odstup sedačky od přední hrany dveří. Dále jsou sedadla širší, i když ne o moc, ale dává to lepší komfort sezení. 150 HP a převodovka DSG jsou ideální, i když jsem 55 roků zvyklý na manuál, snadno jsem se přeškolil.
Rozhodující je ovšem cena: Tiguan II (od léta 2015) dostanete při trošce hledání už za 700.000 Kč, pokud vezmete předváděcí vůz nebo reimport. Ateca je zatím dražší. Škoda Kodák jistě také zahájí na vyšších cenách, než už teď trochu drahý Yeti.
Ateca a Kodiaq samozřejmě stejná auta nejsou, a to ani téměř.
Menší Ateca je budoucí Yeti II, Kodiaq je podstatně větší.
Mám doma v garáži Seat Ibiza 1992 SXI - 1.5 System Porsche (provedení SXI je vzácné). Dle mého názoru poslední skutečný Seat (vyráběly se od roku 1985), radost řídit, vypadá k světu a i přestože se hodně podobá tehdejším Fiatům tak má svůj originální design. Jsem moc rád, že jsem si ho pořídil a budu si ho opečovávat jak nejlépe umím, jen proto, abych si nemusel nikdy kupovat tyhle nový ošklivý spotřební paskvily. A než někdo začne trepat o "starý nebezpečný popelnici" - moje víkendovka má najeto 90tkm, dle STK je v perfektním stavu a můj strach na silnici tvoří právě individua ve vysokých bezpečných SUV co se cítí nesmrtelní.
to tady onehdá byl článek o jednom se starým seatem, nedala mu přednost někde někde u Tvarožné dodávka, bilance- mrtvá manželka a dvě malé děti, kdyby byl individum ve vysokém SUV, mohla jeho rodina žít, jinak auta se přizpůsobují potřebám zákazníků, dnes nestojí auto 50 platů jako v roce 1992
Tyhle krabice nemám moc rád. Není přes to vidět, co se děje vpředu a je to moc velké, takže to na parkovišti běžně zabírá více než jedno parkovací místo.
A hlavně zdržuje tam, kde běžné auto projede. Takže kvůli nim musím zbytečně čekat někde na pro ně úzké cestě.
Pořád nechápu tu módu dávat motocyklové motory do aut.
tak moda bych tomu neříkal, zákazníci to chtějí a kupují, tak výrobci na to reagují, nic víc bych v tom nehledal a je zbytečný v tom hledat nějaké spiknutí výrobců proti motoristům
Litrový motor s desetistupňovou převodovkou , aby bylo vůbec trochu použitelné. Díky EU za taková skvělá auta !
tak EU vás určitě nenutí, ať si to kupujete, takže je ta nenávist zbytečná
To video sice vypadá hezky, tak nějak docela efektně... - ale v reálu nemusí vevnitř vždycky přece sedět jenom řidič, ne?! ... Které kolo bude PAK ve vzduchu a které půjde ochotně k zemi, když bude auto plně naložené?
To je dobrý, tak oni to vyrábějí ve Škodovce a za pár měsíců se to bude prodávat jako Yeti. To je vidět jak s náma němci zametají. Česko až na posledním místě.
No, to by měli být naštvaní němci, že Passat je v podstatě převlečné superbéčko, Cayene je převlečný Touareg atd. atd.
Ja si pockam na pullitr. V jednohrnku.
To bude taký TURBO Pionier... :-)
Mel jsem Yetiho 1.2 77. Na dálnici to žralo i trávu kolem silnice. Natoz když se to naložilo... Jako nákupní taška pro manželku asi dobry, ale i trochu drahý...
Mám to a plný souhlas (1,2TSI), má to teda ženská do práce, jinak katastrofa!!!