Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Němci budou měřit emise v provozu. Auta, která čoudí, nepustí do měst

Německý Spolkový úřad pro životní prostředí (UBA) chce v reálném provozu kontrolovat emise aut. Vozům, které překročí zákonné normy, hodlá zakázat vjezd do center měst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P61e29t97r 63M89i85c88h39a94l29č84á40k 2694272730775

Vystupme z toho uboheho EU!

+1/−1
5.7.2016 21:59

J59a75n 17Ž69á23r30o44v47s48k67ý 8968609514678

Ouuu, tak to bych asi neprošel.

+1/0
4.7.2016 11:15

T19o95m75á85š 42K40u33c33h57a37ř 3287161318871

Takže samotným výrobcům stačí splnit emise v laboratorních podmínkách a zákazníka budou měřit v provozu? 8-o Jistě, mohou mu sebrat technickou, pokud najdou nepovolené úpravy, ale jinak je to selhání státu, pokud nedokázal zajistit korektní homologace v reálném provozu a zavíral oči při nereálných laboratorních testech. Vždyť už to, že povolovali výrobcům zalepovat kliky, přehušťovat pneu, dávat menší baterie a poloprázdnou nádrž bylo zcela zjevné podvádění a nikdo proti tomu nezasáhl. To nemluvím o tom, že výrobci nemuseli homologovat auta v té nejnepříznivější konfiguraci (plná výbava, široké gumy..), což taky vůbec nedává smysl. ;-O

O našem banánistánovém přístupu ostatně svědčí i to, že svolávačka a úpravy nejsou povinné. Jezdí tu tedy statisíce aut, která získala homologaci podvodem a nic se něděje. Nejen že nejsou stažena z provozu, dokoce ani nemusí na úpravu. Mentálně i společensky postě patříme na východ, někam k Ukrajině a dál, ať se to komu líbí, nebo ne. :-/

+1/−1
3.7.2016 13:02

J97a89n 49F31r66o31l42í71k 6656440355474

Při tom by jednodušše stačilo zakázat v Německu provoz aut z VW.;-D

+2/−2
30.6.2016 11:39

J98i62ř26í 50K28ü91h77r 2520606750436

A proč by to mělo stačit? To mi prosím vysvětlete?

0/0
30.6.2016 12:56

P92e40t41r 46M35i51c59h42a94l23č23á58k 2494762570395

A nejen auta, ale i nemecke degenerovane napady.

0/0
5.7.2016 22:01

L84i46b75o33r 20K50ř16u91p34a69l41a 3855103248528

už mi začoudili všechny možné znavky před očima včetně bavoráku, a co trprve některé motorky, zo je podýcháníčko když jedu na kole

0/0
6.7.2016 5:35

P45e47t24r 15M37i35c88h94a46l 2230834921522

Německé úřady při pozdějších testech emisí odhalily podezřele vysoké úrovně oxidu uhličitého (CO2) u 30 z 53 naftových modelů prověřovaných v reakci na emisní skandál Volkswagenu.

......

Tak nevím, ale nešlo při tom falšování o oxidy dusíku, tedy NOx?

0/0
29.6.2016 22:33

J85o49s67e10f 50Š44o47l67t24e98s 8194818890343

Taky, tohle byla další, méně propíraná kauza, protože je jasný, že limity CO2 neplní už vůbec nikdo.

0/0
29.6.2016 22:35

J54i11ř80í 28K55o94c97u69r23e12k 6625514115588

Emise CO2 jsou lineárně závislé na spotřebě. Ale čert vem sodovkový plyn.

0/0
29.6.2016 23:12

J56o80s86e96f 65Š23o48l47t30e72s 8844588790153

Však ano.

0/0
29.6.2016 23:26

J76i32ř24í 94S54c45h63w50a44c41h 8658464578876

tak samozřejmě spotřeba alias množství CO2 měřená podle jiné metodiky, než je NEDC nutně musí dát jiné výsledky. Jen by mě zajímalo kdo řekl, že zrovna tato nová jiná metodika je ta úplně správná....;-)

0/0
29.6.2016 23:40

J79o54s97e87f 91Š45o18l66t28e32s 8844338210153

Upřímně, čoudily mám chuť někdy vytáhnout z auta a nabančit jim. Vždyť to jsou hovada. Neřeknu, když si starej nafťák občas čmoudne při podřazení, to je normální. Ale když vyhodí briketu, že přes to není vidět, za to bych sbíral techničáky.

+5/−1
29.6.2016 21:23

P62e60t54r 69M45i27c64h45a79l 2470564561232

Jo, za vykuchaný DPF bych taky střílel.

+2/0
29.6.2016 22:34

J91i40ř51í 64K10o76c90u59r49e28k 6865704865688

Viditelné saze ještě nejsou to nejhorší, ty skutečně nebezpečné jsou příliš malé i na DPF a nejsou vidět. A kyselý smrad z NOx taky nic moc.

0/0
29.6.2016 22:58

J67o64s95e72f 68Š22o52l44t81e80s 8204758210693

Jako jo, ale tohle je prostě prasárna. Ať se na mně nikdo nezlobí, ale vyjet s něčím, co čoudí jak dehtující kamna, to se nedělá.

+2/−1
29.6.2016 23:06

J25a18n 27M50a45l88ý 3942732872795

To je zase ale blbost8-o Nejlepší na tom je, že skutečná ekologická stopa je u moderních aut větší než u at z 90 let. Ale to je v zájmu ekonomie jedno. Auto má být spotřební věc. K emisím - Hlavní je, aby stanice měření emisí skutečně měřili emise dle normy EURO a stanice STK netolerovali úpravy mající vliv ne ekologii, tzn, zaslepené EGR okruhy u benzinových i naftových motorů. Kuchané katalyzátory a nefunkční lamda sondy u benzinových i naftových motorů a kuchané FAP. TO je základ. Pokud jde o zdraví a myslím tím skutečně zdraví, pak je potřeba IHNED zavést u benzinových motorů s přímým vstřikem FAP ! jde tak o 90% všech přeplňovaných benzínů. Tyto motory při spalovacím cyklu produkují karcinogenní mikročástice v x-násobně větším objemu než dieselový motor. A z hlediska skutečného zájmu o zdraví občanů jsou tak daleko horší než diesely plnící normy EURO1+2 (těch už moc nejzedí).

+2/−3
29.6.2016 21:10

J30o32s43e23f 12T20i35k81v74a39r94t 2760244500

Máte v tom nějaký zmatek v to vstřikování, přeplňování, DPF a FAP. Pořádne si přečtěte co jste napsal.

0/−2
29.6.2016 21:21

J82a86n 10B49a94r69t83á88č10e78k 6895345200699

Nestačím se divit, že na tomto médiu má tento levotočivý neomarxistickký pokus podporu. Dokud bude spalovací motor, vždy bude mít nějaké emise. Celý byznys s emisema je jeden velký podvod, který vybraným soukromým subjetům dělá globálně veliký byznys. Já jen že nejde o nějaký vykuchaný filtr, či čudící TDi, tak si ještě jednou přečtěte o co jim v tomto konkrétním případě jde, abyste se pak nekoukali co schvalujete.

0/0
29.6.2016 21:04

M30a51r78t71i90n 18M91o48t88y18č30k78a 6691847927464

takhle to dopadá, když se do toho vloží mamlas co neví, jak funguje spalovací motor a vymejšlí emisní limity...

A za druhý. Žádný auto nebude NIKDY mít v reálným provozu emise shodný s těma v laboratoři, protože REALNÝ provoz nemá s tím laboratorním cyklem NIC společnýho.

+3/−1
29.6.2016 20:54

J39i29ř40í 13K98ü61h12r 2940346910206

Ale ne každý na to potřebuje speciální software, že?

+1/0
30.6.2016 12:58

V46l42a42d44i22m85í25r 22F53i87b26i15g33e41r 5904471201404

Tak za některými i docela novými diesly jsou po rozjezdu obláčky jako když se rozjíždí Brejlovec s nákladem ;-D

+4/0
29.6.2016 20:52

J73i89ř24í 14T17o41m59e15š 5782650303882

Že by tunning?

0/0
1.7.2016 20:51

J75a76r65o26s81l12a56v 74K85a66d83l68e79c 5911509132351

Jak můžou mít automobily neschopné provozu po městských komunikacích platné osvědčení o technické způsobilosti;-D;-D;-D

+1/0
29.6.2016 20:46

J79a67n 70C64i83g92l27e29r 7328371350124

Tak Němce asi naštvalo, jak se do nich všichni naváželi kvůli podvodu VW, tak teď zbuzerují každého řidiče, který nemá Volkswagen - změří mu emise. Bravo. Do center měst mohou jen imigranti - chodí pěšky do práce, tedy do žebroty...

0/0
29.6.2016 20:46

L61u80k45á56š 33Š97l49e37h66o25f18e45r 1633649875339

Jo, jet za filutou, ktery kresne obesel servis vymontovanim filtru pevnych castic, to je lahudka... Takze s timto jednoznacne souhlas!

+7/−3
29.6.2016 20:10
Foto

P40e45t36r 48P18r11o53c85h61á28z21k92a 3712976612794

Troufnu si tvrdit, že ve většině případů nepoznáte v provozu chybějící filtr pevných částí. Daleko víc se projeví špatně seřízený , nebo opotřebovaný motor. Vadné vstřiky, EGR a podobně. To nemluvím o tom, že je dost aut, co s výroby nemají filtr pevných částic a pokud jsou v pořádku ani nepoznáte, že je to diesel.Dneska když jsem jel s práce tak jsem měl pech celou cestu. Napřed starý vyšeptalý Renault, pak Avia a završila to Tatra, která kouřila jak starý parník.:-(

+4/−2
29.6.2016 20:21

P28e49t82r 14T12y33č33k68a 6525622979222

Avie jsou úplně nejhorší.

0/0
30.6.2016 0:00
Foto

P51e61t28r 29P37r39o95c91h91á97z62k52a 3782916692714

Souhlas.

0/0
1.7.2016 19:02

J79i37ř44í 94K27o55c65u44r25e14k 6295374215138

Pokud auto abnormálně čadí, tak to je zrovna v době, kdy probíhá "regenerace" DPF. Aneb odložení emisí na pozdější dobu.

+2/0
29.6.2016 23:10

P79e65t48r 55T72y20č65k91a 6725432689652

To by me zajimalo jak to chteji udelat magori.

+1/0
29.6.2016 19:24

L86u36k50á30š 60A33d40a62m96e72c 3347633270347

Jen abychom se neproregulovali do situace, že se nám centra měst začnou vylidňovat, neboť málokdo si bude moci dovolit automobil splňující emisní normy.

+5/−4
29.6.2016 19:21

P16e62t83r 22T34y76č63k79a 6945822869392

Zadny automobil nesplnuje laboratorni emisni normy. Vzdy zalezi na tom v jakych parametrech provozu ma byt mereni provedeno. Nehlede na to, ze se to muze menit i v prubehu mesicu podle pocasi, podle kvality natankovaneho paliva, podle servisniho cyklu kdy po vymene oleje a filtru budou emise nizsi nez pred vymenou apod.

+1/0
29.6.2016 19:26

J46a95r60e23k 45W70o60l58f 5890779180

No když občas po Praze vidím co za kraksny s černým dýmem v zádi jezdí po silnicích a "prošly" STK, tak s tímhle plně souhlasím! Lidi by měli mít soudnost...

+14/−3
29.6.2016 19:21

R74o83m67a13n 79P50o82l92á23č90e55k 5846599395

Za to moderní turbobenziny nečoudí, ale výsledek pro člověka stejný;-D

+3/−2
29.6.2016 19:54

M88i31c43h88a33l 55F54r46ý72d92a 1932659453582

"...prošly STK..." ;-DR^;-D

+1/0
29.6.2016 20:34

Ř88e91h66o75ř 25V84l74a46s50á18k 2604104541986

V pohodě. V nejhorším jim řeknu, že zrovna prchám před Asadem do Švédska. To si na mne netroufnou.

+2/0
29.6.2016 18:32

J93a26r54o50m75í62r 16Č81e38c25h 1103548627292

Auta cmoudi vsechny,spaluji totiz vetsinou fosilni paliva.To Nemci nevedi?

+5/−5
29.6.2016 17:49

J46i93ř20í 85T83e47p43r 4347980885195

Němci budou měřit čmoudíky, rakušané zakázali v autech řidičům úplně mobilovat,...........

Co tam mají dále za "omezení". Kam až nás doženou? Budeme moct alespoň točit volantem?

+2/0
29.6.2016 16:58

M43i53l23a83n 91C80h71a55l10u47p78a 7764496247693

Němci budou měřit čmoudíky? No nevím zda nejsou íčka v ohrožení ...

+2/0
29.6.2016 17:47

Ř95e82h20o37ř 60V25l40a22s26á14k 2234494231696

Pouze pokud dokážete dodržovat pravidla provozu alespoň tak dobře jako počítač. Žádných padesát a půl na padesátce.

+1/0
29.6.2016 18:33

H61o60n90z55a 61T65a29r 3619682534322

Už tet například měří mladým motorkářům. Jestli nemají upravený vytůněný pohon u svého přibližovala.

https://www.youtube.com/watch?v=3Njcer5McBI

+3/0
29.6.2016 16:52

J29a81n 17V29í98t25e43k 3456683771460

Dle rad TV Nova bych začal kontrolou, zda si dotyčný nevymontoval palivový filtr.

0/0
29.6.2016 20:11

C51y87r60i58l 28P23a11v67e87l66k32a 4416392848285

Trochu logiky to má, když vidím ty vyhulákané TDi v roukou mladých floutků v kšiltovkách, který mají od sazí celý zadní okno, tak bych je do města taky nepustil. Nafta patří do náklaďáku!

+12/−6
29.6.2016 16:44

J84i93ř62í 13B76á30r51t82ů 7372944589143

Jasně a autobusy do center taky nepouštět.

+2/−4
29.6.2016 19:35

J96i14ř97í 16K77o10c83u23r49e66k 6105174105478

Trolejbus je řešení. V Praze je nemoudře zrušili a tak jim tam čoudí a rachotí diesly. CNG je taky řešení - motor je o poznání tišší a zdaleka tolik nesazí.

0/0
29.6.2016 23:03

J66a85n 44B61a59r75t88á23č95e57k 6515155730699

Kudy to jezdíte? Navíc jak poznáte, že vámi pozorované auto má nějaký problém? Řekl bych, že váš příspěvek nemůžete nijak relevantně podložit a divím se, že někdo může něco takového doporučit.

+1/−1
29.6.2016 23:12

C30y45r76i30l 32P64a95v69e82l67k25a 4626382118145

Tak naposledy třeba takovej blb odjížděl od benzínky. Zahulil tak, že auto nebylo na moment vidět. Golf IV.

Jak to poznám? Co to je za otázku? Myslíte, že ty černý saze nejsou vidět???

+1/−2
30.6.2016 0:42

J44a36n 62B94a75r82t83á96č92e43k 6975375170909

Přesně jak jsem si myslel, jen nepodložený subjektivní dojem.Rv

+2/−2
30.6.2016 0:52

C11y58r35i94l 19P52a29v30e32l85k76a 4826702268605

;-D;-D;-D

0/−1
30.6.2016 1:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.