Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Němci budou měřit emise v provozu. Auta, která čoudí, nepustí do měst

Německý Spolkový úřad pro životní prostředí (UBA) chce v reálném provozu kontrolovat emise aut. Vozům, které překročí zákonné normy, hodlá zakázat vjezd do center měst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P46e25t19r 87M50i92c96h20a37l97č55á61k 2824572880595

Vystupme z toho uboheho EU!

+1/−1
5.7.2016 21:59

J63a22n 35Ž45á58r37o90v56s90k38ý 8988359434418

Ouuu, tak to bych asi neprošel.

+1/0
4.7.2016 11:15

T28o85m73á55š 58K58u91c44h83a61ř 3227671248861

Takže samotným výrobcům stačí splnit emise v laboratorních podmínkách a zákazníka budou měřit v provozu? 8-o Jistě, mohou mu sebrat technickou, pokud najdou nepovolené úpravy, ale jinak je to selhání státu, pokud nedokázal zajistit korektní homologace v reálném provozu a zavíral oči při nereálných laboratorních testech. Vždyť už to, že povolovali výrobcům zalepovat kliky, přehušťovat pneu, dávat menší baterie a poloprázdnou nádrž bylo zcela zjevné podvádění a nikdo proti tomu nezasáhl. To nemluvím o tom, že výrobci nemuseli homologovat auta v té nejnepříznivější konfiguraci (plná výbava, široké gumy..), což taky vůbec nedává smysl. ;-O

O našem banánistánovém přístupu ostatně svědčí i to, že svolávačka a úpravy nejsou povinné. Jezdí tu tedy statisíce aut, která získala homologaci podvodem a nic se něděje. Nejen že nejsou stažena z provozu, dokoce ani nemusí na úpravu. Mentálně i společensky postě patříme na východ, někam k Ukrajině a dál, ať se to komu líbí, nebo ne. :-/

+1/−1
3.7.2016 13:02

J31a47n 32F11r83o61l79í93k 6556840825184

Při tom by jednodušše stačilo zakázat v Německu provoz aut z VW.;-D

+2/−2
30.6.2016 11:39

J34i62ř95í 21K93ü71h76r 2950796680866

A proč by to mělo stačit? To mi prosím vysvětlete?

0/0
30.6.2016 12:56

P37e97t40r 66M28i37c73h32a89l22č13á35k 2534152960505

A nejen auta, ale i nemecke degenerovane napady.

0/0
5.7.2016 22:01

L80i60b33o40r 88K71ř49u34p39a47l72a 3665493908288

už mi začoudili všechny možné znavky před očima včetně bavoráku, a co trprve některé motorky, zo je podýcháníčko když jedu na kole

0/0
6.7.2016 5:35

P16e61t59r 94M13i53c94h61a66l 2800614911952

Německé úřady při pozdějších testech emisí odhalily podezřele vysoké úrovně oxidu uhličitého (CO2) u 30 z 53 naftových modelů prověřovaných v reakci na emisní skandál Volkswagenu.

......

Tak nevím, ale nešlo při tom falšování o oxidy dusíku, tedy NOx?

0/0
29.6.2016 22:33

J30o36s52e15f 96Š31o94l44t56e38s 8974648570153

Taky, tohle byla další, méně propíraná kauza, protože je jasný, že limity CO2 neplní už vůbec nikdo.

0/0
29.6.2016 22:35

J37i79ř63í 17K82o98c92u95r72e92k 6205924965858

Emise CO2 jsou lineárně závislé na spotřebě. Ale čert vem sodovkový plyn.

0/0
29.6.2016 23:12

J97o65s58e37f 79Š53o13l12t94e66s 8694288940823

Však ano.

0/0
29.6.2016 23:26

J59i32ř60í 39S55c47h67w80a12c73h 8788914138336

tak samozřejmě spotřeba alias množství CO2 měřená podle jiné metodiky, než je NEDC nutně musí dát jiné výsledky. Jen by mě zajímalo kdo řekl, že zrovna tato nová jiná metodika je ta úplně správná....;-)

0/0
29.6.2016 23:40

J63o58s93e13f 34Š19o46l90t78e70s 8844148120343

Upřímně, čoudily mám chuť někdy vytáhnout z auta a nabančit jim. Vždyť to jsou hovada. Neřeknu, když si starej nafťák občas čmoudne při podřazení, to je normální. Ale když vyhodí briketu, že přes to není vidět, za to bych sbíral techničáky.

+5/−1
29.6.2016 21:23

P84e96t46r 63M14i19c46h50a41l 2800474581282

Jo, za vykuchaný DPF bych taky střílel.

+2/0
29.6.2016 22:34

J26i62ř84í 57K86o50c78u48r45e71k 6655934855468

Viditelné saze ještě nejsou to nejhorší, ty skutečně nebezpečné jsou příliš malé i na DPF a nejsou vidět. A kyselý smrad z NOx taky nic moc.

0/0
29.6.2016 22:58

J67o52s89e54f 50Š45o42l95t15e36s 8244878920863

Jako jo, ale tohle je prostě prasárna. Ať se na mně nikdo nezlobí, ale vyjet s něčím, co čoudí jak dehtující kamna, to se nedělá.

+2/−1
29.6.2016 23:06

J23a26n 23M65a74l90ý 3292382932225

To je zase ale blbost8-o Nejlepší na tom je, že skutečná ekologická stopa je u moderních aut větší než u at z 90 let. Ale to je v zájmu ekonomie jedno. Auto má být spotřební věc. K emisím - Hlavní je, aby stanice měření emisí skutečně měřili emise dle normy EURO a stanice STK netolerovali úpravy mající vliv ne ekologii, tzn, zaslepené EGR okruhy u benzinových i naftových motorů. Kuchané katalyzátory a nefunkční lamda sondy u benzinových i naftových motorů a kuchané FAP. TO je základ. Pokud jde o zdraví a myslím tím skutečně zdraví, pak je potřeba IHNED zavést u benzinových motorů s přímým vstřikem FAP ! jde tak o 90% všech přeplňovaných benzínů. Tyto motory při spalovacím cyklu produkují karcinogenní mikročástice v x-násobně větším objemu než dieselový motor. A z hlediska skutečného zájmu o zdraví občanů jsou tak daleko horší než diesely plnící normy EURO1+2 (těch už moc nejzedí).

+2/−3
29.6.2016 21:10

J97o62s32e84f 48T34i79k68v27a72r77t 2960514350

Máte v tom nějaký zmatek v to vstřikování, přeplňování, DPF a FAP. Pořádne si přečtěte co jste napsal.

0/−2
29.6.2016 21:21

J95a23n 84B30a56r58t42á97č57e91k 6355285570109

Nestačím se divit, že na tomto médiu má tento levotočivý neomarxistickký pokus podporu. Dokud bude spalovací motor, vždy bude mít nějaké emise. Celý byznys s emisema je jeden velký podvod, který vybraným soukromým subjetům dělá globálně veliký byznys. Já jen že nejde o nějaký vykuchaný filtr, či čudící TDi, tak si ještě jednou přečtěte o co jim v tomto konkrétním případě jde, abyste se pak nekoukali co schvalujete.

0/0
29.6.2016 21:04

M29a94r26t39i58n 77M56o86t22y57č57k79a 6551557697294

takhle to dopadá, když se do toho vloží mamlas co neví, jak funguje spalovací motor a vymejšlí emisní limity...

A za druhý. Žádný auto nebude NIKDY mít v reálným provozu emise shodný s těma v laboratoři, protože REALNÝ provoz nemá s tím laboratorním cyklem NIC společnýho.

+3/−1
29.6.2016 20:54

J18i26ř74í 87K68ü60h15r 2980806450786

Ale ne každý na to potřebuje speciální software, že?

+1/0
30.6.2016 12:58

V98l15a40d59i29m76í78r 49F32i55b48i47g73e78r 5184111371724

Tak za některými i docela novými diesly jsou po rozjezdu obláčky jako když se rozjíždí Brejlovec s nákladem ;-D

+4/0
29.6.2016 20:52

J76i12ř86í 37T37o82m19e53š 5692410673882

Že by tunning?

0/0
1.7.2016 20:51

J27a58r23o97s56l81a81v 96K37a13d75l16e46c 5731699772111

Jak můžou mít automobily neschopné provozu po městských komunikacích platné osvědčení o technické způsobilosti;-D;-D;-D

+1/0
29.6.2016 20:46

J18a59n 59C77i36g13l42e91r 7718771560494

Tak Němce asi naštvalo, jak se do nich všichni naváželi kvůli podvodu VW, tak teď zbuzerují každého řidiče, který nemá Volkswagen - změří mu emise. Bravo. Do center měst mohou jen imigranti - chodí pěšky do práce, tedy do žebroty...

0/0
29.6.2016 20:46

L75u16k47á80š 43Š38l88e33h74o32f36e28r 1393449735359

Jo, jet za filutou, ktery kresne obesel servis vymontovanim filtru pevnych castic, to je lahudka... Takze s timto jednoznacne souhlas!

+7/−3
29.6.2016 20:10
Foto

P80e89t62r 23P40r52o61c80h17á21z90k54a 3802166842134

Troufnu si tvrdit, že ve většině případů nepoznáte v provozu chybějící filtr pevných částí. Daleko víc se projeví špatně seřízený , nebo opotřebovaný motor. Vadné vstřiky, EGR a podobně. To nemluvím o tom, že je dost aut, co s výroby nemají filtr pevných částic a pokud jsou v pořádku ani nepoznáte, že je to diesel.Dneska když jsem jel s práce tak jsem měl pech celou cestu. Napřed starý vyšeptalý Renault, pak Avia a završila to Tatra, která kouřila jak starý parník.:-(

+4/−2
29.6.2016 20:21

P34e57t61r 95T38y34č13k45a 6795532359852

Avie jsou úplně nejhorší.

0/0
30.6.2016 0:00
Foto

P33e41t47r 90P39r17o20c80h24á43z19k32a 3542656722324

Souhlas.

0/0
1.7.2016 19:02

J46i43ř52í 68K47o33c93u81r82e76k 6955554865278

Pokud auto abnormálně čadí, tak to je zrovna v době, kdy probíhá "regenerace" DPF. Aneb odložení emisí na pozdější dobu.

+2/0
29.6.2016 23:10

P42e85t26r 75T57y75č72k98a 6255722949132

To by me zajimalo jak to chteji udelat magori.

+1/0
29.6.2016 19:24

L87u90k47á38š 50A71d60a79m97e46c 3117663470107

Jen abychom se neproregulovali do situace, že se nám centra měst začnou vylidňovat, neboť málokdo si bude moci dovolit automobil splňující emisní normy.

+5/−4
29.6.2016 19:21

P47e65t18r 61T20y64č93k96a 6105322169782

Zadny automobil nesplnuje laboratorni emisni normy. Vzdy zalezi na tom v jakych parametrech provozu ma byt mereni provedeno. Nehlede na to, ze se to muze menit i v prubehu mesicu podle pocasi, podle kvality natankovaneho paliva, podle servisniho cyklu kdy po vymene oleje a filtru budou emise nizsi nez pred vymenou apod.

+1/0
29.6.2016 19:26

J18a96r59e47k 28W78o72l43f 5440129430

No když občas po Praze vidím co za kraksny s černým dýmem v zádi jezdí po silnicích a "prošly" STK, tak s tímhle plně souhlasím! Lidi by měli mít soudnost...

+14/−3
29.6.2016 19:21

R53o36m34a94n 16P29o95l84á58č37e57k 5386169895

Za to moderní turbobenziny nečoudí, ale výsledek pro člověka stejný;-D

+3/−2
29.6.2016 19:54

M63i62c40h18a90l 89F25r32ý71d63a 1632309593282

"...prošly STK..." ;-DR^;-D

+1/0
29.6.2016 20:34

Ř31e92h14o64ř 44V32l64a35s85á68k 2874764141466

V pohodě. V nejhorším jim řeknu, že zrovna prchám před Asadem do Švédska. To si na mne netroufnou.

+2/0
29.6.2016 18:32

J56a51r60o67m53í57r 63Č25e42c35h 1533218277312

Auta cmoudi vsechny,spaluji totiz vetsinou fosilni paliva.To Nemci nevedi?

+5/−5
29.6.2016 17:49

J63i69ř40í 84T68e77p63r 4647330915935

Němci budou měřit čmoudíky, rakušané zakázali v autech řidičům úplně mobilovat,...........

Co tam mají dále za "omezení". Kam až nás doženou? Budeme moct alespoň točit volantem?

+2/0
29.6.2016 16:58

M82i35l37a76n 70C29h23a85l77u74p29a 7134946767123

Němci budou měřit čmoudíky? No nevím zda nejsou íčka v ohrožení ...

+2/0
29.6.2016 17:47

Ř63e15h60o77ř 21V33l15a43s70á25k 2384124181356

Pouze pokud dokážete dodržovat pravidla provozu alespoň tak dobře jako počítač. Žádných padesát a půl na padesátce.

+1/0
29.6.2016 18:33

H82o90n28z67a 73T69a31r 3369472714152

Už tet například měří mladým motorkářům. Jestli nemají upravený vytůněný pohon u svého přibližovala.

https://www.youtube.com/watch?v=3Njcer5McBI

+3/0
29.6.2016 16:52

J39a34n 48V55í43t66e44k 3186663241570

Dle rad TV Nova bych začal kontrolou, zda si dotyčný nevymontoval palivový filtr.

0/0
29.6.2016 20:11

C14y54r80i70l 77P91a66v61e41l27k15a 4596932838115

Trochu logiky to má, když vidím ty vyhulákané TDi v roukou mladých floutků v kšiltovkách, který mají od sazí celý zadní okno, tak bych je do města taky nepustil. Nafta patří do náklaďáku!

+12/−6
29.6.2016 16:44

J44i31ř16í 79B36á66r87t71ů 7802974659863

Jasně a autobusy do center taky nepouštět.

+2/−4
29.6.2016 19:35

J36i58ř92í 92K50o21c35u85r72e86k 6135914395698

Trolejbus je řešení. V Praze je nemoudře zrušili a tak jim tam čoudí a rachotí diesly. CNG je taky řešení - motor je o poznání tišší a zdaleka tolik nesazí.

0/0
29.6.2016 23:03

J85a39n 87B34a73r54t71á42č32e23k 6125855860899

Kudy to jezdíte? Navíc jak poznáte, že vámi pozorované auto má nějaký problém? Řekl bych, že váš příspěvek nemůžete nijak relevantně podložit a divím se, že někdo může něco takového doporučit.

+1/−1
29.6.2016 23:12

C26y81r10i71l 22P14a39v13e48l33k63a 4486682968375

Tak naposledy třeba takovej blb odjížděl od benzínky. Zahulil tak, že auto nebylo na moment vidět. Golf IV.

Jak to poznám? Co to je za otázku? Myslíte, že ty černý saze nejsou vidět???

+1/−2
30.6.2016 0:42

J57a28n 24B50a66r80t57á83č55e33k 6205255930369

Přesně jak jsem si myslel, jen nepodložený subjektivní dojem.Rv

+2/−2
30.6.2016 0:52

C79y90r64i34l 44P69a89v85e40l78k34a 4396822898645

;-D;-D;-D

0/−1
30.6.2016 1:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.