Diskuze

Němci budou měřit emise v provozu. Auta, která čoudí, nepustí do měst

Německý Spolkový úřad pro životní prostředí (UBA) chce v reálném provozu kontrolovat emise aut. Vozům, které překročí zákonné normy, hodlá zakázat vjezd do center měst.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Vystupme z toho uboheho EU!

1 1
možnosti

Ouuu, tak to bych asi neprošel.

1 0
možnosti
TK

Takže samotným výrobcům stačí splnit emise v laboratorních podmínkách a zákazníka budou měřit v provozu? 8-o Jistě, mohou mu sebrat technickou, pokud najdou nepovolené úpravy, ale jinak je to selhání státu, pokud nedokázal zajistit korektní homologace v reálném provozu a zavíral oči při nereálných laboratorních testech. Vždyť už to, že povolovali výrobcům zalepovat kliky, přehušťovat pneu, dávat menší baterie a poloprázdnou nádrž bylo zcela zjevné podvádění a nikdo proti tomu nezasáhl. To nemluvím o tom, že výrobci nemuseli homologovat auta v té nejnepříznivější konfiguraci (plná výbava, široké gumy..), což taky vůbec nedává smysl. ;-O

O našem banánistánovém přístupu ostatně svědčí i to, že svolávačka a úpravy nejsou povinné. Jezdí tu tedy statisíce aut, která získala homologaci podvodem a nic se něděje. Nejen že nejsou stažena z provozu, dokoce ani nemusí na úpravu. Mentálně i společensky postě patříme na východ, někam k Ukrajině a dál, ať se to komu líbí, nebo ne. :-/

1 1
možnosti
JF

J64a26n 22F28r19o25l18í44k

30. 6. 2016 11:39

Při tom by jednodušše stačilo zakázat v Německu provoz aut z VW.;-D

2 2
možnosti
JK

J98i15ř37í 73K58ü92h12r

30. 6. 2016 12:56

A proč by to mělo stačit? To mi prosím vysvětlete?

0 0
možnosti
PM

P15e18t40r 21M21i87c52h51a15l

29. 6. 2016 22:33

Německé úřady při pozdějších testech emisí odhalily podezřele vysoké úrovně oxidu uhličitého (CO2) u 30 z 53 naftových modelů prověřovaných v reakci na emisní skandál Volkswagenu.

......

Tak nevím, ale nešlo při tom falšování o oxidy dusíku, tedy NOx?

0 0
možnosti

Taky, tohle byla další, méně propíraná kauza, protože je jasný, že limity CO2 neplní už vůbec nikdo.

0 0
možnosti

Upřímně, čoudily mám chuť někdy vytáhnout z auta a nabančit jim. Vždyť to jsou hovada. Neřeknu, když si starej nafťák občas čmoudne při podřazení, to je normální. Ale když vyhodí briketu, že přes to není vidět, za to bych sbíral techničáky.

5 1
možnosti
PM

P47e29t39r 91M38i81c46h10a42l

29. 6. 2016 22:34

Jo, za vykuchaný DPF bych taky střílel.

2 0
možnosti
JM

J85a64n 21M73a17l12ý

29. 6. 2016 21:10

To je zase ale blbost8-o Nejlepší na tom je, že skutečná ekologická stopa je u moderních aut větší než u at z 90 let. Ale to je v zájmu ekonomie jedno. Auto má být spotřební věc. K emisím - Hlavní je, aby stanice měření emisí skutečně měřili emise dle normy EURO a stanice STK netolerovali úpravy mající vliv ne ekologii, tzn, zaslepené EGR okruhy u benzinových i naftových motorů. Kuchané katalyzátory a nefunkční lamda sondy u benzinových i naftových motorů a kuchané FAP. TO je základ. Pokud jde o zdraví a myslím tím skutečně zdraví, pak je potřeba IHNED zavést u benzinových motorů s přímým vstřikem FAP ! jde tak o 90% všech přeplňovaných benzínů. Tyto motory při spalovacím cyklu produkují karcinogenní mikročástice v x-násobně větším objemu než dieselový motor. A z hlediska skutečného zájmu o zdraví občanů jsou tak daleko horší než diesely plnící normy EURO1+2 (těch už moc nejzedí).

2 3
možnosti
JT

Máte v tom nějaký zmatek v to vstřikování, přeplňování, DPF a FAP. Pořádne si přečtěte co jste napsal.

0 2
možnosti
JB

Nestačím se divit, že na tomto médiu má tento levotočivý neomarxistickký pokus podporu. Dokud bude spalovací motor, vždy bude mít nějaké emise. Celý byznys s emisema je jeden velký podvod, který vybraným soukromým subjetům dělá globálně veliký byznys. Já jen že nejde o nějaký vykuchaný filtr, či čudící TDi, tak si ještě jednou přečtěte o co jim v tomto konkrétním případě jde, abyste se pak nekoukali co schvalujete.

0 0
možnosti
MM

takhle to dopadá, když se do toho vloží mamlas co neví, jak funguje spalovací motor a vymejšlí emisní limity...

A za druhý. Žádný auto nebude NIKDY mít v reálným provozu emise shodný s těma v laboratoři, protože REALNÝ provoz nemá s tím laboratorním cyklem NIC společnýho.

3 1
možnosti
JK

J96i11ř37í 72K37ü79h55r

30. 6. 2016 12:58

Ale ne každý na to potřebuje speciální software, že?

1 0
možnosti
VF

Tak za některými i docela novými diesly jsou po rozjezdu obláčky jako když se rozjíždí Brejlovec s nákladem ;-D

4 0
možnosti
JT

Že by tunning?

0 0
možnosti