Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na den hipíkem: zkusili jsme slavnou dodávku se stanem na zádech

Okusili jsme život hipíků a půjčili si starý volkswagen. Znalci mu říkají Bulli a olíznou se, protože na fotkách je to „nej“ provedení Westfalia s výklopnou střechou, kde se spí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z48d38e27n84ě88k 50D33u83b10e25c70k14ý 3177304440618

Je to už řada let, kdy jsem si vyzkoušel řízení T2, ale nevybavuji si, že bych měl problém se zrcátky. Zpátečka šla zařadit opravdu špatně, ale proti takové Avii to byla brnkačka.

0/0
16.7.2016 11:06

V82a85c46l93a39v 70V68a73v46r22a 3807214505357

jsem pracující tak snad nebudu spát takhle?

Hotel, Motel.. nebo teda něco porádného 3-4 násobných rozměrů.

Ale jo, z nouze..mohu spát i jako skrčenec. noc nebo i dvě.

0/−2
14.7.2016 2:18

M62a21r50t30i18n 18N80e40r13m84u75t 9447887168789

Pojďte všichni sem, Vaclav Vavra nadává na Ameriku!8-o8-o

+3/0
15.7.2016 0:49

J38a38n 63S88t72a15r36ý 8507200892765

Clanky na idnes jsou cim dal vetsi tragedie :-\

+14/0
9.7.2016 23:36

L69u53k47a75s 68N22o42v74a61k 4589629863228

Dodnes sem žil v domneni, ze Ponorka byla T1 a Bulli se prezdivalo az Praseti.....autor clanku umi prekvapit :(

0/0
9.7.2016 13:28

J36i80ř51í 81Z61ý28k94a 9809623941180

T1 ponorka, T2a knírač, T2b kulaťák, T3 hranaťák (ty se ještě dělí na vzducháče a plevelnaté vodníky a ropáky).

Bulli jsou dle mého názoru asi jen ty T1.

Co máte pod označením prase, netuším.

0/0
9.7.2016 15:38

J83o27s31e77f 29V36a69l40a 9390403483373

neexistuje zadne jasne urceni co je Bulli. Ani Wiki ani jine zdroje nemaji jasno. Nejzajimavejsi je to, ze se vyraz Bulli pouiva prevazne v severnim Nemecku, v Bavorsku je temer neznamy. Jinak Bulli nebo Bully maji zaregistrovano vyrobci John Deer (traktory) a Kaesboehrer (snehove rolby)

0/0
9.7.2016 19:27

T92o36m25á62š 11D24v53o29ř74á51k 3505623906626

Příště, až budete zkoušet psát článek, tak se zkuste alespoň podívat, jak se to dělá.

Třeba zde:

https://www.novinky.cz/cestovani/385236-cesti-skauti-zvladli-cestu-do-mongolska-starym-broukem.html

P.S. Nebo zkuste jiné povolání...

+14/0
9.7.2016 12:11

D53a88n90i94e95l 16S57o38b91o51t90a 9649554356870

Ohromujících 51 kW z dvoulitru v roce 78. Tak to mě pobavilo, vážně ohromující výkon.

0/0
9.7.2016 11:58

J31i56ř81í 87Z53ý58k55a 9459643931660

proti 37,5kW které měly předchozí ročníky (třeba moje z roku 1973) je to ohromující výkon ;-D

+2/0
9.7.2016 12:00

J19i75ř42í 41Z75ý67k85a 9659813801480

PS: musíte to brát tak, že jde o vzduchem chlazený motor a ty bohužel měly vždy nižší výkon než jejich soudobí vodouchlazení rivalové.

+1/0
9.7.2016 12:02

V44l44a41s78t63i43m73i71l 45T68e27n40c52e94r 4680740477130

Akorát s mobilhomem nezajíždět do kempu. Za ty ceny se klidně uložím v hotelu.Rv Jsem onehdá přijel do kempu s karavanem a slečna povídá že cena je bla bla bla a plus 75 kaček za el. přípojku 230 V na den. (Co tak asi v karavanu spotřebuji - trochu večer posvítit a dobít mobil) Tak jsem poděkoval a zbytek svěřil autobaterii. Škoda - mohl jsem vzít cirkulárku a celé odpoledne řezat dřevo.

+14/0
9.7.2016 11:22

J97o52s36e10f 38V96a81l94a 9600743323783

pokud potrebujete jenom svitit, tak staci LED bateriova lampa. Ale lednicku uz z autobaterie neutahnete, klasicka mala prenosna ma prikon pres 40W, tedy tak neco okolo 1kWh za den. Vetsi kompresorova lednicka ma sice stejnou spotrebu, ale kdo by si do kempu vozil lednicku s 150 l objemu ? Lze si koupit sice lednicku plynovou, ale i ta je do kombiku moc velka. Notebook a TV taky neco zerou. On obytnak je vzdycky drazsi na provoz nez nejaky bezny hotel. Pokud chcete usetrit, doporucuji jezdit stopem a s celtou, ale ne obytnakem.......

0/0
9.7.2016 19:13

J88i53ř17í 82Z21ý46k56a 9739943211700

má to dost velkou střechu, plácnul bych tam 250Wp solár a do motorového prostoru další baterku.

Kompresorové ledničky dělají i menší. Cirka 40-50L.

+2/0
9.7.2016 20:39

J92o57s97e90f 44V88a46l17a 9920473623823

s 250 Wp moc parady nenadelate. Bezna spotreba pidilednicky je 50 W/hod, s prumernym vykonem noveho solaru mate tak 125W (tak odhadem 50% Wp hodnoty pres den) cili na 24 hod. mate stezi na proud do lednicky, nemluvim o ztratach v regulatoru napeti a pri nabijeni akumulatoru., z toho s pribyvajicim vekem solaru pujde Wp rapidne dolu. takze za par let budete muset v noci startovat motor, aby lednicku uzivil. mensi lednicka neznamena mensi spotrebu. Moje domaci lednicka 170 l s mrazakem ma spotrebu asi 1,2 kW/ den (osobne mereno)

0/0
11.7.2016 21:56
Foto

P38a22t43r15i43k 95C67h82r97z 4488669782729

My jsme měli v květnu v Africe půjčený Nissan Navara. Auto bylo v "kempovací úpravě", mimo jiné dvě autobaterie, z toho jedna výhradně pro ledničku. Celou noc zvládla běžet na autobaterii, přes den se jezdilo, takže žádný problém.

Jasně, pokud někdo vezme obytňák, aby se uplácl na 14 dní na jednom místě, tak proč ne, ale pak mi to tak trochu postrádá smysl. Na obytňáku je zajímavé právě to, že je mobilní, mohu být každý den někde jinde (a netrápí mě skládání a rozkládání stanu).

+2/0
10.7.2016 22:49

J33o69s82e31f 28V73a18l86a 9800423523403

technicky to neni az tak jednoduche, krome silnejsiho alternatoru nez ma standardni musi byt oddelene obvody pro auto a pro mobilhome, aby se nevybila i startovaci baterie. Navic v Africe predpokladam , ze slo o standardni plynovou lednicku, protoze byl v aute asi i plyn, aby se dalo varit.......

0/0
11.7.2016 21:41
Foto

P15a46t15r24i67k 38C40h36r69z 4778699762419

lednička byla opravdu elektrická, druhá baterie byla opravdu jen pro ni. Plynová bomba v autě sice byla, ale samostatná (nezabudovaná) a byla určená pouze na vaření (přišrouboval se na ni vařič)

0/0
11.7.2016 22:19

M22a76r36t37i72n 53N89e28r27m21u29t 9627847748739

Já se jim moc nedivím, je to cca 1kW na 14 hodin, není elektroměr a nevíte, co si lidi pustí - vařič, klimu, topítko..

0/0
15.7.2016 0:57

M53a94r56e78k 90K74o37s58t62e68l40e19c36k52ý 6123546988

V rubrice Auto bývají jindy dobré články. Občas přijde vyjímka.

Tenhle naláká titulkem a nenabídne vůbec nic. Ten Petr Holeček by měl psát opravdu jenom do Expresu (anebo inzeráty) a ne do tématické části, které evidentně nerozumí. A stejně odfláknuté jsou i fotky. Na den hipíkem s autem z roku 1978? Nesmyslná poloha zrcátek? A kde je ten den, kdy byl hipíkem? Co jste s tou dodávkou zkusili? Bude další díl od nějakého lepšího autora?

+31/0
9.7.2016 9:12

Z16d89e15n95ě81k 58S18o88b61o21t87k35a 2854605829633

Krásný, nádherný praktický stroj. A díky americe a EU už se v brzké době můžeme s obdobnými auty rozloučit, jelikož díky vyumelkovane afere vw se omezi vyroba spousty stroju sa zůstane jenom par modelu. Dekuji Ameriko a EU.

+3/−6
9.7.2016 7:16

J66i81ř73í 31N89e85u66m84e27i73s67t41e43r 2632745243661

Na přestavby obytných vozů a dodávky obecně to bude mít rozhodně zdrcující dopad. Prej se přejde na dvoukoláky, Zdendo.

+9/0
9.7.2016 7:35
Foto

J29a56n 93D68o76č70e46k47a89l 1384626491335

Výjimečně odfláknutej článek :-P Rv

+42/−1
9.7.2016 0:48
Foto

P75a17v57e55l 69M69a37r33t19i29n33e30k 9775185901753

Trapna reklama. Cekal jsem clanek o legende.

+27/0
9.7.2016 0:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.