Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na den hipíkem: zkusili jsme slavnou dodávku se stanem na zádech

Okusili jsme život hipíků a půjčili si starý volkswagen. Znalci mu říkají Bulli a olíznou se, protože na fotkách je to „nej“ provedení Westfalia s výklopnou střechou, kde se spí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z43d14e84n15ě58k 65D16u58b27e76c89k46ý 3327324860938

Je to už řada let, kdy jsem si vyzkoušel řízení T2, ale nevybavuji si, že bych měl problém se zrcátky. Zpátečka šla zařadit opravdu špatně, ale proti takové Avii to byla brnkačka.

0/0
16.7.2016 11:06

V66a40c26l74a33v 37V40a10v54r89a 3257704745467

jsem pracující tak snad nebudu spát takhle?

Hotel, Motel.. nebo teda něco porádného 3-4 násobných rozměrů.

Ale jo, z nouze..mohu spát i jako skrčenec. noc nebo i dvě.

0/−2
14.7.2016 2:18

M64a45r88t14i15n 72N53e19r20m65u30t 9287937488369

Pojďte všichni sem, Vaclav Vavra nadává na Ameriku!8-o8-o

+3/0
15.7.2016 0:49

J26a87n 97S98t44a55r29ý 8797910212195

Clanky na idnes jsou cim dal vetsi tragedie :-\

+14/0
9.7.2016 23:36

L75u54k14a14s 75N89o86v51a39k 4349109433278

Dodnes sem žil v domneni, ze Ponorka byla T1 a Bulli se prezdivalo az Praseti.....autor clanku umi prekvapit :(

0/0
9.7.2016 13:28

J81i30ř23í 30Z15ý18k13a 9189463611270

T1 ponorka, T2a knírač, T2b kulaťák, T3 hranaťák (ty se ještě dělí na vzducháče a plevelnaté vodníky a ropáky).

Bulli jsou dle mého názoru asi jen ty T1.

Co máte pod označením prase, netuším.

0/0
9.7.2016 15:38

J73o37s72e75f 11V19a25l18a 9220923633763

neexistuje zadne jasne urceni co je Bulli. Ani Wiki ani jine zdroje nemaji jasno. Nejzajimavejsi je to, ze se vyraz Bulli pouiva prevazne v severnim Nemecku, v Bavorsku je temer neznamy. Jinak Bulli nebo Bully maji zaregistrovano vyrobci John Deer (traktory) a Kaesboehrer (snehove rolby)

0/0
9.7.2016 19:27
Foto

T64o15m61á54š 38D16v95o95ř91á86k 3645803626346

Příště, až budete zkoušet psát článek, tak se zkuste alespoň podívat, jak se to dělá.

Třeba zde:

https://www.novinky.cz/cestovani/385236-cesti-skauti-zvladli-cestu-do-mongolska-starym-broukem.html

P.S. Nebo zkuste jiné povolání...

+14/0
9.7.2016 12:11

D16a59n85i12e16l 66S18o52b85o12t62a 9249754386240

Ohromujících 51 kW z dvoulitru v roce 78. Tak to mě pobavilo, vážně ohromující výkon.

0/0
9.7.2016 11:58

J83i34ř15í 87Z66ý45k65a 9109563581790

proti 37,5kW které měly předchozí ročníky (třeba moje z roku 1973) je to ohromující výkon ;-D

+2/0
9.7.2016 12:00

J39i64ř30í 81Z49ý18k93a 9489833191580

PS: musíte to brát tak, že jde o vzduchem chlazený motor a ty bohužel měly vždy nižší výkon než jejich soudobí vodouchlazení rivalové.

+1/0
9.7.2016 12:02

V35l90a57s19t56i61m74i51l 74T91e30n67c76e13r 4390740737670

Akorát s mobilhomem nezajíždět do kempu. Za ty ceny se klidně uložím v hotelu.Rv Jsem onehdá přijel do kempu s karavanem a slečna povídá že cena je bla bla bla a plus 75 kaček za el. přípojku 230 V na den. (Co tak asi v karavanu spotřebuji - trochu večer posvítit a dobít mobil) Tak jsem poděkoval a zbytek svěřil autobaterii. Škoda - mohl jsem vzít cirkulárku a celé odpoledne řezat dřevo.

+14/0
9.7.2016 11:22

J69o92s85e54f 56V86a77l87a 9640303223163

pokud potrebujete jenom svitit, tak staci LED bateriova lampa. Ale lednicku uz z autobaterie neutahnete, klasicka mala prenosna ma prikon pres 40W, tedy tak neco okolo 1kWh za den. Vetsi kompresorova lednicka ma sice stejnou spotrebu, ale kdo by si do kempu vozil lednicku s 150 l objemu ? Lze si koupit sice lednicku plynovou, ale i ta je do kombiku moc velka. Notebook a TV taky neco zerou. On obytnak je vzdycky drazsi na provoz nez nejaky bezny hotel. Pokud chcete usetrit, doporucuji jezdit stopem a s celtou, ale ne obytnakem.......

0/0
9.7.2016 19:13

J80i88ř40í 74Z75ý79k96a 9199363181470

má to dost velkou střechu, plácnul bych tam 250Wp solár a do motorového prostoru další baterku.

Kompresorové ledničky dělají i menší. Cirka 40-50L.

+2/0
9.7.2016 20:39

J81o16s14e46f 43V61a14l46a 9770283743263

s 250 Wp moc parady nenadelate. Bezna spotreba pidilednicky je 50 W/hod, s prumernym vykonem noveho solaru mate tak 125W (tak odhadem 50% Wp hodnoty pres den) cili na 24 hod. mate stezi na proud do lednicky, nemluvim o ztratach v regulatoru napeti a pri nabijeni akumulatoru., z toho s pribyvajicim vekem solaru pujde Wp rapidne dolu. takze za par let budete muset v noci startovat motor, aby lednicku uzivil. mensi lednicka neznamena mensi spotrebu. Moje domaci lednicka 170 l s mrazakem ma spotrebu asi 1,2 kW/ den (osobne mereno)

0/0
11.7.2016 21:56
Foto

P48a64t48r45i10k 32C77h73r19z 4318619852489

My jsme měli v květnu v Africe půjčený Nissan Navara. Auto bylo v "kempovací úpravě", mimo jiné dvě autobaterie, z toho jedna výhradně pro ledničku. Celou noc zvládla běžet na autobaterii, přes den se jezdilo, takže žádný problém.

Jasně, pokud někdo vezme obytňák, aby se uplácl na 14 dní na jednom místě, tak proč ne, ale pak mi to tak trochu postrádá smysl. Na obytňáku je zajímavé právě to, že je mobilní, mohu být každý den někde jinde (a netrápí mě skládání a rozkládání stanu).

+2/0
10.7.2016 22:49

J78o46s37e62f 94V75a58l43a 9830483723503

technicky to neni az tak jednoduche, krome silnejsiho alternatoru nez ma standardni musi byt oddelene obvody pro auto a pro mobilhome, aby se nevybila i startovaci baterie. Navic v Africe predpokladam , ze slo o standardni plynovou lednicku, protoze byl v aute asi i plyn, aby se dalo varit.......

0/0
11.7.2016 21:41
Foto

P41a53t13r25i75k 37C61h23r23z 4358219402619

lednička byla opravdu elektrická, druhá baterie byla opravdu jen pro ni. Plynová bomba v autě sice byla, ale samostatná (nezabudovaná) a byla určená pouze na vaření (přišrouboval se na ni vařič)

0/0
11.7.2016 22:19

M18a13r40t73i71n 83N51e60r94m82u67t 9187257338989

Já se jim moc nedivím, je to cca 1kW na 14 hodin, není elektroměr a nevíte, co si lidi pustí - vařič, klimu, topítko..

0/0
15.7.2016 0:57

M66a15r79e10k 72K58o49s46t29e16l16e85c58k86ý 6643326128

V rubrice Auto bývají jindy dobré články. Občas přijde vyjímka.

Tenhle naláká titulkem a nenabídne vůbec nic. Ten Petr Holeček by měl psát opravdu jenom do Expresu (anebo inzeráty) a ne do tématické části, které evidentně nerozumí. A stejně odfláknuté jsou i fotky. Na den hipíkem s autem z roku 1978? Nesmyslná poloha zrcátek? A kde je ten den, kdy byl hipíkem? Co jste s tou dodávkou zkusili? Bude další díl od nějakého lepšího autora?

+31/0
9.7.2016 9:12

Z51d64e23n49ě39k 53S73o10b66o39t79k58a 2294565669213

Krásný, nádherný praktický stroj. A díky americe a EU už se v brzké době můžeme s obdobnými auty rozloučit, jelikož díky vyumelkovane afere vw se omezi vyroba spousty stroju sa zůstane jenom par modelu. Dekuji Ameriko a EU.

+3/−6
9.7.2016 7:16

J38i24ř56í 30N40e39u88m59e62i93s53t64e76r 2652125173271

Na přestavby obytných vozů a dodávky obecně to bude mít rozhodně zdrcující dopad. Prej se přejde na dvoukoláky, Zdendo.

+9/0
9.7.2016 7:35
Foto

J45a16n 73D67o84č27e74k36a35l 1714906201655

Výjimečně odfláknutej článek :-P Rv

+42/−1
9.7.2016 0:48
Foto

P69a85v58e28l 46M57a50r75t81i20n34e34k 9885765591303

Trapna reklama. Cekal jsem clanek o legende.

+27/0
9.7.2016 0:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.