Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stylový oldschool: balonové pneumatiky a minimum elektroniky

V jednoduchosti je krása! Tuhle základní myšlenku se japonským konstruktérům Suzuki podařilo vystihnout už v roce 1973, když poprvé uvedli na trh řadu maloobjemových strojů RV s velkými tlustými koly. Nazvali jej chytlavým jménem Van Van a letos přišli s novým modelem posíleným moderní jednoválcovou dvoustovkou plnící normu Euro 3.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M98i58c92h78a13l 95M18o76t26y65č71k75a 4583690751159

Minuly Van Van mi prisla jeste o neco vetsi stylovka, ale ten osklivej vyfuk zustal bohuzel

0/0
15.7.2016 13:01

T24o51m66á21š 71K77u52c26h63a42ř 3677301238181

Jednoduché klasické motorky maximálně vítám. Asi ale zamrzí motor, odpovídající tomu, co mám v zahradní féze Mountfield. Tak aspoň že to dohnali tím balónem místo zadního kola. ;-D

0/0
15.7.2016 10:44

M70i16c34h30a50l 82S17e49m92i84k 7247639139746

Proč mají všichni tendenci jezdit po polích? co pak to je jejich pole?když to někdo zoral a to asi nechtel upěchovat... ;-O P.s. nejsem zemědělec

0/−2
15.7.2016 9:53

Z26d30e55n39ě59k 23T69r88u86t83n67o30v15s75k24ý 7703373876620

:) třeba je.. třeba není... třeba se předem dovolili, třeba ne... :D

0/0
15.7.2016 12:05

C17y94r65i51l 37P29a91v96e73l58k80a 4966172738775

Na mě je to teda malý, a Suzuki nemusím, ale s filozofií tohoto stroje úplně souzním. Jednoduché, přitom zajímavé, žádná elektronika, funkční, s předpokladem trvanlivosti. Mám dvě silný motorky z 90. let a jejich pojetí je stejné. V té době stejně dělali nejlepší stroje.

+6/0
15.7.2016 7:08

V10i42k85y38r 70B10o48h80u28m50i62l 29S77t41r35a31n56s36k11y 9947788606789

Jo, jo. Kdyby se takhle chtěli také inspirovat někteří výrobci auťáků.....

+1/0
15.7.2016 10:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.