Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Potrápili jsme nový Ford Focus RS. Je zběsile rychlý a zábavný

Dlouho očekávaný a v mnohém hodně jiný, takový je nový Ford Focus RS. Za necelý milion korun v něm dostane zákazník setsakramentsky rychlý hot-hatch s pohonem všech kol. Jak jsme si ovšem vyzkoušeli, RS je i přes svou rychlost a výbornou ovladatelnost autem, které může bez problémů sloužit každý den.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63á79n 50K68o43t45ú46č 2506744668586

Teda za mňa jednoznačne radšej Mustang. :-) Ale každému podľa chuti...

0/0
12.8.2016 11:21

J37i76ř65í 67S53c64h54w23a29c29h 8958464838626

já preferuji šikovnost oproti těžkopádnosti. Focus RS je vyvážený celek, navíc čtyřkolka. Mustang je motor, pak dlouho nic a pak za tím motorem "pokulhávající" zbytek auta, který tomu motoru prostě nestačí.

Takže já "bych raději" tento Focus.....;-)

0/0
12.8.2016 12:01

J49á25n 98K45o91t22ú28č 2826804348546

Ako píšem, každému podľa chuti. Ja som radšej na pomalú jazdu a kochanie sa. Mal som možnosť zajazdiť si s Mustangom (starším) pár stoviek km v Kanade a bol to dokonalý zážitok.

0/0
12.8.2016 13:07

J47o41s91e35f 96K54r64o61u31p52a 1819402216318

To jsou bláboly "zběsile rychlý a zábavný";-)

0/−1
11.8.2016 21:26

P70e18t59r 12B90á67č42a 8665156925295

Kamarad jej ma, skvele auto a vyborne jede R^

0/0
11.8.2016 14:09

J46a15n 81D54l40o54u95h41ý 7224169330619

Ford by se mel uz probrat, tenhle cinskej design je fakt humus. Co naplat, ze to je spickove genialni stroj, kdyz ho designem hrave prebije Ford Focus II RS ( idealne v svitive zelene).

+4/0
11.8.2016 8:17

T87o32m73á41š 84C62h19r66a84s87t23n31ý 2141684791883

A jaký design FF RS doporučujete? :-)

0/0
11.8.2016 9:55

J66a21n 79D35l97o15u60h49ý 7814179890979

Ford se sam chlubi, ze dela tzv. Globalni design. To jest vznikne takova divna vec, ktera se ma libit po celem svete (hlavne cina). Tyto prvky prevzal i Mustang, ten je ale snad nejmin polhcen timto stylem, asi proto ze je nejvic doma stale v USA.

+3/0
11.8.2016 11:13

M85a97r97t24i47n 55M70a79r27š36á57l 5141953367444

U Focusu mi to tolik nevadí, ale zmiňovaný jev mi vadí daleko více u Mercedesu.

+2/0
11.8.2016 13:33

A58l90e59š 49V70e73n16c74o11v35s96k63ý 1819704349588

Druhou generaci, to byl takový ostrý dravec.

+1/0
11.8.2016 14:47

A76l71e20š 79V85e89n97c83o58v96s98k71ý 1399634759398

Jo taky mě hned napadlo že dvojka je krásný auto i v základu a stejně tak i jednička je pěkná. Ale tohle je fakt takovej...no číňan:-(

0/0
11.8.2016 14:46

T71o69m11á57š 31V67a28v34e79r33k95a 7881490912884

To bych si musel k tomu pořídit i sudy s olejem, protože bych ten olej v těch zadních spojkách měnil pořád. A samozřejmě několik sad pneumatik k tomu.

+1/0
11.8.2016 7:27

J18a92n 77K79o41n84v55a58l68i91n75k89a 5730731441445

Ford tyhle hračky umí R^ Dvatrojka turbo je do takového stroje ideální.

+1/0
11.8.2016 7:23

J47a59k66u90b 21K68o75s 3366192520854

Nevím proč, ale auta co mají místo předních světel ty "oslí uši", tj. vytažené až k přednímu sloupku, nějak nemůžu vystát.

+7/0
11.8.2016 1:50

I10g62n92á19c 43M66r18k89v78i61č82k43a 2548262219425

R^

0/0
11.8.2016 11:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.