Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Potrápili jsme nový Ford Focus RS. Je zběsile rychlý a zábavný

Dlouho očekávaný a v mnohém hodně jiný, takový je nový Ford Focus RS. Za necelý milion korun v něm dostane zákazník setsakramentsky rychlý hot-hatch s pohonem všech kol. Jak jsme si ovšem vyzkoušeli, RS je i přes svou rychlost a výbornou ovladatelnost autem, které může bez problémů sloužit každý den.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J36á83n 68K68o71t64ú16č 2106954168146

Teda za mňa jednoznačne radšej Mustang. :-) Ale každému podľa chuti...

0/0
12.8.2016 11:21

J41i83ř23í 96S14c27h98w43a62c46h 8168914838296

já preferuji šikovnost oproti těžkopádnosti. Focus RS je vyvážený celek, navíc čtyřkolka. Mustang je motor, pak dlouho nic a pak za tím motorem "pokulhávající" zbytek auta, který tomu motoru prostě nestačí.

Takže já "bych raději" tento Focus.....;-)

0/0
12.8.2016 12:01

J85á90n 37K81o36t39ú95č 2246364698266

Ako píšem, každému podľa chuti. Ja som radšej na pomalú jazdu a kochanie sa. Mal som možnosť zajazdiť si s Mustangom (starším) pár stoviek km v Kanade a bol to dokonalý zážitok.

0/0
12.8.2016 13:07

J28o59s94e35f 27K54r28o23u34p51a 1469532356538

To jsou bláboly "zběsile rychlý a zábavný";-)

0/−1
11.8.2016 21:26

P12e56t45r 14B33á44č98a 8495816795375

Kamarad jej ma, skvele auto a vyborne jede R^

0/0
11.8.2016 14:09

J33a73n 65D19l88o15u24h95ý 7784549320739

Ford by se mel uz probrat, tenhle cinskej design je fakt humus. Co naplat, ze to je spickove genialni stroj, kdyz ho designem hrave prebije Ford Focus II RS ( idealne v svitive zelene).

+4/0
11.8.2016 8:17

T26o18m27á91š 67C41h81r42a65s83t78n79ý 2931914901903

A jaký design FF RS doporučujete? :-)

0/0
11.8.2016 9:55

J69a76n 45D79l67o12u53h87ý 7194339280379

Ford se sam chlubi, ze dela tzv. Globalni design. To jest vznikne takova divna vec, ktera se ma libit po celem svete (hlavne cina). Tyto prvky prevzal i Mustang, ten je ale snad nejmin polhcen timto stylem, asi proto ze je nejvic doma stale v USA.

+3/0
11.8.2016 11:13

M49a73r79t31i38n 39M36a85r40š75á66l 5661493237534

U Focusu mi to tolik nevadí, ale zmiňovaný jev mi vadí daleko více u Mercedesu.

+2/0
11.8.2016 13:33

A53l93e70š 26V96e24n53c29o42v74s63k70ý 1729294189678

Druhou generaci, to byl takový ostrý dravec.

+1/0
11.8.2016 14:47

A49l14e42š 67V84e61n50c49o66v16s60k25ý 1129204959658

Jo taky mě hned napadlo že dvojka je krásný auto i v základu a stejně tak i jednička je pěkná. Ale tohle je fakt takovej...no číňan:-(

0/0
11.8.2016 14:46

T23o58m58á26š 92V36a13v82e30r41k15a 7661660662164

To bych si musel k tomu pořídit i sudy s olejem, protože bych ten olej v těch zadních spojkách měnil pořád. A samozřejmě několik sad pneumatik k tomu.

+1/0
11.8.2016 7:27

J77a71n 36K62o34n80v37a90l12i53n13k20a 5460981501195

Ford tyhle hračky umí R^ Dvatrojka turbo je do takového stroje ideální.

+1/0
11.8.2016 7:23

J45a18k49u22b 23K13o25s 3416452300214

Nevím proč, ale auta co mají místo předních světel ty "oslí uši", tj. vytažené až k přednímu sloupku, nějak nemůžu vystát.

+7/0
11.8.2016 1:50

I35g79n94á82c 81M60r37k87v88i49č85k24a 2378322559155

R^

0/0
11.8.2016 11:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.