- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já bych řekl že někteří řidiči mají otupené smysly už od narození.
Vedro bylo i dříve a auta neměly ani klimatizaci....
Pamatuji chlapy v kombajnech, kde se vařili celé dny a za odměnu jim na ochlazení vozili žlutou či červenou limonádu. Klimatizace nebyla - stála by peníze.
Pomalá jízda - dost velký hluk, prach, a potřeba se soustředit na to, jak kombajn pracuje.
Bývaly doby kdy se střídali dva, potom v rámci úspor žně odřídil prakticky jeden člověk.
Ale pravda - večer v hospodě se vychladili na další den.
Když už toho někteří chlapi měli dost, tak je na několik dní posadili do nákladního auta nebo do osobáku pro svážení náhradních dílů, aby si odpočinuli.
jinými slovy, dejte klimu na plný gule
Ano, řízení v tomto provozu na těchto silnicích je velmi náročné na pozornost i v běžném počasí, ostatně nedostatečné věnování se řízení je hlavní příčinou nehod. A proto máme podél cest les značek, že přes jednu není vidět na druhou a krom toho bychom furt měli čumět na tachometr, abychom náhodou nejeli o 5km/h více a nestal se z nás silniční pirát (tm)
To je zajímavý - jak často řidiči lítají přes vesnice více jak 80-kou, ale fňukají kvůli tomu, že si prý musí hlídat padesátku !!!
o 5 stupňů je nesmysl.
Pokud pojedu X hodin tak není problém přece teplotu v autě postupně snižovat, aby si tělo zvyklo. Takže vyvětrat okny, sundat třeba o 5, až se vychladí, snížit zase. V předstihu před cílem teplotu zvyšovat.
Tenhle postup = žádný zdravotní problém
Těch 5 stupňů platí pro krátké cesty - aby byly časté změny teploty pro tělo snesitelné.
Na dlouhých cestách není problém si uvnitř nastavit 22 stupňů bez ohledu na teplotu venku.
Uzasny clanek mozna tak pred 15 lety, kdy kazdy druhy auto nemelo klimu jako dnes.
Možná nečíst jen nadpis a zkusit přečíst celý článek....
Chápu, je to hodně písmenek a v tom vedru na to nemáte náladu, ale zkuste to.