Diskuze

Horko otupuje smysly řidičů. Kritických je už 27 stupňů

Tropické teploty mají výrazný vliv na naši pozornost při řízení a také na následky dopravních nehod. Daleko rychleji přichází únava, vyčerpáním se snižuje pozornost, řidiči často podceňují pitný režim a podléhají dehydrataci, vysoké teploty nesvědčí nemocným.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RG

R49o14b27e90r53t 64G22o88r32c

14. 7. 2016 12:38

Já bych řekl že někteří řidiči mají otupené smysly už od narození.

1 0
možnosti
ES

Vedro bylo i dříve a auta neměly ani klimatizaci....

1 0
možnosti
PJ

Pamatuji chlapy v kombajnech, kde se vařili celé dny a za odměnu jim na ochlazení vozili žlutou či červenou limonádu. Klimatizace nebyla - stála by peníze.

Pomalá jízda - dost velký hluk, prach, a potřeba se soustředit na to, jak kombajn pracuje.

Bývaly doby kdy se střídali dva, potom v rámci úspor žně odřídil prakticky jeden člověk.

Ale pravda - večer v hospodě se vychladili na další den.

Když už toho někteří chlapi měli dost, tak je na několik dní posadili do nákladního auta nebo do osobáku pro svážení náhradních dílů, aby si odpočinuli.

1 0
možnosti
MM

jinými slovy, dejte klimu na plný gule;-D

3 0
možnosti
JU

J18o31s35e34f 36U24l94m40a40n

11. 7. 2016 19:28

Nesmysl...já bourám i při -7

4 0
možnosti
LO

Ano, řízení v tomto provozu na těchto silnicích je velmi náročné na pozornost i v běžném počasí, ostatně nedostatečné věnování se řízení je hlavní příčinou nehod. A proto máme podél cest les značek, že přes jednu není vidět na druhou a krom toho bychom furt měli čumět na tachometr, abychom náhodou nejeli o 5km/h více a nestal se z nás silniční pirát (tm)

7 1
možnosti
KV

To je zajímavý - jak často řidiči lítají přes vesnice více jak 80-kou, ale fňukají kvůli tomu, že si prý musí hlídat padesátku !!! ;-D;-€Rv!!

1 2
možnosti

o 5 stupňů je nesmysl.

Pokud pojedu X hodin tak není problém přece teplotu v autě postupně snižovat, aby si tělo zvyklo. Takže vyvětrat okny, sundat třeba o 5, až se vychladí, snížit zase. V předstihu před cílem teplotu zvyšovat.

Tenhle postup = žádný zdravotní problém

5 0
možnosti
JN

J97a78n 85N54o67v28á63k

11. 7. 2016 19:01

Těch 5 stupňů platí pro krátké cesty - aby byly časté změny teploty pro tělo snesitelné.

Na dlouhých cestách není problém si uvnitř nastavit 22 stupňů bez ohledu na teplotu venku.

0 0
možnosti
PB

P12e48t31r 31B22á13č85a

11. 7. 2016 18:14

Uzasny clanek mozna tak pred 15 lety, kdy kazdy druhy auto nemelo klimu jako dnes.

1 9
možnosti
MN

Možná nečíst jen nadpis a zkusit přečíst celý článek....:-/

Chápu, je to hodně písmenek a v tom vedru na to nemáte náladu, ale zkuste to.

12 0
možnosti