Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Projeli jsme legendu osmdesátek, Opel Kadett GSi v úpravě pro rally

Opel Kadett GSi je ikona osmdesátých let. Jeho obrázek se bil o místo na zdi klučičích pokojíčků s plakáty Steffi Grafové a Depeche Mode. Kousek upravený na tréninkové auto jsme projeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M44a87r11t77i35n 24R38a37y67m56a55n 4712668493278

Auto je to epicke, ale ja se zamyslim nad jinou veci. Auto ma nemecke RZ a evidentne i TUV kontrolu. Takze veskere upravy jsou zaspane nejspis v TP a auto je naprosto legalne na silnici. U nas by Vam tohle nikdy nedovolili uz jen proto, ze pres TK u nas legalne nesmi projit auto s ochranym ramem a to ani kdyz ma hamologaci. Strasne me tohle omezovani uprav u nas stve.

0/0
22.7.2016 9:13

P58e63t19r 83T59a67f56t 9723287374739

Auto super, sam jsem mel 2.0 GSI, ale nechapu, proc se ve videu navazi do EU. Ta preci s auty nema vicemene nic spolecneho. A i kdyby, jsme to pak my, neb i my jsme soucasti EU a tudiz veskere predpisy spoluvytvarime, tzn. pokud si stezujeme, stezujeme si sami na sebe...

0/0
15.7.2016 13:27

T49o32m13á20š 81D82v44o73ř94á46k 7325386527161

Spíše to byla podoba s Daewoo Racer...:-)

"Kadetty v očích Čechů zprofanovaly vypelichané herky dovezené v porevolučních dobách automobilových handlířů ze západní Evropy začátkem devadesátých let."

0/0
15.7.2016 7:20

M67i22c92h86a72l 48S60t50e56h62l11í62k 9334751241879

Je to uz 15 let,co jsem mel GSi 16V,ale porad na nej vzpominam.nejradsi bych si ho z nostalgie koupil znovu,jen na takovy "vikendovy vyjizdky"

0/0
15.7.2016 7:15
Foto

R24o81m49a61n 73K15o34z56e73l 4727376923534

Jo Kadet se mi vždy líbil, hezká zaoblená karosérie byla fakt nadčasová, vyjel v roce 1984, srovnejme to se škodovkou 742. V 90.letech jich u nás jezdilo velmi mnoho, i nástupkyně Astra z roku 1991 byla nejprodávanější vůz nižší střední třídy. Kadet byl často k vidění i s jinou značkou - Daewoo Racer.

+2/0
14.7.2016 23:30

K80a35r34e66l 76B90a55r63t85a55k 9886221985756

Jo, když auta byla ještě auta pro ty, co umí řídit a mají funkční mozek v hlavě.

+2/−1
14.7.2016 19:06
Foto

M50i19c29h59a67l 58N16a31j49m88a89n 7419613866450

A dneska jsou snad auta pro toho kdo neumí řídit a nemá mozek???

+1/0
14.7.2016 19:39

K22a98r20e67l 95B75a36r75t95a55k 9846681345386

A ne snad? Co ti různí "pomocníci"? Např. hlídání jízdního pruhu, parkovací asistent, testování automatického řízení atd. Prostě, když si sedne za volant ......, tak aby hned někoho nezabil. Stejně je to houby platné. Stačí vyjet a člověk se nestačí divit, co někteří předvádějí. Bezmozci.

+2/0
14.7.2016 22:43

P36e59t48r 74T39a83f47t 9543227684439

Mel jsem GSIcko s dvoulitrem (krasne vzpominky) a ted mam auto s nizsim vykonem a vsemi temi pomocniky a jsem za ne rad. Na dlouhych cestach jsou neocenitelne adapt. tempomat, autom. dalkova svetla i hlidani unavy. Do mesta zase kamery, "samoparkovani" a hlidani mrtveho uhlu (to bych dal snad povinne) nebo aut. nouzove brzdeni. Zkratka to je pokrok.

A ze je na silnicich vice ridicu, kteri neumi jezdit? Ono je holt na silnici o hodne vic ridicu nez byvalo a to je cela odpoved. Auta za to rozhodne nemuzou, ta jsou nejlepsi, jaka kdy byla...

0/0
15.7.2016 13:24
Foto

R46o58m84a45n 75K45o39z67e27l 4727556773544

No, když si člověk vzpomene na zprávy o kamioňácích, kteří tak věří navigaci, že klidně jedou po cyklostezce nebo vesnických silničkách...

0/0
14.7.2016 23:32

L13u98k23á42š 33K13u82b89ů 5814923230387

asistent parkování například je pro koho?

0/0
15.7.2016 14:57

P51e66t31r 13H96a67n86a 1514330589

Srovnávat kvalitu protikorizní ochranu zrovna Golfa a Kadeta je zcela mimo mísu. Kadet byl dobrý spolehlivý vůz s rezavou karoserií snad už z výroby. Viděl jsem hodně Kadetů a všichni měli problém s korozí. Zatím co Golf 2 i v místě odřeného laku měl max povrchovou vrstvičku rzi. Problém byl jen u opravovaných vozů.

0/0
14.7.2016 19:03

J27a51r40o29s19l54a10v 16P64r79o81c92h70á39z70k15a 3312199842536

Každé dobré auto se jednou stane Oplem. Říkají v Německu...

+1/0
14.7.2016 17:26
Foto

J64a64n 70D17o33č78e17k64a30l 1154686361305

Já je slyšel říkat něco jiného: Jeder Trottel fährt ein Opel ;-D

+1/0
15.7.2016 0:15

T53o81m71á11š 13D92v37o88ř75á38k 7435556577941

Já od toho slyšel synonymum: Opelfahrer :-)

0/0
15.7.2016 7:22

J90i41ř91í 46Z77ý65k79a 9939613791320

ještě teď se mi ježí chlupy na všech částech těla, když si vzpomenu na poslední jízdu Kadettem GSi. Měl ho kamarádův kamarád a jednou nás vezl na nějaký tuningový sraz. Kadett prorezlý od podlahy snad až ke střeše, slyšitelné bouchání od podvozku také nevzbuzovalo moc důvěru, přesto s tím letěl jak šílený. V tomhle autě jsem se zatím bál úplně nejvíc, byť to mělo pětinový výkon některých dalších aut, které jsem buďto řídil, nebo byl jimi vezen.

Cestou tam jsem se ani nestihl bát, cestou zpátky jsem akorát řval "vysaď mě tady, je tu vlaková zastávka" ... brrr, ale docela rád bych si vyzkoušel řídit nějaký nerozpadlý kousek R^

0/0
14.7.2016 16:18
Foto

M95i40c47h45a85l 58N20a55j71m27a57n 7979133276250

Jedno z aut které jsem před více jak 20 lety chtěl. Ale v té době v mích finančních možnostech nebylo na výběr nic - maximálně odrovnané vraky nebo auta napadená tunery.

Nakonec jsem skončil u Fiata Ritmo 125TC - to bylo také pěkné svezení.

0/0
14.7.2016 15:09
Foto

R56o64m87a36n 37K60o74z83e25l 4327376683904

Jo před 20 lety Kadety začínaly tak na 80 tisících Kč, podobně jako favority.

0/0
14.7.2016 23:33
Foto

M69i50c59h29a90l 78N17a62j89m52a89n 7789333106840

V roce 1995 stál obyčejný kadett od 60 tis. Slušné GSi nešlo pod 100 tis. sehnat. Já přivezl fiata z Německa a i s přihlášením jsem se vešel do 70 tis.

0/0
15.7.2016 10:48

P77e43t42r 88M28i61c19h25a15l 2350524711302

Podobný dojem musí vzbudit každé takové auto z té doby. Díky za vzpomínku. :-)

0/0
14.7.2016 13:52

M56a31r23t57i89n 29K84u31ř66í37t17k34a 6207616658215

Předpokládám, že ten bezpečnostní rám svařovali až v karoserii, protože jinak nevím, jak by ho tam dostali.

0/0
14.7.2016 13:42

S97t56a13n59i88s16l81a88v 47C49h38y60t35r53a 3924483167859

Kadett GSI 16v 150k. Ještě teďka si na něj vzpomenu, když jsem s ním někdy před 20 lety jezdil. V té době to bylo pár let staré auto, takže ve stavu, jak bylo vyrobené. Žádný domácí tuning atp. Byla to doslova pila. Poměr váhy a výkonu byl úžasný. Astra, co přišla po něm, mi už nesedla. Kadett byl divoch, kde musel řidič používat hlavu a ruke k řízení. Prostě klasika.

+1/0
14.7.2016 13:15

P16e68t39r 41S88v14a25č63i20n15a 8356649181102

No místo do Astry se pak přestupovalo z Kadetta do Calibry 2.0i, ne?

0/−1
14.7.2016 13:31

M52a13r17e78k 48K21l40u50f49a 3338194504896

Calibra, to byl nástroj! Navíc překrásné, aerodynamicky fantastické auto! R^

+2/0
14.7.2016 17:58
Foto

M34i94c23h43a67l 27N33a55j96m81a65n 7679983446350

Calibra byla sice pěkná, ale jízdní vlastnosti bohužel nic moc.

0/0
14.7.2016 19:37

B94e75d62r82i41c38h 17Z31i46t24k98o 1936550658295

2.5 6V design Rieger Catana a nic moc?

0/0
14.7.2016 20:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.