Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Projeli jsme legendu osmdesátek, Opel Kadett GSi v úpravě pro rally

Opel Kadett GSi je ikona osmdesátých let. Jeho obrázek se bil o místo na zdi klučičích pokojíčků s plakáty Steffi Grafové a Depeche Mode. Kousek upravený na tréninkové auto jsme projeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M58a19r50t67i33n 67R97a76y15m44a20n 4462758273298

Auto je to epicke, ale ja se zamyslim nad jinou veci. Auto ma nemecke RZ a evidentne i TUV kontrolu. Takze veskere upravy jsou zaspane nejspis v TP a auto je naprosto legalne na silnici. U nas by Vam tohle nikdy nedovolili uz jen proto, ze pres TK u nas legalne nesmi projit auto s ochranym ramem a to ani kdyz ma hamologaci. Strasne me tohle omezovani uprav u nas stve.

0/0
22.7.2016 9:13

P53e41t76r 12T32a23f78t 9413877464209

Auto super, sam jsem mel 2.0 GSI, ale nechapu, proc se ve videu navazi do EU. Ta preci s auty nema vicemene nic spolecneho. A i kdyby, jsme to pak my, neb i my jsme soucasti EU a tudiz veskere predpisy spoluvytvarime, tzn. pokud si stezujeme, stezujeme si sami na sebe...

0/0
15.7.2016 13:27
Foto

T83o64m39á94š 52D50v48o21ř97á83k 7845446857531

Spíše to byla podoba s Daewoo Racer...:-)

"Kadetty v očích Čechů zprofanovaly vypelichané herky dovezené v porevolučních dobách automobilových handlířů ze západní Evropy začátkem devadesátých let."

0/0
15.7.2016 7:20

M15i56c36h77a75l 57S13t39e31h22l50í31k 9124751801449

Je to uz 15 let,co jsem mel GSi 16V,ale porad na nej vzpominam.nejradsi bych si ho z nostalgie koupil znovu,jen na takovy "vikendovy vyjizdky"

0/0
15.7.2016 7:15
Foto

R39o19m78a85n 57K23o22z75e49l 4677946363164

Jo Kadet se mi vždy líbil, hezká zaoblená karosérie byla fakt nadčasová, vyjel v roce 1984, srovnejme to se škodovkou 742. V 90.letech jich u nás jezdilo velmi mnoho, i nástupkyně Astra z roku 1991 byla nejprodávanější vůz nižší střední třídy. Kadet byl často k vidění i s jinou značkou - Daewoo Racer.

+2/0
14.7.2016 23:30

K31a68r55e41l 26B77a17r31t15a19k 9696611795346

Jo, když auta byla ještě auta pro ty, co umí řídit a mají funkční mozek v hlavě.

+2/−1
14.7.2016 19:06
Foto

M17i81c12h28a46l 44N27a48j54m35a16n 7669573426240

A dneska jsou snad auta pro toho kdo neumí řídit a nemá mozek???

+1/0
14.7.2016 19:39

K11a36r89e17l 12B24a90r80t74a69k 9596121375186

A ne snad? Co ti různí "pomocníci"? Např. hlídání jízdního pruhu, parkovací asistent, testování automatického řízení atd. Prostě, když si sedne za volant ......, tak aby hned někoho nezabil. Stejně je to houby platné. Stačí vyjet a člověk se nestačí divit, co někteří předvádějí. Bezmozci.

+2/0
14.7.2016 22:43

P13e69t25r 94T42a86f67t 9673647754899

Mel jsem GSIcko s dvoulitrem (krasne vzpominky) a ted mam auto s nizsim vykonem a vsemi temi pomocniky a jsem za ne rad. Na dlouhych cestach jsou neocenitelne adapt. tempomat, autom. dalkova svetla i hlidani unavy. Do mesta zase kamery, "samoparkovani" a hlidani mrtveho uhlu (to bych dal snad povinne) nebo aut. nouzove brzdeni. Zkratka to je pokrok.

A ze je na silnicich vice ridicu, kteri neumi jezdit? Ono je holt na silnici o hodne vic ridicu nez byvalo a to je cela odpoved. Auta za to rozhodne nemuzou, ta jsou nejlepsi, jaka kdy byla...

0/0
15.7.2016 13:24
Foto

R71o13m29a11n 16K20o21z59e87l 4907186433704

No, když si člověk vzpomene na zprávy o kamioňácích, kteří tak věří navigaci, že klidně jedou po cyklostezce nebo vesnických silničkách...

0/0
14.7.2016 23:32

L72u32k91á89š 30K52u76b84ů 5244213450317

asistent parkování například je pro koho?

0/0
15.7.2016 14:57

P46e50t61r 98H36a42n67a 1344400229

Srovnávat kvalitu protikorizní ochranu zrovna Golfa a Kadeta je zcela mimo mísu. Kadet byl dobrý spolehlivý vůz s rezavou karoserií snad už z výroby. Viděl jsem hodně Kadetů a všichni měli problém s korozí. Zatím co Golf 2 i v místě odřeného laku měl max povrchovou vrstvičku rzi. Problém byl jen u opravovaných vozů.

0/0
14.7.2016 19:03

J52a86r61o73s63l49a90v 76P30r22o60c81h33á69z64k75a 3762449322226

Každé dobré auto se jednou stane Oplem. Říkají v Německu...

+1/0
14.7.2016 17:26
Foto

J85a87n 17D64o83č72e69k96a87l 1634746751465

Já je slyšel říkat něco jiného: Jeder Trottel fährt ein Opel ;-D

+1/0
15.7.2016 0:15
Foto

T41o19m49á12š 67D78v23o45ř33á44k 7255196847681

Já od toho slyšel synonymum: Opelfahrer :-)

0/0
15.7.2016 7:22

J38i39ř71í 66Z89ý89k17a 9109663971530

ještě teď se mi ježí chlupy na všech částech těla, když si vzpomenu na poslední jízdu Kadettem GSi. Měl ho kamarádův kamarád a jednou nás vezl na nějaký tuningový sraz. Kadett prorezlý od podlahy snad až ke střeše, slyšitelné bouchání od podvozku také nevzbuzovalo moc důvěru, přesto s tím letěl jak šílený. V tomhle autě jsem se zatím bál úplně nejvíc, byť to mělo pětinový výkon některých dalších aut, které jsem buďto řídil, nebo byl jimi vezen.

Cestou tam jsem se ani nestihl bát, cestou zpátky jsem akorát řval "vysaď mě tady, je tu vlaková zastávka" ... brrr, ale docela rád bych si vyzkoušel řídit nějaký nerozpadlý kousek R^

0/0
14.7.2016 16:18
Foto

M19i79c75h31a78l 42N57a85j16m86a37n 7549363746760

Jedno z aut které jsem před více jak 20 lety chtěl. Ale v té době v mích finančních možnostech nebylo na výběr nic - maximálně odrovnané vraky nebo auta napadená tunery.

Nakonec jsem skončil u Fiata Ritmo 125TC - to bylo také pěkné svezení.

0/0
14.7.2016 15:09
Foto

R53o98m49a64n 72K49o73z87e10l 4687576913174

Jo před 20 lety Kadety začínaly tak na 80 tisících Kč, podobně jako favority.

0/0
14.7.2016 23:33
Foto

M84i56c33h19a81l 13N23a68j42m69a12n 7649813606970

V roce 1995 stál obyčejný kadett od 60 tis. Slušné GSi nešlo pod 100 tis. sehnat. Já přivezl fiata z Německa a i s přihlášením jsem se vešel do 70 tis.

0/0
15.7.2016 10:48

P62e50t11r 26M40i25c22h62a10l 2260434801692

Podobný dojem musí vzbudit každé takové auto z té doby. Díky za vzpomínku. :-)

0/0
14.7.2016 13:52

M15a86r30t20i83n 65K78u30ř40í13t45k53a 6707626848655

Předpokládám, že ten bezpečnostní rám svařovali až v karoserii, protože jinak nevím, jak by ho tam dostali.

0/0
14.7.2016 13:42

S79t62a17n66i23s88l46a27v 56C74h75y68t43r70a 3184653697429

Kadett GSI 16v 150k. Ještě teďka si na něj vzpomenu, když jsem s ním někdy před 20 lety jezdil. V té době to bylo pár let staré auto, takže ve stavu, jak bylo vyrobené. Žádný domácí tuning atp. Byla to doslova pila. Poměr váhy a výkonu byl úžasný. Astra, co přišla po něm, mi už nesedla. Kadett byl divoch, kde musel řidič používat hlavu a ruke k řízení. Prostě klasika.

+1/0
14.7.2016 13:15

P98e37t82r 80S54v96a93č29i41n20a 8966809861542

No místo do Astry se pak přestupovalo z Kadetta do Calibry 2.0i, ne?

0/−1
14.7.2016 13:31

M59a77r43e45k 80K73l12u91f96a 3838914374906

Calibra, to byl nástroj! Navíc překrásné, aerodynamicky fantastické auto! R^

+2/0
14.7.2016 17:58
Foto

M12i61c96h42a36l 86N10a30j84m38a96n 7809613696280

Calibra byla sice pěkná, ale jízdní vlastnosti bohužel nic moc.

0/0
14.7.2016 19:37

B69e15d17r58i92c88h 23Z82i91t73k29o 1886670968445

2.5 6V design Rieger Catana a nic moc?

0/0
14.7.2016 20:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.