- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Auto je to epicke, ale ja se zamyslim nad jinou veci. Auto ma nemecke RZ a evidentne i TUV kontrolu. Takze veskere upravy jsou zaspane nejspis v TP a auto je naprosto legalne na silnici. U nas by Vam tohle nikdy nedovolili uz jen proto, ze pres TK u nas legalne nesmi projit auto s ochranym ramem a to ani kdyz ma hamologaci. Strasne me tohle omezovani uprav u nas stve.
Auto super, sam jsem mel 2.0 GSI, ale nechapu, proc se ve videu navazi do EU. Ta preci s auty nema vicemene nic spolecneho. A i kdyby, jsme to pak my, neb i my jsme soucasti EU a tudiz veskere predpisy spoluvytvarime, tzn. pokud si stezujeme, stezujeme si sami na sebe...
Spíše to byla podoba s Daewoo Racer...
"Kadetty v očích Čechů zprofanovaly vypelichané herky dovezené v porevolučních dobách automobilových handlířů ze západní Evropy začátkem devadesátých let."
Je to uz 15 let,co jsem mel GSi 16V,ale porad na nej vzpominam.nejradsi bych si ho z nostalgie koupil znovu,jen na takovy "vikendovy vyjizdky"
Jo Kadet se mi vždy líbil, hezká zaoblená karosérie byla fakt nadčasová, vyjel v roce 1984, srovnejme to se škodovkou 742. V 90.letech jich u nás jezdilo velmi mnoho, i nástupkyně Astra z roku 1991 byla nejprodávanější vůz nižší střední třídy. Kadet byl často k vidění i s jinou značkou - Daewoo Racer.
A dneska jsou snad auta pro toho kdo neumí řídit a nemá mozek???
Srovnávat kvalitu protikorizní ochranu zrovna Golfa a Kadeta je zcela mimo mísu. Kadet byl dobrý spolehlivý vůz s rezavou karoserií snad už z výroby. Viděl jsem hodně Kadetů a všichni měli problém s korozí. Zatím co Golf 2 i v místě odřeného laku měl max povrchovou vrstvičku rzi. Problém byl jen u opravovaných vozů.
Každé dobré auto se jednou stane Oplem. Říkají v Německu...
Já je slyšel říkat něco jiného: Jeder Trottel fährt ein Opel
ještě teď se mi ježí chlupy na všech částech těla, když si vzpomenu na poslední jízdu Kadettem GSi. Měl ho kamarádův kamarád a jednou nás vezl na nějaký tuningový sraz. Kadett prorezlý od podlahy snad až ke střeše, slyšitelné bouchání od podvozku také nevzbuzovalo moc důvěru, přesto s tím letěl jak šílený. V tomhle autě jsem se zatím bál úplně nejvíc, byť to mělo pětinový výkon některých dalších aut, které jsem buďto řídil, nebo byl jimi vezen.
Cestou tam jsem se ani nestihl bát, cestou zpátky jsem akorát řval "vysaď mě tady, je tu vlaková zastávka" ... brrr, ale docela rád bych si vyzkoušel řídit nějaký nerozpadlý kousek
Jedno z aut které jsem před více jak 20 lety chtěl. Ale v té době v mích finančních možnostech nebylo na výběr nic - maximálně odrovnané vraky nebo auta napadená tunery.
Nakonec jsem skončil u Fiata Ritmo 125TC - to bylo také pěkné svezení.
Jo před 20 lety Kadety začínaly tak na 80 tisících Kč, podobně jako favority.