Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kia přiblíží hybrid masám. Niro je prostorné a hezky jezdí

Nová Kia Niro je vozem, který míří do rostoucích segmentů. Je to crossover a k tomu hybrid, v praxi by mohl zaujmout široké spektrum zákazníků. Niro se zbrusu novou platformou jsme už projeli a překvapilo nás chováním podvozku. Jízdní vlastnosti jsou výborné a příjemně překvapí i vnitřní prostor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M92a70r22t88i25n 22K15a55r19á66s50e44k 9588273278158

No mne prijde mnohem vice "pro masy" treba auris hybrid, ktery je i vyrazne levnejsi...

0/0
21.7.2016 14:40

J84a44r88o90s76l18a14v 71P61o30r96t 7689577129425

KIA - korejská imitace auta :-P

+1/−3
20.7.2016 12:02

M98i12c59h41a36l 77B11a26r45t14o59s23z 5742482797566

Kdyby to alespon nevypadalo uvnitr lacine jak polske hracky...

0/0
20.7.2016 11:12

T70o51m80á22š 28L16u96d32v26í62k 1180267634912

Stačí si vylobobat zákaz naftových motorů a bude se to prodávat dobře.

0/0
20.7.2016 10:57

A17l85e60š 63K18o45f55r66á85n77e16k 9422712545710

Zdechlý krám - to se stačí podívat na prvních pár řádek. Jediný hybrid se slušnou dynamikou (nepočítám-li prémii) je v současnosti RAV4. Ale ten zvukový projev je i tam pořád takový divný.

0/0
20.7.2016 10:20

K58a89m95i22l 50D49o97l15e30z29e79l 6952626194202

takovyto srot si muze koupit maximalne tak nejaky kolotocar nebo cirkusak. Design zplacany dle inspiraci od Japoncu, Nemcu a Francouzu. Od kazdeho neco.

Lidi, kteri chteji kvalitu si koupi nemecke auto, ti kteri naleti reklame si koupi takovouto hruzu

+1/−9
20.7.2016 10:11

P25e92t10r 81P22e51t37r 8241838718212

Lidé kteří chtějí opravdovou kvalitu si koupí japonské auto, ti kteří naletí reklamě si koupí předražený německý šrot a auta od KIA rozhodně lidi kvůli reklamě nekupují.

+7/0
20.7.2016 10:18

M24a84r94t43i21n 73F34i76l53i13p27c29z50y51k 3671861545423

K některým japonským autům by stále měli dodávat ještě kbelík s barvou na ochranu proti rezivění karosérie a spodku.

0/0
20.7.2016 13:48

J87o65s59e14f 75Š67o90l48t71e72s 8584178620813

To už dáááávno neplatí.

0/0
20.7.2016 21:04

H38e77r38b83e30r35t 84M68a32c38h41á65n22ě 1744790416

S láskou budeme vzpomínat na doby, kdy auta měla dokonce 4 válce, 6 válců, 8 válců, mazutem se topilo v kamínkách, a jezdily na něj traktůrky.

Pozor děti! Byly i 12ti válcové vozy...

+5/0
20.7.2016 10:00

V70l83a49d68i50s83l55a64v 80B28u75r30y34š61e14k 1949952647474

můj děda zase s láskou vzpomínal, když byla auta dřevěná, každá generace motoristů se musí s něčím rozloučit, naši potomci se budou muset asi rozloučit i s tím posledním válcem

0/0
20.7.2016 17:07

M22a72r38e13k 33M17a12l95ý 1362748441110

Ale jo, i auta s dřevěnou konstrukcí se pořád vyrábí :-)

http://www.morgan-motor.cz/

0/0
21.7.2016 10:13

J78i72ř91í 40S86c32h23w22a86c93h 8828294498166

a praprapraděda by se dnes divil. proč ty šestiválce či osmiválce dnes nemají alespoň 10 litrů.....když se po nich chce výkon větší jak 100 koní.....;-)

0/0
20.7.2016 20:29

M19a47r96t76i37n 69F25o20r41m29á97n54e45k 5453433800580

Teda ty bílé plasty ve dveřích...tfuj...:-(

0/0
20.7.2016 8:31

D37a15n83i73e51l 61B68a72ž17a72n50t 4349340775550

Je to furt šeredná KIA. Kdy už konečně změní design přední masky?????

+2/−1
20.7.2016 8:04

J82a83n 10J92e58ž39e97k 3161415627615

> U varianty s menšími ráfky má kombinovaný průměr hodnotu 3,8 litru, druhá varianta přiznává 4,4 litru.

Zvláštně velký rozdíl... Neměly by navíc ty hodnoty být spíš obráceně? Vyšší guma, vyšší valivý odpor?

A jinak, ve zbytku článku je párkrát (jako vždycky) napsáno "větší/menší" kola. Kola budou nakonec plusmínus milimetr stejná, palce udávají rozměr ráfku.

+2/−1
20.7.2016 6:46

C59y21r88i76l 76P76a53v22e33l91k43a 4326442958455

Je evidentní, že víte o čem píšete!

Ale vážně, píšete úplný nesmysly!!!

Jde o poměr neodpružených hmot, kdy 17 ráfek jich má víc a samozřejmě, při větším rozměru ráfku, je nižší guma a větší šířka, tedy tření, tedy se může zvyšovat spotřeba.

Samozřejmě, že obvod kola je zhruba stejný, tím jak se u 17 snižuje výška pneu.

0/0
20.7.2016 10:35

M17a63r62t51i69n 17F93i29l98i62p60c42z87y10k 3971171765423

Záleží hlavně na šířce, ne tak na výšce.

Není to ale tak jednoduché, taky záleží na pneu a na hmotnosti disků.

Osobně mám zkušenost na konkrétních 225/45/R17, kde jsem měl nižší spotřebu než na 205/55/R16 v obou případech se jednalo o zimní pneu se stejnou hloubkou dezénu ježděných ve stejném prostředí a podmínkách. Rozdíl byl pouze v dezénu/výrobci.

0/0
20.7.2016 13:47

C87y98r18i60l 28P95a73v57e79l64k31a 4906502778575

550 tisíc??!! A to se vám zda moc??

Škoda Fabia Combi Scoutline 1.4 TDi 7 DSG stojí 587 200 Kč. Tříválcový nafťák je přidušený, má velkou turbodíru, ve městě s tím nedá plynule jezdit, tříválec je hlučný, neklidný a převodovky ucukaná. Auto je silně nedotáčivé. Svět motorů toto pondělí.

No comment!

+10/0
20.7.2016 0:43

M61i92r89e52k 77G20a91j52e26r 5681776249260

Podle dnesnich zprav ma KIA Niro v Nemecku stat 25 tisic Euro.

0/0
20.7.2016 10:44

M20a34r33t93i35n 54N11i17t45r98i12a43n55s95k59y 2245633768702

To je neskutočná pákla za toto auto.

0/0
20.7.2016 11:01

M19a64r39t47i14n 26N34i63t76r17i64a44n58s27k58y 2405683408972

"pálka" som chcel napísať

0/0
20.7.2016 11:02

J96i24ř32í 55S53c56h90w49a44c64h 8958924128156

tak Fabii v "novinářské konfiguraci" může kupovat jen blázen, když poté co oželí pár zbytečností ve výbavě může mít za podobnou cenu Octávii se čtyřválcem....

Jen tak mimochodem tato KIA v "plné palbě" nebude za 550....

0/0
20.7.2016 13:33

V11l52a16d55i94s84l88a19v 30B47u40r38y43š67e83k 1379462287544

tak jako srovnávat městský crossover hybrid s fábií je jaksi blbost, Yeti by stála tak 400 tisíc, za jak dlouho ušetříte 150 tisíc na palivu nevím, kolik vás bude stát výměna baterek taky ne, ale je to jedno, když bude něco drahý, tak to nikdo nekoupí a je třeba vidět, že škodovky se prodávají dobře, takže spekulace o jejich drahotě se zadají být jako nesmysl

0/−1
20.7.2016 16:52

T33o77m73á94š 42V82a93l57d34e83r 7293220209

Smysluplná je tak Octávka kolem 480 000. Dostanete cca ještě 30000-40000 základní slevy od prodejce. Fábie začíná někde kolem 330000Kč Samozřejmě se dají koupit vozy se slabším motorem a ušetřit koupením holátka. Jenže pak už bych neměl radost, že mám auto, které chci a ne jen které si mohu dovolit. Třeba by mě štvalo otevírání oken, co měly první Rapidy. A mohl bych pokračovat.

0/0
20.7.2016 20:47

M71i41r53e26k 15G34a23j44e22r 5171156119180

Hodne vidim okopirovano od Mazdy. Predne ten vysoky kompresni pomer 13:1 a tvar SUV karoserie. Hybrid prinasi snizeni spotreby, ale az cenovka nam rekne, kolik to setreni bude kupujiciho stat.

+1/0
20.7.2016 0:20

A23l27e57x 81K59o36u58b74a 6560812324781

Nějak si nejsem jistý proč by kopírovali zrovna od Mazdy.

Že vysoký kompresní poměr zvedá účinost se ví už docela dlouho...stejně tak se ví, že onen vysoký kompresní poměr není zadarmo, mimo většího tlaku který musí všechno v motoru ustát je pak potřeba benzín s vyšší oktanovým číslem, který je dražší...

0/0
20.7.2016 10:04

M21i22r21e90k 41G83a46j27e27r 5271716369400

Beru zpet, co jsem napsal. Nevsimnul jsem si, ze jde o diesel. Mezi nami, delat hybrid z dieselovym motorem nedava zadny smysl, protoze ten ma mensi spotrebu sam o sobe a za celou dobu zivotnosti se na palivu neusetri tolik, aby to zaplatilo naklady na hybridni ustroji. Hybrid beru jedine s benzinakem.

0/−1
20.7.2016 10:38

L20u41k92á40š 87K64u65b88á41l73e79k 7390762119684

GDI je benzíňák ne nafta

+1/0
20.7.2016 11:06

J61i95ř83í 70S93c35h23w11a32c31h 8758304638896

okopírováno od Mazdy nic není, ta má ve svém Skyactivu kompresi 14:1, což u benzínu zatím nikdo "okopírovat" neumí ;-)

0/0
20.7.2016 13:24







Najdete na iDNES.cz