Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kia přiblíží hybrid masám. Niro je prostorné a hezky jezdí

Nová Kia Niro je vozem, který míří do rostoucích segmentů. Je to crossover a k tomu hybrid, v praxi by mohl zaujmout široké spektrum zákazníků. Niro se zbrusu novou platformou jsme už projeli a překvapilo nás chováním podvozku. Jízdní vlastnosti jsou výborné a příjemně překvapí i vnitřní prostor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M80a19r13t75i92n 51K40a39r15á22s64e68k 9518623488198

No mne prijde mnohem vice "pro masy" treba auris hybrid, ktery je i vyrazne levnejsi...

0/0
21.7.2016 14:40

J19a57r56o25s11l62a37v 15P93o62r12t 7519187219765

KIA - korejská imitace auta :-P

+1/−3
20.7.2016 12:02

M50i27c15h76a92l 50B50a13r86t19o51s20z 5462232697186

Kdyby to alespon nevypadalo uvnitr lacine jak polske hracky...

0/0
20.7.2016 11:12

T95o18m98á90š 63L83u68d66v78í55k 1750707974872

Stačí si vylobobat zákaz naftových motorů a bude se to prodávat dobře.

0/0
20.7.2016 10:57

A37l86e95š 11K86o28f34r57á71n26e68k 9162522375910

Zdechlý krám - to se stačí podívat na prvních pár řádek. Jediný hybrid se slušnou dynamikou (nepočítám-li prémii) je v současnosti RAV4. Ale ten zvukový projev je i tam pořád takový divný.

0/0
20.7.2016 10:20

K21a26m67i80l 92D93o54l10e22z85e86l 6422456204242

takovyto srot si muze koupit maximalne tak nejaky kolotocar nebo cirkusak. Design zplacany dle inspiraci od Japoncu, Nemcu a Francouzu. Od kazdeho neco.

Lidi, kteri chteji kvalitu si koupi nemecke auto, ti kteri naleti reklame si koupi takovouto hruzu

+1/−9
20.7.2016 10:11

P93e74t42r 88P30e24t33r 8501218818882

Lidé kteří chtějí opravdovou kvalitu si koupí japonské auto, ti kteří naletí reklamě si koupí předražený německý šrot a auta od KIA rozhodně lidi kvůli reklamě nekupují.

+7/0
20.7.2016 10:18

M71a60r36t74i93n 76F26i38l85i44p58c12z26y93k 3421411945883

K některým japonským autům by stále měli dodávat ještě kbelík s barvou na ochranu proti rezivění karosérie a spodku.

0/0
20.7.2016 13:48

J10o41s90e21f 61Š12o73l40t19e47s 8714968920263

To už dáááávno neplatí.

0/0
20.7.2016 21:04

H68e21r15b82e49r84t 21M91a65c29h80á37n59ě 1264390716

S láskou budeme vzpomínat na doby, kdy auta měla dokonce 4 válce, 6 válců, 8 válců, mazutem se topilo v kamínkách, a jezdily na něj traktůrky.

Pozor děti! Byly i 12ti válcové vozy...

+5/0
20.7.2016 10:00

V35l80a90d54i32s80l57a80v 48B74u72r30y45š16e89k 1249472647844

můj děda zase s láskou vzpomínal, když byla auta dřevěná, každá generace motoristů se musí s něčím rozloučit, naši potomci se budou muset asi rozloučit i s tím posledním válcem

0/0
20.7.2016 17:07

M57a82r37e58k 55M13a88l49ý 1352908791730

Ale jo, i auta s dřevěnou konstrukcí se pořád vyrábí :-)

http://www.morgan-motor.cz/

0/0
21.7.2016 10:13

J24i24ř79í 75S45c25h12w71a46c39h 8578124108196

a praprapraděda by se dnes divil. proč ty šestiválce či osmiválce dnes nemají alespoň 10 litrů.....když se po nich chce výkon větší jak 100 koní.....;-)

0/0
20.7.2016 20:29

M48a70r29t23i90n 22F21o61r54m24á51n52e41k 5983283910170

Teda ty bílé plasty ve dveřích...tfuj...:-(

0/0
20.7.2016 8:31

D55a57n94i97e15l 31B35a24ž78a31n61t 4239200535790

Je to furt šeredná KIA. Kdy už konečně změní design přední masky?????

+2/−1
20.7.2016 8:04

J56a55n 93J50e77ž15e77k 3881605127615

> U varianty s menšími ráfky má kombinovaný průměr hodnotu 3,8 litru, druhá varianta přiznává 4,4 litru.

Zvláštně velký rozdíl... Neměly by navíc ty hodnoty být spíš obráceně? Vyšší guma, vyšší valivý odpor?

A jinak, ve zbytku článku je párkrát (jako vždycky) napsáno "větší/menší" kola. Kola budou nakonec plusmínus milimetr stejná, palce udávají rozměr ráfku.

+2/−1
20.7.2016 6:46

C35y60r92i72l 69P71a28v47e49l56k52a 4246492658975

Je evidentní, že víte o čem píšete!

Ale vážně, píšete úplný nesmysly!!!

Jde o poměr neodpružených hmot, kdy 17 ráfek jich má víc a samozřejmě, při větším rozměru ráfku, je nižší guma a větší šířka, tedy tření, tedy se může zvyšovat spotřeba.

Samozřejmě, že obvod kola je zhruba stejný, tím jak se u 17 snižuje výška pneu.

0/0
20.7.2016 10:35

M75a43r89t98i40n 14F97i72l84i53p34c50z39y49k 3791161475123

Záleží hlavně na šířce, ne tak na výšce.

Není to ale tak jednoduché, taky záleží na pneu a na hmotnosti disků.

Osobně mám zkušenost na konkrétních 225/45/R17, kde jsem měl nižší spotřebu než na 205/55/R16 v obou případech se jednalo o zimní pneu se stejnou hloubkou dezénu ježděných ve stejném prostředí a podmínkách. Rozdíl byl pouze v dezénu/výrobci.

0/0
20.7.2016 13:47

C68y10r62i84l 58P91a50v91e16l40k10a 4136782108215

550 tisíc??!! A to se vám zda moc??

Škoda Fabia Combi Scoutline 1.4 TDi 7 DSG stojí 587 200 Kč. Tříválcový nafťák je přidušený, má velkou turbodíru, ve městě s tím nedá plynule jezdit, tříválec je hlučný, neklidný a převodovky ucukaná. Auto je silně nedotáčivé. Svět motorů toto pondělí.

No comment!

+10/0
20.7.2016 0:43

M17i89r22e26k 21G61a93j56e94r 5981846289920

Podle dnesnich zprav ma KIA Niro v Nemecku stat 25 tisic Euro.

0/0
20.7.2016 10:44

M95a19r16t71i18n 12N62i38t85r22i58a41n17s88k22y 2905423838502

To je neskutočná pákla za toto auto.

0/0
20.7.2016 11:01

M54a50r27t42i88n 92N30i90t17r16i16a88n58s16k32y 2975203308932

"pálka" som chcel napísať

0/0
20.7.2016 11:02

J40i70ř96í 58S78c13h98w67a79c54h 8148444138666

tak Fabii v "novinářské konfiguraci" může kupovat jen blázen, když poté co oželí pár zbytečností ve výbavě může mít za podobnou cenu Octávii se čtyřválcem....

Jen tak mimochodem tato KIA v "plné palbě" nebude za 550....

0/0
20.7.2016 13:33

V11l77a48d54i91s73l81a24v 81B71u31r79y16š68e82k 1119662237804

tak jako srovnávat městský crossover hybrid s fábií je jaksi blbost, Yeti by stála tak 400 tisíc, za jak dlouho ušetříte 150 tisíc na palivu nevím, kolik vás bude stát výměna baterek taky ne, ale je to jedno, když bude něco drahý, tak to nikdo nekoupí a je třeba vidět, že škodovky se prodávají dobře, takže spekulace o jejich drahotě se zadají být jako nesmysl

0/−1
20.7.2016 16:52

T22o89m19á82š 52V67a63l85d93e62r 7213610119

Smysluplná je tak Octávka kolem 480 000. Dostanete cca ještě 30000-40000 základní slevy od prodejce. Fábie začíná někde kolem 330000Kč Samozřejmě se dají koupit vozy se slabším motorem a ušetřit koupením holátka. Jenže pak už bych neměl radost, že mám auto, které chci a ne jen které si mohu dovolit. Třeba by mě štvalo otevírání oken, co měly první Rapidy. A mohl bych pokračovat.

0/0
20.7.2016 20:47

M71i85r90e15k 53G59a64j37e30r 5571566259860

Hodne vidim okopirovano od Mazdy. Predne ten vysoky kompresni pomer 13:1 a tvar SUV karoserie. Hybrid prinasi snizeni spotreby, ale az cenovka nam rekne, kolik to setreni bude kupujiciho stat.

+1/0
20.7.2016 0:20

A57l33e92x 97K95o53u46b30a 6320542214671

Nějak si nejsem jistý proč by kopírovali zrovna od Mazdy.

Že vysoký kompresní poměr zvedá účinost se ví už docela dlouho...stejně tak se ví, že onen vysoký kompresní poměr není zadarmo, mimo většího tlaku který musí všechno v motoru ustát je pak potřeba benzín s vyšší oktanovým číslem, který je dražší...

0/0
20.7.2016 10:04

M64i12r33e19k 95G30a29j60e68r 5771446829900

Beru zpet, co jsem napsal. Nevsimnul jsem si, ze jde o diesel. Mezi nami, delat hybrid z dieselovym motorem nedava zadny smysl, protoze ten ma mensi spotrebu sam o sobe a za celou dobu zivotnosti se na palivu neusetri tolik, aby to zaplatilo naklady na hybridni ustroji. Hybrid beru jedine s benzinakem.

0/−1
20.7.2016 10:38

L95u23k63á25š 83K68u61b36á36l80e16k 7610102639244

GDI je benzíňák ne nafta

+1/0
20.7.2016 11:06

J18i64ř50í 62S46c93h84w93a62c13h 8208614368956

okopírováno od Mazdy nic není, ta má ve svém Skyactivu kompresi 14:1, což u benzínu zatím nikdo "okopírovat" neumí ;-)

0/0
20.7.2016 13:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.