Diskuze

První auta vzlétnou do čtyř let slibují slovenští vizionáři

Henry Ford už v roce 1940 snil o spojení auta a letadla do jednoho stroje. Tento sen se nyní naplňuje a první zákazníci odlepí čtyři kola svého vozu od silnice už za pár let. Aspoň tak si to představují zakladatelé slovenské firmy AeroMobil Štefan Klein a Juraj Vaculík. O svých plánech mluví pro iDNES.cz a MF DNES.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rekl bych ze tento vuz na vyuziti pouze pro lidi, co denne letaji do prace a nechteji travit cas v kolonach, plus si muzou dovolit dat miliony za tuto hracku. Z praktickeho hlediska je lepsi vlastnit letadlo a po doletu pouzit mistni dopravu (taxi, MHD) nebo vzit auto z autopujcovny (v US na temer kazdem letisti).

0 0
možnosti

Fungovat to nemůže.

1. návrh je z 80 % letadlo a z 20 % auto. Muselo by to být naopak, aby se o tom vůbec dalo uvažovat.

2. Létání nikdy nebude sloužit k individuální dopravě v masovém měřítku. Na to je to příliš drahé, energeticky náročné a na nebi není dost místa pro bezpečné provozování stovek tisíc létajících strojů.

1 2
možnosti

Cena stroje redukuje masove nasazeni, ale v US si toto umim predstavit. Pribuzny pracoval pro Bank of America v Chicagu a celkem hodne jeho kolegu do prace letalo vlastnim letadlem.

0 0
možnosti
Foto

I96v37a37n 62M84a85r26e40k

22. 7. 2016 19:43

Cesta do slepé uličky . Rv

3 4
možnosti

J22a68n 44F10r20o25l19í82k

22. 7. 2016 14:31

Zatím tedy vychází levněji použít letadlo a pak se odvézt taxíkem, ale třeba si to zákazníky najde.

0 0
možnosti

Takže za dva roky se auto.iDnes.cz přejmenuje na aerouto.iDnes.cz?

0 0
možnosti

to by bylo tak super mít létací auto, ale tohle je bohužel slepá ulička, je to prostě nepraktické, už jen to, že musíte mít pilotní průkaz a o ceně ani nemluvím. Pokud by to vypadalo jako například v 5. elementu, tak to by byla jiná, ale to je bohužel jen sci-fi :-(

1 1
možnosti

Navíc než úřednící vymyslí, jak bude regulován provoz těchto ptákovin, kdo je bude smět používat, kdo bude smět dělat zkoušky na tohle to, tak je to opravdu hodně daleká budoucnost ;-D.

0 0
možnosti

Tohle náhodou může dávat smysl pro lidi žijící např. v odlehlých oblastech Austrálie, nebo USA, kteří u svých rančů mají přistávací dráhy, takže pokud se chtějí vydat třeba do města někam 500km daleko, tohle může být dobré řešení.

3 0
možnosti

Pak je ale pohodlnější a zřejmě i levnější mít klasické letadlo.

2 0
možnosti

Pekná hračka , ale akosi pridlho o nej vyprávajú. Len vyprávajú.

4 1
možnosti

Krásná konstrukce. Oceňuji to, že někdo jde tak za svým snem. Jen to využití bude problém. Pro pravidelnou přepravu musí být letoun (a hlavně pilot) schopen letu "bez vidu" (IFR) a to není tak jednoduché. Vzhledm k ceně (výkonům, počtu sedadel atd.) je pravděpodobně praktičtější mít dvě auta a sériově vyráběné letadlo.Takže spíše pro movité nadšence (lepší varianta) a extravagantní snoby (ta horší).

6 0
možnosti