Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW F 800 GS: pro dobrodruhy začátečníky a holky do nepohody

Cestovní motorky BMW se zkratkou v názvu GS jsou mezi motorkáři velkým pojmem. Cestovatelské speciály nabízí německá značka v několika velikostech, vyzkoušeli jsme jeden z menších s označením F 800 GS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M42a21r64i26a21n 76K12a51r52a83b66a 4393121700672

Mám tento motor v F800-R a maximálna spokojnosť. Tento typ motoru má jednu obrovskú výhodu oproti vačšine 800-viek na trhu, a to krútiaci moment ktorý v podstate tiahne od 2-tisíc do omezovača. Znamená to zmenu štýlu jazdy, nemusíte to tak točiť a do kopca, či na cestovanie paráda. Netuším ako s motorkou jazdili v redakcii, ale R-ko dá v pohode 200, a je dosť svižné. Prvý stupeň je dlhý a potom už kvalty idú rýchlo za sebou, na najvyšsom od 60-do max bez problémov. Toto je motorka na pohodu, užívateľsky veľmi prívetivá, a pre tých ktorých baví jazdiť a nemusia to dávať o sebe vedieť revom motora, či najdrahším strojom... Za mňa V

+1/0
25.7.2016 10:07

R56a31d31e14k 93H13o33l92í18k 1418624850446

Mám s touto motorkou stejně dobré zkušenosti a souhlasím s tím co jsi napsal. Používám ji na delší výlety a je to motorka na pohodu, lehká a dobře ovladatelná s dostatečným výkonem, poměrně laciným provozem. Znám několik dalších lidí kteří s ní mají natočeno hodně před 100tis km a naprosto bez problému s minimálními náklady (r.v.08 a výše). Znám ji pár jedinců, kterým se to rozsypalo - zde ale nutno konstatovat, že nějaká údržba a výměna oleje je neznámá disciplína.R^R^ K článku se nebudu vyjadřovat....

0/0
25.7.2016 17:22

R32o14b79e83r39t 41G74o26r81c 6972693523

Ať koukám na fotky jak koukám tak to ve mě budí dojem že nejen samotný motor je vyroben čínským Loncinem, ale řekl bych že snad i celá motorka, stačí se podívat na pár "drobných detailů" jako jsou trčící hlavy šroubů na závažích nebo tlumič výfuku vzhledově připomínající výrobky z PLR nebo třeba sedlo...

0/0
25.7.2016 10:06

T88o93m27á37š 84K30u23c35h75a90ř 3107261678851

"pohon: hnací řemen se zadním tlumením v náboji zadního kola" Fakt jo? ;-)

0/0
25.7.2016 1:17

O84n48d13ř33e62j 34M42u78s47i72l 9107365976364

Kupodivu tenhle nesmysl má přímo BMW na svých stránkách. Podle mě má řemen jen silniční F 800 GT, ostatní "Fka" klasický řetěz.

Co se týče čínských motorů - ona to žádná velká novinka není, Loncin začal vyrábět už jednoválce 650 v roce 2007 místo Rotaxu. Jak to vypadá s kvalitou, těžkou říct, první série byly docela problémové, ale snad už to kluci šikmovocí vylepšili.

+1/0
25.7.2016 9:18

T54o85m58á61š 77K25u98c85h95a18ř 3867271378201

To já vím, ale kdybych psal článek, kde to navíc na fotkách je vidět.. :-)

0/0
25.7.2016 13:18

T52o31m87á22š 96K54u91c71h92a28ř 3727361738501

Koukám, že už to smázli. Ještě by si měli zajít za redaktory technetu pro školení, jak se taková korekce správně dělá. Třeba že se pod článek napíše omluva a vysvětlení, co bylo změněno. :-P

0/0
25.7.2016 13:25

M31i26c10h86a93e68l 48M26e39n32s11i67k 8101886400252

No tak to je - měl byste dávno vědět - v iDnesu věc zcela neznámá :-/

0/0
27.7.2016 10:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.