Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW F 800 GS: pro dobrodruhy začátečníky a holky do nepohody

Cestovní motorky BMW se zkratkou v názvu GS jsou mezi motorkáři velkým pojmem. Cestovatelské speciály nabízí německá značka v několika velikostech, vyzkoušeli jsme jeden z menších s označením F 800 GS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61a87r45i86a11n 30K44a66r38a85b72a 4533661830142

Mám tento motor v F800-R a maximálna spokojnosť. Tento typ motoru má jednu obrovskú výhodu oproti vačšine 800-viek na trhu, a to krútiaci moment ktorý v podstate tiahne od 2-tisíc do omezovača. Znamená to zmenu štýlu jazdy, nemusíte to tak točiť a do kopca, či na cestovanie paráda. Netuším ako s motorkou jazdili v redakcii, ale R-ko dá v pohode 200, a je dosť svižné. Prvý stupeň je dlhý a potom už kvalty idú rýchlo za sebou, na najvyšsom od 60-do max bez problémov. Toto je motorka na pohodu, užívateľsky veľmi prívetivá, a pre tých ktorých baví jazdiť a nemusia to dávať o sebe vedieť revom motora, či najdrahším strojom... Za mňa V

+1/0
25.7.2016 10:07

R70a83d71e54k 28H98o74l46í65k 1808794920216

Mám s touto motorkou stejně dobré zkušenosti a souhlasím s tím co jsi napsal. Používám ji na delší výlety a je to motorka na pohodu, lehká a dobře ovladatelná s dostatečným výkonem, poměrně laciným provozem. Znám několik dalších lidí kteří s ní mají natočeno hodně před 100tis km a naprosto bez problému s minimálními náklady (r.v.08 a výše). Znám ji pár jedinců, kterým se to rozsypalo - zde ale nutno konstatovat, že nějaká údržba a výměna oleje je neznámá disciplína.R^R^ K článku se nebudu vyjadřovat....

0/0
25.7.2016 17:22

R89o53b92e89r30t 10G18o70r57c 6632823233

Ať koukám na fotky jak koukám tak to ve mě budí dojem že nejen samotný motor je vyroben čínským Loncinem, ale řekl bych že snad i celá motorka, stačí se podívat na pár "drobných detailů" jako jsou trčící hlavy šroubů na závažích nebo tlumič výfuku vzhledově připomínající výrobky z PLR nebo třeba sedlo...

0/0
25.7.2016 10:06

T59o45m68á93š 89K39u28c14h73a62ř 3137481928791

"pohon: hnací řemen se zadním tlumením v náboji zadního kola" Fakt jo? ;-)

0/0
25.7.2016 1:17

O10n85d50ř79e15j 30M36u32s76i83l 9917825336664

Kupodivu tenhle nesmysl má přímo BMW na svých stránkách. Podle mě má řemen jen silniční F 800 GT, ostatní "Fka" klasický řetěz.

Co se týče čínských motorů - ona to žádná velká novinka není, Loncin začal vyrábět už jednoválce 650 v roce 2007 místo Rotaxu. Jak to vypadá s kvalitou, těžkou říct, první série byly docela problémové, ale snad už to kluci šikmovocí vylepšili.

+1/0
25.7.2016 9:18

T58o62m86á36š 68K83u11c16h15a61ř 3377391488821

To já vím, ale kdybych psal článek, kde to navíc na fotkách je vidět.. :-)

0/0
25.7.2016 13:18

T61o21m46á79š 97K15u63c68h46a83ř 3497431478851

Koukám, že už to smázli. Ještě by si měli zajít za redaktory technetu pro školení, jak se taková korekce správně dělá. Třeba že se pod článek napíše omluva a vysvětlení, co bylo změněno. :-P

0/0
25.7.2016 13:25

M66i53c24h46a70e35l 54M40e92n32s50i67k 8451986600182

No tak to je - měl byste dávno vědět - v iDnesu věc zcela neznámá :-/

0/0
27.7.2016 10:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.