- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám tento motor v F800-R a maximálna spokojnosť. Tento typ motoru má jednu obrovskú výhodu oproti vačšine 800-viek na trhu, a to krútiaci moment ktorý v podstate tiahne od 2-tisíc do omezovača. Znamená to zmenu štýlu jazdy, nemusíte to tak točiť a do kopca, či na cestovanie paráda. Netuším ako s motorkou jazdili v redakcii, ale R-ko dá v pohode 200, a je dosť svižné. Prvý stupeň je dlhý a potom už kvalty idú rýchlo za sebou, na najvyšsom od 60-do max bez problémov. Toto je motorka na pohodu, užívateľsky veľmi prívetivá, a pre tých ktorých baví jazdiť a nemusia to dávať o sebe vedieť revom motora, či najdrahším strojom... Za mňa
Mám s touto motorkou stejně dobré zkušenosti a souhlasím s tím co jsi napsal. Používám ji na delší výlety a je to motorka na pohodu, lehká a dobře ovladatelná s dostatečným výkonem, poměrně laciným provozem. Znám několik dalších lidí kteří s ní mají natočeno hodně před 100tis km a naprosto bez problému s minimálními náklady (r.v.08 a výše). Znám ji pár jedinců, kterým se to rozsypalo - zde ale nutno konstatovat, že nějaká údržba a výměna oleje je neznámá disciplína. K článku se nebudu vyjadřovat....
Ať koukám na fotky jak koukám tak to ve mě budí dojem že nejen samotný motor je vyroben čínským Loncinem, ale řekl bych že snad i celá motorka, stačí se podívat na pár "drobných detailů" jako jsou trčící hlavy šroubů na závažích nebo tlumič výfuku vzhledově připomínající výrobky z PLR nebo třeba sedlo...
"pohon: hnací řemen se zadním tlumením v náboji zadního kola" Fakt jo?
Kupodivu tenhle nesmysl má přímo BMW na svých stránkách. Podle mě má řemen jen silniční F 800 GT, ostatní "Fka" klasický řetěz.
Co se týče čínských motorů - ona to žádná velká novinka není, Loncin začal vyrábět už jednoválce 650 v roce 2007 místo Rotaxu. Jak to vypadá s kvalitou, těžkou říct, první série byly docela problémové, ale snad už to kluci šikmovocí vylepšili.