Diskuze

Tajný bazarový tip: Hyundai Getz je spolehlivý a levný

Malý Hyundai Getz se po uvedení na trh snažil zatápět domácí Škodě Fabii. Ale přestože byl velice oblíbený, na mladoboleslavskou stálici to nestačilo. Na trhu s ojetými vozy je situace podobná, ale cenově dostupnější Korejec může být zajímavým tipem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já som si tento Getz požičal, keď som bol na Kréte . Bol úplne nový, mal niečo cez 1000 km. Mal som ho tri dni. Vždy po pol hodine jazdy ma rozbolela hlava a cestou na Elafonisi sa mi mladšia dcéra v aute povracala. Nikdy pred tým ani potom už nemala s tým problém a zvládla aj Passo dello Stelvio bez problémov. Samozrejme nie v Getzi.

0 0
možnosti

Nu, jel jsem s tím ze známou do Jihlavy když si to v áčkách pořizovala a oproti Fabii v tom nevidím zásadní rozdíl. Možná v tom bylo i víc místa. v 5. lidech to pak dokázalo jet dálniční rychlostí a brzdilo vcelku přijatelně.

0 0
možnosti

Getz je spolehlivý a levný. A taky hnusný a pitomý.

3 1
možnosti

D77e32j36a80n 83T85a48d25i44c

28. 7. 2016 16:32

Nevim za co mate ten minus? Asi je IN davat minusy za pravdu.

0 0
možnosti

J67a75n 65T64a75r63a73b33a

27. 7. 2016 23:45

Getz a Santa Fe druhé generace byly první a poslední v Evropě prodávané vozy Hyundai, o kterých se nedalo tvrdit, že jde o paskvil a měly jakžtakž slušnou kvalitu provedení i jízdy. Předtím i potom už to byla totální tragédie. Jen u toho Santa Fe sice tak trochu ukradli motivy designu Touaregu první generace, ale to je v Asii projevem úcty ke zdrojovému designu, tak jim to odpusťme. Getz není žádný zázrak provedení, výkonu ani spolehlivosti, ale proti současným vozům H&K to je pořád skvěle spolehlivý a neodfláknutý produkt. Prostě taková levná chudá poctivá klasika, která si (na rozdíl od současných) na nic nehraje a funguje.

0 0
možnosti

Getz je dobré a spolehlivé auto. Jen je problém, že na trhu ojetin je jich velice málo a výběr je hodně omezený. Fábií první generace je na výběr více jak 10x tolik....

0 0
možnosti

J82a88n 44T50a42r43a64b27a

27. 7. 2016 23:47

Ale jo, to máte pravdu. Jen pokud byste měl mít těžší nehodu, seďte raději ve fabii než v getz, vaše šance na přežití by byly násobně větší.

0 0
možnosti

Na jedné dovolené jsem měl možnost řídit Hyundai Elantru cca 10 let starou. No připadal jsem si jako bych řídil nějaký 40 let starý veterán. Tak dobře jsem se dlouho při řízení auta nepobavil. Stabilita žádná, řízení rozevláté, v každé zatáčce auto náklon minimálně 25%. Podobný zážitek jsem měl naposledy při řízení šlapacího autíčka.

Jako vtipný zážitek na víkend doporučuju R^

4 4
možnosti

P13e95t18r 25P87e50t85r

27. 7. 2016 14:39

podobně jsem se cítil při řízení škody roomster, ale i u Octavie I, či Felicii.

5 5
možnosti

S Getzem jsem nalítal 175000 Km a naprosto bez problémů.

Když jsem ho prodával, tak ani nechtěli uvěřit, že má najeto tolik. Bez závad, bez koroze a interiér byl naprosto nepoškozený.

3 0
možnosti

Hyundai bych řídil leda bych ho dostal jako služebák a neměl na výběr.

Kvůli jejich odporně vlezlé reklamě bych ho nebral ani za půlku ceny. A to nejsem žádný superfanda Škodovky.

7 2
možnosti

Taky mě štve ale že bych si kvůli tomu nekoupil značku tak to ani omylem. Více mi lezou na nervy lidi co musej mít volítanou stočenou oktávku bez záruky a ještě si libujou jakej udělali kšeft.

5 2
možnosti

Tiéž mam Hyundéé a som nesmiérno spokojný a inú znáčku bysom si někúpil. Sidcáj sa nejedná o teho Getze, ale mam jeden z prvých Akcentov s ktorým som už za tjé letá najazdíl už skorem 30-tis. kilometrov a takmer nič, okrem takých bežných vecí ktoré prevádzkú "odchádzajú" ako je výfuk, ložiská, pružíny, svetlomety som nemeníl. Dokonca aj stěráče, fíltre, rozvódy a sviéčky mam ešče póvodné.

Ale človek sa o vozídlo staráť mosí a potem vydržá. Ja vyježdiám ibá keď v predpovediách počasijá sú odpoviedajúce podmienky a zotrvalý tlák vzduchá. Auto něpreťažujem a užívam k preprave maximálno troch !!! osób, bez batožíny. Keď chodievam zo starkú na večšé nákupy potem vždy ibá MHD, lebo na tých parkoviskách u tých markétov hrozí poškodienije lakovanija od okolostojácích nězodpovedných vodíčov a spolupasažiérov. A v tem prípádku tjé busy, ktorými jazdíme a ktorým to něhorázno vysoké jazdné platíme, igelitkámi vytiážíme skutočno k hraníci nosnósti.

Ale zpeť k Hyundaée. Po každej cestě pred uložením do garáže je trebárs vóz ošetríť a preto všetké zvonka i zvúntrajšká vyluxújem, omyjem a fénom vysuším, zvedněm stěráče a stejno aj celý voz, ktrorý vyhevérujem a pod prahy podložím, aby pneumátýky, pružíny a tlmiče pérovánija pri parkovaniju něboly trválo zatiážené a nevytváraly sa zdě deformácýje.

A nězabúdam ani na akumulátor, ktorý po jazdě pravidělno zkontrolujem a dobíjam. Pochopitělno pred letnú a zimnú sezónú automatýcky mením všetké náplně a filtre a to aj napriék temu, že v zímnom čase, až na výnimky, keď je skutočno ideálné počasije, vozídlo praktýcky něužívam.

A vertě, že pri takomto opečovávaniju isto buděte mať aj vy ostátný svoje vozidlá skutočno v perféktnom stave, aj keď trebárs něvlastníte tak kvalýtný doprávný prostriédok akým je Hyundaeé a aký som kúpil a používam ako písám na počiátku letá letúce ja sam.

4 1
možnosti

jenze ja potrebuju jezdit :) kazdy den... mam chrysler a ten zatim drzi pohromade i bez vsech techto ukonu

1 0
možnosti

Před pár lety jsem s Getzem asi týden jezdil. Byla to tuším benzínová třináctistovka. Oproti Fabii htp to bylo o hodně živější auto, ale jinak nic moc. Co mě tenkrát hrozně zarazilo u zánovního Getze (měl v té době najeto cca 15 tis. Km) bylo to, že mu strašně hučela ložiska v kolech.

1 1
možnosti

Ta třináctistovka byla lepší než tehdejší fábie. Pokud se o tom autě dá říct něco dobrého tak alespoň to.

1 0
možnosti