Diskuze
Se Zastavou je definitivní amen, zbyly po ní miliardové dluhy
Děkujeme za pochopení.
J53a66n 47Č44e40r31m94á97k
no, kdyby ji dnes za 100k dováželi... :-D
Ale vážně. Za socíku to bylo jedno z nejlepších aut, které se tu daly koupit. I když bohužel snad jen v Tuzexu... I tehdy jich tu jezdilo minimum...
M46i16c64h38a51l 30K84o20l49o25v57r25a15t
Zastava 1100 ve žlutém provedení
R22a51d61e93k 50D73o60l79e93ž24a32l
V roce 1970, pokud vím, slavila Škoda vyrobení milontého auta s motorem vzadu, tj. ten milion aut vyrobila za cca šest let. A Zastav 750 se vyrobilo "téměř milion" za třicet let (1955-1985)? Mě to teda nezní jako nějaký ohromující úspěch..
K33a23t35e62ř93i95n96a 54V47ý75b96o97r84n64á
Pokud vím já, tak těch aut s motorem vzadu tehdy vyráběla okolo stovky denně. Tak kde jste přišel k těm milionům?
D60e83j81a31n 95T28a87d84i93c
Kdyz jsem byl maly tak me v 1100 vozil deda, mel ji v cihlove barve. Nikdy nezapomenu ten odor benzinu uvnitr auta a ja vlezeny mezi prednima sedackama nakukujici pod ruce rodinneho Niki Laudy. Pamatuji si, ze to bylo celkem zive auto, deda s tim nahanel ostatni "vychodni auta" a porad huhlal neco o tom, ze jim to nejede.
J72i67ř87í 30K16o51c54u20r56e31k
No jo, škodovácké motory. Do 2000 se probouzí, ve 3000 to vypadá, že se bude něco dít ... a v 3500 otáčkách začínáte ztrácet naději, že by se něco dělo a řadíte. Ne nepopisuju dieslový motor. Ten se do stodvácy nedával.
M87i74c30h22a48l 94N28a59j25m52a75n
Osud všech automobilek východního bloku, které se nestaly součástí světových automobilek.
R39a89d88i77m 58P96o95l43á47š28e62k
V západní automobilce se výrobní zařízení za 30 let kompletně obnovilo tak jednou za 10 let, takže tak třikrát.
V socialistické automobilce obvykle prakticky vůbec.
Po nástupu "kapitalistického bloku" to pak byly fabriky vyrábějící beznadějně zaostalá auta a s beznadějně zastaralým výrobním zařízením.
Musela by se postavit znova i fabrika i znova vyvinout model auta.
A49n76d62r30e39j 95K17r10a82s78k91o
No jo konkurence a neplánovaní hospodarstvi je svine. Nebyt toho, by bylo všechno dokonalý... Teda snad jo, nebo....?
J66i44ř57í 24K21o90c26u61r75e61k
Nebýt kapitalistického Fiatu, tak si licenci mohli koupit jinde. Třeba kapitalistického Renaultu. Nebo u kapitalistického BMW a vyrábět motorky. Safra, proč vlastně ti socialisté museli kupovat licence od kapitalistů, to tam nezbyl nikdo, kdo by jim vymyslel auto vlastní?
J58a35n 87N94o11v34á78k
Tu jsme měli a v hlubokém socialismu to bylo do jisté míry vytržení ze stereortypu Škodovka-Žigulík-Warťas-Trabant. Ale vydrželo to jezdit snad dvacet let.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej, byt 2+1+pracovna, Beroun - Hlinky, ul. Drašarova
Drašarova, Beroun - Beroun-Město
3 950 000 Kč