- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
bude se k nam pašovat benzin z ukrajiny a ruska a prodavat na cernem trhu.
Jestli to bude ničit jen benzínové čerpadlo, tak je to o ničem. Na Mazdu 626 od r.98 stojí "nové" benzínové čerpadlo 800,- Kč a vymění si ho každej debil, protože je pod zadní sedačkou a drží ho 4 křížový šroubečky a jedna kabelová zásuvka. Ano, čerpadlo stojí "nové" cca 800,- Kč, což se v těch 27-30tis.km ztratí jako prd. A tuším, že u ostatních lidovějších značek a typů to bude obdobné. Takže klídek, než dávat o 3,- Kč na L za 98 oct.benzín více, to radši dám víc o 800,- Kč na 30tis.km. Tohle už tady bylo, když se rušil special a super a nevyřešilo se tím nic. Dokud lidé nebudou dostávat německý výplaty, nebudou si moct koupit každých 5 let nové auto a budou to prostě ojebávat. Navíc každé benzínové auto jde upravit na tohle palivo, jako např. na E85. Na čecháčka jsou i poslanci krátký a dobře jim tak, šmejdům. Jezdí si zadarmo na státní útraty kam chtějí a kdy chtějí a nám budou kázat co a za kolik? Hmmm
Je spousta lidí, kteří si líh v benzinu pochvalují - např. čistí motor od karbonu
Cesta do pekel ,přidávat do paliva něco co nás svým způsobem živí a chrání před hladem:-/
Tak se do té nové sra-ky přidá motorový olej. Motor se tím ochrání ekologie a vyčůranci z EU utřou nosy.
No to asi ne. Akorát si odepíšete mnohem dražší katalizátor, ale gumičky tím nezachráníte
To je teprve začátek. Údajně se připravuje návrh, že se do paliva bude přidávat cukr.
Medián je 23tis hrubého, takže 50% lidí bere více.
To je přeci logické. V automobilkéch se vyrábí čím dál víc aut a ty se potřebují prodat. Kolika procenty se na našem HDP podílí automobilový průmysl? V celé EU je hlavním tahounem růstu ekonomiky právě výroba a hlavně prodej aut. Takže se ekoligie hodí do krámu.