Diskuze

Škoda příští rok rozhodne o expanzi do USA

Automobilka Škoda Auto chce příští rok rozhodnout o zahájení prodeje svých vozů ve Spojených státech. V rozhovoru s německým finančním deníkem Handelsblatt to řekl předseda představenstva Bernhard Maier. Pro českou značku by to znamenalo návrat na severoamerický trh po více než půl století.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Škoda má šanci nahradit v USA pošramocenou značku VW. Tiguan II nebo Atera pod značkou Škoda tam nenarazí na nějaké staré averze.

Tiguan II jsem už celý den testoval, je to opravdu pěkné auto. Škoda ,jak doufám, vylepší servořízení,to je u mého Yeti příjemnější, než trochu tuhé řízení Tiguana II.

Jinak ale nastupování a sezení, výhled z auta, vše na jedničku. Bez DPG, navigace atd ovšem není o čem mluvit.

0 0
možnosti
Foto

Kodiaq by v USA nebyl velký SUV, ale na hraně compact a midsize SUV. Nevidim důvod, proč by si to u nich měl někdo koupit namísto Jeepu Cherokee. I Grand Cherokee začíná na 27 000 USD, full size Chevrolet Tahoe je za 47 000. Kodiaq by tam musel stát okolo 20 000 USD.

1 0
možnosti
Foto

V USA zatím není proč šetřit naftu nebo benzin. Také siniční daň nebo viněty tam zatím nemají. Většina území USA leží v subtropickém a téměř tropickém pásmu, takže i koroze aut tam není téma. Spíše je tam mimo highways oft písek nebo kamenitá pista.

Středoevropská auta musí být chráněna proti korozi, musí šetřit palivem a musí se vejít do středověkých městských aglomerací. Myslím, že Škoda osloví hlavně ženy, podobně jako svého času Hyundai Tucson. Ten nový je ovšem už mimo.

0 0
možnosti

Mám dojem, že v Americe si vylámou zuby a to hlavně na ceně.

Tam se prodávají velká a pohodlná auta za pár šupů a jejich značky Škodovku sežerou i s chlupama.

Diesel jim taky moc nejede a ty naše litrové benzinové motory do sekaček určitě nikoho kromě lidí co jsou na jídelních známkách neohromí.

Přeji jim úspěch, ale nějak podobně tam skončil Yugo pokud ho někdo ještě pamatuje.

2 0
možnosti

dalo by se předpokládat, že by vznikla "speciální" výroba pro US trh..proto i v článku zmiňují Koidaq, jako vhodný pro vstup na trh..z druhé strany auta velikosti Citigo jsou pro městkou dopravu v US ideální...CNG by mohlo být zajimavou "ekologickou" kličkou..

0 0
možnosti

To amíci budou koukat, až uvidí litrový tříválec. Budou si myslet, že je to pohon přídavného topení.

2 1
možnosti

Hmm, vcelku logický krok poté, co je v USA folkswágen novou nadávkou.

Tož ať se jim daří, tohle by mohlo vyjít. S motorem 1,8 TSI nebo 2,0 TSI v základu a možností 3,0 V6 TSI, který se tam dodá v Tuaregu. V EU tu V6 ale asi Kodiaq nedostane.

1 0
možnosti

*dodává v Tuaregu.

0 0
možnosti

no pokud do toho namontujou V8 tak by se nějakej amík nad tím autem mohl zamyslet

2 1
možnosti

Proč? Čtyřválce jsou tam celkem běžné.

1 0
možnosti

a nerozhodne spis VW?

1 0
možnosti

Prima, malé SUV se v USA určitě uchytí. Drižím jim palce.

Jen jsem zvědavej, jestli tam taky budou nabízet 1.0 TSI. :-)

4 0
možnosti

A45d55a25m 89J72a50k59e47š

1. 8. 2016 21:12

Tak pro VW je to jediný logický krok. Značka Volkswagen je aktuálně v souvislosti s dieselgate vnímána negativně (ostatně zcela oprávněně). A tak na trhu, který zaťal do výsledků koncernu VW hodně hluboko je potřeba nalézt nějaký způsob kompenzace - prostřednictvím Škodovky.

Ostatně předpokládám, že celý obchodní model je postavený tak, že Škoda ponese náklady na expanzi (pro případ neúspěchu), výnosy pak budou primárně hojit finanční ztrátu VW.

2 0
možnosti

Otázka je co bude tou expanzí - sít dealerů bude využita stávající VW/Audi, a jestli se auta budou vyrábět v mexiku tak v podstatě jediný co to bude mít společného se Škodovkou bude název.

2 0
možnosti
Foto

O té " expanzi " rozhodují kupující .

0 0
možnosti