Diskuze

Dvě mašiny v jedné: Ducati Multistrada 1200 Enduro umí terén i silnici

Dvanáctistovkový dvouválec a 160 koní do terénu? To je přece šílenství, vždyť i ta nejsilnější závodní endura závodící v dálkových terénních soutěžích jako Rally Dakar mají jen asi sedmdesát koní. Ovšem Italové vidí svět trochu jinými očima. A po pár dnech v sedle jsme téhle šílenosti přišli na chuť.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"...Italové vidí svět trochu jinými očima."

A čtenář zas a znova valí oči,

co za výkvět vzdělanosti může dělat na íDnesu;-D

0 0
možnosti

"Zrcátka jsou dobře čitelná a samozřejmě doplněna zabudovanými LED směrovkami."

Tak směrovky v zrcátkách jo? ;-D

0 0
možnosti

Můžou tomu dát pletený kola, hliníkový kufry, vypnatlený ABS, dokonce tomu můžou říkat enduro, ale každý rozumný ví, že z cesty to nesjede. ;-D

1 0
možnosti

Krasavice V. Ale asi bych volil 12tku s kardanem než se po každé enduro vyjížďce s*át s údržbou řetězu

4 0
možnosti

Přestože tohle není moje parketa, tak musím uznat, že Ducati umí. A přemýšlím nad XDiavel.

0 0
možnosti

...přední blikače...... na,,enduru".....to vymyslí snad jen Ital....

0 0
možnosti

To Milan Král - asi jste samozvaný odborník na jízdu na moto, ale na enduru jste nikdy nemohl sedět, jinak by jste věděl, že se přesně takto zatačí a řídí. O to líp to jde na větším a těžším stroji.

0 0
možnosti

Souhlasím s Králem. Na fotce to vypadá , že se s motorkou pere. Má to dobře naklopený, ale osa těla je naprosto mimo. V terénu prosím, ale na čistém asfaltu?

0 0
možnosti

M74i54l88a48n 48K58r76á78l

5. 8. 2016 5:40

foto č. 6, zajímavý styl posezu při zatáčení:-/

2 0
možnosti