Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Návrat krále. Elvisovo BMW 507 prošlo renovací

Po dvou letech náročné rekonstrukce se slavný roadster ještě slavnějšího zpěváka znovu vrací na svět. Nádherně opravená 507 bude mít obnovenou premiéru již tento měsíc na Concours d'Elegance v Pebble Beach v Kalifornii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P47e93t22r 57N26ě87m35e70č26e62k 1132654762453

Tak to by šlo R^

0/0
9.8.2016 8:53

L55u82k79á74š 23D23o14č71e83k59a85l 4791227209222

Škoda, že nezachovali tachometr v mílích za hodinu, jako měl originál.

Dále je určitě nesmysl přimontovat výrobní štítek šrouby, které mají hlavu pro křížový šroubovák. V té době křížové šroubováky určitě neexistovaly.

0/0
8.8.2016 21:38

J25i36ř19í 34Z81ý44k86a 9489573701970

nejspíše se nejednalo o originální budíky. Nasvědčuje tomu i to, že jsou na dřevěné desce amatérsky chycené vrutem ke karoserii. Mimochodem s hlavou na křížový šroubovák.

A co se týče křížového šroubováku, resp. křížového Philips šroubu, tak patent byl podán 3. července 1934. US 2046837 A

0/0
8.8.2016 22:09

J94i30ř37í 97S65c82h76w70a39c22h 8138634338696

z kontextu článku vyplývá, že si to auto Elvis pořídil když byl v Evropě na vojenské službě, tak by originál měl mít budíky v evropské metrické soustavě....

0/0
8.8.2016 23:16

J90a75n 20Š62e71s46t75á24k 3588109359934

takže ta klika ze 3D je z plastu?

0/0
7.8.2016 12:43

J40i93ř11í 68Z43ý31k13a 9249283821430

lze tisknout i kovové předměty

+1/0
7.8.2016 13:03

J84a93n 12Š13e50s79t10á22k 3728859649894

Tak to mi ovšem už rozum nebere...

+1/0
7.8.2016 15:32

M68a75r85t84i34n 32P79e71c37i72n70a 4511813

Na té 3D tiskárně se "vytiskne" jen matrice pro výrobu licí formy a ta matrice může být klidně z plastu. Ty kliky byly pravděpodobně odlité z hliníku do pískové formy.

0/0
8.8.2016 8:18

J69i70ř77í 80Z60ý18k50a 9189413351680

je to dost možné. Nasvědčovala by tomu i ta zmínka v jiných článcích, že jich udělali více a naskladnili je jako náhradní díl i pro ostatní majitele 507.

Pokud by to tiskli přímo z kovu, tak by byl nesmysl je dělat na sklad. Tisknout by mohli až ve chvíli, kdy by přišla objednávka.

0/0
8.8.2016 9:39

J68a43n 34M44a57z87ů61r18e75k 2138414928575

Pro me nejkrásnější auto v historii

0/0
7.8.2016 10:36

J46i78ř90í 48S20c16h21w32a60c30h 8808184328406

až na ty výfuky.....bez nich by to bylo celkem hezké auto.;-)

0/0
7.8.2016 20:17

R76o23m81a37n 49S26t25r90e96j45č23e48k 1203612745787

Výfuky jsou luxusní ;-D Za designera na dovolené tenkrát asi zaskočil vrátný. Jinak ale klobouk dolů, ve filmu Fantomas se zlobí vždycky čekám na honičku 507 s vlakem R^

0/0
8.8.2016 8:15

L37u77b30o43m80í26r 12K97a34m24e45n18s22k52ý 3350358563496

nádhera, ovšem pojem renovace je v případě použití zlomku původních dílů, prakticky jen část karoserie, trochu nepřesný pojem. Spíš replika s přísadou homeopatického množství originálu :)

+5/0
7.8.2016 10:07

K41a62t31e14ř52i40n31a 86V93ý12b95o67r10n69á 6850519539

Auto je to hezké. Dá se na něm ovšem pozorovat obrovský pokrok v technice. Dnes mají motory o tomto objemu cca dvojnásobný výkon a ta nádrž na 110 litrů benzínu tam také není jistě náhodou ;-)

0/0
7.8.2016 9:04

J40a11n 95K40o59n20v82a12l34i80n17k78a 5530191871915

Objevila jste Ameriku R^ ;-) Starým autům dodává ta jejich "nedokonalost" to pravé charisma. Právě ten brblavý osmiválec, co se třepe na volnoběh, kucká za studena a pod plynem žere i trávu kolem silnice, je pravou esencí podobných aut. Dnes existují auta, která jsou hi-tech. Mají obrovské výkony, nízkou spotřebu, vysokou aktivní i pasivní bezpečnost, ale jsou nudná, bezpohlavní.

Současná motorová produkce BMW je také nakažena downsizingem, naštěstí lze však stále do některých modelů a řad získat 6ti válec a u vrcholných typů řady 7 i vidlicový dvanáctiválec.

Někdo se u motoru zaměřuje pouze na výkon a spotřebu. Jiným zase záleží na charakteru, zvuku a celkovém projevu.

+4/0
8.8.2016 8:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.