- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda, že nezachovali tachometr v mílích za hodinu, jako měl originál.
Dále je určitě nesmysl přimontovat výrobní štítek šrouby, které mají hlavu pro křížový šroubovák. V té době křížové šroubováky určitě neexistovaly.
nejspíše se nejednalo o originální budíky. Nasvědčuje tomu i to, že jsou na dřevěné desce amatérsky chycené vrutem ke karoserii. Mimochodem s hlavou na křížový šroubovák.
A co se týče křížového šroubováku, resp. křížového Philips šroubu, tak patent byl podán 3. července 1934. US 2046837 A
až na ty výfuky.....bez nich by to bylo celkem hezké auto.
nádhera, ovšem pojem renovace je v případě použití zlomku původních dílů, prakticky jen část karoserie, trochu nepřesný pojem. Spíš replika s přísadou homeopatického množství originálu :)
Auto je to hezké. Dá se na něm ovšem pozorovat obrovský pokrok v technice. Dnes mají motory o tomto objemu cca dvojnásobný výkon a ta nádrž na 110 litrů benzínu tam také není jistě náhodou
Objevila jste Ameriku Starým autům dodává ta jejich "nedokonalost" to pravé charisma. Právě ten brblavý osmiválec, co se třepe na volnoběh, kucká za studena a pod plynem žere i trávu kolem silnice, je pravou esencí podobných aut. Dnes existují auta, která jsou hi-tech. Mají obrovské výkony, nízkou spotřebu, vysokou aktivní i pasivní bezpečnost, ale jsou nudná, bezpohlavní.
Současná motorová produkce BMW je také nakažena downsizingem, naštěstí lze však stále do některých modelů a řad získat 6ti válec a u vrcholných typů řady 7 i vidlicový dvanáctiválec.
Někdo se u motoru zaměřuje pouze na výkon a spotřebu. Jiným zase záleží na charakteru, zvuku a celkovém projevu.