- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrá reklama na Teslu placena od BMW.
Ti manageri v BMW asi nebudou moc inteligentní. Povedlo se jim jediné, propagovat Teslu. Ti co o ni ještě v životě neslyšeli se o ni dozvěděli a když už se o ní něco dozví tak zjistí jediné, že BMW zaspali tako 10-20 let a ted se to snaží dohnat.
Bohužel co si myslet o firmě která se snaží zesměšňovat ostatní? Jedině to že sama nemá co nabídnout. Protože kdyby měli lepší, nebo alespoň srovnatelné auto, tak by ukazovali, propagovali a vychvalovali to svoje auto a ne konkurenci.
Ale kdeže, reklama je z amerického trhu, kde je jednak takovýto typ reklam zcela normální, a jednak je tesla velmi známá. V BMW narozdíl od tesly vědí co dělají - vyrábí víc jak 20x tolik aut než tesla, a i elektromobily umí narozdíl o ní prodávat se ziskem.
No, teraz jazdím na Toyote, a počkám si radšej na Teslu ako na BMW. BMW si svoju trojku so smiešnym dojazdom (na elektriku) môže niekde strčiť.
Lidi jsou zaprděný konzervy. Já Tesle i ostatním výrobcům elektromobilů (hybridů) moc fandím. A jestli jsou provozní náklady těchto vozidel stejné, jako u vozidel se spalovacím motorem, tak aspoň nesmrdí. A to mám BMW rád.
Dokud bude Tesla stát jako 2,5 BMW, tak není co řešit.
Tesla skutecne prilis ekologicka neni - vazi dve a pul tuny a zere okolo 30kWh/100km - z tohoto hlediska je vlastne srovnatelna s podobnymi vozy se spalovacim motorem. O ekologicnost ale tolik nejde, to vsak vetsina zdejsich pisatelu nepochopila. Tesla je splnena vize a krok smerem do budoucnosti. Doporucuju shlednout dokument o tovarne kde se tato krasna vozidla vyrabi.
Bavorak se s teslou vubec nemuze srovnavat. Fandim lidem jako je E.M..
Skarohlidi co tu pomlouvaj elektroauta aniz by o tom meli alespon elementarni znalosti jsou k smichu. Nechapu kde se to v lidech bere - je to podobne jako averze k solarni energiji ktera je v ceske zemi pomerne rozsahla.
Jo, ta hovoří obrazem jasně o tom, že je směrována na hodně jednoduché tvory.
Nemci nikdy nebyli prilis inovativni narod. Jsou skveli v organizaci a v zdokonalovani uz existujicich veci. Ale prulom nebo neco zcela noveho v jakemkoliv oboru prichazi momentalne tak na 90% z USA. Na druhou stranu az prijde prulom a Tesla prorazi tu cestu k elektromobilite, tak nemecka auta budou casem patrit k nejdokonalejsim - jako spoustu jinych veci. Ale holt ta mentalita v Nemecku je trochu jina.
panenko, jen se proboha nepouštějme do generalizování celých národů, když se hovoří o elektromobilitě.
Aha...a BMW 330e se už prodává? Kdepak. K dispozici jsou jenom fotky....
Neekologické je kupovat si často nové auto, když vydrží 10 let.
10 let je vlastně minimum. Když tomu člověk dá péči, tak je to víc a ještě víc s tím, z jak vysokého sektoru auto je. Před řekněme 40 rokama se stavěly auta (a nejen ta) s tzv. inženýrskou přirážkou, díky čemuž ta servisovaná z nich dodnes jezdí k radosti svých majitelů. Dnes už je dimenzování přesnější, takže se to nestaví nějak stabilnější, než je nutno, ale o to rozvinutější je technologie. OK, servisování je dnes dražší než za dob, kdy si většinu člověk vyřídil sám, ale za 10 let je auto stařec tak leda u lempla.
to tak je vykrik do tmy ekvivalentni s prohlasenim "nez tri M3, tak radeji jeden povoz"
No a já měl dojem, že to je BMW, kdo čeká, zatímco Tesla staví továrnu. Kolik prodali i3 za ty dva roky, asi tak padesát tisíc? Tedy asi tak gigawatthodinu kapacity? To by teslí továrna měla vyrobit tak za dva a půl dne. I kdyby se o řád sekli, pořád to mají za měsíc. BMW čeká, čeká, čeká...
Porovnání které kulhá na obě nohy. I3 jako malé městké auto nemá u tesly adekvátní konkurenční model, takže to nejde porovnávat. Naopak modelu který je třídně zařaditelný proti bmw prodává tesla řádově méně, a celková roční produkce tesly je v úrovni měsíční bmw... Pokud někdy skutečně bude stát nová továrna tesly o prokláované kapacitě (což v případě tesly zatím vždy značí významný rozdíl oproti realitě), tak stejně bude na cca 1/3 produkce bmw. BMW není moje srdeční značka, ale čekat skutečně zatím mohou veeelmi pohodlně.