Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FOTOTEST: Audi A8 je poslední šance na pořádné svezení díky TDI V8

Zní to trochu paradoxně, ale aktuální Audi A8 je ve třídě luxusních limuzín auto tak trochu ze staré školy. A to navzdory tomu, jak pokroková automobilka Audi je. A8 jednoduše má již své roky, ale pro mnohé zákazníky to může být přitažlivé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J94a56n 88N55o51v49á39k 7670865756876

Jedině Mercedes nebo BMW. Jinak Audi bude vždy až třetí :-) i když se hodně snaží. Zkoušel jsem A8, MB S i BMW 7. Stručně řečeno a pořád to platí: MB obývák - ( jemnostpán ) a baví hlavně vzadu, BMW trochu holota ( grázlík ), který baví i ve předu :-) Audi se snaží být mezi a je to nuda. Dá se říct, že teprve poslední generace cca od r.2015 dotáhli MB a BMW. Ale je to můj názor a nevnucuju ho nikomu.

+1/0
17.8.2016 0:40

J13a49n 81T93a87r49a64b13a 4186586229949

Ano, co kus to názor. Já bych naopak v S-Klasse vzadu na delší cestu rozhodně jet nechtěl, z uvedené trojice má nejtvrdší sedadla, pro někoho (i pro mě) až nepohodlná. Za volantem mi naopak připadá nejlepší technicky pojatá A8 se skvělou logikou dnes již starého MMI, ta ale jiného samozřejmě může nebavit nebo obtěžovat. BMW je z tohoto pohledu zmatené, Mercedes v pohodě, navíc je tam znát generační rozdíl nového MB proti Audi těsně před modernizací. Ale BMW je zas naopak zábavné za jízdy o fous víc než ti ostatní dva. Ale nikdo z nich nemá motor srovnatelný s V8TDI,

0/0
17.8.2016 13:34

J33i61n43d52r26i10c83h 89K76u19c71e33r57a 7308395361135

Prijedete do Londyna, zajdete na Berkeley Street k Jaguaru pak kousek dal na Berkeley Sq. k RR, hned vedle k Bentley,pak o par metru dal k Porsche a take k Astonu na Park Lane, to nesmi chybet.McLaren vyzaduje navstevy po objednani tel. nabo mailem, a musite prokazat, ze na to mate. Ale jinak vsude u jmenovanych vas nechaj si auticka pene osahat, pokecaj si s vami, dokonce jsem u RR i Porsche dostal i kafe, RR Phantom je fakt auto z jinyho sveta. nakonec jdete naproti hôtelu Ritz na Piccadilly St.k Audi, posadite se do A6RS, 8valve, 605Hp, tj. koni, cena od 79K £,tretinova proti RR Silver Wraith, a vy vite, ze to krans vystaveny modry audi sice prijde na 105K, ale za zadne z vyse jmenovanych byste nemenil.Auto ne pro efekt, uvnitr ani venku nic nechybi a nic neni navic, a pohled pod kapotu je mnohem mnohem vic sexy nez na jakoukoliv miss. S R8 je to podobny. Ale pravda je, ze TDI do takovych aut opravdu nepatri. RS6 ma deklarovanou spotrebu 38miles per galon. T.j. cca 4 litru benzinu na asi 60 km, vychazi mi to na 100km 6-7 l extra urban, prumer extra urban/urban max. 9-10 litre na 100, tak k cemu ten diesel?

0/0
16.8.2016 22:23

J97a83n 15T80a71r74a31b30a 4446336369729

Kčemu ten diesel?No k tomu, že ten za 9-10l opravdu pojede, při normálním zacházení o za 8. Zatímco RS6 může deklarovat co chce, ale reálná spotřeba bude 14+. Ve městě 20. Což by sice ekonomicky nemuselo znamenat nic ale jeden podstatný rozdíl v tom je. RS6 bude u pumpy každých 450km, A8 každých 900.

+2/0
16.8.2016 23:12

D35a72n23i81e61l 64K92r18a96u22s 4661123842214

Krásné auto.

A kdy někdo přijde na to, že laboratorní spotřeba je okrádání zákazníků?

0/0
16.8.2016 21:52

J93i77ř58í 45S66c20h38w98a19c73h 8178234618856

když pojedeš s dynamikou auta podle NEDC, tak tu papírovou spotřebu dosáhneš, nebo se jí velmi přiblížíš. Takže žádný okrádání, prostě spotřeba dle extra pasivního režimu jízdy.

0/0
17.8.2016 20:05

J22a31n 80T75a57r27a50b45a 4586506959649

No a kde bere redakce ty info o konci V8TDI? Před 2 měsíci Audi uvedlo na trh úplně nový 4,0V8TDI s 435HP pro SQ7 a má ho už i nová Panamera. takže A8 ho nepochybně dostane taky.

0/0
16.8.2016 21:45
Foto

J45o27s16e84f 26M12a94c59e80k 52M71l98. 9657252444363

No hezký to je, ale těch všelijakých ovladačů uvnitř ... to je skoro na vysokou školu :-)

0/0
16.8.2016 17:25

P63a48v74e47l 13G16ö95t75z40e 4903542672705

No jo, pokrytectvi vladne svetu a Nemci v tom obzvlast kraluji. Sice to min nezere, ale normy se musi tabulkove plnit. Pritom zrovna nemci maji dost sily na to, ty normy proste zmenit. Ale to uz bychom chteli moc. To se radeji budou sidit emise.

+1/0
16.8.2016 17:23

H58o29n17z48a 12K73r20e92n33s57t15e27t11t15e68r 1593819209

Když už tam máte fotku toho světlometu, tak co třeba napsat, že se vyrábí v CZ, má přes 80 diod a 996 milionů kombinací jak svítit. V jednu chvíli umí "vystínovat" až 8 vozidel, díky 25 diodám pouze pro dálkové světlomety.

+1/0
16.8.2016 17:05

J41a82n 24K81o19n75v57a60l38i30n40k54a 5350561371885

Tu naftu jedině kvůli obřímu krouťáku. Jinak do tohohle auta raději benzín. Sám mám šetiválcového nafťáka a jedinou výhodu oproti stejně velkému benzínu vnímám právě v síle toho motoru. Benzínová atmosféra by musela mít o půl až litr větší objem, aby dosahovala podobných parametrů. Každopádně benzín je benzín a k autu vyšší kategorie tak nějak patří. Audi má za V8 byť v ropě rozhodně R^R^R^

+3/−2
16.8.2016 11:58

A32n33d63r59e62j 51M33a43s39a90r68y29k 9120113376260

jo benzin by bol lepsi to je fakt :) ale dva a pul mega za auto???? a jeste mega za priplatky? .... dva a pul mega mne nestal ani barak ..... to je fakt psycho.... nezavidim to nikomu ja ani nevim jestli kdybyych mnel tolik penez bych si to auto koupil ale stejne dva a pul mega za hezkeho sedana .... ja nevim no... svet se asi zblaznil :) zvlaste kdyz jsou na planete porad mista kde lidi nemaji treba pitnou vodu natoz jidlo.... chcipaj na ruzny zatim nevylecitelne choroby.... ale na jinem konci planety jsi pan manager koupi audi za 3 mice.

+7/−1
16.8.2016 11:49

J58a79n 22K84o56n75v19a41l90i51n44k88a 5620781311575

Jestli to není tím, že na tomhle konci planety lidé chodí do školy a pak do práce a vytvářejí trvalé hodnoty. Že tu máme vědu, kulturu, infrastrukturu atp. Víte, oni v některých částech světa na tom jsou opravdu blbě, ale nikdo jim nebere šanci to zkusit a z doby kamenné se přenést alespoň na úroveň počátku dvacátého století. Chce to jen chtít.

+3/−1
16.8.2016 12:24

A89n22d82r45e94j 32M56a89s59a80r52y27k 9160373586370

Vy teda mate ale poradne ruzove skla :-) jako ze nekyo kto si kupuje auto za dva a pul mega tak vytvari poctive hodnoty? :-D to sem se tedy hodne dobre pobavil :-D a jak rikate ze nikto nikomu nebrani... jste si jist ze zvlaste tedka nikto nikomu nebrani jit dal??? Ja tedy uplne ne....

+1/−2
16.8.2016 13:28

O92n23d94ř54e44j 52L41o55š23o32t68h 1215165435791

Když ty peníze má, tak je vytváří. Takové auto může mít každý vrcholový manažer a já osobně si netroufám tvrdit, že vést firmu znamená hodnoty nevytvářet.

Co se chudoby ve světě týče, podívejte se do historie, na to, jak se lidstvo vyvíjelo a my opravdu nemůžeme za to, že místo toho, aby se naučili vykopat studnu nebo se dopravovat vodu na velké vzdálenosti, se naučili akorát množit a nepracovat. To není naše chyba a není jediný důvod jim pomáhat, protože tam, kde tyhle zaostalé národy jsou, si mohou sami a pokud umírají žízní, nám může být zcela jedno a taky "my" si užíváme toho, co si po staletí budujeme a oni také.

+2/0
17.8.2016 0:17

J59a69n 20K39o88n27v91a30l36i33n31k34a 5750331911345

Naprosto sdílím váš názor. Nehledě na to, že mnoho z těch "ubohých národů" žije v oblastech s vysokým geograficko-kulturně-ekologickým potenciálem.

0/0
17.8.2016 7:51

J62i92ř16í 95S48c83h76w23a47c79h 8378314718636

čím více na jih k rovníku, tím "snadnější život" a menší snaha tvrdě pracovat.... obrazně řečeno stačí natáhnout ruku a utrhnout banán ....na druhou stranu se není čemu divit. "Tvrdě pracovat" v takovým horku je dost problém,,,,;-)

0/0
17.8.2016 21:19

J44a82n 25K10o91n57v94a97l68i19n11k92a 5680311221275

Přijdete mi jako takový ti novodobí módní neomarxisté s lehce nazelenalým a narůžovělým odstínem.

Vážený pane, právě kvůli podobně zhovadilému myšlení, kdy máme povině cítit vinu za to, že někdo někde se má blbě, aniž bychom s tím měli cokoliv společného, se současná evropská civilizace ocitá na zcestí.

+1/0
17.8.2016 7:49

I65v32a31n97a 15P28e98t47e41r75k92o96v91á 2187896696583

Myslíte, že by "těm lidem co nemají pitnou vodu natož jídlo" nějak pomohlo, kdyby si jak píšete "pan manager" auto za 3 míče nekoupil? Nebo, že by jim nějak dlouhodobě pomohlo, kdyby jim všichni "páni manageři" jednou za 4 roky poslali z firmy 3 miliony místo nákupu nového auta?

+5/0
16.8.2016 17:26

J71i87ř47í 19K75o40c43u38r63e33k 6965934555248

A vy jste si postavil barák a přitom spousta lidí nemá ani stan. Styďte se.

+4/0
16.8.2016 18:00

K54l11á30r24a 14R10u73n57d25o83v77á 7670265649

2.5 mio je základní cena. Většinou si majitelé připlácí za výbavu a ceny se pak pohybují kolem 3,5 až 4 mio. Takhle to bývá u všech luxusnějších vozidel už dlouho.

0/0
30.8.2016 13:06

D97e16j59a29n 41T43a95d42i73c 7172896907867

Pokud mate penize na takove auto, jste blazen, kdyz si to koupite v nafte.

+1/−3
16.8.2016 11:48

I68g50n94á12c 52M85r60k47v95i70č93k84a 2698832249725

co takhle že to má 2x větší dojezd jak w12?

0/0
16.8.2016 15:50

D63e40j17a24n 77T40a57d72i76c 7622216277227

Pokud clovek resi dojezd, tak si nebude snad kupovat Audi A8 v nafte, pokud ano, je to ten zminovany blazen.

0/−1
16.8.2016 16:13

J36i22ř33í 23S22c15h16w30a80c34h 8808644278116

kdyby to lidi nekupovali, tak by to Audi prostě nevyrábělo. Ale vyrábí se to, takže to lidi evidentně kupují.;-)

0/0
17.8.2016 20:09

J44á65n 43K70o59t81ú69č 2196754818756

Môžete prosím vysvetliť dôvod? Naftový motor má dobrý výkon, a prípadný drahý servis nemusí bohatého majiteľa príliš trápiť. Aj tak to po pár rokoch predá, ešte predtým, než sa to začne kaziť.

+3/0
16.8.2016 16:17

P18e37t92r 31M34i89c74h43a34l 2680584691712

Tam je svět ještě v pořádku.

+2/0
16.8.2016 10:51

J56i78ř18í 51Z82ý16k35a 9599603381230

R^ za ručičkové budíky. Jsou naprosto ideální na "mrknu a vidím", není potřeba luštit, co na tom displeji je.

R^ za vysouvací displej navigace. V noci je každý displej přítěží a to i s tlumeným podsvícením.

R^ za nedotykový displej - kdo to má furt leštit od toho, jak to každý zapatlá

R^ za osmiválec, byť naftový ... v luxusní limuzíně má být pořádná strojovna, ne šidítko, které se ještě před pár lety dávalo i do miniaut.

Rv za naftový osmiválec. Benzin by byl lepší

PS: Martine, fakt povedený fotky ;-)

+8/0
16.8.2016 9:56

J17a43n 90D61l45o52u27h45ý 7514469130769

Nafta v osmi valci? No to musi bejt strasnej zvuk

+1/−9
16.8.2016 7:23

P22e98t55r 43M16a31r91e42č84e94k 1703231799728

Není ! Už leckteré šestiválce v naftě se dají poslouchat ..

0/0
16.8.2016 17:21

J27a36n 69Š55l26é57g97l 8792240908983

Nevíte kolik za to dostanu fábií? :-)

+1/−1
16.8.2016 6:35

L23u96k81á51š 23K28u34b53ů 5114943520377

tříválcové Fábie se budou vejít na jedno a půl fotbalového hřiště

+3/0
16.8.2016 8:31

P71a29v38e67l 95Z37a22j71í76č80e72k 8344900746940

To ja radej benzin V8 a bez turba

+2/−1
16.8.2016 6:19

J30a55n 77K42a83r63e43l 91N34o19v89a71k 5756454698776

radeji nejaky hybrid.. timhle se jezdilo v minulem stoleti.. :-P elektrika je proste elektrika..

+1/−12
16.8.2016 2:35

I77v74a97n96a 36P87e88t12e52r11k28o32v41á 2337576606473

S elektromobily to vypadalo růžově v předminulém století, v době Křižíka měly prakticky shodné relevantní parametry jako benzinová konkurence.

0/0
16.8.2016 17:30

J33á14n 96K32o61t67ú72č 2386364148586

To je často opakované, ale je to len časť pravdy. Do vývoja spaľovacích motorov natieklo za tých cca 140 rokov také strašné množstvo peňazí, že sa to nutne muselo prejaviť na ich zlepšení. Oproti tomu do elektromobilov sa neinvestovalo až donedávna skoro nič. Lenže dnes je iná situácia, okrem znečistenia vzduchu nás trápi aj cena ropy (zase môže stúpnuť kedykoľvek) a nepríjemné geopolitické súvislosti (príjmy pre teroristov)... Preto elektromobily sú naozaj správna cesta, aj keď to ešte dlho potrvá.

0/0
17.8.2016 9:26

J15a64k45u35b 16M13e93l58í91š77e68k 6426665752896

Poslechněte si tento motor zvenku a zjistíte, že benzínový osmiválec nedejbože dvanáctiválec (to je motor v dobrém opravdu ze staré školy) je proti němu úplný samet. ;-)

+3/0
16.8.2016 2:17

J82a45n 21K60o10n61v39a33l52i41n71k54a 5250171351685

Osmiválec je z podstaty hrubší než motory s počtem válců dělitelným třemi (vyjma tříválců). I benzínový osmiválec bude jadrnější oproti řadovému šestiválci nebo vidlicovému dvanáctiválci. Šestiválce a dvojité šestiválce (V12) běží tak pěkně "dokola" je to dáno pravidelností jednotlivých pracovních dob.

+3/0
16.8.2016 12:30

J98a82k40u95b 86M65e91l25í38š39e97k 6676695632716

Poslechněte si tento motor zvenku a zjistíte, že benzínový osmiválec nedejbože dvanáctiválec (to je motor opravdu v dobrém ze staré školy) je proti němu úplný samet. ;-)

+1/0
16.8.2016 2:13

J40a56k71u84b 36M26e75l14í95š74e41k 6916935442576

Omlouvám se za opakovaný příspěvek.

+2/0
16.8.2016 2:19

O78n51d65r18e69j 58S36i79d13o26n 6524946311692

Kdo si ho kupuje, ten ho bude poslouchat zevnitr. A to je dulezite.

0/0
16.8.2016 7:34

S63t70a63n87i68s40l97a52v 31C98h51y32t78r43a 3304543727979

Ten, kdo si kupuje tento typ auta, nemůže jezdit na obchodní jednání v naftovém autě. Ne, že bych tdi odsuzoval. Na této úrovni jedině benzín. Rozdíl ve spotřebě není zase tak veliký, pokud se jezdí převážně mimo město. Zvukový projev je ale dost markantní. O následných servisních nákladech už raději mlčím.

+1/−3
16.8.2016 7:47

J80i80ř59í 55S12c60h93w23a14c75h 8688674838316

v tom režimu, kdy novináři s dýzlem udelali spotřebu 10.5 tak benzínový osmivál by pod patnáct na sto nešel. Takže rozdíl cca 45%....

+1/0
16.8.2016 8:57

J54i43ř42í 13U77r14b35a13n 4594356303668

A koho zajímá spotřeba u takového auta. Krom toho by ta spotřeba byla někde kolem 12, dnešní motory i v této velikosti jsou docela úsporné. Čistě ve městě by to těch 15 asi už bylo.

0/0
16.8.2016 9:25

J65i46ř78í 91S58c57h52w54a23c50h 8208174688126

nevím koho to zajímá, ale jelikož (v Evropě) čím větší auto s nabídkou dýzlů, tím je větší podíl dýzlů v prodejích, tak to asi někoho zajímá.

Znovu opakuji že je potřeba srovnávat srovnatelné způsoby použití. Pokud benzínový V8 jede za 12 tak tam jede dýzl za 8-9 a pokud dýzl jede za 10 protože se na něj víc šlape nebo ve městě, tak tam ve stejně velkém a těžkém autě se benzín pod 15 nedostane!

V8 ve Ford Mustangu má čistě ve městě papírovou spotřebu přes 20.

+2/0
16.8.2016 10:35

J92á54n 36K31o83t62ú24č 2306764458116

Práveže keď na to má niekto prachy, tak ho netrápi, že naftový motor bude mať drahší servis. Aj tak to predá ešte predtým, ako sa to začne kaziť.

0/0
16.8.2016 16:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.