Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FOTOTEST: Audi A8 je poslední šance na pořádné svezení díky TDI V8

Zní to trochu paradoxně, ale aktuální Audi A8 je ve třídě luxusních limuzín auto tak trochu ze staré školy. A to navzdory tomu, jak pokroková automobilka Audi je. A8 jednoduše má již své roky, ale pro mnohé zákazníky to může být přitažlivé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J26a88n 50N55o94v48á81k 7190985376956

Jedině Mercedes nebo BMW. Jinak Audi bude vždy až třetí :-) i když se hodně snaží. Zkoušel jsem A8, MB S i BMW 7. Stručně řečeno a pořád to platí: MB obývák - ( jemnostpán ) a baví hlavně vzadu, BMW trochu holota ( grázlík ), který baví i ve předu :-) Audi se snaží být mezi a je to nuda. Dá se říct, že teprve poslední generace cca od r.2015 dotáhli MB a BMW. Ale je to můj názor a nevnucuju ho nikomu.

+1/0
17.8.2016 0:40

J42a58n 67T52a40r64a42b11a 4186816479789

Ano, co kus to názor. Já bych naopak v S-Klasse vzadu na delší cestu rozhodně jet nechtěl, z uvedené trojice má nejtvrdší sedadla, pro někoho (i pro mě) až nepohodlná. Za volantem mi naopak připadá nejlepší technicky pojatá A8 se skvělou logikou dnes již starého MMI, ta ale jiného samozřejmě může nebavit nebo obtěžovat. BMW je z tohoto pohledu zmatené, Mercedes v pohodě, navíc je tam znát generační rozdíl nového MB proti Audi těsně před modernizací. Ale BMW je zas naopak zábavné za jízdy o fous víc než ti ostatní dva. Ale nikdo z nich nemá motor srovnatelný s V8TDI,

0/0
17.8.2016 13:34

J24i14n50d78r22i77c15h 22K18u92c30e49r28a 7818815381735

Prijedete do Londyna, zajdete na Berkeley Street k Jaguaru pak kousek dal na Berkeley Sq. k RR, hned vedle k Bentley,pak o par metru dal k Porsche a take k Astonu na Park Lane, to nesmi chybet.McLaren vyzaduje navstevy po objednani tel. nabo mailem, a musite prokazat, ze na to mate. Ale jinak vsude u jmenovanych vas nechaj si auticka pene osahat, pokecaj si s vami, dokonce jsem u RR i Porsche dostal i kafe, RR Phantom je fakt auto z jinyho sveta. nakonec jdete naproti hôtelu Ritz na Piccadilly St.k Audi, posadite se do A6RS, 8valve, 605Hp, tj. koni, cena od 79K £,tretinova proti RR Silver Wraith, a vy vite, ze to krans vystaveny modry audi sice prijde na 105K, ale za zadne z vyse jmenovanych byste nemenil.Auto ne pro efekt, uvnitr ani venku nic nechybi a nic neni navic, a pohled pod kapotu je mnohem mnohem vic sexy nez na jakoukoliv miss. S R8 je to podobny. Ale pravda je, ze TDI do takovych aut opravdu nepatri. RS6 ma deklarovanou spotrebu 38miles per galon. T.j. cca 4 litru benzinu na asi 60 km, vychazi mi to na 100km 6-7 l extra urban, prumer extra urban/urban max. 9-10 litre na 100, tak k cemu ten diesel?

0/0
16.8.2016 22:23

J88a72n 14T24a69r33a56b54a 4266276219809

Kčemu ten diesel?No k tomu, že ten za 9-10l opravdu pojede, při normálním zacházení o za 8. Zatímco RS6 může deklarovat co chce, ale reálná spotřeba bude 14+. Ve městě 20. Což by sice ekonomicky nemuselo znamenat nic ale jeden podstatný rozdíl v tom je. RS6 bude u pumpy každých 450km, A8 každých 900.

+2/0
16.8.2016 23:12

D55a31n42i24e80l 68K17r26a33u76s 4671293242274

Krásné auto.

A kdy někdo přijde na to, že laboratorní spotřeba je okrádání zákazníků?

0/0
16.8.2016 21:52

J37i46ř59í 59S19c25h24w29a35c52h 8728884518106

když pojedeš s dynamikou auta podle NEDC, tak tu papírovou spotřebu dosáhneš, nebo se jí velmi přiblížíš. Takže žádný okrádání, prostě spotřeba dle extra pasivního režimu jízdy.

0/0
17.8.2016 20:05

J36a19n 88T31a60r95a90b80a 4496926959499

No a kde bere redakce ty info o konci V8TDI? Před 2 měsíci Audi uvedlo na trh úplně nový 4,0V8TDI s 435HP pro SQ7 a má ho už i nová Panamera. takže A8 ho nepochybně dostane taky.

0/0
16.8.2016 21:45
Foto

J67o57s15e80f 55M80a46c11e13k 42M36l87. 9797612304463

No hezký to je, ale těch všelijakých ovladačů uvnitř ... to je skoro na vysokou školu :-)

0/0
16.8.2016 17:25

P16a27v93e55l 26G44ö36t80z75e 4413202352955

No jo, pokrytectvi vladne svetu a Nemci v tom obzvlast kraluji. Sice to min nezere, ale normy se musi tabulkove plnit. Pritom zrovna nemci maji dost sily na to, ty normy proste zmenit. Ale to uz bychom chteli moc. To se radeji budou sidit emise.

+1/0
16.8.2016 17:23

H76o49n67z78a 68K31r27e79n67s93t67e18t94t29e88r 1173849889

Když už tam máte fotku toho světlometu, tak co třeba napsat, že se vyrábí v CZ, má přes 80 diod a 996 milionů kombinací jak svítit. V jednu chvíli umí "vystínovat" až 8 vozidel, díky 25 diodám pouze pro dálkové světlomety.

+1/0
16.8.2016 17:05

J33a18n 20K28o29n55v89a31l72i12n88k46a 5290981691695

Tu naftu jedině kvůli obřímu krouťáku. Jinak do tohohle auta raději benzín. Sám mám šetiválcového nafťáka a jedinou výhodu oproti stejně velkému benzínu vnímám právě v síle toho motoru. Benzínová atmosféra by musela mít o půl až litr větší objem, aby dosahovala podobných parametrů. Každopádně benzín je benzín a k autu vyšší kategorie tak nějak patří. Audi má za V8 byť v ropě rozhodně R^R^R^

+3/−2
16.8.2016 11:58

A92n16d40r21e40j 93M51a77s84a10r24y86k 9310753286850

jo benzin by bol lepsi to je fakt :) ale dva a pul mega za auto???? a jeste mega za priplatky? .... dva a pul mega mne nestal ani barak ..... to je fakt psycho.... nezavidim to nikomu ja ani nevim jestli kdybyych mnel tolik penez bych si to auto koupil ale stejne dva a pul mega za hezkeho sedana .... ja nevim no... svet se asi zblaznil :) zvlaste kdyz jsou na planete porad mista kde lidi nemaji treba pitnou vodu natoz jidlo.... chcipaj na ruzny zatim nevylecitelne choroby.... ale na jinem konci planety jsi pan manager koupi audi za 3 mice.

+7/−1
16.8.2016 11:49

J56a51n 12K49o16n52v41a56l60i49n74k37a 5570931911785

Jestli to není tím, že na tomhle konci planety lidé chodí do školy a pak do práce a vytvářejí trvalé hodnoty. Že tu máme vědu, kulturu, infrastrukturu atp. Víte, oni v některých částech světa na tom jsou opravdu blbě, ale nikdo jim nebere šanci to zkusit a z doby kamenné se přenést alespoň na úroveň počátku dvacátého století. Chce to jen chtít.

+3/−1
16.8.2016 12:24

A71n75d30r29e47j 91M81a92s95a79r34y76k 9770143316570

Vy teda mate ale poradne ruzove skla :-) jako ze nekyo kto si kupuje auto za dva a pul mega tak vytvari poctive hodnoty? :-D to sem se tedy hodne dobre pobavil :-D a jak rikate ze nikto nikomu nebrani... jste si jist ze zvlaste tedka nikto nikomu nebrani jit dal??? Ja tedy uplne ne....

+1/−2
16.8.2016 13:28

O24n66d69ř11e23j 23L27o89š66o33t67h 1975465905371

Když ty peníze má, tak je vytváří. Takové auto může mít každý vrcholový manažer a já osobně si netroufám tvrdit, že vést firmu znamená hodnoty nevytvářet.

Co se chudoby ve světě týče, podívejte se do historie, na to, jak se lidstvo vyvíjelo a my opravdu nemůžeme za to, že místo toho, aby se naučili vykopat studnu nebo se dopravovat vodu na velké vzdálenosti, se naučili akorát množit a nepracovat. To není naše chyba a není jediný důvod jim pomáhat, protože tam, kde tyhle zaostalé národy jsou, si mohou sami a pokud umírají žízní, nám může být zcela jedno a taky "my" si užíváme toho, co si po staletí budujeme a oni také.

+2/0
17.8.2016 0:17

J19a71n 66K92o38n96v55a19l35i32n64k56a 5340591441755

Naprosto sdílím váš názor. Nehledě na to, že mnoho z těch "ubohých národů" žije v oblastech s vysokým geograficko-kulturně-ekologickým potenciálem.

0/0
17.8.2016 7:51

J35i71ř95í 32S36c45h77w21a12c74h 8178154298126

čím více na jih k rovníku, tím "snadnější život" a menší snaha tvrdě pracovat.... obrazně řečeno stačí natáhnout ruku a utrhnout banán ....na druhou stranu se není čemu divit. "Tvrdě pracovat" v takovým horku je dost problém,,,,;-)

0/0
17.8.2016 21:19

J24a69n 38K81o86n85v49a94l58i90n31k38a 5710541131865

Přijdete mi jako takový ti novodobí módní neomarxisté s lehce nazelenalým a narůžovělým odstínem.

Vážený pane, právě kvůli podobně zhovadilému myšlení, kdy máme povině cítit vinu za to, že někdo někde se má blbě, aniž bychom s tím měli cokoliv společného, se současná evropská civilizace ocitá na zcestí.

+1/0
17.8.2016 7:49

I94v34a19n97a 17P62e69t64e65r22k48o39v56á 2607856536443

Myslíte, že by "těm lidem co nemají pitnou vodu natož jídlo" nějak pomohlo, kdyby si jak píšete "pan manager" auto za 3 míče nekoupil? Nebo, že by jim nějak dlouhodobě pomohlo, kdyby jim všichni "páni manageři" jednou za 4 roky poslali z firmy 3 miliony místo nákupu nového auta?

+5/0
16.8.2016 17:26

J28i26ř45í 54K19o89c16u93r48e84k 6555374765548

A vy jste si postavil barák a přitom spousta lidí nemá ani stan. Styďte se.

+4/0
16.8.2016 18:00

K56l81á39r29a 13R28u33n76d15o70v31á 7280265319

2.5 mio je základní cena. Většinou si majitelé připlácí za výbavu a ceny se pak pohybují kolem 3,5 až 4 mio. Takhle to bývá u všech luxusnějších vozidel už dlouho.

0/0
30.8.2016 13:06

D83e81j19a60n 73T76a85d10i67c 7672786887647

Pokud mate penize na takove auto, jste blazen, kdyz si to koupite v nafte.

+1/−3
16.8.2016 11:48

I87g27n56á75c 25M79r66k21v61i11č14k13a 2248242249975

co takhle že to má 2x větší dojezd jak w12?

0/0
16.8.2016 15:50

D21e76j14a28n 83T74a31d63i71c 7552666927817

Pokud clovek resi dojezd, tak si nebude snad kupovat Audi A8 v nafte, pokud ano, je to ten zminovany blazen.

0/−1
16.8.2016 16:13

J15i52ř29í 44S59c54h87w50a81c13h 8718504158146

kdyby to lidi nekupovali, tak by to Audi prostě nevyrábělo. Ale vyrábí se to, takže to lidi evidentně kupují.;-)

0/0
17.8.2016 20:09

J25á97n 98K72o72t82ú85č 2536524808766

Môžete prosím vysvetliť dôvod? Naftový motor má dobrý výkon, a prípadný drahý servis nemusí bohatého majiteľa príliš trápiť. Aj tak to po pár rokoch predá, ešte predtým, než sa to začne kaziť.

+3/0
16.8.2016 16:17

P86e83t97r 71M10i92c26h94a65l 2930184321972

Tam je svět ještě v pořádku.

+2/0
16.8.2016 10:51

J70i94ř79í 47Z66ý87k63a 9469793131800

R^ za ručičkové budíky. Jsou naprosto ideální na "mrknu a vidím", není potřeba luštit, co na tom displeji je.

R^ za vysouvací displej navigace. V noci je každý displej přítěží a to i s tlumeným podsvícením.

R^ za nedotykový displej - kdo to má furt leštit od toho, jak to každý zapatlá

R^ za osmiválec, byť naftový ... v luxusní limuzíně má být pořádná strojovna, ne šidítko, které se ještě před pár lety dávalo i do miniaut.

Rv za naftový osmiválec. Benzin by byl lepší

PS: Martine, fakt povedený fotky ;-)

+8/0
16.8.2016 9:56

J57a66n 40D68l93o19u41h69ý 7424909160739

Nafta v osmi valci? No to musi bejt strasnej zvuk

+1/−9
16.8.2016 7:23

P21e62t97r 15M98a50r21e86č29e42k 1143631509838

Není ! Už leckteré šestiválce v naftě se dají poslouchat ..

0/0
16.8.2016 17:21

J24a58n 72Š42l20é97g29l 8612900968223

Nevíte kolik za to dostanu fábií? :-)

+1/−1
16.8.2016 6:35

L68u37k34á35š 23K23u65b10ů 5614873410927

tříválcové Fábie se budou vejít na jedno a půl fotbalového hřiště

+3/0
16.8.2016 8:31

P76a10v47e74l 13Z39a45j79í20č35e89k 8544900846280

To ja radej benzin V8 a bez turba

+2/−1
16.8.2016 6:19

J42a42n 40K11a64r78e53l 18N52o98v28a91k 5176774508376

radeji nejaky hybrid.. timhle se jezdilo v minulem stoleti.. :-P elektrika je proste elektrika..

+1/−12
16.8.2016 2:35

I28v23a95n83a 11P26e30t28e23r26k93o81v32á 2577246106333

S elektromobily to vypadalo růžově v předminulém století, v době Křižíka měly prakticky shodné relevantní parametry jako benzinová konkurence.

0/0
16.8.2016 17:30

J68á74n 25K43o55t97ú61č 2756454688306

To je často opakované, ale je to len časť pravdy. Do vývoja spaľovacích motorov natieklo za tých cca 140 rokov také strašné množstvo peňazí, že sa to nutne muselo prejaviť na ich zlepšení. Oproti tomu do elektromobilov sa neinvestovalo až donedávna skoro nič. Lenže dnes je iná situácia, okrem znečistenia vzduchu nás trápi aj cena ropy (zase môže stúpnuť kedykoľvek) a nepríjemné geopolitické súvislosti (príjmy pre teroristov)... Preto elektromobily sú naozaj správna cesta, aj keď to ešte dlho potrvá.

0/0
17.8.2016 9:26

J94a86k46u60b 27M27e21l13í63š66e14k 6456575392836

Poslechněte si tento motor zvenku a zjistíte, že benzínový osmiválec nedejbože dvanáctiválec (to je motor v dobrém opravdu ze staré školy) je proti němu úplný samet. ;-)

+3/0
16.8.2016 2:17

J43a59n 40K90o58n26v94a44l92i77n26k67a 5530971621385

Osmiválec je z podstaty hrubší než motory s počtem válců dělitelným třemi (vyjma tříválců). I benzínový osmiválec bude jadrnější oproti řadovému šestiválci nebo vidlicovému dvanáctiválci. Šestiválce a dvojité šestiválce (V12) běží tak pěkně "dokola" je to dáno pravidelností jednotlivých pracovních dob.

+3/0
16.8.2016 12:30

J13a64k54u81b 54M94e98l94í85š95e95k 6816215642206

Poslechněte si tento motor zvenku a zjistíte, že benzínový osmiválec nedejbože dvanáctiválec (to je motor opravdu v dobrém ze staré školy) je proti němu úplný samet. ;-)

+1/0
16.8.2016 2:13

J57a38k20u49b 32M90e12l18í89š13e37k 6306655822346

Omlouvám se za opakovaný příspěvek.

+2/0
16.8.2016 2:19

O43n85d94r23e15j 81S29i36d29o88n 6764856951592

Kdo si ho kupuje, ten ho bude poslouchat zevnitr. A to je dulezite.

0/0
16.8.2016 7:34

S30t18a48n95i95s15l13a42v 50C33h27y62t41r62a 3794453157949

Ten, kdo si kupuje tento typ auta, nemůže jezdit na obchodní jednání v naftovém autě. Ne, že bych tdi odsuzoval. Na této úrovni jedině benzín. Rozdíl ve spotřebě není zase tak veliký, pokud se jezdí převážně mimo město. Zvukový projev je ale dost markantní. O následných servisních nákladech už raději mlčím.

+1/−3
16.8.2016 7:47

J66i65ř39í 23S56c77h77w25a44c33h 8378294958716

v tom režimu, kdy novináři s dýzlem udelali spotřebu 10.5 tak benzínový osmivál by pod patnáct na sto nešel. Takže rozdíl cca 45%....

+1/0
16.8.2016 8:57

J22i41ř14í 17U77r98b56a44n 4384476803908

A koho zajímá spotřeba u takového auta. Krom toho by ta spotřeba byla někde kolem 12, dnešní motory i v této velikosti jsou docela úsporné. Čistě ve městě by to těch 15 asi už bylo.

0/0
16.8.2016 9:25

J79i64ř57í 11S72c86h35w95a49c89h 8638624528186

nevím koho to zajímá, ale jelikož (v Evropě) čím větší auto s nabídkou dýzlů, tím je větší podíl dýzlů v prodejích, tak to asi někoho zajímá.

Znovu opakuji že je potřeba srovnávat srovnatelné způsoby použití. Pokud benzínový V8 jede za 12 tak tam jede dýzl za 8-9 a pokud dýzl jede za 10 protože se na něj víc šlape nebo ve městě, tak tam ve stejně velkém a těžkém autě se benzín pod 15 nedostane!

V8 ve Ford Mustangu má čistě ve městě papírovou spotřebu přes 20.

+2/0
16.8.2016 10:35

J81á48n 37K35o27t15ú10č 2896424458896

Práveže keď na to má niekto prachy, tak ho netrápi, že naftový motor bude mať drahší servis. Aj tak to predá ešte predtým, ako sa to začne kaziť.

0/0
16.8.2016 16:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.