Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

FOTOTEST: Kolíňat jsou tři miliony, postavili jsme novou Toyotu proti staré

V Kolíně vyrobí v těchto dnech třímilionté mrně. Z trojice Citroën C1, Peugeot 108 a Toyota Aygo tato čest připadne na model japonské značky. Automobilovou miniaturu jsme porovnali s předchozí generací ayga. Malé městské štiky mají co nabídnout: skvěle se parkují, díky nízké hmotnosti jsou hbité a mají malou spotřebu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J71a75n 97K18o25n33v87a21l43i79n32k92a 5200481681795

Jak může proboha někdo dát za Aygo 350k? Když už bych si z nějakého nepochopitelného důvodu kupoval něco takového, tak to koupím v té nejsprostší a nejmenší možné specifikaci - když už mám mít takovou věc, tak ať je aspoň co nejlevnější. Na co dotykáč a LEDky? Navíc design vznikl nejspíš při nějakém hodně bouřlivém večírku, kde kromě chlastu bylo i LSD. Jakkoliv to auto může být kvalitní, z mého pohledu je pitomé a hnusné.

0/−1
20.2.2017 7:33

J11i37ř69í 82S60c75h91w62a21c44h 8838394898846

Na jednu stranu se té "nejvyšší ceně" nedivím (při prvním pohledu). To že nejvyšší model model stojí o 60-100% více než základ je celkem běžná věc. Ale obvykle je v tom nějaká další o dost výkonnější motorizace.

U Ayga bohužel stále jen jeden motor 55 kW. Pro základní motorizaci celkem nadprůměrných 55kW, pro vrchol tak malého auta a za 350 tisíc to je zase málo. Za tu cenu je Up s 66 kW, nebo Fabia s 81 kW .... a našla by se řada dalších....

0/0
20.2.2017 12:08

J36a86n 29K60o11n76v80a15l22i59n17k40a 5550911841625

55 kW je na takové auto dost a to i pro nejvyšší variantu.

To už mi přijde fakt lepší ten Up! nebo Citigo. Ty aspoň nevypadají jako z Hvězdných válek.

0/0
20.2.2017 15:28

J60a76n 37H85r92u77z58a 8254948839457

Mám prakticky stejné (C1) 9 let. Motor Toyota atmosféra se povedl (rozvod řetězem je prima) a jezdím za 5,03 a to docela svižně. Určitě nepotřebuji dotykový udělátor ani couvací kameru, ale levné, malé a úsporné posouvadlo a tím první generace je. Už tehdy jsem měl 5 dveří, elektrický posilovač řízení a stahování oken. Jen LED výbava ještě nebyla.

0/0
17.2.2017 16:07

P96e79t49r 57M31i57c35h94a15l 2900874661132

Skvělé. Pak se takový angličák někde srazí s autem a stane se z něj rakev.

0/0
17.2.2017 15:39

K29a32r57e32l 52B45a45r69t35a81k 9326611625986

A až se to auto srazí s náklaďákem, bude z něho rakev.

Až se srazí náklaďák s tankem, bude z něj rakev. Atd, atd.

0/0
13.3.2017 20:23

D59a58v38i14d 64L27a41n83c 3348721122850

Jen je škoda, že nová Ayga mají konstrukční vadu, která je životu nebezpečná a pravděpodobně povede dříve, nebo později ke smrtelné nehodě a přístup Toyoty je takový, že dokud se někdo nezabije, tak to řešit nebudou.. ;-€

0/0
17.2.2017 9:22

T81o29m95á78š 71V72a19l34d65e70r 7303350719

Jakou konstrukční vadu?

0/0
19.2.2017 20:19

T58o48m74á70š 96K26u94c67h58a75ř 3467761858321

Jsem konzervativní člověk a mám rád klasický evropský vzhled aut, tedy když auto vypadá jako auto. Současný trend bezúčelných designových hurá změn typu "Všichni uděláne zadní světla do úzkého petiúhelníku!", nebo "Všichni vytvoříme na čumáku auta velké X!", a to komickým miniautem počínaje a autem milion konče, a vše laděno do odpudivých korejských patvarů a boulí mi dělá fakt zle i jen potkávat na silnici. Nevím, proč by mělo auto vypadat jako jedna velká hrouda, či pojízdné lejno. Při koupi to pak znamená čekat na ročník, kdy zrovna někomu neruplo v bedně, jako třeba v případě nové octavie s dělenými světlomety. :-/

+4/−2
17.2.2017 8:23

P49a70v44e96l 83D30r65o63t25á73r 7563204599514

No vidíte, mně zase dělá zle, když na silnici v mlze potkám ladně tvarovanou octavii třetí generace černé barvy, která jede bez světel.

Zjevně nám každému vadí něco jiného.

0/0
17.2.2017 8:40

L38u42d88v38í13k 41G16a78j66d23o37š55í16k 2275333534592

O voze... o koze.

+2/0
17.2.2017 13:54

L12u84d49v69í62k 31G72a45j14d16o93š32í10k 2245853664532

Naprosto souhlasím. X na čumáku a lesklé černé plasty je opravdu designérský úlet, který u mě dělá všechny nové Toyoty neakceprovatelné, byť proti jejich technickému provedení a parametrům nic nemám. Nehodlám se ale dívat na ten hnus.

0/0
17.2.2017 13:59

J39a25k86u17b 72S54e25k70e14r31a 6696380246475

Ano, nejlepsi by bylo, kdyby kazde auto vypadalo stejne, melo stejnou vybavu a stejnou motorizaci. Jen by melo jiny znak vyrobce. Pak by bylo spousta stastnych lidi a taky spousta nestasnych lidi, kteri by se nemohli vymezit...

0/0
17.2.2017 18:54

J40a71n 24S53l35a19v81í75k 2211259910976

Zlatý původní. Platí o všech trojčatech. Nyní megahnus...

+3/0
17.2.2017 6:54

P35e21t55r 65H97a50n87a 1624870179

Viděl jsem novou C1 a moc se mi líbila. Ovšem co se Toyoty týče nic stylového za co bych byl ochotný zaplatit téměř dvojnásobek ceny v podstatě stejného staršího modelu nevidím.

0/0
17.2.2017 13:05

J66i51ř38í 40S33c97h57w98a13c17h 8898674638606

starý Aygo 5-dvéřové s klímou a elektrikou ve dveřích mohlo vyjít na 190-200 tisíc. To nové stojí 220, já tam dvojnásobnou cenu tedy nevidím. A nejspíš v tom cenovém rozdílu budou ještě nějaké prkotiny navíc, jako třeba LED denní svícení apod.....

+1/0
17.2.2017 14:39

M85i69r60e56k 70G63a13j70e25r 5741286139250

Shrnuto: Nove Aygo je sice zvenku hezci, protoze jeste neni okoukane, ale je tragedie, ze ma horsi jizdni vlastnosti, horsi zrychleni, mnohem horsi cenovku a take horsi ovladani v interieru, protoze je vybaveno levnou dotykovou obrazovkou misto tlacitky a ovladacimi prvky, ktere slo nastavovat poslepu. Takze i bezpecnost dostava na kokos. Ani spotreba se nezlepsila :-(.

+11/0
17.2.2017 2:10

A48d32a28m 49J61a59k33e14š 2726245946840

Já jsem zas nepochopil, proč je rámeček kapličky, celý středový panel, rámečky výdechů a volant udělaný z lesklého plastu. I na fotkách je vidět, jak to proti tomu starému oslňuje.

U městského vozítka lze očekávat, že bude trpět parkovacím lišejem. Z tohoto pohledu je absence lišt na náraznících u nového modelu velké mínus.

+2/0
17.2.2017 8:53

J82a27k21u21b 84Š17a66f57a94n78d38a 7895407901331

Lesklý černý plat je snad to nejhnusnější, co jde na přístrojovce použít.

+2/0
17.2.2017 10:46

L13u94d36v62í21k 29G82a19j75d84o66š38í17k 2395553224552

Krom toho je to móda, která frčela před 10 lety. Dnes už většina výrobců pochopila, že to byl spíš omyl než nějaká paráda.

0/0
17.2.2017 14:03

M65a71r86e46k 90J58a39n67e61č54k29a 1687936373181

Bohužel dneska je černý lesklý plast na palubovce u nových vozů celkem často k vidění, prostě nepraktický výmysl výrobců vozů stejně, jako třeba dotykový panel.

0/0
17.2.2017 13:45







Najdete na iDNES.cz