Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

FOTOTEST: Kolíňat jsou tři miliony, postavili jsme novou Toyotu proti staré

V Kolíně vyrobí v těchto dnech třímilionté mrně. Z trojice Citroën C1, Peugeot 108 a Toyota Aygo tato čest připadne na model japonské značky. Automobilovou miniaturu jsme porovnali s předchozí generací ayga. Malé městské štiky mají co nabídnout: skvěle se parkují, díky nízké hmotnosti jsou hbité a mají malou spotřebu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J68a61n 72K86o88n56v50a20l56i38n98k81a 5910891621265

Jak může proboha někdo dát za Aygo 350k? Když už bych si z nějakého nepochopitelného důvodu kupoval něco takového, tak to koupím v té nejsprostší a nejmenší možné specifikaci - když už mám mít takovou věc, tak ať je aspoň co nejlevnější. Na co dotykáč a LEDky? Navíc design vznikl nejspíš při nějakém hodně bouřlivém večírku, kde kromě chlastu bylo i LSD. Jakkoliv to auto může být kvalitní, z mého pohledu je pitomé a hnusné.

0/−1
20.2.2017 7:33

J37i92ř28í 82S84c98h38w62a57c45h 8448444478776

Na jednu stranu se té "nejvyšší ceně" nedivím (při prvním pohledu). To že nejvyšší model model stojí o 60-100% více než základ je celkem běžná věc. Ale obvykle je v tom nějaká další o dost výkonnější motorizace.

U Ayga bohužel stále jen jeden motor 55 kW. Pro základní motorizaci celkem nadprůměrných 55kW, pro vrchol tak malého auta a za 350 tisíc to je zase málo. Za tu cenu je Up s 66 kW, nebo Fabia s 81 kW .... a našla by se řada dalších....

0/0
20.2.2017 12:08

J17a23n 20K50o19n16v72a74l50i56n62k28a 5850741131535

55 kW je na takové auto dost a to i pro nejvyšší variantu.

To už mi přijde fakt lepší ten Up! nebo Citigo. Ty aspoň nevypadají jako z Hvězdných válek.

0/0
20.2.2017 15:28

J71a72n 56H80r11u94z76a 8664888499787

Mám prakticky stejné (C1) 9 let. Motor Toyota atmosféra se povedl (rozvod řetězem je prima) a jezdím za 5,03 a to docela svižně. Určitě nepotřebuji dotykový udělátor ani couvací kameru, ale levné, malé a úsporné posouvadlo a tím první generace je. Už tehdy jsem měl 5 dveří, elektrický posilovač řízení a stahování oken. Jen LED výbava ještě nebyla.

0/0
17.2.2017 16:07

P86e86t60r 93M92i73c21h93a60l 2140834751522

Skvělé. Pak se takový angličák někde srazí s autem a stane se z něj rakev.

0/0
17.2.2017 15:39

K74a27r85e54l 17B44a52r75t44a70k 9706411905756

A až se to auto srazí s náklaďákem, bude z něho rakev.

Až se srazí náklaďák s tankem, bude z něj rakev. Atd, atd.

0/0
13.3.2017 20:23

D14a59v42i19d 54L41a49n83c 3358701682740

Jen je škoda, že nová Ayga mají konstrukční vadu, která je životu nebezpečná a pravděpodobně povede dříve, nebo později ke smrtelné nehodě a přístup Toyoty je takový, že dokud se někdo nezabije, tak to řešit nebudou.. ;-€

0/0
17.2.2017 9:22

T67o91m81á38š 41V77a22l52d95e34r 7513110499

Jakou konstrukční vadu?

0/0
19.2.2017 20:19

T12o93m70á52š 44K84u58c31h13a79ř 3137841108331

Jsem konzervativní člověk a mám rád klasický evropský vzhled aut, tedy když auto vypadá jako auto. Současný trend bezúčelných designových hurá změn typu "Všichni uděláne zadní světla do úzkého petiúhelníku!", nebo "Všichni vytvoříme na čumáku auta velké X!", a to komickým miniautem počínaje a autem milion konče, a vše laděno do odpudivých korejských patvarů a boulí mi dělá fakt zle i jen potkávat na silnici. Nevím, proč by mělo auto vypadat jako jedna velká hrouda, či pojízdné lejno. Při koupi to pak znamená čekat na ročník, kdy zrovna někomu neruplo v bedně, jako třeba v případě nové octavie s dělenými světlomety. :-/

+4/−2
17.2.2017 8:23

P43a42v30e85l 46D70r81o72t82á10r 7763774879124

No vidíte, mně zase dělá zle, když na silnici v mlze potkám ladně tvarovanou octavii třetí generace černé barvy, která jede bez světel.

Zjevně nám každému vadí něco jiného.

0/0
17.2.2017 8:40

L58u96d90v17í45k 83G12a39j10d80o40š98í26k 2405823434592

O voze... o koze.

+2/0
17.2.2017 13:54

L35u61d74v37í52k 71G90a19j80d62o64š33í88k 2785603834812

Naprosto souhlasím. X na čumáku a lesklé černé plasty je opravdu designérský úlet, který u mě dělá všechny nové Toyoty neakceprovatelné, byť proti jejich technickému provedení a parametrům nic nemám. Nehodlám se ale dívat na ten hnus.

0/0
17.2.2017 13:59

J53a24k76u53b 86S18e26k96e57r27a 6556460896515

Ano, nejlepsi by bylo, kdyby kazde auto vypadalo stejne, melo stejnou vybavu a stejnou motorizaci. Jen by melo jiny znak vyrobce. Pak by bylo spousta stastnych lidi a taky spousta nestasnych lidi, kteri by se nemohli vymezit...

0/0
17.2.2017 18:54

J73a66n 68S93l44a37v76í96k 2321639630726

Zlatý původní. Platí o všech trojčatech. Nyní megahnus...

+3/0
17.2.2017 6:54

P92e92t58r 46H25a16n20a 1464790979

Viděl jsem novou C1 a moc se mi líbila. Ovšem co se Toyoty týče nic stylového za co bych byl ochotný zaplatit téměř dvojnásobek ceny v podstatě stejného staršího modelu nevidím.

0/0
17.2.2017 13:05

J61i16ř20í 83S30c50h44w55a92c60h 8638164288426

starý Aygo 5-dvéřové s klímou a elektrikou ve dveřích mohlo vyjít na 190-200 tisíc. To nové stojí 220, já tam dvojnásobnou cenu tedy nevidím. A nejspíš v tom cenovém rozdílu budou ještě nějaké prkotiny navíc, jako třeba LED denní svícení apod.....

+1/0
17.2.2017 14:39

M46i15r92e25k 87G19a86j98e55r 5631536629330

Shrnuto: Nove Aygo je sice zvenku hezci, protoze jeste neni okoukane, ale je tragedie, ze ma horsi jizdni vlastnosti, horsi zrychleni, mnohem horsi cenovku a take horsi ovladani v interieru, protoze je vybaveno levnou dotykovou obrazovkou misto tlacitky a ovladacimi prvky, ktere slo nastavovat poslepu. Takze i bezpecnost dostava na kokos. Ani spotreba se nezlepsila :-(.

+11/0
17.2.2017 2:10

A64d33a96m 10J74a44k62e30š 2886945826310

Já jsem zas nepochopil, proč je rámeček kapličky, celý středový panel, rámečky výdechů a volant udělaný z lesklého plastu. I na fotkách je vidět, jak to proti tomu starému oslňuje.

U městského vozítka lze očekávat, že bude trpět parkovacím lišejem. Z tohoto pohledu je absence lišt na náraznících u nového modelu velké mínus.

+2/0
17.2.2017 8:53

J66a23k11u23b 29Š27a10f42a93n40d96a 7735727411861

Lesklý černý plat je snad to nejhnusnější, co jde na přístrojovce použít.

+2/0
17.2.2017 10:46

L82u72d96v33í83k 74G85a89j92d69o94š39í18k 2275673124512

Krom toho je to móda, která frčela před 10 lety. Dnes už většina výrobců pochopila, že to byl spíš omyl než nějaká paráda.

0/0
17.2.2017 14:03

M36a91r35e64k 42J42a61n40e42č15k64a 1897126693761

Bohužel dneska je černý lesklý plast na palubovce u nových vozů celkem často k vidění, prostě nepraktický výmysl výrobců vozů stejně, jako třeba dotykový panel.

0/0
17.2.2017 13:45



Najdete na iDNES.cz