Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FOTOTEST: Kolíňat jsou tři miliony, postavili jsme novou Toyotu proti staré

V Kolíně vyrobí v těchto dnech třímilionté mrně. Z trojice Citroën C1, Peugeot 108 a Toyota Aygo tato čest připadne na model japonské značky. Automobilovou miniaturu jsme porovnali s předchozí generací ayga. Malé městské štiky mají co nabídnout: skvěle se parkují, díky nízké hmotnosti jsou hbité a mají malou spotřebu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97a48n 45K24o70n53v27a61l16i74n94k19a 5550471901525

Jak může proboha někdo dát za Aygo 350k? Když už bych si z nějakého nepochopitelného důvodu kupoval něco takového, tak to koupím v té nejsprostší a nejmenší možné specifikaci - když už mám mít takovou věc, tak ať je aspoň co nejlevnější. Na co dotykáč a LEDky? Navíc design vznikl nejspíš při nějakém hodně bouřlivém večírku, kde kromě chlastu bylo i LSD. Jakkoliv to auto může být kvalitní, z mého pohledu je pitomé a hnusné.

0/−1
20.2.2017 7:33

J19i89ř24í 43S46c79h81w78a20c11h 8668684498216

Na jednu stranu se té "nejvyšší ceně" nedivím (při prvním pohledu). To že nejvyšší model model stojí o 60-100% více než základ je celkem běžná věc. Ale obvykle je v tom nějaká další o dost výkonnější motorizace.

U Ayga bohužel stále jen jeden motor 55 kW. Pro základní motorizaci celkem nadprůměrných 55kW, pro vrchol tak malého auta a za 350 tisíc to je zase málo. Za tu cenu je Up s 66 kW, nebo Fabia s 81 kW .... a našla by se řada dalších....

0/0
20.2.2017 12:08

J12a64n 23K11o79n84v67a57l12i92n69k95a 5450411841315

55 kW je na takové auto dost a to i pro nejvyšší variantu.

To už mi přijde fakt lepší ten Up! nebo Citigo. Ty aspoň nevypadají jako z Hvězdných válek.

0/0
20.2.2017 15:28

J34a98n 54H15r96u48z17a 8284348289667

Mám prakticky stejné (C1) 9 let. Motor Toyota atmosféra se povedl (rozvod řetězem je prima) a jezdím za 5,03 a to docela svižně. Určitě nepotřebuji dotykový udělátor ani couvací kameru, ale levné, malé a úsporné posouvadlo a tím první generace je. Už tehdy jsem měl 5 dveří, elektrický posilovač řízení a stahování oken. Jen LED výbava ještě nebyla.

0/0
17.2.2017 16:07

P66e13t68r 86M58i21c94h72a39l 2950534661152

Skvělé. Pak se takový angličák někde srazí s autem a stane se z něj rakev.

0/0
17.2.2017 15:39

K83a61r87e30l 72B49a44r49t92a87k 9756661235446

A až se to auto srazí s náklaďákem, bude z něho rakev.

Až se srazí náklaďák s tankem, bude z něj rakev. Atd, atd.

0/0
13.3.2017 20:23

D24a63v56i93d 76L61a28n11c 3548421162200

Jen je škoda, že nová Ayga mají konstrukční vadu, která je životu nebezpečná a pravděpodobně povede dříve, nebo později ke smrtelné nehodě a přístup Toyoty je takový, že dokud se někdo nezabije, tak to řešit nebudou.. ;-€

0/0
17.2.2017 9:22

T83o49m68á54š 35V80a41l49d30e44r 7603860549

Jakou konstrukční vadu?

0/0
19.2.2017 20:19

T83o82m26á72š 24K91u29c44h76a80ř 3187811118761

Jsem konzervativní člověk a mám rád klasický evropský vzhled aut, tedy když auto vypadá jako auto. Současný trend bezúčelných designových hurá změn typu "Všichni uděláne zadní světla do úzkého petiúhelníku!", nebo "Všichni vytvoříme na čumáku auta velké X!", a to komickým miniautem počínaje a autem milion konče, a vše laděno do odpudivých korejských patvarů a boulí mi dělá fakt zle i jen potkávat na silnici. Nevím, proč by mělo auto vypadat jako jedna velká hrouda, či pojízdné lejno. Při koupi to pak znamená čekat na ročník, kdy zrovna někomu neruplo v bedně, jako třeba v případě nové octavie s dělenými světlomety. :-/

+4/−2
17.2.2017 8:23

P15a85v82e17l 54D23r62o65t94á80r 7483614949354

No vidíte, mně zase dělá zle, když na silnici v mlze potkám ladně tvarovanou octavii třetí generace černé barvy, která jede bez světel.

Zjevně nám každému vadí něco jiného.

0/0
17.2.2017 8:40

L73u24d78v12í69k 49G91a77j12d38o39š49í86k 2755173684592

O voze... o koze.

+2/0
17.2.2017 13:54

L72u34d13v35í62k 47G37a15j72d91o28š87í44k 2345613954922

Naprosto souhlasím. X na čumáku a lesklé černé plasty je opravdu designérský úlet, který u mě dělá všechny nové Toyoty neakceprovatelné, byť proti jejich technickému provedení a parametrům nic nemám. Nehodlám se ale dívat na ten hnus.

0/0
17.2.2017 13:59

J70a62k12u15b 22S60e83k37e82r54a 6766140366865

Ano, nejlepsi by bylo, kdyby kazde auto vypadalo stejne, melo stejnou vybavu a stejnou motorizaci. Jen by melo jiny znak vyrobce. Pak by bylo spousta stastnych lidi a taky spousta nestasnych lidi, kteri by se nemohli vymezit...

0/0
17.2.2017 18:54

J57a35n 30S74l37a91v98í20k 2751509960956

Zlatý původní. Platí o všech trojčatech. Nyní megahnus...

+3/0
17.2.2017 6:54

P57e73t89r 67H13a76n53a 1924140539

Viděl jsem novou C1 a moc se mi líbila. Ovšem co se Toyoty týče nic stylového za co bych byl ochotný zaplatit téměř dvojnásobek ceny v podstatě stejného staršího modelu nevidím.

0/0
17.2.2017 13:05

J66i53ř60í 73S29c97h78w91a60c11h 8458144698616

starý Aygo 5-dvéřové s klímou a elektrikou ve dveřích mohlo vyjít na 190-200 tisíc. To nové stojí 220, já tam dvojnásobnou cenu tedy nevidím. A nejspíš v tom cenovém rozdílu budou ještě nějaké prkotiny navíc, jako třeba LED denní svícení apod.....

+1/0
17.2.2017 14:39

M23i58r34e14k 93G59a85j60e18r 5251126199460

Shrnuto: Nove Aygo je sice zvenku hezci, protoze jeste neni okoukane, ale je tragedie, ze ma horsi jizdni vlastnosti, horsi zrychleni, mnohem horsi cenovku a take horsi ovladani v interieru, protoze je vybaveno levnou dotykovou obrazovkou misto tlacitky a ovladacimi prvky, ktere slo nastavovat poslepu. Takze i bezpecnost dostava na kokos. Ani spotreba se nezlepsila :-(.

+11/0
17.2.2017 2:10

A25d50a10m 60J43a81k13e68š 2756245626720

Já jsem zas nepochopil, proč je rámeček kapličky, celý středový panel, rámečky výdechů a volant udělaný z lesklého plastu. I na fotkách je vidět, jak to proti tomu starému oslňuje.

U městského vozítka lze očekávat, že bude trpět parkovacím lišejem. Z tohoto pohledu je absence lišt na náraznících u nového modelu velké mínus.

+2/0
17.2.2017 8:53

J11a40k83u89b 95Š59a52f14a37n53d54a 7525487981541

Lesklý černý plat je snad to nejhnusnější, co jde na přístrojovce použít.

+2/0
17.2.2017 10:46

L67u15d45v45í70k 19G61a63j51d59o49š12í32k 2655923464442

Krom toho je to móda, která frčela před 10 lety. Dnes už většina výrobců pochopila, že to byl spíš omyl než nějaká paráda.

0/0
17.2.2017 14:03

M70a41r91e28k 12J70a22n64e59č15k18a 1717956563221

Bohužel dneska je černý lesklý plast na palubovce u nových vozů celkem často k vidění, prostě nepraktický výmysl výrobců vozů stejně, jako třeba dotykový panel.

0/0
17.2.2017 13:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.