Diskuze
Autopilot tesly v Číně boural. Pak raději zmizel z webu
Děkujeme za pochopení.
A75n98t72o34n24í65n 98S56v16o92b20o28d24a
zdvojené systémy kritických věcí jsou běžné, toto bylo přecenění techniky, kdyby tam byl další prvek hlídající vzdálenost, nebylo by tolik problémů. BMW používá úplně jiný systém hlídání vzdálenosti, ušetřených pár dolarů za snímač se nevyplatilo :-(
P52e37t47r 97V46l21a17d72i97m65í39r 67Č77e29r54m60á64k
Ať se tomu říká autopilot nebo řízení s asistencí, je to pořád stejný problém. Buď se na to člověk můžete stoprocentně spolehnout a vypnout koncentraci na řízení a třeba si i schrupnout nebo v opačném případě bude z neustálé kontroly "autopilota" unavenější než kdyby sám řídil. Je to stejný pocit jako když si sednete jako spolujezdec vedle někoho, kdo řídí špatně nebo riskantně.
D74a26n 73R37u62b91í71n
Přesně tak. Sledovat dopravu a ještě sledovat co na to kompjůtr? Díky ne.
T38o60m57á68š 80K13a55p26l45a94n
No já bych byl s tím hodnocením Tesly opatrný - zatím prakticky všechny nehody, které kdy byly nahlášené, byly způsobené řidičem, který se nevěnoval řízení nebo dělal ještě větší zhůvěřilosti. Vzhledem k tomu, že má Tesla ke každé nehodě velmi detailní data (kamerové a radarové záznamy), tak se pak pravda ukáže. I u toho smrťáku je otázkou, nakolik je vina na autě, když řidič místo sledování vozovky koukal na harryho pottera na DVD (přineseném, na interním právě kvůli bezpečnostním důvodům toto nelze).
Každopádně stále platí, že je Tesla nejbezpečnější auto historie a i kdyby nakrásně nějaké jedno selhalo, stále je tu na každé takové selhání stovky a tisíce jiných případů, kdy naopak nehodě zabránilo, díky svým o několik řádů rychlejším reakcím.
Takže si říkejte co chcete, ale do 10 let se nebude IMO smět v EU prodávat auto, které by nemělo aktivní ochranu před nehodou, vedení v pruzích atd. A do 20 let budou postupně neautomatická auta ze silnic postupně vyřazována.
L33u61d69v31í77k 26G96a80j90d11o15š84í57k
To co předpovídáte je dosti nepravděpodobné.
Masové nasazení autopilota v dopravě vyžaduje 100% spolehlivost. Nikoliv 99,9 %. To je u automatu nepřijatelná chybovost.
Takové spolehlivosti nebylo dosaženo ani v letectví ani za 100 let co se to řeší a stále v kabině musí sedět pilot. To je přitom letecká doprava pro automatické řízení asi 100x jednodušší než jízda v silničním provozu.
Větší či menší asistence se jistě v autech prosadí. To nepochybně.
F56i66l97i51p 35D28u60d72a
Autopilot Tesly samozřejmě není bezchybný, ale neustále se vyvíjí a už teď je statisticky bezpečnější než lidský řidič
L98u14d98v87í46k 12G85a57j45d53o92š75í72k
Statistika je vám k prdu, když to s vámi ten bezchybný autopilot napálí do kamionu, jen proto, že měl bílou plachtu.
Možná jako řidič uděláte více chyb, ale jsou to VAŠE chyby. Nikoliv chyby stroje na který spoléháte. To je pro jejich vnímání velmi podstatné.
V70e61r40o38n79i11k58a 21E98x28n82e33r91o29v28á
V 80.letech nám profesor říkal, že počítač nikdy nebude umět řídit auto, že i ta nejhorší řidička bude vždy lepší. Tak bych netvrdil že tyhle chyby nevychytají
L23u96d80v93í22k 28G85a36j68d43o76š52í89k
No uvidíme.
Silniční provoz má nekonečné množství variant situací a je velmi nepravděpodobné, že je programétoři dokáží všechny pokrýt. Další otázka je, za jakou cenu se jim to podaří.
P74e82t32r 21B85á82č23a
Slepa ulicka v akci
Do tohohle auta bych NIKDY v zivote nevlezl, ZABIJI
D72a40n 69R66u55b84í34n
Slepá větev vývoje tyhle autopiloti. Nikdy bych nesvěřil svůj život do rukou kompjůtru.
P70e93t12r 57B67e72z70s52t10a10r80o42s44t98i
Takže metro v Norimberku je tabu?
J84a33k84u17b 45B63r58i38n21e42r
Dneska jsem u Humpolce nasel Benzinu osazenou 4 stojanama pro Teslu...prijde mi to nerozum..za tech 40minut,co se to dobije-proste neni v okoli moznost hezke prochazky;p
P51e69t92r 23M68i47c78h30a19l
Asi je načase se vrátit ke klasickému tempomatu.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?
Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Autoatlas Itálie. Opel, ferrari a fordy vzdaly hold známým městům a místům
Potomci Leonarda da Vinciho dali světu skvělé těstoviny, fantastická vína, skvostný parmazán,...
Cestovatelský speciál Harley-Davidson mění po padesáti letech tvář
Úplně předělat legendární design, který se jen s minimálními změnami vyráběl víc než padesát let,...