Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dlouhodobý test: deset tisíc kilometrů se Škodou Rapid

Snem mnoha českých rodin je octavia. Ta se ale dostává jako služební auto. Když dojde na nákup vozu do rodiny, nakonec se ukáže, že tak honosné auto jako aktuální octavia není potřeba. Jednodušší a skromnější rapid odvede rodinné povinnosti s přehledem. Ostudu rozhodně neudělá vzhledem ani výkony.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dobré auto-líbí semě,ale dost stojí-přivítal bych cenu tak kolem 280 000 kč.pak by bylo dost prodejnéR^

0 0
možnosti

Ježiši, to je zase článek, tolik arogance jsem už dlouho neviděl, hlavně, ať se nehrne do politiky, to bysme si užili... Akorát by mě zajímalo, jak hodlá autor ospravedlnit rozdíl 6000 mezi Rapidem Monte Carlo a Octavií III ve výbavě Fresh, které jsou přibližně stejně vybavený. Takže každý, kdo si koupí o 6000 dražší Octavii, je asi podle autora blbec.

0 0
možnosti

J80a30r30d66a 54S34o39k15o13l

25. 8. 2016 11:39

Jel jsem jako spolujezdec cca 30 km a posez opřesný na záda. Jinak jízda podobná k Ol.

0 0
možnosti

Cože, 10.000 km je dlouhodobý test? ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

a kolik mysliš, že novinář najede při testování novinky, aby ji i všichni ostatní otestovali cca během 1 týdne? ;-)

1 0
možnosti

M95i25r78e65k 62S18á60l

19. 8. 2016 15:14

pokud jde o rapida nepochopím jednu věc - proč zkracovali verzi spaceback, když hodlali vrhnout na trh fabii i ve verzi combi??

jak se liší cílové skupiny ??

1 0
možnosti

aby Rapid lépe vypadal. Spaceback není primárně o prostoru ale o vzhledu.

1 0
možnosti
Foto

Jak se vám v těch snech českých rodin sedí? Mně sedačky ve škodovkách přijdou příliš tvrdý a asi i díky tomu mám pocit, že jsou hodně úzký. Ať už jde o Octavie, Rapidy, Fabie, úplně tragickej mi pak přišel i Yeti, kterej je vzadu díky podběhům nepoužitelnej pro cestování v pěti lidech. Je to jenom můj subjektivní pocit? Podvozky tomu asi taky nepomáhaj, ale jde mi teď čistě jenom o kvalitu sedaček.

0 0
možnosti

Idnes omlouvá že nejsou web o autech, protože ta úroveň článků je otřesná... Rapid není špatné auto a svoje místo na slunci má, ale tenhle článek ho těmi nesmysly akorát zesměšňuje... Octavia a honosné auto? Dobrý vtip, ale dejme tomu že autor má doma dacii a tak mu každý auto připadá honosný. Rapid že s přehledem zvládá rodinný provoz? No opět ten úhel pohledu - to zvládala i felicie combi a dodnes se najde spoustu lidí co jsou schopný takto užívat fabii combi a trmácet se s ní 1000km do Chorvatska, ale "s přehledem" to nikdy není, rapid dík původu své platformy ve fabii II (naroubovaná zadní příčka z octavie z roku 1996 to nevytrhne) strádá v příčném směru - snaha to zamaskovat a postavit rádobyvětší auto na malém podvozku vyůstila v to jak rapid vypadá - domeček na kuřích nožkách, z profilu to je nejhorší.

Dále rapid není nástupce octavie tour I ale II !! a oproti ní jde naopak o skok dolů - prostorem, technikou, materiály.

Takže proč ne, Rapid určitě pro někoho nabízí zajímavou volbu, ale ty glorifikace jsou zrovna v tomto případě těžce k smíchu. Rv

1 0
možnosti

P85e72t63r 50M95i50c82h71a60l

18. 8. 2016 18:28

Tak pan Dvořák píše o Škodovce vždycky celkem eufemisticky.

0 0
možnosti

"Deset tisíc kilometrů v mogulu mám, že mi hrozí zadření vím.." ;-)

1 0
možnosti

J85a50n 21H44a74j85e29k

18. 8. 2016 12:34

Nic proti Rapidu, to ať si zhodnotí každý sám, ale mám mondeo MK4 2.0tdci 120KW a když jezdím 110-120 mimo město a 150-160 dálnice, tak jsem se spotřebou 5,1L.

Nevím jestli s 1,6 je s tou spotřebou na to lépe....

0 0
možnosti

P38e24t79r 97M15i14c81h81a18l

18. 8. 2016 13:47

On je ten Rapid zase o kus lehčí.

0 0
možnosti

To se fakt ještě dneska u auta musí objednávat zadní stěrač zvlášť??8-o

1 0
možnosti

a jsou auta, kde se nedá objednat vůbec.....;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...