Diskuze
Dlouhodobý test: deset tisíc kilometrů se Škodou Rapid
Děkujeme za pochopení.
J93a68r51e76k 40K21o95n64č27i45c46k20ý
dobré auto-líbí semě,ale dost stojí-přivítal bych cenu tak kolem 280 000 kč.pak by bylo dost prodejné
V65l94a17d78i87m18í91r 61V77o64n20d37r88á57k
Ježiši, to je zase článek, tolik arogance jsem už dlouho neviděl, hlavně, ať se nehrne do politiky, to bysme si užili... Akorát by mě zajímalo, jak hodlá autor ospravedlnit rozdíl 6000 mezi Rapidem Monte Carlo a Octavií III ve výbavě Fresh, které jsou přibližně stejně vybavený. Takže každý, kdo si koupí o 6000 dražší Octavii, je asi podle autora blbec.
J80a30r30d66a 54S34o39k15o13l
Jel jsem jako spolujezdec cca 30 km a posez opřesný na záda. Jinak jízda podobná k Ol.
J93i92ř74í 22S42c89h85w65a12c31h
a kolik mysliš, že novinář najede při testování novinky, aby ji i všichni ostatní otestovali cca během 1 týdne?
M95i25r78e65k 62S18á60l
pokud jde o rapida nepochopím jednu věc - proč zkracovali verzi spaceback, když hodlali vrhnout na trh fabii i ve verzi combi??
jak se liší cílové skupiny ?
J97i51ř91í 49S80c83h49w68a77c93h
aby Rapid lépe vypadal. Spaceback není primárně o prostoru ale o vzhledu.
M33a35r64t35i73n 78K22o95u25b26e37k
Jak se vám v těch snech českých rodin sedí? Mně sedačky ve škodovkách přijdou příliš tvrdý a asi i díky tomu mám pocit, že jsou hodně úzký. Ať už jde o Octavie, Rapidy, Fabie, úplně tragickej mi pak přišel i Yeti, kterej je vzadu díky podběhům nepoužitelnej pro cestování v pěti lidech. Je to jenom můj subjektivní pocit? Podvozky tomu asi taky nepomáhaj, ale jde mi teď čistě jenom o kvalitu sedaček.
P77e23t76r 68Č82e77r45m85á95k
Idnes omlouvá že nejsou web o autech, protože ta úroveň článků je otřesná... Rapid není špatné auto a svoje místo na slunci má, ale tenhle článek ho těmi nesmysly akorát zesměšňuje... Octavia a honosné auto? Dobrý vtip, ale dejme tomu že autor má doma dacii a tak mu každý auto připadá honosný. Rapid že s přehledem zvládá rodinný provoz? No opět ten úhel pohledu - to zvládala i felicie combi a dodnes se najde spoustu lidí co jsou schopný takto užívat fabii combi a trmácet se s ní 1000km do Chorvatska, ale "s přehledem" to nikdy není, rapid dík původu své platformy ve fabii II (naroubovaná zadní příčka z octavie z roku 1996 to nevytrhne) strádá v příčném směru - snaha to zamaskovat a postavit rádobyvětší auto na malém podvozku vyůstila v to jak rapid vypadá - domeček na kuřích nožkách, z profilu to je nejhorší.
Dále rapid není nástupce octavie tour I ale II a oproti ní jde naopak o skok dolů - prostorem, technikou, materiály.
Takže proč ne, Rapid určitě pro někoho nabízí zajímavou volbu, ale ty glorifikace jsou zrovna v tomto případě těžce k smíchu.
P85e72t63r 50M95i50c82h71a60l
Tak pan Dvořák píše o Škodovce vždycky celkem eufemisticky.
T15o45m95á34š 37K24u56c41h88a15ř
"Deset tisíc kilometrů v mogulu mám, že mi hrozí zadření vím.."
J85a50n 21H44a74j85e29k
Nic proti Rapidu, to ať si zhodnotí každý sám, ale mám mondeo MK4 2.0tdci 120KW a když jezdím 110-120 mimo město a 150-160 dálnice, tak jsem se spotřebou 5,1L.
Nevím jestli s 1,6 je s tou spotřebou na to lépe....
H59o71n23z39a 33D95v49o44ř19á80k
To se fakt ještě dneska u auta musí objednávat zadní stěrač zvlášť
J21i51ř88í 39S10c54h73w38a87c63h
a jsou auta, kde se nedá objednat vůbec.....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...