- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dobré auto-líbí semě,ale dost stojí-přivítal bych cenu tak kolem 280 000 kč.pak by bylo dost prodejné
Ježiši, to je zase článek, tolik arogance jsem už dlouho neviděl, hlavně, ať se nehrne do politiky, to bysme si užili... Akorát by mě zajímalo, jak hodlá autor ospravedlnit rozdíl 6000 mezi Rapidem Monte Carlo a Octavií III ve výbavě Fresh, které jsou přibližně stejně vybavený. Takže každý, kdo si koupí o 6000 dražší Octavii, je asi podle autora blbec.
Jel jsem jako spolujezdec cca 30 km a posez opřesný na záda. Jinak jízda podobná k Ol.
a kolik mysliš, že novinář najede při testování novinky, aby ji i všichni ostatní otestovali cca během 1 týdne?
pokud jde o rapida nepochopím jednu věc - proč zkracovali verzi spaceback, když hodlali vrhnout na trh fabii i ve verzi combi??
jak se liší cílové skupiny ?
aby Rapid lépe vypadal. Spaceback není primárně o prostoru ale o vzhledu.
Jak se vám v těch snech českých rodin sedí? Mně sedačky ve škodovkách přijdou příliš tvrdý a asi i díky tomu mám pocit, že jsou hodně úzký. Ať už jde o Octavie, Rapidy, Fabie, úplně tragickej mi pak přišel i Yeti, kterej je vzadu díky podběhům nepoužitelnej pro cestování v pěti lidech. Je to jenom můj subjektivní pocit? Podvozky tomu asi taky nepomáhaj, ale jde mi teď čistě jenom o kvalitu sedaček.
Idnes omlouvá že nejsou web o autech, protože ta úroveň článků je otřesná... Rapid není špatné auto a svoje místo na slunci má, ale tenhle článek ho těmi nesmysly akorát zesměšňuje... Octavia a honosné auto? Dobrý vtip, ale dejme tomu že autor má doma dacii a tak mu každý auto připadá honosný. Rapid že s přehledem zvládá rodinný provoz? No opět ten úhel pohledu - to zvládala i felicie combi a dodnes se najde spoustu lidí co jsou schopný takto užívat fabii combi a trmácet se s ní 1000km do Chorvatska, ale "s přehledem" to nikdy není, rapid dík původu své platformy ve fabii II (naroubovaná zadní příčka z octavie z roku 1996 to nevytrhne) strádá v příčném směru - snaha to zamaskovat a postavit rádobyvětší auto na malém podvozku vyůstila v to jak rapid vypadá - domeček na kuřích nožkách, z profilu to je nejhorší.
Dále rapid není nástupce octavie tour I ale II a oproti ní jde naopak o skok dolů - prostorem, technikou, materiály.
Takže proč ne, Rapid určitě pro někoho nabízí zajímavou volbu, ale ty glorifikace jsou zrovna v tomto případě těžce k smíchu.
Tak pan Dvořák píše o Škodovce vždycky celkem eufemisticky.
"Deset tisíc kilometrů v mogulu mám, že mi hrozí zadření vím.."
Nic proti Rapidu, to ať si zhodnotí každý sám, ale mám mondeo MK4 2.0tdci 120KW a když jezdím 110-120 mimo město a 150-160 dálnice, tak jsem se spotřebou 5,1L.
Nevím jestli s 1,6 je s tou spotřebou na to lépe....
To se fakt ještě dneska u auta musí objednávat zadní stěrač zvlášť
a jsou auta, kde se nedá objednat vůbec.....