- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
(...) volá po přijetí nového zákona, který by výslovně postihoval stáčení jako trestný čin. „Zároveň však upozorňujeme, že tímto krokem se problém stáčení nevyřeší ani nezlepší, stejně jako se takovou legislativou nevyřešil v žádné zemi. Problém je totiž v dokázání skutkové podstaty trestného činu tomu, kdo skutečně vozidlo stočil,“ dodal Pajer.
.
Jinak řečeno, chce celý nový zákon (ne jen paragraf v trestním zákoníku), i když ví, že bude k ničemu. Dámy a pánové, to je teda trubec...
A to je dneska NEZJISTITELNE ?!? Tak na co je ta byrokraticka buzerace ridicu, STK kontroly, pocitace, evidence, databaze a statisice byrokratu kolem toho zamestnanych?????
přečti si článek, je v něm odpověď na tvou otázku.
Vážená redakce, kolik vám Cebia za tuto reklamu platí? V různých intervalech nás tady Cebia na něco upozorňuje, že jedině oni jsou to pravé moudro a co všechno se jim podařilo vyčmuchat.
Zjistěte si nejdříve fakta, než jim tady budete dělat reklamu. V TP jsou dva docela podstatné údaje. Rok výroby a v případě indiv. dovozu datum uvedení do provozu. Takže japonec, vyrobený v prosinci do Evropy za dva dny prostě nepřipluje a logicky je pak v lednu o rok starší. Proto např. Rakousko rok výroby vůbec neuvádí a používá pouze údaj: datum uvedení do provozu. Proto dochází k odchylkám mezi rokem výroby a rokem uvedení do provozu, který je pak při indiv. dovozu brán jako hlavní údaj.
No já měnil v autě tachometr (peugeot 306) a hned se mi zvýšil nájezd asi o 70tis km... By mně zajímalo jestli bych byl potrestanej kdyby se na to přišlo :D Jinak pokud lidi nekupují podle stavu, ale podle čísla kdesi na palubní desce, stáčet se bude...
to je další věc, že kolikrát je opravdu nutné ten tacháč vyměnit. Jenom na VW jak se ser.. ty jejich digitály
Když jsou lidi blbý a koupěji si auto mimo rok, kdy se daný model prodával - jejich chyba!
"Každé čtvrté auto je ve skutečnosti starší."
A ja dodnes myslel, ze stari a mladi je vyraz pro cas. Nebo se snad stocenim tachometru posune datum vyroby auta?
stočením tachometru ne, změnou data uvedení do provozu v TP
Problém je v poptávce a nabídce. Zákazníci vyžadují auta s malým nájezdem a bazary tedy taková auta nabízejí. Další věcí je, že většina zákazníků jsou laici, ale nezaplatí si někoho, kdo autům rozumí, aby jim pomohl s výběrem. Pak sami (jednou za 3 nebo 5 let) stojí v bazaru a řídí se jedním z mála údajů, kterému "rozumí", a tím je stav tachometru. A proti nim stojí člověk, který prodává a vykupuje auta denně a umí v tom chodit. Jak to s laikem dopadne je jasné.
každý laik má možnost koupit nestočené auto, jen pro to musí něco udělat, někdy stačí přizvat znalce, jindy se zajímat o historii, vždy to však bude stát víc peněz, dokud zákazník tuhle možnost má, tak nemá cenu se tím zabývat, žádný zákon rozhodně neumožní zákazníkům bazarů kupovat kvalitnější a levnější auta a policie tu není od toho, aby se zabývala takovými kravinami, jako jsou tachometry vozidel
Možná by nebylo od věci zavést krapet diktátorské mentality - prodal jsi stočené, budeš potrestaný, a nezajímá nás, žes to (údajně) nebyl. A příště už by si sakra dal pozor. Zkrátka musí být vůle to řešit, ne jen předvádět (předvolební) tanečky.
Zbláznil jste se? Vy chcete úplně zastavit obchod s ojetými auty?
ono není problém udělat zákon který to trestá, ale je problém usvědčit toho, kdo to stočil. Dopátrejte toho kdo to stočil..... A nebo potrestejte toho, kdo má stočený tachometr..... On o tom možná ani neví.
Fajn ale zatím není ani ten zákon co to zakazuje a trestá...
Přibývá a proč? Proto že neubývá blbců kteří kupují tachometry a ne auta.....