- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
40 tisíc škodovka, kolik prodejci??? jaká je skutečná výrobní cena vozu?
ze dvou údajů uvedených ve článku si můžeš trojčlenkou spočítat průměrnou prodejní cenu fabriky a následně i průměrnou výrobní cenu
Škodovka je vysoce zisková, protože má nižší mzdové náklady než jiné značky v koncernu. Za stejnou práci berou zaměstnanci škodovky jen necelou třetinu toho, co zaměstnanci v Německu nebo Španělsku...
to Rumuni v Dacii berou ještě méně....a "Jugoši" v Zastavě taky...
Aby škodovka neměla na autě víc než VW, když jako zadní nápravu dávaj tyč za pár korun a všem je to jedno.
no právě, kdyby to všem jedno nebylo, tak by ji tam (tu tyč) nedávali.
Analýza je bohužel úplně scestná. Pokud by automobilka vyráběla jen jeden druh vozu a jen a pouze v jedné výbavě, pak by něco spočítat šlo. Takto je to přesně spočítaný nesmysl.
tady někdo nechápe význam "průměrné hodnoty"
nejvíce na tom vydelava ten, co jezdi na kole :D
A to jak?
By mě teda zajímalo, jak uspokojit svoje dopravní nároky s použitím kola. Docela úsměvná představa :-)
A je to i po odecteni nakladu na opravy v ramci zaruky?
Taky by mě zajímaly detaily ... Ale dle mého ano, páč garance je přenesena na dodavatele dílu
A Ferrari si podobne marze muze dovolit, toho si totiz clovek na te silnici vsimne, tech "ceskych" skatuli nikoliv.
Dle vaší logiky je BMW nezajímavé auto a proto má nižší marži než Škodovka - v tom si dovolím nesouhlasit.
Tuctovy skaredy pixle jmenem schade a jedny z nejvetsich marzi, ale tak ja se jim nedivim, kdyz maji takovy zakazniky jaky maji, taky bych je pumpoval. Na lidske blbosti se vydelava nejlepe, hlavne, ze maji na dvorecku "cesky" auto s "nejlevnejsima" nahradnima dilama
No hlavně když se 90 % škodovek prodává mimo český trh...
To je ukazatel na dvě věci. Pokud je firma dostatečně schopná, tak se bude snažit vykazovat zisk co nejnižší resp. přiměřený, ale nikoliv přemrštěný. Na co zbytečně platit daně?
No takhle to opravdu nefunguje.... hlavne ten vykazany zisk muze byt zasadne odlisne od danoveho zakladu.
Mimochodem z pohledu VW koncernu je mnohem lepsi vykazat vetsi zisk ve Skodovce a zdanit jej v CR, nez ten zisk prelit nekam do VW do nemecka nebo holandska danit to zde vyssi dani! (proto taky cas od casu VW - vyrobce aut ne holding, obvinuje skodu z toho, ze se prilis malo podili na spolecnych podnikovych nakladech)...