- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já to vím taky a zadarmo. Zelená padne cca 3 vteřiny poté, co se k červené rozsvítí i oranžová. :-)
No já zas vím v předstihu, že když mě někdo agresivně předjíždí, lepí se mi na zadek auta, ačkoli mám na tachometru 95, že to bude agresivní jedinec v autě se čtyřmi kruhy. Je to až bolestivé pravidlo.
Někteří by spíš potřebovali, aby jim po padnutí zelené auto zatroubilo v kabině, že se mají rozjet. Automat může řadit sebevíc, ale pokud někdo čeká na zezelenání zelené, tak může mít zařazenu třeba i redukci a zavřený diferenciál, ale stejně se nerozjede.
Tyto moderní technologie budou stejně ještě dlouho hodně omezeně využitelné, stačí aby na těch světlech byl první děda ve feldě a bude čekat, až ta zelená bude ještě zelenější
Tohle u koncernových řidičů nebude fungovat, protože musí být na dalším semaforu vždycky první
Jo, to zas bude hluku od toho jak dopředu budou páni v inteligentním autu troubit...tedy jestli vůbec kdy naše infrastruktura s tímhle bude kompatibilní.
Víc užitečný by bylo vědět kdy padne červená.
nj a co takhle kromě nadpisu si přečíst obsah článku.....
No hlavně aby to komunikovalo i s auty, která ještě projíždějí na červenou.
Přesně tak. Jak tam budeš brzo, tak tě někdo sejme zleva nebo zprava...
Kdo ještě v modernějších autech řadí?
Když stojí přede mnou pár aut, tak už stejně vím, že ani řadit nemusím. Protože než se ti přede mnou rozjedou, tak už svítí zase červená.