Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velkolepé kupé značky Maybach vypadá úchvatně, ale je to jen studie

Kdyby takto vypadaly maybachy, které se před lety pokoušely konkurovat rollsům, možná by nedospěly k neslavnému konci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M78i48l51a22n 96C31h14a42l68u81p65a 7424936477543

Asi takhle. Dneska ráno jsem půl hoďky hledal místo pro zaparkování s normálním kombíkem. Ještě tak smart by se chytal. Takže děkuji, ale pokud to nepojede ze soukromé garáže do soukromé garáže, tak to nemá význam.

0/0
22.8.2016 14:53

J32i83ř30í 96K94o40c49u54r75e65k 6365694335148

Majitelé takovýchto vozů těžko budou bydlet v činžáku.

+6/0
22.8.2016 17:31

M10i29l52a66n 98C11h89a13l66u86p46a 7634626417893

Co víte? Když budou prémie, koupím si hned dva ;-D

+5/0
22.8.2016 19:27

T35o55m38á91š 44K42r97á39l 3938108537399

Tohle auto se soudruhum z NSR povedlo ;-D!R^

0/0
22.8.2016 13:55

J93i75ř56í 70J61u79r38á68š62e23k 8757935460637

Ten dlouhý čumák je mega nepraktický. Bude se s tím šíleně manévrovat. Jezdit s tímhle na plný plyn bude děs. Je to neopodstatněný nesmysl. Neřeknu, kdyby byl pod kapotou nějaký 12-ti válec.

Na to, že se karoserie nad hlavami zúžuje, nebude ani až tak moc místa pro posádku, jak by si člověk od auta širokého 2,1 metru myslel. A vzadu bude místa ještě míň. Hlavně na hlavu.

+3/0
22.8.2016 13:01

M29i27l43a59n 41C77h17a64l49u20p97a 7764886707123

To navrhoval architekt, disignér. Ne technik. To se teďka nosí ve více oborech.

0/0
22.8.2016 14:51

J89i57ř65í 55K70o95c36u19r25e84k 6835344725378

To navrhoval "architekt". Narozdíl od vily Tugendhat.

0/0
22.8.2016 17:25

P21e79t43r 54N79i23t80k94a 1439686753318

K tomu cumak. Myslim si, ze je uplne jedno jak dlouhy je, rozhodujici je previs pred predni napravou, ten je tady minimalni, takze bych naopak predpokladal vyborne manevrovaci schopnosti. Znacce mercedes bych v tomto ohledu veril, s dlouhymi cumaky maji bohate skusenosti. A verte, ze v obrovitem S, se paradoxne manavruje daleko lepe nez v malinke fabii.

0/0
26.8.2016 9:11

J39a35r46o71s83l90a66v 65P71e65l19d48a

Uživatel požádal o vymazání
0/0
22.8.2016 12:34

V74l67a91d17i27m74í56r 53H44o37l37ý 8404641326187

Vypadá to dobře, pokud rozjedou výrobu, snad do sériových vozů dají normální motor.

0/0
22.8.2016 12:11

M57a31r93e23k 96M79a48l65ý 1102728531110

Pokud by chtěli konkurovat RR, tak tam musí dát důstojný motor pro tuto třídu aut. A nevím o tom, že by RR dělal elektromobily...

+1/0
22.8.2016 14:12

J92i66ř16í 64J55u69r94á78š22e30k 8727775680217

Tak alespoň víme, proč je to tak dlouhé. Aby se tam vešly všechny ty baterky.

Co to bude proboha vážit? Bude to ještě na béčko řidičák?

0/0
22.8.2016 12:09
Foto

T32o86m12á97š 16M17i61h81a19l44i77k 1519224673365

Zadok vykradli Tatraplánu

+3/0
22.8.2016 11:58

M11i90c43h73a72l 63J85a37r71o81š 7694680522955

Taky jsem ho tam viděl.

0/0
22.8.2016 12:36

D36a57v25i53d 84E57r61b63e12n 5669457497206

Mě se to líbí moc, krásnej stroj, jen drobek bojuju s rozděleným zadním okýnkem na 2 části.

+1/0
22.8.2016 11:30

R56o71m86a13n 56S36t52r20e39j38č14e94k 1573452585397

To já sice taky, ale zase si říkám - kdo to dneska má? ;-D

0/0
22.8.2016 13:27

M25a45r47t18i85n 81K85ř61í96ž 9373202730477

Nádhera!

+1/0
22.8.2016 11:10

H88o76n37z33a 52T38a65r 3849772234422

Ta zadní partie s těmi malými okny a tím decentním náznakem rybí ploutve Připomíná vzhledově zadní partie automobilů Tatra .

+3/0
22.8.2016 10:45

R98a84d96e29k 21P57l37a21ň13a33n85s31k96ý 3406345749840

Nádherné auto 8-o

0/0
22.8.2016 10:36

D35a15v29i25d 78H72y50š60p75l71e14r 2163913547475

R^

+1/0
22.8.2016 9:17

V32í14t 19O11ž84a65n49a 1498108985694

Tam se musí vejít nejméně 500kWh akumulátorů.

0/0
22.8.2016 9:14

M23a12r55e39k 92M28a63l79ý 1592728921270

Podle tohoto zdroje:

http://rc.305.cz/view.php?cisloclanku=2015050003

mají 85 kWh baterie v Tesla S hmotnost 540 kg. Teda jestli je to opravdu tak, potom 500 kWh baterky by měly 3 tuny. To se pak většina energi elektromotoru a baterek spotřebuje jenom na rozpohybování samotných baterek :-)

0/0
22.8.2016 10:30

J22a56k67u44b 85P32r15o21k78e48š 6983918312323

Tak jestli je energie uložená v baterkách jako elektrická, nebo kinetická je ve výsledku jedno, pokud to jde dostatečně efektivně a rychle převádět tam a zpět.

0/0
22.8.2016 18:20

M88a28r84e65k 29M26a19l59ý 1472158451780

Samozřejmě, že to není jedno. Jednak rekuperací se toho hodně ztratí (nejde dostatečně efektivně a rychle převádět tam a zpět) a druhak důsledkem velké hmotnosti má auta horší jízdní vlastnosti. Není jediný důvod sebou tahat tři tuny prakticky mrtvé neužitečné hmoty.

0/0
22.8.2016 23:51

M84a51r21t94i74n 38B86e88n88e38š 4977142621769

Celé se mi to líbí, až na design masky. Ten mi přijde bez nápadu. Je to jako gril na kuřata.

+4/0
22.8.2016 9:14

T92o57m43á62š 56C46h70r94a74s60t73n16ý 2731114201613

Koncept krásný, ale český zákazník požaduje impotentní šedý design bez nápadu. ;-D

+1/0
22.8.2016 9:11

D18a61v98i17d 47E63r98b82e73n 5699157427436

Málokterý čech si bude kupovat Maybach. ;-D No a ten co na něj bude mít, ten si ho koupí i v této podobě.

0/0
22.8.2016 12:06

D60a30n80i13e52l 32K60r25o84n58e97r 7174884766597

No, mi se teda nelibi ani klasicke Mercedesy, ale tohle je dalsi krok stejnym smerem...velmi nehezke...

0/−2
22.8.2016 9:01

D31a67v63i85d 77C36e30c45h 6153557390394

Takze, ked si chcem dat sampanske, musim zastavit auto a otvorit kufor ?

0/0
22.8.2016 9:00

J58a60k88u85b 41F38e60i23f40a92r 7139319776599

chcete ho otvírat běhěm řízení?;-D

+1/0
22.8.2016 9:03

V46l33a13d10i98m57í86r 49H61o15l15ý 8294641176407

Na řízení má řidiče.

0/0
22.8.2016 12:08

J84a74k56u22b 92F11e64i94f72a66r 7789389626299

Mě se to teda fakt nelíbí. Obrovský zadní převis a i ta partie zadního okna mi přijde obludná. A zase baterky. Takový robertek:-/

0/0
22.8.2016 8:48

R37a64d42i17m 27S89v96o42b15o56d81a 9523199976822

jelikoz je auto vysoke 1.3m tak se vam ten previs muze zdatvetsi ale nerekl bych ze je nejak prehnany. me se to auto hodne libi, az na ten elektromotor

0/0
22.8.2016 9:24

S79t21a73n 53N82o55v27á55k 5187845575804

Co na tom je úchatného? Přední kola málem vybíhají zpod kapoty, kdežto převis za zadními nutí potencionálního řidiče k návykům autobusáka.

Za starých časů, kdy se ještě pokládala karoserie na rám, bych řekl, že vožralý jeřábník se netrefil o půl metru!

+1/−2
22.8.2016 8:32

V37á40c42l29a29v 33K29o33č50í 4724223463270

Podelne parkovani s tak dlouhym zadkem nebude asi zadna lahudka:)

0/0
22.8.2016 8:22

P43e52t69r 10P40r49o91k65e22š 1911545151834

Tohle je pro lidi, kteří si nějaký ten ťukanec mohou dovolit :D

0/0
22.8.2016 9:25

V78i73k20t18o33r 31Š68e18d68i11v71ý 8366621280886

No co, tak bude muset personál chvíli trénovat. :-P

0/0
22.8.2016 10:45

J73a42k17u98b 36P36r49o13k57e55š 6773448642243

Však on to pikolík zvládne a nebo najde jiné místo. ;-)

0/0
22.8.2016 18:23

Š25t47ě87p24á44n 54R55y23b41á48ř 9895775182738

Omlouvám se asi za fatální neznalost fyziky, ale pokud kapacita všech baterií v autě je 80 kWh, motor na příkon 550 kW, tak baterka musí být při plném výkonu vycucnutá za cca 9 minut, ne? Určitě jsem musel udělat nekde chybu...

+1/0
22.8.2016 7:58

J50a96r73o77m31í13r 90K78r84á55l 4770579394709

Ta baterka odpovídá cca 9l benzínu. Elekromotor má vyšší účinnost, takže to odpovídá cca 20 litrové nádrži. Na tak těžké auto opravdu nic moc.

+1/0
22.8.2016 8:12

V61i62k55t85o13r 92Š53e63d83i21v27ý 8736431600116

Plný výkon potřebujete pár vteřin na akceleraci, pak stačí zlomek.

Ale je fakt, že udávaný dojezd působí nějak moc optimisticky.

0/0
22.8.2016 10:15

Š67t19ě58p27á74n 61R59y81b98á23ř 9615335452628

Chápu, že akcelerace v režimu forsage ala Tesla je těch 550, ale s tím zlomkwm spoteeby nevím. Možná bude mít rekuperaci energie. Ale když srovnám s benzínem, tak okamžitá max spotřeba je cca 20 litrů, průměr 7... I při jiné účinnosti elektromotoru mi ta baterka přijde málo. Přeci jenom to není rozvoz pizzy, která může nabíjet co dvě hodiny.

0/0
22.8.2016 10:26

J41a45r85o24m84í61r 78K91r13á73l 4250299854239

U takového auta byste se na průměr 7l nedostal. Spíše 12l.

0/0
23.8.2016 9:12

M61a59r56e69k 40M77a26l45ý 1292408641180

Odhadem bude spotřeba toho auta min. 25 kWh na 100 km při jízdě, kdy řidič nebude využívat potenciál toho pohonu. Takže reálný dojezd bude pod 300 km (baterku nejde vycucat do nuly).

0/0
22.8.2016 10:24

J11i79ř55í 72S51c69h17w11a51c74h 8408584588986

Veyronu na "plný plyn" stačí nádrž paliva na 11 minut, spotřeba 500l/100km.

Ale běžný dojezd je o jiné (mnohem menší) potřebě výkonu, tedy jiné spotřebě a jiné (mnohem větší) výdrži benzinu, či baterek....;-)

0/0
22.8.2016 11:54

J31i74ř15í 83K12o54c75u46r29e49k 6655914915678

Jednou jeden "fyzik" spočítal spotřebu lokomotivy. Vyšlo hrozivé číslo, počítal totiž s maximálním výkonem ikdyž lokomotiva brzdí do stanice.

0/0
22.8.2016 17:29

J45a95r25o55m59í75r 59K97r46á40l 4320549224849

Tak vycházejte z toho, kolik energie je v benzínu, nebo naftě, vynásobte rozdílnou účinností a pár procent přičtěte na rekuperaci. Myslím, že se při opatrné jízdě dostanete možná na dojezd 200 km. A to není žádná sláva.

0/0
23.8.2016 9:16

V71i85k28y97r 20B41o55h51u40m44i37l 19S42t64r60a16n16s58k76y 9497648556589

Aho, shoduji se v jedné věci s článkem....obrovité.8-o

0/0
22.8.2016 7:52

J98i81ř48í 33Z38ý74k61a 9569423891730

kdyby pod kapotou bublala V12, tak napíši, že je to oslava automobilismu v té podobě jaký známe a jaký se spoustě "autíčkářů" líbí.

Ale elektro? :-/ Co se skrývá pod tou dlouhou kapotou? Baterie?

+16/0
22.8.2016 7:47

D42a30v67i80d 60E22r92b64e80n 5279507437936

To je úhel pohledu, taky mě baví sledovat nabušený auta, ale elektromobily pomalu začínají hledat svou cestu, je to budoucnost. Osobně bych třeba Teslu bral, stejně jako třeba BMW M4. :-)

+1/0
22.8.2016 11:27







Najdete na iDNES.cz