Diskuze
Úředně zrušená auta v polopřevodu zkusí zachránit ombudsmanka
Děkujeme za pochopení.
P27e26t42r 74P86a23v68e40l
Co je toto za blábol? Tak nekdo tam byt napsany musel, ne???
------ Jako příklad uvedla situaci muže, který na úvěr pořídil auto svým rodičům. „Neuvědomil si, že na rozdíl od leasingu je v případě úvěru od počátku majitelem a neprovedl včas registraci. Asi tři roky staré auto tak úředně zaniklo a všechny pokusy o jeho záchranu, aby ho rodiče mohli dál používat, ztroskotaly,“
V18l19a85d95i80m26í89r 53F94i69b96i85g27e48r
To mi přijde taky jako pěkná blbost. Leda že by byli střelci a jezdili bez značek. Jinak na ty převody byla spousta času a pořád se o tom psalo. Ano ve vyjimečných případech by měl být umožněn převod.
Zajímavé je že i přes tento odpis desetitisíců starých aut stáří vozového parku dále stoupá.
J32o55s71e31f 48H39r53u33b95o78s
Trochu pozdě přišlo řešení......... Auto sešrotováno a 30.000,- v prd*li.
J89o51s73e29f 32Š42o88l65t74e80s
Upřímně, těch případů bude pár. A těch pár případů si může klidně koupit na aukru nebo ebayi české nebo zahraniční papíry, přerazit VIN a znovu auto přihlásit.
J84a80n 77B45a21r24t16á26č46e83k
Typicky české postbolševické řešení. Klidně mohli ty auta administarivně zrušit, není však jediný důvod proč takto ultimátně. Měla být zachována možnost dokončit přihlášení kdykoli, byť třeba za lehce sankční správní poplatek ruku v ruce se zrušením tzv. ekodaně bez náhrady.
R66a37d91e92k 73D51o62l17e43ž53a28l
Mělo se hlavně vybírat nějakou sankci za auto půl roku v polopřevodu. Pak by nebylo půl milionu aut v polopřevodu a problém by vůbec nevznikl.
Takové typicky české. Máme strašně přísné zákony, akorát na ně všichni kašlou.
P50e73t12r 59H70a53n71a
Jen málo změn v zákonech je takto medializovaných, kdy dotčení jsou tolikrát upozorňováni na svou povinnost a termín je až nadmíru dlouhý.
Proč úřednice Ombudsmanka nejspíš z nedostatku užitečné činnosti zrovinka do tohoto neproblému šťourá (no víme - je mediálně zajímavý). Ve výsledku jen zavalý prací další úředníky a ulehčí státní kase. Žádný jiný výsledek při záchraně pár superojetin ani být nemůže.
J10i73ř14í 88E82r44b93e32n
"Neuvědomil si, že na rozdíl od leasingu je v případě úvěru od počátku majitelem a neprovedl včas registraci." - to nechápu, jeho rodiče jezdili a tím autem tři roky bez registrační značky?
J18i27n18d70ř50i36c59h 86Š33k52o91p93e95k
spíš jim skončil leasing, leasingovka udělala přepis a oni to už nedotáhli
Samozřejmě, že RZ měli
K43a37r75e22l 64M47a42z16a22č
V poslední době asi jediná smysluplná práce tohoto úřadu.
V62i43k38y63r 44B23o92h48u84m49i61l 65S83t50r10a12n45s93k72y
Nechám stranou každodenní uživatele postižených vozů. Jen konstatuji, že sběratelé veteránů měli často takto uložená vozidla PŘED renovací, aby byla po renovaci přihlásitelná a tzv. "na původních papírech" a ne nějakých trapných zelených veteránských značkách. To se MD s jeho vyhláškou "zlikvidovat". Máme z ní skutečnou radost. A jen otázka ryze ústavní. Od kdy tu může nějaký rezort odebírat soukromý majetek majiteli jen jakousi vyhláškou?
V43á85c18l79a18v 78P48o16u28s19t72k44a
Jak to myslíte "odebírat soukromý majetek" ?
L55u11d15v55í36k 21G71a24j73d40o14š16í53k
Extrémě přísné?
Ti lidé to věděli 2 roky dopředu, že je polopřevod nutné dokončit, jinak o auto přijdou a teď se vymlouvají, že nevěděli, že nestihli, že si neuvědomili...
Pardon, ale jaké pak přísné? Za blbost a lenost se platí.
M30a84r94t16i73n 38K22r15o16u63p78a
Dneska jsem na silnici viděl několik opravdu vraků (felicie, Renault 5, Golf2 diesel) všechno schnilotiny a hulily jak parní lokomotivy a vysloveně špuntovaly silnici. Představa že budou lidi na silnice něco podobného přidávat hned po tom co to vyhrabou někde ze slámy ve stodole mě docela děsí.
J94a72r89o72s78l97a12v 81B11i35r73n34e89r
Jeste dlouho bude trvat,nez dosahneme po socialistickem vedeni ekonomiky za dohledu komunistickych pohlavaru urovne Nemecka,kde si muzete vsimnout velmi dobre vypadajiciho vozoveho parku
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!