Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kdo chce jezdit a ne opravovat: Mitsubishi Colt je trefa

Mitsubishi Colt poslední generace rozhodně není tuctovou ojetinou. Na trhu s ojetými vozy jej nepotkáte často, přesto si kupce najde poměrně rychle. Zájem o malého Japonce mají motoristé, k nimž se donesla dobrá pověst vozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L33u71k25á12š 46M87ü98l86l66e11r 5623676617224

Ja mel vzdy za to, ze Colt a Honda Jazz jsou skoro klony.Nicmene i Honda je skvele auto. Jezdi s nim mama a po Peugeotu 206 je to hlavne v oblasti spolehlivosti veeelmi priiemna zmena :)))

0/0
10.9.2016 9:52

M12a55r50e21k 20J78a91n67e25č59k18a 1367526653891

Colt je určitě dobré auto, ale raději bych volil Hondu Jazz.

+2/0
9.9.2016 18:37

T55o89m13a95s 46K75a66f30k43a 8865370724834

Názov článku sa hodne podobá na reklamnú kampaň Mitsubishi, ktorá práve beží v TV. Žeby náhoda ?

0/0
9.9.2016 18:12

L88e97n78k19a 55N35e65z43b37e15d91o54v74á 1649557644924

Moje první auto bylo Mitsubishi Glxi Colt, 1.6 16V 83 kW, koupila jsem ho za 5000 Kč od jedné důchodkyně, která ho už nechtěla, protože v něm byly v jednom místě vyrezlý díry. My máme doma na vyvařování aut vybavení i šikovné ruce, takže to problém nebyl. Parádní auto na naučení a spolehlivý opravdu bylo.

Akorát jak si zvyknete na ten výkon...bývalá majitelka si pak koupila novýho Sparka a když sme se po pár měsících potkaly, tak na něj hrozně nadávala. Ona o motorech nic nevěděla, prostě malý autíčko jako malý autíčko, takže nemohla pochopit, když je to nový, tak proč to nejede ;-D

0/0
9.9.2016 16:50

V19o44j42t95ě21c21h 58T70r25u46h45l34á17ř 2345829156

Nedám na Mitsubishi dopustit. Mám Lancera a je to paráda. A v budoucnu když budu chtít něco většího, tak přijde na řadu Outlander.

+1/0
9.9.2016 16:40

M17a78r26e80k 97J80a27n10e56č28k84a 1217506703201

U klasického Lancera je škoda, že se nenabízí s 4x4, s automatem a nové motory zřejmě díky Euro normě taky šli dolů, ale aspoň prodejce nabízí LPG nástavbu bez vlivu na záruku vozu. Pro mě velká škoda, jinak bych už jej měl taky. Tak ať slouží ;-)

0/0
9.9.2016 18:34

D20a65n 49M76a91c39h87o77l86d29a 8477392874302

měl jsem ho kdysi pujčene a ujel s nim kolem 2 tis. km, je to hnusne a hrozne auto, proti tomu je první generace Fabia naprosta luxusni pecka....ve všem.

+1/0
9.9.2016 14:04

V19á29c80l19a49v 67N85o38v83o94t38n27ý 2424488923

Víte určitě, že to byl Colt? Srovnávat ho s jedničkovou Fabií je totiž trošku mimo mísu. Prostor a pohodlí mluví jasně pro Colta. Proti HTP ve Fabii je coltí tříválec tahoun a trhač asfaltu. A jen tak mimochodem, před deseti lety vyšel nový asi o 50 000 levněji, než Fabia se srovnatelnou výbavou a srovnatelně výkoným motorem.

+3/0
9.9.2016 18:29

D36a47n 30M54a35c34h68o66l56d89a 8757282104392

ano myslim toto auto. Ten prosto a pohodlí myslíte vážně, to snad asi ne. Jizdní vlastnosti opět hrozne a to i vuči 1.2 HTP. Navíc je to hnusná vysoká krabice, která když fouká silnější vítr z boku se málem převrátí (přeháním), ovšem jízda ve větru je s timto autem čiré peklo. Motor to mělo tuším 1.1 a při delším couvání do prudšího kopce se tomu málem uvařil motor.

+1/0
13.9.2016 13:08

M60a59r50t39i79n 47Z97a13c12h 5114120342802

Ještě by měli dodat, že by si každý zájemce měl dvakrát rozmyslet koupit Mitsibishi jezdící celou dobu v ČR. Jsou totiž obvykle pěkně shnilý, protože kyselina co se u nás leje na silnice neprospívá žádným vozům asijské produkce...

0/−2
9.9.2016 12:26

P80e54t47r 74M96i49c84h60a81l 2270844611942

Jakou kyselinu máš na mysli?

0/0
9.9.2016 12:28

M50a61r33t28i72n 49Z84a98c32h 5444860872612

Chlorid vápenatý, kterej dokáže během několika zim doslova sežrat auto...kyselina mělo být samozřejmě v ".

0/0
9.9.2016 14:22

J11i93ř32í 45N29e52u11m52e86i22s18t24e78r 2782255783781

;-D

0/0
9.9.2016 16:53

P42e65t76r 83M96i45c79h82a37l 2610484811582

No, a jsme doma. :-D

0/0
10.9.2016 7:43

M20i60l86a44n 47V89o38t45a97v42a 5594526621492

větší nesmysl jsem ještě neslyšel. Potkáte hodně rezavejch aut. Od frantíků počínaje a koncernem konče. A dokonce se k tomu dá přidat i třeba Mercedes s Vitem modely sedm let zpátky. Ale potkat rezavého myšáka. Jo vy myslíte ty dvacet let starý. Tak to joooo. ;-D ale dnes už radši nehulte

+2/−1
9.9.2016 17:37

M24i13l93a70n 69V30o52t11a31v20a 5764146581512

PS: a je dobré si ověřit, než něco vyplodíte, kde se ty auta vyrábějí ;-)

0/0
9.9.2016 17:38

P61e90t89r 62M70i38c12h57a37l 2430404341492

A kde je Báča, aby nás informoval, že:

"Japan power R^"

........

:-)

+1/0
9.9.2016 11:56

D43a44v33i26d 41R43y95c64h78e43t90s78k61ý 9156181390750

Colt je jako ojetina super, málokdo si ho koupí... Hlučný motor je jediná nevýhoda..

0/0
9.9.2016 10:13

Ž67a42n41e85t82a 16Š51í96p80k34o46v66á 3753595396

Colťáčka mám už sedm let a jsem naprosto spokojená. A ten malý kufr je jen iluze. Dokázala jsem do něj narvat hluboký kočár spolu s několika taškami věcí :)

0/0
9.9.2016 9:28

P44e79t19r 66M96i93c44h69a62l 2850824561982

To já kdysi i do stodvacítky. :-)

0/0
9.9.2016 11:56

S83a19m 32S93e28l60d75r96i92c63k 8591377802285

š 120L powééééér for evééééér R^;-D

0/0
10.9.2016 0:32

P60e18t58r 97M12i82c60h43a80l 2940504411812

Já ji měl s pětistupňovou převodovkou, docela to i jelo (jasně, naložená neměla ráda kopce) a moc nežralo. Prakticky všechno se tam dalo opravit na koleně. Jenže to byl papírák a měl jsem časem strach s tím jezdit. ... Ale kousek nostalgie zůstal. Zvlášť na zimní jízdy přes serpentiny.

0/0
11.9.2016 11:30

P32e71t77r 98M10i59c52h23a71l 2120524471252

Kolegův otec ho měl a byl hodně spokojený.

0/0
9.9.2016 3:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.