Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kdo chce jezdit a ne opravovat: Mitsubishi Colt je trefa

Mitsubishi Colt poslední generace rozhodně není tuctovou ojetinou. Na trhu s ojetými vozy jej nepotkáte často, přesto si kupce najde poměrně rychle. Zájem o malého Japonce mají motoristé, k nimž se donesla dobrá pověst vozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L96u32k39á57š 35M12ü73l21l86e58r 6669720961793

Ja mel vzdy za to, ze Colt a Honda Jazz jsou skoro klony.Nicmene i Honda je skvele auto. Jezdi s nim mama a po Peugeotu 206 je to hlavne v oblasti spolehlivosti veeelmi priiemna zmena :)))

0/0
10.9.2016 9:52

M42a16r15e77k 10J26a20n76e35č91k54a 1287506613411

Colt je určitě dobré auto, ale raději bych volil Hondu Jazz.

+2/0
9.9.2016 18:37

T74o76m19a96s 23K51a21f90k95a 8215340484514

Názov článku sa hodne podobá na reklamnú kampaň Mitsubishi, ktorá práve beží v TV. Žeby náhoda ?

0/0
9.9.2016 18:12

L63e60n64k72a 75N40e30z83b67e79d92o76v87á 1809217624324

Moje první auto bylo Mitsubishi Glxi Colt, 1.6 16V 83 kW, koupila jsem ho za 5000 Kč od jedné důchodkyně, která ho už nechtěla, protože v něm byly v jednom místě vyrezlý díry. My máme doma na vyvařování aut vybavení i šikovné ruce, takže to problém nebyl. Parádní auto na naučení a spolehlivý opravdu bylo.

Akorát jak si zvyknete na ten výkon...bývalá majitelka si pak koupila novýho Sparka a když sme se po pár měsících potkaly, tak na něj hrozně nadávala. Ona o motorech nic nevěděla, prostě malý autíčko jako malý autíčko, takže nemohla pochopit, když je to nový, tak proč to nejede ;-D

0/0
9.9.2016 16:50

V43o57j54t70ě34c26h 91T94r87u82h28l64á92ř 2865149146

Nedám na Mitsubishi dopustit. Mám Lancera a je to paráda. A v budoucnu když budu chtít něco většího, tak přijde na řadu Outlander.

+1/0
9.9.2016 16:40

M85a37r82e37k 93J63a76n85e10č53k91a 1507276303731

U klasického Lancera je škoda, že se nenabízí s 4x4, s automatem a nové motory zřejmě díky Euro normě taky šli dolů, ale aspoň prodejce nabízí LPG nástavbu bez vlivu na záruku vozu. Pro mě velká škoda, jinak bych už jej měl taky. Tak ať slouží ;-)

0/0
9.9.2016 18:34

D33a20n 84M58a11c15h93o19l89d40a 8567822444422

měl jsem ho kdysi pujčene a ujel s nim kolem 2 tis. km, je to hnusne a hrozne auto, proti tomu je první generace Fabia naprosta luxusni pecka....ve všem.

+1/0
9.9.2016 14:04

V11á48c24l10a89v 83N75o34v34o48t15n63ý 2904938473

Víte určitě, že to byl Colt? Srovnávat ho s jedničkovou Fabií je totiž trošku mimo mísu. Prostor a pohodlí mluví jasně pro Colta. Proti HTP ve Fabii je coltí tříválec tahoun a trhač asfaltu. A jen tak mimochodem, před deseti lety vyšel nový asi o 50 000 levněji, než Fabia se srovnatelnou výbavou a srovnatelně výkoným motorem.

+3/0
9.9.2016 18:29

D25a48n 13M46a65c96h89o69l75d28a 8557842324872

ano myslim toto auto. Ten prosto a pohodlí myslíte vážně, to snad asi ne. Jizdní vlastnosti opět hrozne a to i vuči 1.2 HTP. Navíc je to hnusná vysoká krabice, která když fouká silnější vítr z boku se málem převrátí (přeháním), ovšem jízda ve větru je s timto autem čiré peklo. Motor to mělo tuším 1.1 a při delším couvání do prudšího kopce se tomu málem uvařil motor.

+1/0
13.9.2016 13:08

M28a13r33t30i12n 64Z21a90c11h 5124300832482

Ještě by měli dodat, že by si každý zájemce měl dvakrát rozmyslet koupit Mitsibishi jezdící celou dobu v ČR. Jsou totiž obvykle pěkně shnilý, protože kyselina co se u nás leje na silnice neprospívá žádným vozům asijské produkce...

0/−2
9.9.2016 12:26

P43e59t34r 62M98i40c27h94a91l 2400444411942

Jakou kyselinu máš na mysli?

0/0
9.9.2016 12:28

M44a50r34t39i23n 64Z30a49c11h 5594860592662

Chlorid vápenatý, kterej dokáže během několika zim doslova sežrat auto...kyselina mělo být samozřejmě v ".

0/0
9.9.2016 14:22

J73i44ř59í 36N22e44u63m76e16i30s41t68e30r 2322325573101

;-D

0/0
9.9.2016 16:53

P18e40t88r 67M33i25c55h59a76l 2890694821232

No, a jsme doma. :-D

0/0
10.9.2016 7:43

M19i32l12a22n 80V60o31t57a79v17a 5284596801732

větší nesmysl jsem ještě neslyšel. Potkáte hodně rezavejch aut. Od frantíků počínaje a koncernem konče. A dokonce se k tomu dá přidat i třeba Mercedes s Vitem modely sedm let zpátky. Ale potkat rezavého myšáka. Jo vy myslíte ty dvacet let starý. Tak to joooo. ;-D ale dnes už radši nehulte

+2/−1
9.9.2016 17:37

M28i19l80a95n 98V27o77t12a85v51a 5354836761362

PS: a je dobré si ověřit, než něco vyplodíte, kde se ty auta vyrábějí ;-)

0/0
9.9.2016 17:38

P21e66t83r 85M85i45c46h28a58l 2970294201752

A kde je Báča, aby nás informoval, že:

"Japan power R^"

........

:-)

+1/0
9.9.2016 11:56

D49a85v82i19d 59R14y64c74h85e58t80s87k86ý 9246911530100

Colt je jako ojetina super, málokdo si ho koupí... Hlučný motor je jediná nevýhoda..

0/0
9.9.2016 10:13

Ž35a39n34e47t80a 53Š95í61p74k93o87v81á 3713625466

Colťáčka mám už sedm let a jsem naprosto spokojená. A ten malý kufr je jen iluze. Dokázala jsem do něj narvat hluboký kočár spolu s několika taškami věcí :)

0/0
9.9.2016 9:28

P10e96t67r 35M46i64c52h74a26l 2310554901972

To já kdysi i do stodvacítky. :-)

0/0
9.9.2016 11:56

S36a15m 56S59e13l65d53r29i83c46k 8241477122645

š 120L powééééér for evééééér R^;-D

0/0
10.9.2016 0:32

P62e51t89r 79M97i76c18h35a49l 2230934851732

Já ji měl s pětistupňovou převodovkou, docela to i jelo (jasně, naložená neměla ráda kopce) a moc nežralo. Prakticky všechno se tam dalo opravit na koleně. Jenže to byl papírák a měl jsem časem strach s tím jezdit. ... Ale kousek nostalgie zůstal. Zvlášť na zimní jízdy přes serpentiny.

0/0
11.9.2016 11:30

P88e73t81r 72M63i31c49h69a75l 2670814341222

Kolegův otec ho měl a byl hodně spokojený.

0/0
9.9.2016 3:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.