Diskuze

V Singapuru jezdí samořídící taxíky. Každý obsluhují dva lidi

V Singapuru jako v první zemi na světě začalo jezdit se zákazníky samořídící taxi. Vybraní zástupci veřejnosti si mohou objednat jízdu vozem provozovaným firmou nuTonomy prostřednictvím chytrých telefonů. V testovacím provozu vozí taxíky zákazníky zdarma, v autě sedí kromě řidiče ještě vývojář.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěkně nafouknutá zpráva. Pokud se nic nezměnilo tak UBER už tuhle službu nabízí. Viz http://ekonomika.idnes.cz/uber-testuje-taxiky-bez-ridice-dz3-/eko-doprava.aspx?c=A160823_2268074_eko-doprava_rny

Google a Volvo testují samoříditelná auta roky = mají roky náskok a zkušeností. A fakt, že na jedno autě je namontováno 6 (slovy šest) lidarů jen potvrzuje, že na tom nejsou se svým softwarem nejlíp. Vždyť jeden obyčejný lidar (skenující jen v linii) stojí přes 100 tisíc kč. To pak takový systém podraží auto skoro 4x.

0 0
možnosti

P45e32t22r 68M58i26c50h58a81l

27. 8. 2016 17:26

Jo, do toho bych tak sednul.

1 0
možnosti

Výhoda samořídících taxíků spočívá v tom, že místo jednoho řidiče ho obsluhují dva. ;-)

8 0
možnosti

mno po těch nejméně dvou smrtích zkušebních řidičů Tesly bych si do toho ani nijak nesedl bez svéprávného řidiče.

0 0
možnosti

Akorat ze Tesla nedela samoriditelna auta....

0 0
možnosti

Jak použití samořídících taxíků sníží počet vozidel ve městě z 900 000 na 300 000?

3 0
možnosti

No asi se pocita s tim, ze autonomni taxik muze byt v provozu 23 hodin denne, normalni taxikar holt "nonstop" nejezdi, tak to jeho auto nekde v tom meste parkuje...

0 0
možnosti

Singapur je pro samořídící vozy ideální, protože má dobré počasí, skvělou infrastrukturu a řidiče, kteří mají tendenci dodržovat pravidla silničního provozu

tak to jsou u nás bez šance

5 0
možnosti

U nás se k nedodržování předpisů nechá strhnout davem i samořidící vůz.

9 0
možnosti