Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Prázdninová pohoda s automobilovými klenoty

Na sraz Dubgang 2016 dorazily do autokempu Liberec Pavlovice upravení krasavci, závodní monstra a další lahůdky. Organizátoři pečlivě vybírali, koho na akci pustí. Kromě povídání a okukování se auta také proháněla po závodní trati. Podívejte se na pohodovou akci objektivem Lukáše Hrona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P65e83t75r 58L85a11n40g17e97r 3301486161780

A ty klenoty jsou kde?

0/0
10.9.2016 7:08

V45i91l70é14m 76P28o42k56o79r51n22ý 2210627363392

Až na pár světlých vyjímek přehlídka nevkusu a buranství.

0/0
31.8.2016 14:28

I81v58a52n 79M56o69r36a12v67c28i94k 3694110885642

Nechápem ako môže pán autor, ktorý sám píše že sa venuje problematike automobilov 14 rokov, doslova vygrcať takéto popisky k fotkám. ?:-(

0/0
27.8.2016 23:52

R67a30d37e84k 55P71e69č75e77n88ý 8969558840

Co je to oranžové auto na prvné fotce? Rozklikl jsem článek jen abych se dozvěděl, co je ten kracavec zač a ono to tu není napsané. :-/

+1/0
27.8.2016 20:59

J41i63ř47í 32N74e10u34m49e77i68s59t19e19r 2882125843811

Capri MK III, ale že byste to nevěděl? :-)

+2/0
27.8.2016 21:25

J58i41ř66í 24Š83i91m83e77k 5796671225829

Puste si britsky serial Profesionalove, tam se to starymi paradnimi Fordy jen hemzi (Capri, Escort, Granada, Taunus) R^

+1/0
27.8.2016 21:28

R73a89d58e23k 50P70e14č80e71n93ý 8109648250

Děkuji. Opravdu jsem to nevěděl. Nejsem žádný znalec aut Jen se mi posledních pár let začaly líbit ostře řezané karoserie aut ze 70. a 80. let, tak když nějaké vidím, chci vědět, co to je.

+2/0
27.8.2016 22:14
Foto

L88u61k76á74š 45P81a67v89e94l40k65a 3872709576707

jasan, Ford Capri S Mk III rok 78-86

0/0
30.8.2016 15:51

P63ř53e93m42y22s65l 13Č77u11l94í67k 8280963132190

Až na výjimky mi ty úpravy sériových vozů připadají jako drahé ohnusení originálů. Ty originály navrhovali odborníci, je o na nich znát, ale dost pochybuji o účelnosti těch úprav. Mám pocit, že ta kola občas utrhnou blatníky.

+3/−1
27.8.2016 19:59

J63i40ř12í 97N93e40u16m12e44i84s54t91e78r 2582915343791

A oproti těm pár kusům, které mají maximálně dobové (a smysluplné) sportovní úpravy, to je jen bezcenný šunt, který s časem na žádné hodnotě neporoste.

+1/−1
27.8.2016 21:20

J22i42ř27í 28T98e66p51r 4587850825745

"Málokdo si uvědomí, že zrovna VW Brouk toho má s Porsche 911 hodně společného.

Auta mají identickou koncepci s motorem za poháněnou zadní nápravou.................."

---------------------------------------------------------

No to bych řekl, že mají něco společného. PŘEDEVŠÍM KONSTRUKTÉRA, pana Ferdinanda Proška (Porschek). R^[>-]V

+1/0
27.8.2016 14:04

J79i77ř63í 69K85o84c76u35r84e71k 6625404565508

Ech? Hanze Ledwinku!

0/0
27.8.2016 14:54

J59i57ř66í 72T34e28p18r 4697860155635

Pokud vím, tak Ledvinka byl Proškův kamarád. Ledvinka šel tatrováckou cestou. Nebo se mýlím?

0/0
27.8.2016 16:38

R85a90d63o72m59í49r 18A56l41b32e65r31t 1836161922819

Kostol vidím, gulu vidím a kde som ja. Do Boha, také trásné vozy, škoda v tom jezdit.;-)R^

0/0
27.8.2016 12:32

J66i48ř17í 59Z11ý70k76a 9499193831840

v autech se má jezdit, pokud je to možné. Jinak tam vznikají statická opotřebení (vymačkaná gufera v jednom směru, těsnění, zatuhlé čepy, vnitřní koroze motoru, převodovky atp.), která jsou horší, jak cyklická.

Raději přijet veteránem po vlastní ose, užít si, než se o to strachovat a ještě to někde vyklopit z podvalníku.

+1/0
27.8.2016 19:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.