Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Prázdninová pohoda s automobilovými klenoty

Na sraz Dubgang 2016 dorazily do autokempu Liberec Pavlovice upravení krasavci, závodní monstra a další lahůdky. Organizátoři pečlivě vybírali, koho na akci pustí. Kromě povídání a okukování se auta také proháněla po závodní trati. Podívejte se na pohodovou akci objektivem Lukáše Hrona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P85e23t54r 69L91a45n36g84e97r 3751546301170

A ty klenoty jsou kde?

0/0
10.9.2016 7:08

V60i89l90é61m 82P89o77k60o77r77n81ý 2460397223432

Až na pár světlých vyjímek přehlídka nevkusu a buranství.

0/0
31.8.2016 14:28

I33v51a23n 16M88o90r43a44v50c60i82k 3604220475372

Nechápem ako môže pán autor, ktorý sám píše že sa venuje problematike automobilov 14 rokov, doslova vygrcať takéto popisky k fotkám. ?:-(

0/0
27.8.2016 23:52

R21a82d52e36k 32P91e34č69e60n31ý 8819118170

Co je to oranžové auto na prvné fotce? Rozklikl jsem článek jen abych se dozvěděl, co je ten kracavec zač a ono to tu není napsané. :-/

+1/0
27.8.2016 20:59

J44i72ř32í 61N32e91u60m55e62i47s40t26e26r 2542505113101

Capri MK III, ale že byste to nevěděl? :-)

+2/0
27.8.2016 21:25

J38i64ř22í 49Š66i97m93e12k 5886501985819

Puste si britsky serial Profesionalove, tam se to starymi paradnimi Fordy jen hemzi (Capri, Escort, Granada, Taunus) R^

+1/0
27.8.2016 21:28

R61a84d17e89k 36P10e77č37e30n38ý 8299868800

Děkuji. Opravdu jsem to nevěděl. Nejsem žádný znalec aut Jen se mi posledních pár let začaly líbit ostře řezané karoserie aut ze 70. a 80. let, tak když nějaké vidím, chci vědět, co to je.

+2/0
27.8.2016 22:14
Foto

L58u45k21á20š 15P47a82v67e59l91k26a 3872669776737

jasan, Ford Capri S Mk III rok 78-86

0/0
30.8.2016 15:51

P37ř59e42m50y61s73l 10Č62u33l36í89k 8540723732790

Až na výjimky mi ty úpravy sériových vozů připadají jako drahé ohnusení originálů. Ty originály navrhovali odborníci, je o na nich znát, ale dost pochybuji o účelnosti těch úprav. Mám pocit, že ta kola občas utrhnou blatníky.

+3/−1
27.8.2016 19:59

J10i44ř35í 68N18e62u82m91e83i13s25t23e12r 2912895113681

A oproti těm pár kusům, které mají maximálně dobové (a smysluplné) sportovní úpravy, to je jen bezcenný šunt, který s časem na žádné hodnotě neporoste.

+1/−1
27.8.2016 21:20

J31i13ř98í 70T94e78p34r 4177570815865

"Málokdo si uvědomí, že zrovna VW Brouk toho má s Porsche 911 hodně společného.

Auta mají identickou koncepci s motorem za poháněnou zadní nápravou.................."

---------------------------------------------------------

No to bych řekl, že mají něco společného. PŘEDEVŠÍM KONSTRUKTÉRA, pana Ferdinanda Proška (Porschek). R^[>-]V

+1/0
27.8.2016 14:04

J83i25ř92í 20K93o79c90u81r62e97k 6695214545678

Ech? Hanze Ledwinku!

0/0
27.8.2016 14:54

J58i47ř45í 59T96e69p42r 4347310325695

Pokud vím, tak Ledvinka byl Proškův kamarád. Ledvinka šel tatrováckou cestou. Nebo se mýlím?

0/0
27.8.2016 16:38

R73a18d15o65m10í60r 59A79l94b17e67r20t 1156291322119

Kostol vidím, gulu vidím a kde som ja. Do Boha, také trásné vozy, škoda v tom jezdit.;-)R^

0/0
27.8.2016 12:32

J46i19ř40í 58Z59ý90k36a 9399403741670

v autech se má jezdit, pokud je to možné. Jinak tam vznikají statická opotřebení (vymačkaná gufera v jednom směru, těsnění, zatuhlé čepy, vnitřní koroze motoru, převodovky atp.), která jsou horší, jak cyklická.

Raději přijet veteránem po vlastní ose, užít si, než se o to strachovat a ještě to někde vyklopit z podvalníku.

+1/0
27.8.2016 19:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.