Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tak vypadá Škoda Kodiaq uvnitř. Od konceptu se liší více než zevnějšek

Škoda vypustila další snímky svého nového SUV. Tentokrát si ho můžeme před premiérou prohlédnout zevnitř. Prostorný interiér dostal oproti studii Vision S, ze které Kodiaq vychází, mnohem konzervativnější tvary, než tomu bude v případě exteriéru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J83a97n 44M70a43c97k 5647192162595

Nejsilnejsi motor ma jen 180 konskych sil? Nevi nekdo kolik to auto vazi?

0/0
3.9.2016 2:36

J87a18n 39U75l73m 7630409726942

Nic extra :-/

+1/0
1.9.2016 14:02

D89a34n16i62e74l 38B26a16ž67a92n96t 4709190145780

Vidím dobře, že na multimediální obrazovce českého auta jsou anglické nápisy???8-o

0/0
1.9.2016 10:34

J39i66ř94í 41S20c90h57w38a10c75h 8748674738736

devět z deseti škodovek se prodá mimo ČR, tam by si českých nápisů asi moc neužili.... ;-)

+1/0
1.9.2016 12:24
Foto

V25l77a77s84t87a 20C18o76u44f68a41l 7267909959265

Hezké. Celý život jezdím na Škodovkách. Mám Superb a na tohle se těším. Takové auto pro jednoho.

0/0
31.8.2016 21:45

J19a88n 78U13l59m 7460169676972

zkus japonce

+1/0
1.9.2016 14:03

P61e14t42r 95Z15a85s10k70o52č42i51l 2245282848309

Snažej se to prodat jako luxusní auto, a vyfotěj to s manuálem. Rv

+1/0
31.8.2016 15:56

P93a70l61o 32M36a10k93y 7106609218901

Výpredaj technológií VW je premenovaný na konzervatívnosť. Čím viac pruhov tím viac adidas.

+5/−1
31.8.2016 13:58

D86a94n63i24e37l 18K19r79o33n83e76r 7214704586687

Ta druha veta je v pripade Skody zcestna...

+1/0
31.8.2016 14:05

J70i73ř58í 53S11c89h14w58a19c88h 8838834418976

zcestný je celý Makyho příspěvek

0/−1
31.8.2016 14:18

P67a13l81o 83M24a97k14y 7166379148431

Čím väčší kufor tým lepšia Škoda.

Vozenie vzduchu po cestách.

+1/−4
31.8.2016 16:24

J14i48ř60í 45S26c58h90w72a67c38h 8298504168206

pro normálního člověka je velký kufr obvykle vítaná vlastnost auta. Skoda-hater z toho udělá sice v reálu bezvýznamné, ale zato v diskuzi pěkně nafouknuté dehonestační minus.... ;-D

+3/0
31.8.2016 19:20

A11n82d46r53e34j 53M33a77s80a65r79y93k 9370563596630

nuuuuuuuudaaaaaaaaaaa :-/.....

0/0
31.8.2016 10:06

P64e45t53r 20P95e50t52ř22í91k 3401920201738

to je zase řečiček, "překvapilo mne" - v uvozovkách, když jsem před pár lety sedl do kamarádova novýho Yetiho a bylo skoro všechno nachlup stejný, jako v mým Touranu (jen kufřík má Yeti 1/2-viční oproti Touranu), zkrátka ta Škodovka jsou "velcí" inovátoři:-P

0/0
31.8.2016 8:53

P68e47t62e75r 73N22e25m67e61t 3139603193365

a co cakas. ved jasne, ze skoda je len VW s inou znackou. Otvor kapotu Skody asleduj, co vsetko pod nou ma znacku VW. Proste, je to auto s technologiou VW, a vzdy bude. Skoda keby nemala nad sebou VW, robi auta na urovni ruskej Lady bohuzial. A zasa nestaviam Skodu a VW ako vzor kvality, ale Skoda bola odkupena skor preto, aby mal VW odbyt aj na CR/SR, kedze len VW by predaval ovela tazsie.. To, ze auto je kus odlisne ine je nepodstatne. V podstate clovek kupuje VW so znackou Skoda.

+1/0
1.9.2016 20:09

P66e94t64r 31R30o43m23á13n72e82k 8954947234604

No, tak ten interiér vypadá hodně spartánsky. Od škodovky jsem nic moc hezkého nečekal, ale na takový úlet někam do 90. let bych fakt nevsadil.

0/0
31.8.2016 2:02

M40a33r61t93i59n 22P14a22v27e27l28e63k 5430437945125

Na to Škodovka sází už roky a zjevně jí to vychází.Nedávno mne vezl známý v jakémsi velkém rodinném Citroenu a palubka s několika displeji mi přišla jako hrací automat - po pár kilometrech mi lezla příšerně na nervy.

+4/−2
31.8.2016 8:49

T42o92m11á69š 82B56í56l69ý 2195580967

Dřív bylo důležité, kolik litrů má obsah motoru, teď je nejdůležitější kolik litrů má kufr, počet kamer a jestli má auto připojení na Internet. Holt jiná doba;-)

+3/0
31.8.2016 0:01

J69i94ř63í 65S79c59h61w84a44c10h 8188104958326

dřív bylo důležité, kolik koní má motor a na tom se vůbec nic nezměnilo....;-)

+1/0
31.8.2016 0:05

P54e77t47r 13M66i98c78h18a69l 2500134921532

To není tak docela pravda. Nebyl by problém vyrobit motor o objemu půl litru s výkonem 200 koní. Ale já bych ho do auta nechtěl.

+1/0
31.8.2016 0:58

J76i82ř75í 90S83c11h25w43a26c62h 8618484138816

ten příklad je i na dnešní dobu downsizingu poněkud nereálný. Nikdo zatím ani zdaleka nedává do normálního auta motory o litrovém výkonu 400 k. Ten dnes mají asi tak formule 1....takže se nedivím, že bys ho nechtěl, protože by ti vydržel asi tak 1000-10 000 km podle toho jak bys ho "honil" ;-)

+2/0
31.8.2016 12:37

P58e59t12r 33M91i15c46h37a78l 2190664521592

Ano, úmyslně jsem to trochu nasadil, aby vynikl princip.

0/0
31.8.2016 16:10

J27i61ř34í 23S61c85h15w83a11c67h 8198334988796

tak princip je takový, že před 2. světovou válkou měl 200 koňový motor cca 8-10 litrů, koho to dnes zajímá? Kdo dnes takový objem vyžaduje ;-)

+1/0
31.8.2016 17:05

P87e38t24r 84M63i62c27h30a57l 2670264201872

Taky by ten motor ještě dneska fungoval.

+1/0
31.8.2016 18:02

J16i49ř13í 66S33c41h50w97a81c90h 8498984618976

a opět musím říci: "koho to dnes zajímá". Kdo z těch co si dnes kupují nové auto si klade jako základní parametr pro výběr "musí to fungovat i za 50 let"? Nezajímalo to majitele ani tehdy a nezajímá to kupce ani dnes. Životnost má být "dostatečná". Dnes o tom polemizují hlavně ti, co si kupují auta, či lépe řečeno vraky z "třetí ruky".....

Samozřejmě zdaleka ne každý předválečný (či poválečný) motor vydržel statisíce kilometrů bez výraznějších oprav....dnes se mluví jen o těch co to vydržely, ty jsou takovým "vzorem" pro diskuze. Po těch co nevydržely ani pes neštěkne....

+3/0
31.8.2016 18:25

P96e57t91r 92M98i92c34h57a98l 2640334131882

Sorry, ale abych koupil nové auto a v deseti letech s nájezdem 150 tisíc km ho musel sešrotovat jenom proto, že motor je na odpis, tak to fakt nemám zájem. A to se týká všech tříválců, přeplňovaných tuplem.

0/0
31.8.2016 22:00

J42i96ř13í 66S95c51h97w98a44c97h 8118844918576

v bazaru jsem viděl Fabii s HTP a měla nájezd přes 500 tisíc.

tady je příklad jiného co má "jen" 320 tisíc: http://www.tipcar.cz/inzerat/skoda-fabia-12-htp-cz-8486998.html

A tady další příklad přeplňovaného tříválcovýho dýzlu taky s nájezdem přes půl mega: http://www.tipcar.cz/inzerat/skoda-fabia-14-tdi-cr1majitel-cz-37330559.html ;-)

A proč jsi vůbec začal o tříválci? Tříválce jsou jen zlomek toho co se dnes vyrábí. Nemluvě o tom, že tříválce i dvouválce se do aut dávali odjakživa, není do nějaká dnešní specialita.

0/0
31.8.2016 22:22

V81i16l46é74m 84P11ř64í29h71o65d73a 2264279623577

Nájezd ale neříká nic o tom, zda je auto složeno stále z originálních dílů jako při uvedení do provozu. Bůhví, co tam bylo všechno a kolikrát měněno.

0/0
1.9.2016 1:17

J50i48ř42í 30S52c18h10w77a33c52h 8578634988626

samozřejmě půl mega je půl mega, něco mohlo být vyměněno nebo taky ne. Ale jako argument, že auta s tříválci nemusí nutně po 150 tisících do šrotu to evidentně obstojí.... ;-)

0/0
1.9.2016 9:51

P58e89t17r 17M44i51c51h61a89l 2470114341222

A to jsou právě ty vraky, o kterých píšeš výše.

0/0
1.9.2016 6:19

T34o47m91á79š 33B44í50l93ý 2585680647

Nemáte pravdu, Mercedes Benz SS-7.065 cm3, 140koní, 190km/hod,,

Bugatti Royale-12.763 cm3, 275 koní, 160 km/hod,, Volha-2445 cm3, 80 koní, rozjezd na trojku, Chevrolet Corvette 1984, 5.733 cm3, jen 240 koní, 240 km/hod a mohl bych pokračovat. Ty motory jezdí dodnes s nájezdy pomalu k milionu kilometrů.

Co vydrží váš 150 koňský 1.2 litru;-D;-D;-D

+1/0
31.8.2016 15:19

J49i48ř81í 38S22c31h36w47a65c65h 8238744658186

v čem nemám pravdu? Že když si někdo mohl vybrat mezi 2.5 litrovou Volhou s 80 k a 2 litrovým autem co mělo 100 koní, tak si vybral Volhu, protože měla větší objem? ;-D

0/0
31.8.2016 17:13

J81i20ř16í 87S58c93h28w27a95c74h 8398404718336

P.S. Nemám 150 koňský 1.2.

Mám 140 k / jen 1.8 litru a za 2.5 litrovou 80k Volhu bych ho NIKDY nevyměnil! I když možná nevydrží těch 50 let, jako ty dodnes s velkým usilím v provozu udržované Volhy.....

0/0
31.8.2016 18:37

T29o57m68á10š 31B52í67l95ý 2695220487

Pointa byla v tom, že dnes spíš než záležitost pohonu auta je zdůrazňován obsah kufru a obvykle zvítězí auto, které má o litr větší kufr.

Mimo jiné nechápu, co v 600litrovém kufru každý den vozí blondýny, které vezou děti do školy. Což bude případ i tohoto módního případu Škody;-)

0/0
31.8.2016 19:47

J67i21ř63í 68S55c21h71w36a70c51h 8338434158106

Je celkem běžný postup, že marketing zdůrazňuje vlastnosti, kde je auto "nej". Jestli v nich nakonec "zvítězí" je už v interakci mezi nabídkou a požadavkem zákazníka. U takového, který ví, že v kufru nepoveze nic více, než co se vleze do "pivní padesátky", argumenty o velikosti kufru nezvítězí, naopak ten co vozí "velké objemy" na takové argumenty slyší. A blondýnky ve velkých SUV? Ty v nich nejezdí proto, že ta auta mají velký kufr. ;-)

0/0
31.8.2016 20:54

A73l45e31š 52L16i98s80o59v12s28k17ý 9969228532232

Už se těším na hýkání zasvěcenců, co ještě před 10 lety honilo orezlé rodinné fávo, aby mohli machrovat před Jiřkou ze septimy v naději, že jim konečně dá :-):-):-)

0/0
30.8.2016 23:51

K50a84r50e93l 49J89o82a64c58h49i63m66s14t11á80l 8946242637986

ještě že tam jsou ty výduchy a na GPS jinak jsem myslel že si někdo spletl obrázek s interiérem OIII;-D

0/0
30.8.2016 22:59
Foto

R56o16b46e52r63t 23B66o18u18k44a61l 4584975280

Tak vy špatně vidíte a ještě jste vtipnej :-) Co to jsou výduchy ??Děkuji.

0/0
31.8.2016 6:43

K22a30r66e82l 49J65o20a90c80h72i13m51s41t76á57l 8316322917436

ooo pozor tady panáček se nikdy nepřekliklRv

0/0
31.8.2016 9:54
Foto

R23o95b17e14r42t 85B80o81u81k74a29l 4964905640

Překlikl :-) ale u není vedle e. Octavie má úplně jinou př. desku.

0/0
31.8.2016 11:59

J48a90k79u24b 21K74o96s 3886652350724

Ty vertikální výduchy mi tam nějak neladí :-(

+3/0
30.8.2016 21:57

P49e21t80r 89M59i85c21h68a24l 2830314151262

Každý má jiný vkus, to se nedá nic dělat. :-)

0/0
30.8.2016 22:38

M33a96r67i82a37n 26K60a75r22a85b92a 4843761160212

Prečo o tom vlastne píšete? Večný návrat toho istého??? Pozerám sa na interiér a nevidím rozdiel medzi OIII, Fabiou, Rapidom, Superbom a pod. Tie isté diely, koncernový volant, interiér ktorý je všade, a Kodiaq si ho rozhodne nezaslúži. Žiaden posun vpred. Mimochodom, rád by som videl úplný základ tohoto auta, obávam sa že to bude niekde na úrovni Dustera...:-/

+12/0
30.8.2016 20:30

J27i45ř34í 40S81c40h92w73a98c91h 8318874188376

a prečo ty píšeš také somáriny o Dusterovi? :-/

0/0
30.8.2016 21:27

P75e80t26r 84M63i89c24h16a24l 2600484731962

Miluju, když se pasák ovcí vyjadřuje k autům. ;-D

0/−7
30.8.2016 22:28

B36o34h87u14s81l79a10v 50B78i59n89k33a 1849406328680

Já se zase docela stydím, když je člověk ze stejné země arogantní hulvát.

+6/0
30.8.2016 23:06

P90e15t37r 52M47i46c15h75a98l 2230254951202

To se klidně styď, ale Karabovo vyjádření úroveň pasáka ovcí (co se vědomostí o autech týká) nepřevýšilo.

0/−2
30.8.2016 23:21

M30a72r90i17a42n 65K48a21r86a49b17a 4173861950302

Ku kultúre prejavu patrí aj úroveň diskusie na internete. Práve tu sa na plno prejaví to, kým v skutočnosti ste. Mimochodom, viete vysvetliť odkiaľ ste prišiel na toho "pasáka ovcí" alebo odkiaľ viete aké mám ja povedomie o autách? Aby to nebol váš komplex, kto vám našepkáva ! ;-D

0/0
31.8.2016 10:13

P35e61t77r 58M91i47c33h55a21l 2310594891292

Tvé přirovnání Škodovky k Dacii mluví samo za sebe. Měl jsi potřebu si kopnout a udělal jsi ze sebe hlupáka. Pasák ovcí je odborníkem na ovce, ne na auta, tak proto.

0/0
31.8.2016 16:14

M21i15c68h64a14l 39P57i85n98d26j52a74k 5823564137657

To neres, mezi 10 miliony se najde vice nez jedencur@k. To je proste statisticky dane :-)

0/0
30.8.2016 23:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.