Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tak vypadá Škoda Kodiaq uvnitř. Od konceptu se liší více než zevnějšek

Škoda vypustila další snímky svého nového SUV. Tentokrát si ho můžeme před premiérou prohlédnout zevnitř. Prostorný interiér dostal oproti studii Vision S, ze které Kodiaq vychází, mnohem konzervativnější tvary, než tomu bude v případě exteriéru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J13a78n 54M68a10c13k 5687922392945

Nejsilnejsi motor ma jen 180 konskych sil? Nevi nekdo kolik to auto vazi?

0/0
3.9.2016 2:36

J33a25n 54U75l68m 7280829476522

Nic extra :-/

+1/0
1.9.2016 14:02

D95a78n10i76e45l 34B30a75ž11a92n42t 4829320215270

Vidím dobře, že na multimediální obrazovce českého auta jsou anglické nápisy???8-o

0/0
1.9.2016 10:34

J43i16ř65í 18S10c56h29w58a80c25h 8958604458706

devět z deseti škodovek se prodá mimo ČR, tam by si českých nápisů asi moc neužili.... ;-)

+1/0
1.9.2016 12:24
Foto

V52l35a73s78t68a 90C88o59u81f74a68l 7327679439715

Hezké. Celý život jezdím na Škodovkách. Mám Superb a na tohle se těším. Takové auto pro jednoho.

0/0
31.8.2016 21:45

J62a93n 39U81l70m 7520569116492

zkus japonce

+1/0
1.9.2016 14:03

P40e86t87r 78Z52a57s86k53o15č79i49l 2575702408969

Snažej se to prodat jako luxusní auto, a vyfotěj to s manuálem. Rv

+1/0
31.8.2016 15:56

P47a48l73o 25M76a58k27y 7806599358221

Výpredaj technológií VW je premenovaný na konzervatívnosť. Čím viac pruhov tím viac adidas.

+5/−1
31.8.2016 13:58

D80a34n96i50e41l 69K63r30o31n67e50r 7574724936957

Ta druha veta je v pripade Skody zcestna...

+1/0
31.8.2016 14:05

J25i73ř80í 88S66c82h53w81a20c40h 8558194628746

zcestný je celý Makyho příspěvek

0/−1
31.8.2016 14:18

P25a19l39o 60M71a96k60y 7406339558511

Čím väčší kufor tým lepšia Škoda.

Vozenie vzduchu po cestách.

+1/−4
31.8.2016 16:24

J17i39ř69í 42S26c26h16w73a28c84h 8338844448616

pro normálního člověka je velký kufr obvykle vítaná vlastnost auta. Skoda-hater z toho udělá sice v reálu bezvýznamné, ale zato v diskuzi pěkně nafouknuté dehonestační minus.... ;-D

+3/0
31.8.2016 19:20

A41n91d67r24e95j 58M59a33s73a22r14y75k 9420623646440

nuuuuuuuudaaaaaaaaaaa :-/.....

0/0
31.8.2016 10:06

P53e75t29r 58P42e37t11ř74í79k 3691230921458

to je zase řečiček, "překvapilo mne" - v uvozovkách, když jsem před pár lety sedl do kamarádova novýho Yetiho a bylo skoro všechno nachlup stejný, jako v mým Touranu (jen kufřík má Yeti 1/2-viční oproti Touranu), zkrátka ta Škodovka jsou "velcí" inovátoři:-P

0/0
31.8.2016 8:53

P68e50t89e53r 37N86e62m98e97t 3419863373205

a co cakas. ved jasne, ze skoda je len VW s inou znackou. Otvor kapotu Skody asleduj, co vsetko pod nou ma znacku VW. Proste, je to auto s technologiou VW, a vzdy bude. Skoda keby nemala nad sebou VW, robi auta na urovni ruskej Lady bohuzial. A zasa nestaviam Skodu a VW ako vzor kvality, ale Skoda bola odkupena skor preto, aby mal VW odbyt aj na CR/SR, kedze len VW by predaval ovela tazsie.. To, ze auto je kus odlisne ine je nepodstatne. V podstate clovek kupuje VW so znackou Skoda.

+1/0
1.9.2016 20:09

P79e20t19r 51R14o11m97á85n32e68k 8494907844214

No, tak ten interiér vypadá hodně spartánsky. Od škodovky jsem nic moc hezkého nečekal, ale na takový úlet někam do 90. let bych fakt nevsadil.

0/0
31.8.2016 2:02

M42a34r86t93i83n 78P62a60v29e68l17e91k 5710217175655

Na to Škodovka sází už roky a zjevně jí to vychází.Nedávno mne vezl známý v jakémsi velkém rodinném Citroenu a palubka s několika displeji mi přišla jako hrací automat - po pár kilometrech mi lezla příšerně na nervy.

+4/−2
31.8.2016 8:49

T23o30m59á10š 49B73í63l98ý 2595130507

Dřív bylo důležité, kolik litrů má obsah motoru, teď je nejdůležitější kolik litrů má kufr, počet kamer a jestli má auto připojení na Internet. Holt jiná doba;-)

+3/0
31.8.2016 0:01

J41i66ř52í 14S30c68h46w71a23c86h 8978624508256

dřív bylo důležité, kolik koní má motor a na tom se vůbec nic nezměnilo....;-)

+1/0
31.8.2016 0:05

P95e40t55r 89M83i42c89h93a59l 2560424341712

To není tak docela pravda. Nebyl by problém vyrobit motor o objemu půl litru s výkonem 200 koní. Ale já bych ho do auta nechtěl.

+1/0
31.8.2016 0:58

J90i82ř33í 46S30c29h78w13a56c77h 8368494488676

ten příklad je i na dnešní dobu downsizingu poněkud nereálný. Nikdo zatím ani zdaleka nedává do normálního auta motory o litrovém výkonu 400 k. Ten dnes mají asi tak formule 1....takže se nedivím, že bys ho nechtěl, protože by ti vydržel asi tak 1000-10 000 km podle toho jak bys ho "honil" ;-)

+2/0
31.8.2016 12:37

P89e48t29r 50M16i72c12h86a33l 2480134281572

Ano, úmyslně jsem to trochu nasadil, aby vynikl princip.

0/0
31.8.2016 16:10

J60i56ř33í 61S20c70h21w14a47c51h 8948244388136

tak princip je takový, že před 2. světovou válkou měl 200 koňový motor cca 8-10 litrů, koho to dnes zajímá? Kdo dnes takový objem vyžaduje ;-)

+1/0
31.8.2016 17:05

P93e75t60r 51M42i15c15h50a54l 2910664931142

Taky by ten motor ještě dneska fungoval.

+1/0
31.8.2016 18:02

J30i83ř20í 31S59c96h80w75a84c98h 8278794268856

a opět musím říci: "koho to dnes zajímá". Kdo z těch co si dnes kupují nové auto si klade jako základní parametr pro výběr "musí to fungovat i za 50 let"? Nezajímalo to majitele ani tehdy a nezajímá to kupce ani dnes. Životnost má být "dostatečná". Dnes o tom polemizují hlavně ti, co si kupují auta, či lépe řečeno vraky z "třetí ruky".....

Samozřejmě zdaleka ne každý předválečný (či poválečný) motor vydržel statisíce kilometrů bez výraznějších oprav....dnes se mluví jen o těch co to vydržely, ty jsou takovým "vzorem" pro diskuze. Po těch co nevydržely ani pes neštěkne....

+3/0
31.8.2016 18:25

P56e28t36r 24M12i64c76h86a57l 2290534371662

Sorry, ale abych koupil nové auto a v deseti letech s nájezdem 150 tisíc km ho musel sešrotovat jenom proto, že motor je na odpis, tak to fakt nemám zájem. A to se týká všech tříválců, přeplňovaných tuplem.

0/0
31.8.2016 22:00

J15i27ř51í 28S21c65h78w53a20c42h 8318214138176

v bazaru jsem viděl Fabii s HTP a měla nájezd přes 500 tisíc.

tady je příklad jiného co má "jen" 320 tisíc: http://www.tipcar.cz/inzerat/skoda-fabia-12-htp-cz-8486998.html

A tady další příklad přeplňovaného tříválcovýho dýzlu taky s nájezdem přes půl mega: http://www.tipcar.cz/inzerat/skoda-fabia-14-tdi-cr1majitel-cz-37330559.html ;-)

A proč jsi vůbec začal o tříválci? Tříválce jsou jen zlomek toho co se dnes vyrábí. Nemluvě o tom, že tříválce i dvouválce se do aut dávali odjakživa, není do nějaká dnešní specialita.

0/0
31.8.2016 22:22

V53i96l94é84m 66P43ř87í35h34o67d44a 2474669893287

Nájezd ale neříká nic o tom, zda je auto složeno stále z originálních dílů jako při uvedení do provozu. Bůhví, co tam bylo všechno a kolikrát měněno.

0/0
1.9.2016 1:17

J29i43ř43í 12S77c36h48w28a92c10h 8388964748906

samozřejmě půl mega je půl mega, něco mohlo být vyměněno nebo taky ne. Ale jako argument, že auta s tříválci nemusí nutně po 150 tisících do šrotu to evidentně obstojí.... ;-)

0/0
1.9.2016 9:51

P49e82t14r 68M43i64c83h49a74l 2560414801482

A to jsou právě ty vraky, o kterých píšeš výše.

0/0
1.9.2016 6:19

T83o63m91á86š 96B43í15l53ý 2525120917

Nemáte pravdu, Mercedes Benz SS-7.065 cm3, 140koní, 190km/hod,,

Bugatti Royale-12.763 cm3, 275 koní, 160 km/hod,, Volha-2445 cm3, 80 koní, rozjezd na trojku, Chevrolet Corvette 1984, 5.733 cm3, jen 240 koní, 240 km/hod a mohl bych pokračovat. Ty motory jezdí dodnes s nájezdy pomalu k milionu kilometrů.

Co vydrží váš 150 koňský 1.2 litru;-D;-D;-D

+1/0
31.8.2016 15:19

J68i73ř51í 29S68c46h47w49a86c96h 8368924538966

v čem nemám pravdu? Že když si někdo mohl vybrat mezi 2.5 litrovou Volhou s 80 k a 2 litrovým autem co mělo 100 koní, tak si vybral Volhu, protože měla větší objem? ;-D

0/0
31.8.2016 17:13

J83i85ř58í 85S78c59h61w12a78c16h 8468534268746

P.S. Nemám 150 koňský 1.2.

Mám 140 k / jen 1.8 litru a za 2.5 litrovou 80k Volhu bych ho NIKDY nevyměnil! I když možná nevydrží těch 50 let, jako ty dodnes s velkým usilím v provozu udržované Volhy.....

0/0
31.8.2016 18:37

T14o86m93á16š 76B59í26l40ý 2725240757

Pointa byla v tom, že dnes spíš než záležitost pohonu auta je zdůrazňován obsah kufru a obvykle zvítězí auto, které má o litr větší kufr.

Mimo jiné nechápu, co v 600litrovém kufru každý den vozí blondýny, které vezou děti do školy. Což bude případ i tohoto módního případu Škody;-)

0/0
31.8.2016 19:47

J33i37ř72í 44S10c43h75w94a60c14h 8888174698666

Je celkem běžný postup, že marketing zdůrazňuje vlastnosti, kde je auto "nej". Jestli v nich nakonec "zvítězí" je už v interakci mezi nabídkou a požadavkem zákazníka. U takového, který ví, že v kufru nepoveze nic více, než co se vleze do "pivní padesátky", argumenty o velikosti kufru nezvítězí, naopak ten co vozí "velké objemy" na takové argumenty slyší. A blondýnky ve velkých SUV? Ty v nich nejezdí proto, že ta auta mají velký kufr. ;-)

0/0
31.8.2016 20:54

A53l16e89š 23L89i26s88o39v11s94k70ý 9329318152592

Už se těším na hýkání zasvěcenců, co ještě před 10 lety honilo orezlé rodinné fávo, aby mohli machrovat před Jiřkou ze septimy v naději, že jim konečně dá :-):-):-)

0/0
30.8.2016 23:51

K90a16r35e41l 55J15o45a84c77h51i43m11s52t81á97l 8196362897266

ještě že tam jsou ty výduchy a na GPS jinak jsem myslel že si někdo spletl obrázek s interiérem OIII;-D

0/0
30.8.2016 22:59
Foto

R68o89b59e85r66t 33B61o43u20k83a15l 4984475150

Tak vy špatně vidíte a ještě jste vtipnej :-) Co to jsou výduchy ??Děkuji.

0/0
31.8.2016 6:43

K72a38r97e39l 26J62o40a22c60h83i77m14s48t46á95l 8106522877336

ooo pozor tady panáček se nikdy nepřekliklRv

0/0
31.8.2016 9:54
Foto

R21o77b69e73r47t 44B81o68u48k21a33l 4444415590

Překlikl :-) ale u není vedle e. Octavie má úplně jinou př. desku.

0/0
31.8.2016 11:59

J94a53k44u92b 46K96o90s 3856512370284

Ty vertikální výduchy mi tam nějak neladí :-(

+3/0
30.8.2016 21:57

P73e16t48r 82M39i71c46h19a97l 2940264481272

Každý má jiný vkus, to se nedá nic dělat. :-)

0/0
30.8.2016 22:38

M29a69r51i24a95n 39K90a45r66a80b14a 4153461140972

Prečo o tom vlastne píšete? Večný návrat toho istého??? Pozerám sa na interiér a nevidím rozdiel medzi OIII, Fabiou, Rapidom, Superbom a pod. Tie isté diely, koncernový volant, interiér ktorý je všade, a Kodiaq si ho rozhodne nezaslúži. Žiaden posun vpred. Mimochodom, rád by som videl úplný základ tohoto auta, obávam sa že to bude niekde na úrovni Dustera...:-/

+12/0
30.8.2016 20:30

J53i40ř74í 80S77c86h94w17a62c94h 8428724498146

a prečo ty píšeš také somáriny o Dusterovi? :-/

0/0
30.8.2016 21:27

P69e22t85r 54M48i75c96h79a70l 2260104221322

Miluju, když se pasák ovcí vyjadřuje k autům. ;-D

0/−7
30.8.2016 22:28

B43o24h13u26s57l66a41v 72B92i96n72k18a 1519486908630

Já se zase docela stydím, když je člověk ze stejné země arogantní hulvát.

+6/0
30.8.2016 23:06

P29e88t75r 94M12i92c40h98a45l 2330284521142

To se klidně styď, ale Karabovo vyjádření úroveň pasáka ovcí (co se vědomostí o autech týká) nepřevýšilo.

0/−2
30.8.2016 23:21

M63a77r10i16a70n 94K93a40r60a27b69a 4323551120802

Ku kultúre prejavu patrí aj úroveň diskusie na internete. Práve tu sa na plno prejaví to, kým v skutočnosti ste. Mimochodom, viete vysvetliť odkiaľ ste prišiel na toho "pasáka ovcí" alebo odkiaľ viete aké mám ja povedomie o autách? Aby to nebol váš komplex, kto vám našepkáva ! ;-D

0/0
31.8.2016 10:13

P22e61t51r 13M88i38c32h35a45l 2910434671292

Tvé přirovnání Škodovky k Dacii mluví samo za sebe. Měl jsi potřebu si kopnout a udělal jsi ze sebe hlupáka. Pasák ovcí je odborníkem na ovce, ne na auta, tak proto.

0/0
31.8.2016 16:14

M10i32c26h67a95l 49P73i53n68d53j72a47k 5833924347937

To neres, mezi 10 miliony se najde vice nez jedencur@k. To je proste statisticky dane :-)

0/0
30.8.2016 23:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.