Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německo obvinilo koncern Fiat Chrysler z manipulací s emisemi

Německé ministerstvo dopravy obvinilo italsko-americkou automobilku Fiat Chrysler Automobiles (FCA), že ve svých naftových motorech využívá nepřípustný systém pro manipulaci s emisemi. Informoval o tom německý list WirtschaftsWoche.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B88ě12l85a 49H26o22r90á13k17o32v73á 1288182469110

Jsem eko v pohodě! Jezdím do práce 15minut...

0/0
5.9.2016 18:22

H56o68n57z31a 90T94a33r 3869472274722

http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/fiatu-pry-v-nemecku-hrozi-zakaz-prodeje-informuji-noviny-v-n/r~59402fa620e711e6bc7c0025900fea04/

0/0
3.9.2016 11:08

M54a93r30e49k 62H79r60u14b28y 6787842431328

Parada, vsichni vedi, ze vsichni sidi, ale obvinuji se selektivne, podle toho, co se zrovna hodi.

Ekologie je jenom zasterka pro politicke vydirani.

+1/0
3.9.2016 0:02

P18e96t92r 68B80á30č11a 8305106935465

Zruste ty svoje nesmyslny ekofasisticky limity a ulevi se vsem.

+1/0
2.9.2016 21:21

P77e10t85r 78M45i65c24h48a31l 2520674961822

Já to říkám od začátku, že máslo na hlavě mají všichni.

+1/0
2.9.2016 17:24

M66i68c92h66a13e27l 32K70o35n35e22č93n12ý 6642163269269

Válka USA - EU začala už dávno, jen to nechce nikdo z taktických důvodú přiznat.

S takovým vedením EU jako máme bohužel nemáme proti Amíkům šanci.

+1/−1
2.9.2016 16:28

A52d53a98m 82J70a62k93e80š 2686625636460

No, ještě že má EU tak dobré obchodní vztahy s Ruskem a nepochybně významně posílí vstupem Turecka. Ostatně z EU, už teď posílené statisíci vědců a lékařů z Afriky a Asie, se štváči z Wall Streetu musí nepochybně bát...:-/

+4/0
2.9.2016 17:03

P21e79t50r 10M19a11l21i36š44k26a 6821715751513

I Amíci by rádi obchodovali s Ruskem. Pořád je to dost velký trh a začíná být i poněkud prázdný.

0/0
2.9.2016 21:11

M72a84r42e10k 18H31r15u98b23y 6967102951168

Americane pres prostredniky pochopitelne obchoduji, na ruskych trzich ted zbylo spousta mista po evropskych firmach.

+1/0
3.9.2016 0:06

M98i84c44h63a67e33l 24K54o71n93e92č63n93ý 6892813359699

Obávám se, že právě ty vědce a lékaře z Afriky nám sem podporou rozdrbání sevení Afriky a blízkého východu posílají právě ti přátelé z Wall Streetu. Ale v tom není nic politického jako kapitalismus kontra komunismus nebo socialismus, jde jen o obchod a o prachy o konkurenci. Ti co dnes dávají do urny lístek podle pravice nebo levice jsou pro zasmátí . Nic takového již dávno neexistuje, jsou to jen předvolební klišé;-)

+1/0
2.9.2016 21:57

A37d16a28m 87J31a95k35e61š 2556255166790

Bude veselo:

USA vs VW

EU vs Apple

DE vs Chrysler

Tohle už je obchodní válka.

Potíž je, že VW s legislativně posvěceným podváděním nemělo lézt na trh USA, o kterém je známo, že má přísnější emisní limity, které nejsou pozohýbány EU byrokracií. Jsou trhy, kde když si zákazník koupí nějaký výrobek, u něhož jsou deklarovány nějaké vlastnosti, tak se očekává, že ty vlastnosti má (ne jak v EU).

Navíc, jestli si DE myslí, že to je facka mířená na Chrysler, je vedle. Kouzlo je v tom Fiat. V Turíně tuto Německou aktivitu jistě ocení.

+4/−1
2.9.2016 16:10

J37i12ř19í 14S15c37h58w81a29c13h 8528374298116

z toho co jsi popsal vyplývá, že buď Němci netuší, že Itálie je v EU nebo že tento krok, tato "facka", není součástí jakési války mezi USA a EU ;-)

+1/0
2.9.2016 17:00

A49d46a24m 40J33a73k52e69š 2926765276760

Oni netuší, oni to vědí. Dvě mouchy jednou ranou. Pro USA to bude ekonomické kopnutí do holeně, pro Itálii a Fiat kudla do zad. Ostatně dieselové motory jsou, díky EU "eko" byrokraticky pokřiveným pravidlům, doménou Evropy. Tomuto se říká pokrytectví, made in Germany: V zájmu podpory EU likvidujeme EU.

+2/0
2.9.2016 17:48

P88e18t11r 21M17i17c74h44a90l 2830584871622

Jenže benzínové motory spějí svým vývojem přesně tam, kam naftové. Už teď se mluví o filtrech pevných částic. A jakmile přijde na spalování chudší směsi, porostou i emise NOx a močovina se bude lít i tam. Nejsem proti ochraně životního prostředí, ale chtělo by to dělat všechno s mírou.

+1/0
2.9.2016 20:14

M32a53r50e33k 63H89r68u30b14y 6857252411848

Jenze to vsechno je prave a vylucne kvuli nesmyslnym euroemisim. Realny prinos je mizivy, spis zaporny. Nedeformovany vyvoj by se tudy zcela jiste neubiral.

+1/0
3.9.2016 0:08

O81n16d83ř42e25j 36L86o59š68o72t27h 1915445305541

O tom se nemluví, to už je rozhodnuté :-) Katalyzátory s DPF pro benzínové motory už se vyrábí, testují a sériově to začne během příštího roku.

0/0
3.9.2016 14:20

M66i98l65a87n 35P77o10k29o11r45a 6399862584562

No a? Vždyť ty emise nějakou formou obcházejí všichni. Ať ekoúředníci v bruselu nastaví reálné parametry co2 a bude to v pohodě. Takhle výrobce aut k podvodům vyloženě nutí ...

+9/0
2.9.2016 14:31

L34u67d59ě58k 67N31ě11m12e63c 5795321412284

Vrací úder. Nezačali si.

+2/0
2.9.2016 15:04

M24a63r14e29k 36H16r16u81b85y 6817952851498

Zacali. Chteli, aby se na prerozdeleni podileli i Americane. Vzapeti se objevilo obvineni VW.

0/−1
3.9.2016 0:09

P38e12t83r 50M41a21l22i94š85k16a 6501965651343

Nenutí, mohli se domluvit a prostě říct že to nejde vyrobit. A Brusel by si to moh strčit do brusele.

+2/0
2.9.2016 21:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.