Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německo obvinilo koncern Fiat Chrysler z manipulací s emisemi

Německé ministerstvo dopravy obvinilo italsko-americkou automobilku Fiat Chrysler Automobiles (FCA), že ve svých naftových motorech využívá nepřípustný systém pro manipulaci s emisemi. Informoval o tom německý list WirtschaftsWoche.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B90ě55l97a 66H84o11r80á30k53o12v57á 1448252939380

Jsem eko v pohodě! Jezdím do práce 15minut...

0/0
5.9.2016 18:22

H82o17n23z81a 71T34a85r 3309382224902

http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/fiatu-pry-v-nemecku-hrozi-zakaz-prodeje-informuji-noviny-v-n/r~59402fa620e711e6bc7c0025900fea04/

0/0
3.9.2016 11:08

M74a21r68e35k 69H19r46u91b12y 6197702911218

Parada, vsichni vedi, ze vsichni sidi, ale obvinuji se selektivne, podle toho, co se zrovna hodi.

Ekologie je jenom zasterka pro politicke vydirani.

+1/0
3.9.2016 0:02

P94e60t41r 17B67á97č45a 8185886225165

Zruste ty svoje nesmyslny ekofasisticky limity a ulevi se vsem.

+1/0
2.9.2016 21:21

P53e98t22r 95M92i28c30h22a45l 2550874891552

Já to říkám od začátku, že máslo na hlavě mají všichni.

+1/0
2.9.2016 17:24

M42i43c32h74a15e57l 46K79o97n52e89č60n39ý 6352883319549

Válka USA - EU začala už dávno, jen to nechce nikdo z taktických důvodú přiznat.

S takovým vedením EU jako máme bohužel nemáme proti Amíkům šanci.

+1/−1
2.9.2016 16:28

A92d39a12m 79J22a63k65e46š 2786155256510

No, ještě že má EU tak dobré obchodní vztahy s Ruskem a nepochybně významně posílí vstupem Turecka. Ostatně z EU, už teď posílené statisíci vědců a lékařů z Afriky a Asie, se štváči z Wall Streetu musí nepochybně bát...:-/

+4/0
2.9.2016 17:03

P70e98t58r 14M52a27l22i65š11k85a 6231165581173

I Amíci by rádi obchodovali s Ruskem. Pořád je to dost velký trh a začíná být i poněkud prázdný.

0/0
2.9.2016 21:11

M28a24r53e13k 67H90r85u56b33y 6437962251398

Americane pres prostredniky pochopitelne obchoduji, na ruskych trzich ted zbylo spousta mista po evropskych firmach.

+1/0
3.9.2016 0:06

M62i19c21h49a20e66l 74K81o10n28e61č79n30ý 6452143419379

Obávám se, že právě ty vědce a lékaře z Afriky nám sem podporou rozdrbání sevení Afriky a blízkého východu posílají právě ti přátelé z Wall Streetu. Ale v tom není nic politického jako kapitalismus kontra komunismus nebo socialismus, jde jen o obchod a o prachy o konkurenci. Ti co dnes dávají do urny lístek podle pravice nebo levice jsou pro zasmátí . Nic takového již dávno neexistuje, jsou to jen předvolební klišé;-)

+1/0
2.9.2016 21:57

A37d26a66m 16J15a57k27e64š 2606225836790

Bude veselo:

USA vs VW

EU vs Apple

DE vs Chrysler

Tohle už je obchodní válka.

Potíž je, že VW s legislativně posvěceným podváděním nemělo lézt na trh USA, o kterém je známo, že má přísnější emisní limity, které nejsou pozohýbány EU byrokracií. Jsou trhy, kde když si zákazník koupí nějaký výrobek, u něhož jsou deklarovány nějaké vlastnosti, tak se očekává, že ty vlastnosti má (ne jak v EU).

Navíc, jestli si DE myslí, že to je facka mířená na Chrysler, je vedle. Kouzlo je v tom Fiat. V Turíně tuto Německou aktivitu jistě ocení.

+4/−1
2.9.2016 16:10

J22i11ř79í 19S30c95h35w48a75c11h 8668474508536

z toho co jsi popsal vyplývá, že buď Němci netuší, že Itálie je v EU nebo že tento krok, tato "facka", není součástí jakési války mezi USA a EU ;-)

+1/0
2.9.2016 17:00

A41d53a83m 15J21a65k21e29š 2116695876220

Oni netuší, oni to vědí. Dvě mouchy jednou ranou. Pro USA to bude ekonomické kopnutí do holeně, pro Itálii a Fiat kudla do zad. Ostatně dieselové motory jsou, díky EU "eko" byrokraticky pokřiveným pravidlům, doménou Evropy. Tomuto se říká pokrytectví, made in Germany: V zájmu podpory EU likvidujeme EU.

+2/0
2.9.2016 17:48

P95e13t16r 90M91i11c23h68a26l 2480494771492

Jenže benzínové motory spějí svým vývojem přesně tam, kam naftové. Už teď se mluví o filtrech pevných částic. A jakmile přijde na spalování chudší směsi, porostou i emise NOx a močovina se bude lít i tam. Nejsem proti ochraně životního prostředí, ale chtělo by to dělat všechno s mírou.

+1/0
2.9.2016 20:14

M35a83r44e11k 88H50r64u48b66y 6167732331178

Jenze to vsechno je prave a vylucne kvuli nesmyslnym euroemisim. Realny prinos je mizivy, spis zaporny. Nedeformovany vyvoj by se tudy zcela jiste neubiral.

+1/0
3.9.2016 0:08

O38n77d67ř55e89j 60L18o60š18o22t51h 1715945745551

O tom se nemluví, to už je rozhodnuté :-) Katalyzátory s DPF pro benzínové motory už se vyrábí, testují a sériově to začne během příštího roku.

0/0
3.9.2016 14:20

M49i40l71a36n 44P65o42k25o84r44a 6659672974712

No a? Vždyť ty emise nějakou formou obcházejí všichni. Ať ekoúředníci v bruselu nastaví reálné parametry co2 a bude to v pohodě. Takhle výrobce aut k podvodům vyloženě nutí ...

+9/0
2.9.2016 14:31

L41u64d49ě83k 27N77ě15m40e48c 5805921862874

Vrací úder. Nezačali si.

+2/0
2.9.2016 15:04

M27a33r35e88k 46H78r69u72b20y 6667432601808

Zacali. Chteli, aby se na prerozdeleni podileli i Americane. Vzapeti se objevilo obvineni VW.

0/−1
3.9.2016 0:09

P93e21t35r 39M14a25l51i91š19k50a 6201165541893

Nenutí, mohli se domluvit a prostě říct že to nejde vyrobit. A Brusel by si to moh strčit do brusele.

+2/0
2.9.2016 21:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.