Diskuze

VIDEO: Na rezervu ve Škodě Kodiaq potřebujete speciální hmat

Škoda Kodiaq se chlubí obřím kufrem, naloží prý až 2 065 litrů. První sedmimístná škodovka bude mít za příplatek dojezdovou rezervu ukrytou pod dvojitým dnem kufru. Aby se k ní dalo dostat, museli konstruktéři vymyslet originální řešení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavé, obří auto má problémy, které Rapid za 280k nezná...

0 0
možnosti

P15a69v15e94l 65B85e47r42a36n

18. 10. 2016 9:43

Že by to bylo tím, že má rapid o jednu řadu sedaček méně? ;-)

0 0
možnosti

Takze kolo tam nevratite a diky tomu prostoru to nema ani rovnou podlahu a pouzitelna sedadla v treti rade. No tak to je fain reseni :-( Ani jedno se nepovedlo. Kompromis na houby.... Kdy uz konecne skodovka prevezme platformu transportera nebo sharana aby tu bylo normalni sedmimistne auto s plnohodnotnymi sedadly v druhe a treti rade?

0 1
možnosti

Možná časem. Nejdříve segment aut, který vydělává. Pořádné mačovské auto Škoda dosud neměla.

0 0
možnosti
Foto

Já nevím, nebylo pro automobilku lepší tam prostě vrazit lepící sprej? Stejně s tím autem se bude jezdit akorát tak po městě, kde se v případě proražení pneu zavolá asistenční služba.

Když koukám, jak jsou u nových aut zadeklovaný motory a pomalu si člověk sám nemůže nalít ani vodu do ostřikovače, tak si myslím, že výměna pneu bude další na řadě (v případě "neautorizované výměny" zanikne záruka).

1 0
možnosti

Pneumatika je jediný díl auta, který je při provozu ve styku s povrchem vozovky a nelze zaručit její nepoškození. Tudíž je logické, že výrobce by měl myslet na její snadnou výměnu daleko víc, než na výměnu olejového filtru, kde je situace zcela předvídatelná a majitel si servis plánuje předem.

0 0
možnosti
Foto

A podobné potencionální problémy byly jendím z důvodů, proč když jsem chtěl vícemístné auto, tak jsem rovnou zavrhl podobné 7-místné SUV a jiné velkoprostorové vozy, kde ty 2 zadní sedačky nejsou plnohodnotné sedačky a když už naložíte 7 lidí, stejně nemáte kam dát jejich zavazadla, protože místo kufru máte sedačky na kterých je cestující při nárazu zezadu odsouzený k smrti. Koupil jsem proto 8 místnou dodávku, kde je plnohodnotná rezerva pod autem přístupná zvenku, navíc za cenu lépe vybavené Octavie.

0 0
možnosti

Jenže dodávka je o půl metru delší než 7místné MPV, což je při provozu ve městě dost podstatné. Nemluvě o tom, že dodávka vás vyjde o nějakých 200 000 dráž.

Pokud počítáte s 6–7 lidmi v autě jen příležitostně, pak je to řešení velmi chytré. Delší cestu v 6–7 lidech se zavazadly řeší rakev na střeše, což je pořád přijatelnější, než jet dvěma auty. Pro cestování v pěti máte pak auto s obřím kufrem.

1 0
možnosti

Aha, takže opruz se nazývá "originálním řešením". Simply clever.

2 0
možnosti

Přitom stačilo, aby rezerva byla přístupná ze spodu auta. Píchlé kolo je stejně špinavé, tak je skoro hloupost ho cpát do interiéru...

4 0
možnosti

Opravdu problémy prvního světa. Vetsina lidi si zavola asistencni službu, která jim to kolo vymeni. Ta většina lidi ani poradne nevi, jak to kolo vymenit...

Pokud by někdo s Kodiaqem nejakou podivnou nahodou zabloudil do pustiny a tam zrusil kolo, tak bude rad, ze se dostane do civilizace. Ze vyndani trva o několik minut dele a ze bude muset nechat poskozene kolo na miste, mu az tak vadit nebude.

3 2
možnosti

a proč by to kolo nechával na místě, stačí mít igelitový pytel, či přímo obal na pneu. Část nákladu přesune do volného prostoru po dojezdovém kole a "píchlé" kolo u vždycky nějak do kufru narve... ;-)

4 1
možnosti

Hmmm to musel vymýšlet inženýr teoretik ;-D. Tomu bych přál aby jel s plně naloženým vozem na dovolenou a kolo někde prorazil aby poznal co to vymyslel za hovadinu.

8 0
možnosti
Foto

J55i81ř85í 41E12r93b45e16n

4. 9. 2016 18:37

Takový inženýr bezpochyby bude mít zaplacenou asistenční službu, která mu to kolo vymění během relativně krátkého čekání...

2 4
možnosti

Nerozumim tomu, proc tady vsichni resi porad jak jsou skodovky prostorne, co porad nekam vozite? Ja mam sedana, mensiho nez Octavia a dam do kufru kocar, dva kufry, batoh a nejake mensi tasky a jedeme. Pres tyden tam vozim maximalne sebe a laptop. Co se tyce rezervy v Kodiaqu, tak ta je dost nestastna, na druhou stranu clovek nemeni kolo nijak casto, takze se to da pochopit. Jak tady psal nekdo predtim, ze BMW to vyresilo run flat pneumatikama, tak ja osobne si myslim, ze je to na skodu do sportovne ladeneho BMW dat kola s tvrdym obvodem, nedrzi to stopu jako u starsich modelu na "normalnich" pneu.

1 1
možnosti

" nedrzi to stopu jako u starsich modelu na "normalnich" pneu. 8-o8-o8-o

Kde jste to vzal?

1 2
možnosti