- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na evoluci 356 (obrázek 16) je záď jako vystřižená z Tatry 603 ...
Když Porsche bylo Porsche a ne ten dnešní SUV hnůj, s naftou a povinnými automaty...
Přesně tak, Jaguar a Porsche jsou prostě o luxusních, nízkých, výkonných a benzínových autech.
Když vidím Porsche a Jaguar v SUV a na naftu, tvrdím, že svět už se dočista zbláznil.
Celá tahle Porsche rodinka je značně podivuhodná a kontroverzní. A ve Vratislavicích ještě ctí svého největšího eSeSáka...zláštní to národ, ti češi...
Největším esesákem byl jistý Heinrich Himmler a nejvýznamnějším důstojníkem SS v rámci protektorátu byl Reinhard Heydrich.
Tak jakého Čecha máte na mysli?
"Slavná fotka, kde Ferdinand a Ferry Porsche pózují u prototypu modelu 356, kterému říkali Stürmvogel. Komenda přihlíží vpravo..." Asi mám jinou představu o pojmech vpravo a vlevo.
Kdyby nebylo pánů rodiny Porsche, možná by Komendu nikdo neznal. Nebýt pána Komendy, zřejmě by dnes nikdo nevěděl, že existovala značka Porsche. Krásný článek.
tito panove byli TVURCI-UMELCI!
Jejich predstavy a sny jeste nyni jezdi po svete a budi obdiv kdekoliv!
Bez compujtra a mozna pave ze bez nej! Smekam uctou panove!
všichni přeci vědí že myšlenku vozu s proudnicovým tvarem a motorem vzadu chlazeným vzduchem vnuknul Komedovi a Ledvinkovi při společné návštěvě sám vůdce - včetně dochovaného vůdcova nákresu.
Proto jsou si přeci první poválečné Tatry, brouk i Porsche tolik podobý...
A teď mi to někdo vyvraťte..
Prví bol prototyp aerodynamickej Tatry s označením V 570 z roku 1933.Ten sa do výroby nikdy nedostal.Do sériovej výroby sa dostala až Tatra 77 v roku 1934.Dá sa povedať že otcami stvoriteľmi boli šéfkonštruktér Hans Ledwinka a inžinier Erich Uberlacker.Inšpirovaný boli Paulom Jarayom.Tatra sa s WV začala súdiť ale súdny proces bol po obsadení Československa nemcami zastavený.