Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

První v Česku: Zkusili jsme první japonský tříválec s turbem

Velmi důležitá letošní novinka Suzuki oživuje název Baleno. Čtyřmetrový hatchback odstraňuje hlavní nedostatky, kterými trpí menší swift. Má velký kufr a širší nabídku motorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V60á13c83l22a94v 32K21o69v35á10ř 3268958714711

.... tříválec... takže znovu problémy s vyvážením, vibrace a zvuk traktoru.

+2/−1
14.9.2016 1:04

J50i60ř40í 30S56c74h73w94a27c88h 8678194638116

naprostá většina čtyřválcových dýzlů má mnohem "traktorovitější" projev než benzínový tříválec.

0/0
14.9.2016 16:05

P64e61t54r 72M81i60c75h78a86l 2780724851312

Staré vyklechtané plečky ano, u nových už to není pravda.

0/0
14.9.2016 19:55

J39i98ř32í 39S65c68h70w83a48c44h 8658154688816

myslím, že u většiny stále je ;-)

0/0
14.9.2016 21:46

P65e85t94r 53M85i68c20h15a73l 2540524231212

No to bude tím, že těch starých je pořád většina. :-) Moje přes 4 roky stará turboropa není traktoroidní ani po skoro 70 tisících km, na rozdíl od fungl nového benzínového tříválce.

0/0
14.9.2016 21:56

J95i71ř72í 61S57c69h53w44a95c93h 8588124508916

tak si někdy porovnej naživo volnoběh s nějakým benzínovým tříválcem od Opelu nebo BMW ;-)

0/0
14.9.2016 22:49

P26e25t27r 87M67i23c77h20a92l 2910344851272

Stalo se a na výrobci nezáleží. Úhly na klice jsou matematicky dané.

0/0
14.9.2016 23:23

J20i33ř35í 76S86c51h56w73a22c75h 8818184448246

no nevím, mě tahle teorie moc nebere. Měl jsem možnost řadu let poslouchat volnoběh 1.2 HTP a k "traktoru" to mělo mnohem dál než jakékoliv TDI co jsem kdy slyšel

+1/0
14.9.2016 23:30

P47e68t90r 45M51i45c75h92a89l 2550664831102

To není teorie, ale fakt. Těch chybějících 30 stupňů se prostě nahradit nedá.

0/0
15.9.2016 5:09

J43i85ř78í 80S36c70h51w42a20c69h 8268714598926

hmm já tomu říkám "teorie" protože dvoutaktní tříválec ve wartburgu a dokonce i dvoutaktní dvouválec v trabantu mají vyšší počet pracovních cyklů na 1 otáčku než tříválcový čtyřtakt, takže by "teoreticky" měli mít pravidelnější chod. Ale ve skutečnosti je to přesně naopak, při volnoběhu je ten rozdíl obrovský.

0/0
15.9.2016 10:37

J27i14ř49í 44S78c33h97w40a50c11h 8558814508516

doplním, 4-válcové TDI...

0/0
14.9.2016 23:31

P27e43t79r 20M12i51c22h87a42l 2930544471912

Za ty peníze se dá koupit auto s motorem.

+5/0
13.9.2016 19:51
Foto

A80l36e97š 73B73a91l51o58u88n 3505208869605

A co budete říkat na tohle: 18750 ks tužkových baterií a žádný válec.... Co to je? To je TESLA S. Auto na baterky.... Ale možná jich pro Vás bude málo. Tak 25000 ks - o už by bylo AUTO...:-)

+3/0
13.9.2016 17:26

P11e13t45r 77B35á54č30a 8105256765895

Jaka dulezita novinka? Nejaky trapny tri valec?

Ten si v zivote nekoupim ani zadarmo.

+2/0
13.9.2016 14:03

J16i68ř18í 80S39c70h54w88a41c40h 8268134518366

ale, ale .....kde máš to svoje "japan power"? ;-D

+2/0
13.9.2016 15:30

P80e88t97r 92B38á92č68a 8325516495195

Japan power ale se sesti valci, ne tenhle trapnej anglicak na setrvacnik :-P

0/0
13.9.2016 19:34

J51i64ř67í 10S26c91h65w59a18c67h 8158834708286

a představ si Báčo, že Japonsko je plný ještě mnohem menších "angličáků" s ještě menšími (šestidecovými) motory. Oproti nim jsou toto Baleno a Fabia s 1.2 "luxusní supersporty" .....a ty šestiválce jsou tam v naprosté menšině - Japan Power!!!

+1/0
13.9.2016 20:35

P27e94t30r 54B30á83č10a 8935506545645

Njn postizena doba ekoteroristama, rikam to stale.

0/0
13.9.2016 21:00

J31i17ř86í 83S30c82h27w67a71c86h 8158854888246

Japonsko = malý prostor = spousta lidí = spousta aut na malém prostoru = v minulosti spousta smogu = > zvýhodnění malých aut a malých motorů už po mnoho let = životní nutnost, žádný ekoterorismus.....

+1/0
13.9.2016 21:22

M47a60r52t43i67n 75K15a37r73á20s96e48k 9778313648188

JJ nebyt tech "ekoteroristu", tak je s dnesnim provozem ve velkych evropskych meste nedychatelno a chodime s kyslikovou lahvi na hrbete...

+1/0
14.9.2016 9:02

P57e24t23r 44B94á84č77a 8755866845875

Ale houby :-)

0/0
14.9.2016 19:35

P25a98v41e22l 18M40a39r81e33š 2576598813771

V brutálně přelidněném Japonsku které nemá žádné nerostné suroviny to není ekoterorismus, ale existenční nutnost. A na rozdíl od zbytku světa mají japonci špičkovou, čistou a rychlou hromadnou dopravu,

0/0
14.9.2016 10:18

M59a93r42c76e85l 81S15t94a13r62ý 9388904713539

není japonec jako japonec?;-D

0/0
13.9.2016 16:44

P29a62v82e75l 55Z82a86j88í38č41e97k 8874170476480

njn jen ze ja chci vlastnit auto typu sedan a nechci aby melo mene nez 250kw s nahonem nejelep na zadek. Proc no protoze se mi stim dobre jezdi... pokud to ta americka 1,5 bude umet nejsem proti... nekupuju si auto z bodu a do b ale takove ve kterem se mi tech 40k rocne bude jezdit dobre. A taky bych rad kdybych ho po 5 letech nemusel cele generalkovat.

+2/0
13.9.2016 13:32

P41a60v97e41l 45Z84a10j51í11č89e14k 8784910226450

ups... post to Jiří Schwach 88

0/0
13.9.2016 13:32

J12i30ř46í 86S20c28h49w80a13c97h 8908694658106

a co já s tím nadělam?;-) Od toho je možnost výběru....

1.5 nikdy neměla a ani dnes nemá 250 kW, dříve to neměly ani V6. Ty si takové auto kupuješ hlavně proto, že na to máš. ;-)

Ale vždy se prodalo a bude prodávat mnohem více aut s motory s výkonem pod 250kW než nad 250kW a to rozhodně ne proto, že by v nich lidé úmyslně chtěli jezdit "co nejhůře" ;-)

0/0
13.9.2016 13:51

P77a97v74e67l 55Z70a12j40í58č36e68k 8284210816850

jde o to ze s maleho obemu takovy vykon s rozumnyma financema tezko vytlacis takze proto to usa jeste k necemu aspon trochu je. Kupovat si evropske auto tak za ty penize nic nesezenu. Takze osobne jen doufam ze usa neprejde na nejake evropske meritka...

0/0
13.9.2016 14:20

J51i13ř94í 76S91c38h76w51a30c36h 8308904788936

z toho co jsem napsal víceméně vyplývá, že Amerika směřuje tam kam Evropa.

V8 v Americe ještě jsou, ale jsou na poměrně výrazném ústupu. A "normované" požadavky na pokles spotřeby u aut během příštích cca 10 let jsou velmi vysoké....

0/0
13.9.2016 15:23

P43a53v25e44l 50Z32a91j39í21č45e50k 8434710716190

ja doufam ze na nejakou normovanou spotrebu neprejdou... at se kazdy rozhodne jaka spotreba mu vyhovuje... ja jezdim pro nekoho za silenych 12-15 ale nejak mi to nevadi. A minimalne na servise uz se mi to vratilo za ty km. Mimochodem v koncernove tdi jsem jezdil za 9

0/0
13.9.2016 17:50

J28i91ř17í 67S94c61h93w94a92c72h 8708114558536

podle toho co jsem kdysi četl, tak podle nějakých US předpisů před cca 10-15 lety byla jakási "průměrná spotřeba" (netuším co to obnáší) cca 9,5 l/100, v roce 2016 tedy nyní by měla být cca 6,5 l/100 km a v roce 2025 by měla být 4,3 l / 100 km. ;-)

0/0
13.9.2016 20:19

J40i35ř79í 32S46c24h81w52a82c69h 8588924218906

rozdíl v ceně evropského auta a ameriky není o ceně motoru. Je tam mnohem více důležitých vlivů....

0/0
13.9.2016 15:35

P59a35v58e66l 14Z42a12j44í23č32e83k 8414480586320

nevim jake tam jsou primo faktory ale libi se mi ze dostanu i docela vybavene auto.

0/0
13.9.2016 17:51

P71a78v31e45l 84N80o20v70o21t35n56ý 6360745188465

Pokud není člověk líný řadit,tak jede stejně atmosféra i turbo (stejný výkon).

+1/−1
13.9.2016 12:38

M19a11r49t12i45n 66K24a14r95á23s51e94k 9228563488148

No ale v tom turbu je to mnohem prijemnejsi pro normalni jizdu....

+2/0
13.9.2016 13:59

A75n33t30o21n89í36n 57S36v20o49b64o47d41a 3574153379362

stejný výkon, ale úplně jiné křivky výkonu v závislosti na otáčkách, hlavně mít maximální točivý moment v 2000 otáčkách a nebo v 5000 otáčkách je velký rozdíl, každý nemá rád řvoucí vytočený motor

+1/0
13.9.2016 15:09

M75a23r81e91k 45J23a64n57e74č35k31a 1437856963231

A když je líný furt kvedlat s tím klackem a má rád výkonnější atmosféru, pořídí si automat. Vyřešil jsem to tak před časem stejně a max. spokojenost :-)

0/0
13.9.2016 23:07

A71n30t80o13n53í95n 56S81v53o23b91o95d11a 3764723479182

Není litr moc velký objem? Třeba Fiat 500 měl dřív pěkných 479 ccm , k tomu pětkrát turbo a hned by to byl trhač asfaltu :-)

+1/0
13.9.2016 11:59

M24a68r45t42i66n 22K39a20r65á63s24e11k 9368913348518

pro male lehke auto je to akorat motor ne?

0/0
13.9.2016 12:01

A51n74t20o75n12í82n 39S28v41o38b77o53d26a 3624793129862

strejda měl před válkou auto s objemem hodně pod litr :-)

0/0
13.9.2016 12:18

P23e29t27r 60P79e15t18ř50í91k 3861420411798

to auto není drahý, jen nám dacan Singer na příkaz Němčourů zdražil a znehodnotil korunu...:-P

+3/−2
13.9.2016 10:47

M26a30r67c54e59l 12S61t70a15r40ý 9388274113379

no nevím, i corsa nebo fiesta začínají někde u 250 tis.....

+1/0
13.9.2016 10:53
Foto

I43v85a92n 12K82o22p23t22a 5727162891707

Aha asi měli němci zájem zdražit a méně prodávat své výrobky. To zdá se je postavené na hlavu.

+1/−1
13.9.2016 11:46

K68a11r35e20l 95V95a86c60h21u57t 9843712139773

Ta tabulka je divná, nemyslíte? ... Odshora až dolů je v ní všechno o litrovém turbo-tříhrnku, ale na závěr dají cenu 1.2-atmosféry?! ... ;-D ;-€ Rv

0/0
13.9.2016 10:36

J49i25ř17í 87S87c43h78w77a73c64h 8978844598296

tolik zbytečných smajlíků.... zvláště, když zjistíš, že ty ceny jsou tam dvě 8-o

+1/0
13.9.2016 10:45

M66a14r56c60e63l 88S42t59a45r94ý 9448414403499

rozměry a výkonostní charakteristiky jako Fabia combi se čtyřválcem 81 kW, akorát suzuki o 100 tis dražší. fakt by mě zajímalo, kdo tyhle hrůzy kupuje....

+1/0
13.9.2016 10:06

M26i85c10h31a98l 14M71a96u14e84r 6288552902892

Treba nekdo, kdo chce lepsi a hezci auto nez Fabii. Ale OK, ja bych si to nekoupil.

+1/−1
13.9.2016 10:16

M37a70r21c20e46l 66S93t17a10r33ý 9178234443899

lepsi a hezci? ;-D;-D;-D jsem se úplně zakuckal;-D

+5/0
13.9.2016 10:45

P79a22v53e55l 13Š39e60d87l63b76a85u54e57r 7688981712425

Lepší s velkou pravděpodobností. S Japoncem se jezdí, s "koncernem" se jezdí do servisu.

0/0
14.9.2016 22:10

J18a97n 52N32e74m83e33c 9948726557190

Nevím jaká je tam výbava, ale pravděpodobně ne jen "volant + motor + stěrače" jak je zvykem některých automobilek ... bez srovnání výbavy nemá smysl srovnávat cenu.

0/0
13.9.2016 12:45

J84i76ř23í 85S68c81h27w91a40c71h 8528604398486

jde o to, že k nejsilnějšímu motoru se automaticky musí přikoupit i výbava, kterou by jinak někdo klidně oželel a přivítal by lacinější auto....

0/0
13.9.2016 16:17



Najdete na iDNES.cz