Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Inspiraci hledám v náhodě, říká český designér toyot. Přetáhli ho Číňané

Sympatický uvolněný chlapík s potutelným úsměvem a náušnicí v uchu byl třináct let utajenou českou hvězdou v designcentru Toyoty. Pár dní předtím, než jsme se potkali, odevzdal vstupní kartu do designérského studia japonské značky v Nice. Jaromíra Čecha zlákalo nové dobrodružství u čínské automobilky Changan.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M84a21r33e73k 91Š55n59o32b37r 9300335880374

Cením si jeho práce a toho, co dokázal, ale osobně se mi Toyoty a Lexusy designově vůbec nelíbí.

+4/0
30.6.2017 21:26

J33i17r30i 45D83o26m76i40n44i59k 1531788711870

Lexusy byly úžasné, ale posledních 5 let mi také už nic neříkají. Ten čumák mají všechny Toyoty stejný včetně Lexusů, interier je až příliš modernistický.

Ale věřím, že jiným lidem se naopak může líbit.

+1/0
5.7.2017 14:12

I96l89o25n56a 75S92m53é25k85a84l38o88v77á 3453235540720

Přeji mnoho úspěchů v další praci.Máme C-hr doma a nemůžeme si jeho design vynachválit. Toyotam jsme verni pres 20 let, vzdycky se nám jejich modely líbily, ale C-hr nám vyrazilo dech.Prostě pro nas láska na první pohled. ☺

0/0
30.6.2017 20:04

P66a25t18r69i61k 36S53v22o92b18o72d50a 3619791936305

;-(Nelíbí

0/0
30.6.2017 19:52

V66o61k41o22u73n 57V94l82a18d31i45m17i94r 8482408269888

Slovaci jsou posledni dobou skoro ve vsem lepsi. Design Jozefa Kabana je tedy o nekolik trid lepsi nez ten Jaromira Cecha. Ksichty vsech novejch Toyou jsou vyslovene odpudive.

+3/−3
30.6.2017 15:08

P85e86t63r 63Š28ů45n63a 3701444815843

Taktéž: Možná by jen stačilo chápat psaný text... pán byl designérem interiérů, nikoli exteriérů ;-)

+2/0
30.6.2017 17:38

V80o74k34o14u43n 67V20l83a81d42i98m18i29r 8342608409908

I ten interier jaksi pokulhava. A SW se aspon uAvensis vubec nepovedla. U Toyoty lze zpivat bejvavalo, bejvavalo,... V.

0/−2
30.6.2017 18:33

P46e27t54r 77B56u60r74e92š 7401660481255

I když mám raději design Škodovky tak blahopřeji R^R^R^R^

+3/0
30.6.2017 14:40

P77e50t39r 74M20a12r43e95č40e72k 1363371559438

Tak proto jsou Toyoty takový hnus, poslední roky.

+4/−9
30.6.2017 11:58

M56i85r77e43k 38G66a15j71e34r 5261376179340

Ano proto, ze mu nejakych 50% navrhu neproslo do vyroby.

0/0
30.6.2017 16:28

D23a58v21i12d 11H71e68r14i90a69n 2439199322270

A ja si furt rikal,ze do toyoty bych sel kvuli kvalite,ale ten design je des a on za to zase muze Cech...

+8/−7
30.6.2017 7:52

S43t59a72n90i26s31l22a13v 87K25r96e37j80c19a15r 6267226473134

Jděte do Lady, tam je také. Ale rozdíl mezi Toyotou a Ladou je markantně v něčem jiném.

+1/0
30.6.2017 8:25

P76e29t47r 29P70e34t64r 8861398658262

tak děsný design mají i Škodovky, (úplně nejhorší to bylu u II generací). Asi holt máme nejhorší designéry na světě.

+1/−3
30.6.2017 8:46

S44t33a15n48i71s22l60a35v 20K84r21e19j69c94a15r 6727906583974

Za to ale mohou profesoři na UMPUM , a asi profesoři všeobecně jež nedokáží odhalit nadání a talent, a přednášejí jen proto aby neměli prázdné posluchárny.

+1/0
30.6.2017 8:59

V73o57k95o15u54n 97V94l39a12d65i61m44i81r 8472718809728

Nerekl bych. U toho interieru o kterem pisete se mi ten u Superba vyslovene libi. Jedine co mi u vsech Skodovek vadi je knoflik od sporaku kterym se zapinaji svetla. Ale to je tradice uz od MB.

0/0
30.6.2017 18:35

J32i41ř46í 92E64r85b36e27n 1653194766347

A favority a felicie zapínaly světla jak?

A jak se zapínají světla třeba u fordů, to taky víte?

0/0
3.7.2017 5:42

D64a60n73i37e40l 90K68r47o28n59e50r 7754814586687

Az na to ze to delal Ingenlath

0/0
30.6.2017 22:07

P58e50t38r 71Š96ů24n41a 3501584215153

Možná by jen stačilo chápat psaný text... pán byl designérem interiérů, nikoli exteriérů ;-)

0/0
30.6.2017 17:37

L18a70d68i86s88l87a27v 15K46a15l87o16u51s 7565136421540

Je to sice fajn. Když se však podívám na podvozek zespodu, tak se nestačím divit, jak je vše ohnilé, chatrné. Auto bylo vynalezeno před cca 125 lety, ale moc změn se na něm za ta léta neudělalo. A jde to dál, životnost se výrazně zkracuje. Doba, kdy auto vydrželo bez problému 25 let je dávno minulostí. Že tím huntujeme přírodu, si nikdo neuvědomuje.

+2/−3
30.6.2017 7:21

M71a90r70t20i16n 26K77a76r36á47s78e19k 9338193248258

No pokud to auto bude stat v garazi, za tech 25 let najede 100 000 km, jako v te "davne minulosti", tak to bude taky bez vetsi problemu...

+2/0
30.6.2017 10:26

M35i81r96e78k 40G69a61j57e76r 5221636709430

Musi to byt v suche garazi.

0/0
30.6.2017 16:26

J86i25ř93í 81S86c77h67w50a93c12h 8538904208626

tak pokud někdo nevidí rozdíl mezi autem 125 let starým a tím dnešním, může směle tvrdit, že že není rozdíl mezi počítadlem s dřevěnými kuličkami a el. kalkulačkou či dokonce počítačem, protože ano.... na obou dostane stejný výsledek 1+1=2 a navíc dřevěný kuličky nepotřebují baterie/elektřinu ;-)

+2/−1
30.6.2017 10:39

L50a47d94i23s94l72a89v 26K73a15l62o23u11s 7385226431920

Máte pravdu. Ty starší jsou opravdu velmi pěkné,povedené,ruční práce. Říká se tomu VETERÁN, ale to asi nevíte.

0/0
30.6.2017 12:39

J62i17ř42í 48S32c84h37w45a41c56h 8738404788536

tak mám pravdu a mínus k tomu? A přídavek o veteránech naprosto mimo téma.... Schíza je hrozná věc......:-(

+1/0
30.6.2017 12:59

L87a30d17i21s19l80a98v 67K96a52l70o50u88s 7285726751390

Víš co , trhni si. Takovýho demagoga bych nechtěl potkat ani v práci , ani na silnici. A neni to poprvé, co takhle kritizuješ na fóru. Jedno vím na 100 % , nerozumíš ani autům, ani fyzice, ani termomechanice, ani kinematice.

0/−1
30.6.2017 13:02

J38i59ř19í 90S82c76h23w28a62c66h 8768634268266

no ještě že jsem jen ten "demagog" a ne "fašista" co "nerozumí vlastně vůbec ničemu", protože auto starý 125 let je přece téměř stejný jako ta dnešní auta a jen demagog se může divit "souhlasu s minusem"

P.S. stále jsem se od tebe (coby termomechanického guru) nedozvěděl, která sériově vyráběna benzínová toyota má kompresi 14 (ty jsi snad tehdy tvrdil 14.2)?

+1/0
30.6.2017 13:44

R84o93b60i74n 92Ž93i27ž12k62a 2938934196886

Ruční práce není nic jiného než synonymu pro "drahé, pomalé a nepřesné". Myšlenka, že by starší auta zvládala nájezdy těch současných se současným standardem servisu, je jen nostalgický sen.

Mám rád veterány, mám rád stará auta, ale nemá smysl si lakovat narůžovo jejich schopnosti nebo spolehlivost.

+4/0
30.6.2017 15:13

L77a80d94i19s72l64a27v 45K80a69l62o14u52s 7925926561230

Tak Š120 vydržela 25 let jezdit,stála na ulici. Subaru forester v naftě má 3. vyměněný motor 100 tis. km a parkuje v garáži.

0/0
30.6.2017 20:14

J31i14ř80í 36S85c55h37w52a78c81h 8228364968246

Š120 lepši jak SUBARU Forester.... Toto až si přečte Janečka, tak spadne ze židle jako Báča....

0/0
1.7.2017 10:12

M95i73l86a45n 46V67o57t13a98v98a 5794136341972

Vzdycky me potesi, ze mame fakhle sikovne lidi, o kterych ani nevime

+14/0
30.6.2017 7:10

D69a50v10i33d 55S48a71c89h37a 9612918347665

Je to frajer, ktery na to byt frajerem ma .... at se dari

+11/0
30.6.2017 6:28

M65i93r82e15k 18G83a55j65e40r 5641576559870

Podle tehle vypovedi, „Čistě technicky mi ta škola tolik nedala, ale dala mi nadhled. Hodně mě to překvapilo, čekal jsem to mnohem náročnější,“ to vypada, ze ta skola neni az tak dobra, ale proste ma jeste stale dobry zvuk. Neco jako Trump. A Cinani uznavaji britske i americke skoly.

+3/0
30.6.2017 1:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.