- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No tak hlavně že je to veliká senzace, ale že ho startovali už před tím v zimě viz video na youtube https://www.youtube.com/watch?v=o2QBLauaC-Q a očividně to nebylo jen sednu a doleju kapaliny a jedu... zas článek
To nic neni. Na vlastni oci jsem videl nastartovat kamarada 2 roky stareho renaulta. Nastesti benzinoveho, takze sel roztlacit ;)
Stačí juknout na youtube a tady je video o pár měsíců dřív. I s výměnou baterky...
Já po jedenácti letech nastartoval bez problémů Pragu V3S autojeřáb.....
Nastartování po 12 letech, směšné.
Nastartování i po 42 letech absolvuje každé ráno moje životní družka.
Uzivatel se YT jmenuje Flexyny, jsou to estonci, a tech videi tam maji mnohem vic, ze stejneho dvora.
Hodne zajimave mi prijde "zprovozneni" teto Fiesty Courier. Nebudu prozrazovat, videt to stoji za to.
Jé, tak to se mi stalo u polskýho fiata malucha! Tam to ale bylo lepší, protože vepředu bylo listové péro, takže to kolo docela drželo Dokonce se s tím dalo jet, akorát volant šel strašně ztuha
Jasně u aut vyrobených před dvaceti lety to šlo , kdysi jsem nastartoval žigula kterej stál šest let důležité bylo že tam byla chladicí směs s fridexem a ne voda . Dnešní auta plný elektronickejch krámů na to nemaj .
U nás hasiči po 8 letech vytáhli Pragu V3S z "kopřiv", nejenže ji po těch létech bez problémů nastartovali, ale těch 8 let ještě dokonce "držela" vzduch . Takže netřeba jen obdivovat šunky z Německa .
Po osmi letech sem viděl nastartovat kdeco, to zas tak nějak echt není.
Když z toho dělají takovou senzaci a popisují co s tím dělali před startem, mohli napsat, jestli dali novou baterku, nebo tam vydržela "zázračná" původní? A nyní další pohádku, prosím.