Diskuze
iCar nebude. Apple bude hledat tělo pro svůj autonomní mozek
Děkujeme za pochopení.
J66i40r83i 11D90o73m79i92n56i57k
Nikdy a nikým nepotvrzené spekulace o iCar se rozplynuly.
K12a41r37e53l 47H89o65r58á78k
Budoucnost dopravy je ve sdílení aut / hromadné dopravě. V individuální dopravě se tyhle autonomní nesmysly neuplatní.
P21a97v98e92l 58M10a62t79o15u73š87e53k
Sdílení aut samozřejmě žádnou budoucnost nemá. Kdo nechce vlastnit vůz, má již dnes milion možností jak cestovat bez toho. A i kdyby snad ano, ani to nic nezmění na tom, že ta sdílená auta velmi pravděpodobně časem nebude potřeba aktivně řídit.
H47o58n85z87a 88K38l13v95á46n53e77k
No možná je to dobře. Čert ví jak by vypadala sedmá verze tohoto auta....
bez oken? bez nádrže?
P93e46t33r 14N54o39v13o52t74ň71á18k
Tisíc vývojářů, je k ničemu, když nemají v čele vizionáře, přitom by se dalo navrhnout nádherné auto, krásně a účelně propojené se vším, co už mají vyvinuté v jiných oblastech. Spojení exkluzivity, designu a nejnovější technologie by bylo jako ušité pro bohatší sortu lidí, kteří by se o to jen prali. Je škoda že na to nemají lidi, tahouny.
M18a67r47e35k 11M37a93l74ý
Pro bohatší sortu lidí je tu dnes Tesla S a X. Je otázka, jak by Apple jako dokázal konkurovat, vybudovat síť dealerů, nabíječky, servisu, atd., atd...
J28a67n 13N64o81v50á65k
Nevypadlo tam něco?
Apple, Apple, Apple... pak nnásleduje odstavec:
"Nově do projektu letos v červenci vstoupil Dan Dodge, bývalý ředitel divize automobilového softwaru společnosti BlackBerry, což podle New York Times potvrzuje teorii o tom, že se Google zaměří na vývoj softwaru, ne na vývoj celého automobilu."
A pokračuje to Apple, Apple, Apple...
M58a60r61i61á41n 67B30e44d97n21á75r58i34k
Já bych řekl, že Apple přišlo o mozek, když přišli o Jobse. Bez něj už nemají vítr do plachet a nejsou leader, nýbrž se horko-těžko snaží udržet na špici, ale už jim dochází vítr a jedou spíš setrvačností. Pár let to ještě asi vydrží, ale to nejlepší mají asi už za sebou. Google je míle před nimi a začíná jim ujíždět.
J74i70ř45í 78P74o50d77s30k50a13l12s67k52ý
K tomu vizionářství - iPhone 1 byl uveden v roce 2007, Windows Mobile v roce 2002 a Pocket PC ještě o dva roky dříve. Také iPod přicházel na trh přesycený MP3 přehrávači . Jobs (a jeho kolegové) uměl výborně čtyři věci:
1. Přijít s úžasnou "user experience". Sladit inženýrský návrh, estetický design, HW i SW do zařízení, které vybalíte z krabice a nemůže bez něj být. Dokázal se výborně poučit z chyb předchůdců (dotykové pero pro Win Mobile vs. ovládání prsty)
2. Vytvořit nový obchodní model kombinací existujících ale nepropojených věcí: prodej hudby do iPodu přes iTunes, prodej aplikací třetích stran přes AppStore.
3. Nastavit dodavatelský logistický řetězec tak, aby na povel dokázal chrlit milionová množství jeho žádaných produktů za minimální náklady.
4. A hlavně proměnit na masovém trhu zákazníky ve fanoušky a vytvořit svého druhu kult osobnosti či značky.
Co z toho je použitelné pro iCar?
M78i58c94h89a81l 51S62n88o80p51e90k
vlastne vsechno, i tak je ale trochu rozdil delat pc nebo auto. Myslim ze by to apple urcite zvladl, ale sami moc dobre vi, ze se nemusi poustet do kazdeho projektu, na kazdy trh..
J40a50k87u32b 48S23ú34k78e68n98í57k
Škoda, těšil jsem se na dotykový displej místo volantu a revoluci v počtu kol:-(
M88i41c72h44a17l 57D58o93l88e87ž70e48l
ja bych mel pro Apple projekt, kam se posunout. Udelat globalniho operatora. Maji 230 mld, za to uz se da postavit druzicova celosvetova sit. Nemam obavu, ze je to nenapadlo. Problem by byl asi s tim, ze by tim obesli a zruinovali ty, kteri je zivi - mobilni operatory. Ale s tema penezma by to podle me ustali a to by byl presne ten krok c. 2, kterej bych cekal od Jobse
M39a34r94t45i93n 29P54a65v44e98l88e96k
Bez šance - představte si co by s nimi provedla EK.Stačí se podívat jak dusí Google a Microsoft.
P12e88t77r 88K82o79l11á72ř
Apple ztrácí dech ... Od dob Jobse zapadl v podstatě s ničím novým nepřišel ...
M65a91r19t89i53n 73P92a41v28e50l61e27k
Podle Forbesu se přesto jedná o nejúspěšnější IT firmu na světě.V oboru zřejmě není potřeba přicházet s něčím novým - nebo o tom nic nevíte.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...