Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové harleye se neklepou: skrytá americká revoluce s osmiventilem

Je to ještě vůbec ten starý dobrý Harley-Davidson? Ta tradiční cestovní mašina s lehce obstarožním humpoláckým motorem, která vám při stání na semaforech dokázala vibracemi uvolnit zubní plomby a při jízdě na rozbité okresce pořádně naklepat zadek?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M37a11r82t84i73n 60J84i64r31o62u59s65e53k 7756665535208

Raději motocykl s kultivovaným šestiválcem, než humpoláckým dvouválcem!

+1/0
16.9.2016 0:00

J34a15n 90H28o29r37s64k48ý 2876790507185

Mám HD, který je o 24 let starší než já, a s tím rozdílem i s "klepáním" jsem velmi spokojen. Do mladších ročníků, navíc, jak to vypadá, bez "klepání" nepůjdu.:-)

0/0
15.9.2016 19:16

L73u34d77v54í77k 95G49a51j62d36o61š13í58k 2155203264712

Co naplat.

Emoce staré dobré Ameriky nejsou to, co by dokázalo HD uživit. Takže je zbytečné brečet nad něčím, co zřejmě ani nikdo moc nechce.

+2/−1
15.9.2016 16:38

J55i30ř56í 68S59c61h52w14a95c17h 8728274458856

to nostalgické brečení nad ztracenou "mechanickou syrovostí" a výčet "úžasných nedokonalostí" coby originality a duše, jež se vždy objevují v recenzích starých motorek a aut mě vždycky pobaví ,,,,

+3/0
15.9.2016 21:53

Z79d44e56n56ě38k 80M21o74r78á27v12e56k 5967538878693

A nemůžu si pomoct, ale fakt mají být pláště nasazený tak jak je vidět na snímku 20 v galerii? Nemá ten vzorek být náhodou opačně?

+1/0
15.9.2016 14:42

M23i26l48a76n 42K59r92á48l 8243718351491

u HD je to jedno, stejně jsou to krámy

0/0
17.9.2016 20:02

Z81d87e75n33ě26k 50M81o67r12á58v81e45k 5597798508383

Tfujtajbl

A přitom maximální hodnota točivého momentu u nového motoru ještě klesla na 3 250 otáček za minutu.

Takže co vlastně kleslo - otáčky při maximálním krouťáku nebo ten krouťák? Proboha když už píšete o motoru, tak aspoň někdo, kdo o tom něco ví.

0/−1
15.9.2016 14:36

Z65d13e63n98ě26k 36M93o56r77á68v53e30k 5507178428653

Pan Martin Vaněk patrně neví co vlastně mínusuje, ale hlavně neumí napsat vlastní názor.

0/0
19.9.2016 11:13

P54e71t92r 90J51o77r39d56á71n 1295677646440

Nikdy jsem HD neměl a asi mít nebudu, není to má parketa. Jinak jsem vystřídal skoro všechny běžné značky. Ale slyšel jsem několik nepříliš lichotivých názorů na kvalitu HD. Sám tedy nemohu soudit. Můžete mi někdo ten názor vyvrátit či potvrdit?

0/0
15.9.2016 8:40

J13o26s61e18f 64V81o21s17i36c32k55y 4933287546573

Jednou, asi pred 30.lety, musela americka vlada neopravnene uvalit vysoka cla na tezke japonske motorky, protoze Harley krachoval !

0/0
15.9.2016 9:03

T96o60m26á93š 26R25a89d87n86i59c 2853878724171

co to znamená neoprávněné clo? jen ze zájmu.

0/0
16.9.2016 9:18

M37a95r68t39i22n 74K52r90o22u85p34a 2301583289480

Ale takováhle motorka se přece musí třást a mít neurvalej motor. ;-)

+2/0
15.9.2016 8:25
Foto

M47i95r32o32s81l59a20v 12S72t47e28i23n37e74r 4570772930476

Kvůli tomu soundu a vibracím si lidi toho HD pořizují. Komfortnější svezení je třeba s Viragem nebo Marauderem.

0/0
15.9.2016 9:00

V10á97c36l85a64v 16M79a15š15e48k 5400696942668

Pokud ten humpolácký stabilák opravdu zklidnili, fajn. A jestli konečně neteče gufero v primáru, tak se HD kvalitativně pomalu blíží mému 18 let starému Intruderu. Až na karburátory, pochopitelně.

+1/0
15.9.2016 8:00

P70e49t48r 63N63o64v89ý 8572266927958

Ja bych naopak zůstal u původního motoru, ubral elektronický vstřiky a vrátil karbec. To by bylo... :-)

+4/0
15.9.2016 6:16

J90o92s61e24f 26V63o18s40i82c57k29y 4223607416263

Nevim jake cachry provedli s timto poslednim modelem, ale Harley nikdy nemuze mit pravidelny chod, ponevadz oba valce jsou na jedne klice a pritom ty valce nejsou vedle sebe, ale je mezi nimi uhel 60". Takze to neni 360 /360 ale spise 300/420 v mezerach mezi zapaly!

0/0
15.9.2016 0:53

F52i76l53i71p 71S12l52a61v51í86k 3350937243391

Válce svírají úhel 45 stupňů...

+1/0
15.9.2016 7:43

M57a52r81t42i89n 72K22r27o89u88p83a 2311393229180

Nejde o to že jsou dva válce na jedné klice. Ale o to že obě ojnice jsou na jednom čepu. A to je pro spoustu lidí to kouzlo V motoru. Například Triumph u některých stojatých motorů začal úmyslně dělat to že má úvratě válců posunuté tak že chod je podobný jako u véček.

+1/0
15.9.2016 8:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.