Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové harleye se neklepou: skrytá americká revoluce s osmiventilem

Je to ještě vůbec ten starý dobrý Harley-Davidson? Ta tradiční cestovní mašina s lehce obstarožním humpoláckým motorem, která vám při stání na semaforech dokázala vibracemi uvolnit zubní plomby a při jízdě na rozbité okresce pořádně naklepat zadek?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M81a59r84t77i31n 45J51i67r50o89u45s76e22k 7226815415858

Raději motocykl s kultivovaným šestiválcem, než humpoláckým dvouválcem!

+1/0
16.9.2016 0:00

J98a25n 11H17o32r74s58k70ý 2756910707535

Mám HD, který je o 24 let starší než já, a s tím rozdílem i s "klepáním" jsem velmi spokojen. Do mladších ročníků, navíc, jak to vypadá, bez "klepání" nepůjdu.:-)

0/0
15.9.2016 19:16

L14u93d81v47í88k 16G39a95j35d27o58š20í13k 2935573664112

Co naplat.

Emoce staré dobré Ameriky nejsou to, co by dokázalo HD uživit. Takže je zbytečné brečet nad něčím, co zřejmě ani nikdo moc nechce.

+2/−1
15.9.2016 16:38

J51i54ř29í 96S47c69h56w95a68c16h 8118244128386

to nostalgické brečení nad ztracenou "mechanickou syrovostí" a výčet "úžasných nedokonalostí" coby originality a duše, jež se vždy objevují v recenzích starých motorek a aut mě vždycky pobaví ,,,,

+3/0
15.9.2016 21:53

Z73d96e62n55ě17k 97M86o15r82á84v16e67k 5497148978233

A nemůžu si pomoct, ale fakt mají být pláště nasazený tak jak je vidět na snímku 20 v galerii? Nemá ten vzorek být náhodou opačně?

+1/0
15.9.2016 14:42

M73i18l57a28n 30K72r73á15l 8443478851771

u HD je to jedno, stejně jsou to krámy

0/0
17.9.2016 20:02

Z82d15e25n93ě96k 52M60o57r57á85v59e78k 5947688688233

Tfujtajbl

A přitom maximální hodnota točivého momentu u nového motoru ještě klesla na 3 250 otáček za minutu.

Takže co vlastně kleslo - otáčky při maximálním krouťáku nebo ten krouťák? Proboha když už píšete o motoru, tak aspoň někdo, kdo o tom něco ví.

0/−1
15.9.2016 14:36

Z38d96e65n58ě81k 93M97o52r94á80v64e10k 5907288178303

Pan Martin Vaněk patrně neví co vlastně mínusuje, ale hlavně neumí napsat vlastní názor.

0/0
19.9.2016 11:13

P29e14t10r 67J90o19r25d88á56n 1495377246390

Nikdy jsem HD neměl a asi mít nebudu, není to má parketa. Jinak jsem vystřídal skoro všechny běžné značky. Ale slyšel jsem několik nepříliš lichotivých názorů na kvalitu HD. Sám tedy nemohu soudit. Můžete mi někdo ten názor vyvrátit či potvrdit?

0/0
15.9.2016 8:40

J61o59s61e59f 44V18o77s87i14c82k83y 4613297226413

Jednou, asi pred 30.lety, musela americka vlada neopravnene uvalit vysoka cla na tezke japonske motorky, protoze Harley krachoval !

0/0
15.9.2016 9:03

T52o68m39á49š 64R39a73d94n11i76c 2133238184191

co to znamená neoprávněné clo? jen ze zájmu.

0/0
16.9.2016 9:18

M18a53r79t68i90n 45K29r15o64u82p49a 2291263459300

Ale takováhle motorka se přece musí třást a mít neurvalej motor. ;-)

+2/0
15.9.2016 8:25
Foto

M47i47r77o76s71l29a27v 10S72t83e64i66n58e83r 6558314983685

Kvůli tomu soundu a vibracím si lidi toho HD pořizují. Komfortnější svezení je třeba s Viragem nebo Marauderem.

0/0
15.9.2016 9:00

V78á59c13l25a70v 83M92a36š87e84k 5880296482938

Pokud ten humpolácký stabilák opravdu zklidnili, fajn. A jestli konečně neteče gufero v primáru, tak se HD kvalitativně pomalu blíží mému 18 let starému Intruderu. Až na karburátory, pochopitelně.

+1/0
15.9.2016 8:00

P53e56t62r 98N36o50v87ý 8902176807958

Ja bych naopak zůstal u původního motoru, ubral elektronický vstřiky a vrátil karbec. To by bylo... :-)

+4/0
15.9.2016 6:16

J13o34s86e44f 58V42o82s79i49c65k42y 4143767626833

Nevim jake cachry provedli s timto poslednim modelem, ale Harley nikdy nemuze mit pravidelny chod, ponevadz oba valce jsou na jedne klice a pritom ty valce nejsou vedle sebe, ale je mezi nimi uhel 60". Takze to neni 360 /360 ale spise 300/420 v mezerach mezi zapaly!

0/0
15.9.2016 0:53

F50i83l44i37p 79S33l89a20v19í94k 3840297803211

Válce svírají úhel 45 stupňů...

+1/0
15.9.2016 7:43

M76a71r78t16i21n 46K96r58o76u54p11a 2191793819600

Nejde o to že jsou dva válce na jedné klice. Ale o to že obě ojnice jsou na jednom čepu. A to je pro spoustu lidí to kouzlo V motoru. Například Triumph u některých stojatých motorů začal úmyslně dělat to že má úvratě válců posunuté tak že chod je podobný jako u véček.

+1/0
15.9.2016 8:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.