- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Nesmíte na to koukat optikou pokřiveného českého trhu". Že jim najednou vadí naše pokřivená ekonomika kde výdělky jsou x-krát menší než v u nich ale ceny již z většiny srovnatelné...
Po ztrátách z podvodů s emisemi by se koncern měl snažit prodávat co nejvíc aut a ne si odhánět zákazníky zdražováním. Když zdraží Škoda, spousta jejích zákazníků přejde na korejce nebo japonce spíš než na jinou, stejně drahou nebo dražší koncernovou značku.
fleetové prodeje, kterých je nejvíc, to neovlivní a soukromým zákazníkům je válka mezi americkými úřady a evropskými firmami u zadele...
V Německu dostanete Superb III kombi s 1,4TSI a slušnou základní výbavou za 530 tis. Kč. Čekací doba je 3 měsíce. Tam koupený vůz přihlásíte v současnosti už bez jakéhokoliv papírování i u vás, v obci v ČR. Stačí Certificate of Conformity a účet od obchodníka.
Což je ovšem cena za 92kW motorizaci, která se v CZ vůbec nenabízí. Pokud se bavím o srovnatelném, tak 110kW verze v kombíku je v Německu od 580tKč (při oficiální ceníkové ceně 27.290 EUR, tudíž z toho už asi těžko něco ukecáte). Což se pak v reálu nebude až tak moc lišit od ceny, kterou z ceníku (661tKč) usmlouváte i u nás.
Za sebe muzu rict, ze jsem auto jiné znacky nez Skoda dosud nepoznal, jsem s touto znackou spokojenej a na zmenu se ani nechystam. Jsem v teto zalezitosti tak trochu patriot, jen me mrzi ty ceny, ktere jsou pro nasince dost vysoke, pokud nejste vysokym manazerem ve firme, ktery si ale zase znacku Skoda z prestižních duvodu poridi jen malokdy. Co mi ale dost vadi, ze na model objednany v kvetnu cekam doted a mel by se vyrobit na prelomu rijna a listopadu, coz mi u tuzemske vyroby prijde jako nehorazne mrhani zakaznickou duverou...
No, nic moc a cena jak u mercedesu, myslím si, že škodovky se nebudou prodávat.
aha..... myslitel, sorry neber si to osobně
Ale že to Báčovi dneska trvalo, než sem přišel zatrollit ta svá schadehaterská moudra. :-D
Narozdil od vas mam hodne prace, kdybych dopadl jako vy = spousta casu na idnesu, tak taky dneska jezdim ve skodovce a to bych fakt nechtel.
Několik měsíců se čeká a oni k tomu ještě zvednou cenu?
to jakože by naopak měli zvedat cenu, jen když budou mít plné sklady?
dobře dělají se zdražováním, sebevědomí je u dobrého produktu třeba.
škodahateři by se měli probrat z roku 1989 a rozhlédnout se kolem sebe, Škoda už dávno není low cost a nejlevnější dostupnou značkou jako v dobách stodvacítek a favoritů.jestli na ni nemáte, kupte si nového logana nebo 15 let starou olezlou a vylítanou mazdu, váš boj.....
Ne, to není. Kdysi to byl další člen do rodiny. Dnes spotřební zboží, které si bohužel, pracující v Kolben-Daněk, těžko asi pořídí. Vylítaná Mazda, je držák, proti těm dnešním skvostům. Auto bez "mozku" je žádáný artikl. Dva dráty dozadu na světla a v předu taky tak. Takže hodně zdaru z nákupem. Nicméně mimo deštníku a škrabky na okno, tam je ještě "selfí " tyč. Jo, a tažené lano, je v předu už zabudované.
Bodejť by ne, zadní část prochází už třetí změnou tvaru (medvěd) a to není ještě v lince v Kvasinách. Termin je polovina prosince na začátek lisování. Takže dost prostoru na audit z WV, na čtvrtý "fejs lift" vyráběného auta a cena bude na 750 000. Tornádo linie, to je duševní majetek firmy. Podotýkám, že se jedná jen o tu zalomenou hranu nad RZ.
Ja bych na skodovky zbytecne nenadaval. Najel jsem na dvou novych oktavkach II (2005 a 2008) 100tis. km bez sebemensiho problemu. Pak se superbem II (2012)take 100tis, ted mam se superbem III teprve 30tis., ale jsem autem nadsen. Posledni 3 auta byla v DSG, 2.0, ted uz jen cekam kdy pujde objednat Kodiaq :-) mezitim jsem mel jen kratce Mondeo 2009 jen 1,8td , zpracovanim bylo nic moc, jizdni vlastnosti dobre ale znovu bych to nebral...
Kdyz jste nic jineho nepoznal, tak se ani nedivim.