Diskuze

Tesla s křídly sokola už je v Česku. Prozkoumali jsme ji

Loď Moravia opíše po Vltavě netradiční velký oblouk a namíří si to k levému břehu. Kapitán na nás volá z okna svého můstku, co že je to za auto. Teslu s majestátně rozpaženými křídly dveří si chtěl prohlédnout z blízka. Dlouho očekávaný Model X už je v Česku. A budí obrovskou pozornost.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J44a57n 69D44v90o91ř91á12k

24. 10. 2016 23:09

Pomineme-li vstupní investici, která je na úrovni špičkově vybavených limuzín, je provoz elektromobilu levný.

;-D;-D;-D

A ta vstupní investice jsou jen drobné, takže jí lze zanedbat.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Já si myslím, že největší radost musí mít občané bydlící v blízkosti uhelných elektráren. Ti bezpochyby fandí těmto ekologickým nesmyslům a jen se těší na další miliony tun spáleného uhlí.

1 4
možnosti

vy jste přesně ten typ člověka, který by kritizoval uhelné elektrárny v době jejich vzniku... To je úplně jedno proč. Prostě si na nové věci vždy něco najde...

0 0
možnosti

Tak na jedné straně sice ekologický provoz v místě, skvělý design a jízdní vlastnosti, ve srovnání s konkurencí na podobné cenové hladině asi bezkonkurenční, ale tím končí pozitiva. Ano, pokud nebudete chtít jezdit moc daleko, je to použitelné. Ale zapomeňte na dálničních 130 a delší cesty, to už se bude snižovat dojezd na 300km a vzhledem k absenci dostatku dobíjecích míst, to bude trošku komplikované. O časové náročnosti nemluvě. Asi je zbytečné řešit provozní náklady, to asi neřeší člověk, který si koupí auto za téměř 5 milionů ;-)

Na druhou stranu už opakovaně slyším, že ceny od Tesly rozhodně nejdou dolů, což by naznačovalo postupné zpřístupnění širšímu publiku, ale jsou po záloze spíše navyšovány. Tedy to srovnání s nástupem mobilních telefonů a postupným zlevňováním zatím dost pokulhává. Ta výsledná cena tohoto modelu mě docela zarazila. Ostatně i cena modelu 3 je zatím startovní a i tak vysoká (skoro milion), takže stále Tesla zůstává autem, které není pro střední třídu vyjma těch nejbohatších zemí. Možná se to změní po roce 2020, ale zatím je tu spousta neznámých - například zda stihne Musk výrobu v dostatečném množství na pokrytí poptávky, což se mu zatím nedařilo. Navíc je v Tesla Motors příliš mnoho křížových financování (zálohy vs. investice, dotace), ze kterých není úplně jasně patrné, jak je projekt úspěšný. Vize je jedna věc a bylo by to úžasné. Zatím se veze na vlně WOW efektu, který ale nepotrvá věčně. Pak začne vítězit praktičnost a ukáže se, zda má tento projekt šanci v širším měřítku nebo zůstane jen autem pro bohaté. :-)

1 0
možnosti

Omezený dojezd Tesly, pomalé cestovní rychlosti z důvodu dosažení udávaného dojezdu a neexistence dostatku dobíjecích stanic jsou dnes skutečně neopodstatněné předsudky, které se vláčí tiskem naprosto zbytečně a pravda je vážně poněkud jiná.

Pokud vyrážím z Prahy na dlouhou cestu, mám Tesla Supercharger od baráku v rozmezí od 95 do 253 km, podle směru, kterým se vydávám:

směr Passau - 225 km (60% není po dálnici), směr Nurnberg - 199 km, směr Bayreuth - 219 km, směr Drážďany - 184 km, směr Linz - 253 km (80 % není po dálnici), směr Brno - 95 km, směr Wroclaw 243 km (tipuji že 60% není dálnice). Jen směr více na východ je zatím na Superchargery slabší. Zatím je další jen v Bánské Bystrici...

Nevidím žádný důvod proč se nevydat s Teslou do Chorvatska, Itálie, Francie, Švýcarsko + část Španělska. Vše jsem bez jediného problému procestoval a zastávka (i na dobíjení cca 40 minut) je po 200 - 300 kilometrech pro rodinu se dvěma malými dětmi snad naprostá povinnost.

Ano, když mi bylo 30, taky jsem udělal Praha - Lago di Garda (800 km) s jediným jídlem + 1 tankování a max na dvě čůrání. Dnes si to ale vážně představit neumím. Celá západní Evropa je Superchargery doslova posetá v rozestupech od 60 do 250 km, což Teslu nikterak nelimituje, aby musela jezdit po dálnicích úsporně. Jezdím všude na dálnicích do 140 km/h, a v SRN běžně 160 km/h a nikdy nebyl s dojezdem žádný problém + pochopitelně s non stop puštěnou klimatizací.

Někdo tu také psal, že plánovat trasu podle Superchargerů musí být otravné a neefektivní, ale dnes jsou tyto dobíječky vlastně na všech hlavních tazích Evropou, takže si kvůli dobíjení zajedete na každých 1000 km od 20 do 40ti km, což je pro mě únosné. Navíc dlouhé trasy si velice efektivně plánují Tesly samy a současně podrobně informují řidiče o průběžném stavu baterie a predikci dojezdu i v cíli.

3 1
možnosti

Až jsem si z toho na zadek sednul.........8-o

0 0
možnosti

J86a33n 97D36l23o70u15h48ý

26. 9. 2016 7:19

3.8 milionu :-D :-D :-D dojezd realne 300km. No nevim... To uz je levnejsi Porsche Caynne s osmivalcem na LPG ;-) a muzu si koupit rovnou dva :-D

0 0
možnosti

M61i58r35e83k 56S12á37l

26. 9. 2016 10:33

nebo rolls royce na dřevoplyn

1 0
možnosti

snizit porizovaci cenu aspon na 700k kc, zvednout dojezd na 500km a pro me nej taxi auto co muze byt

0 0
možnosti

Do 500 mil tedy 750km je auto. Letdlo od 1000 mil.

Matematicky to brát nemůžeš, ale až v tom tu vzdálenost pojedeš jako já mnohokrát, budeš se často a upřeně dívat na magický přístroj s odhadem na kolik km máš energie. A pak kde nabiješ. A to v USA není ani jedna nabíjecí stanice z mnoha tisíc ZPOPLATNĚNA. Jsme v Americe, kde je elektrická energie za hubičku.

Elektromobil NENÍ budoucnost a nikdy ani nebude ani se zdražením klasických paliv. Tesla kdyby neměla bankovní sponzory, tak dávno zašla protože na každém prodaném vozidle prodělává 4,000 dolarů (asi 100,000 Kč).

A cena baterie? Už vás váš tisk informoval a nebo je to o tupých ovcí? Jak dlouho vám ta baterie vydrží než bude na vyhození? Tolik kolik udává výrobce že na nabitou baterii ujedete, klidně zapomeňte. Roli hraje celý komplex příčin.

To chce tak 6-7 let a začne se měnit názor těch nadšenců, co to v poslední době koupili. Benzín vezmu na každím km všude ale energii nikoliv. Musím na to myslet po celou dobu jízdy. A kdo nedojede včas, má smůlu.

Chevy Volt pravda má malý dobíjecí motorek na benzín v případě potřeby ale to Tesla nemá. Ford se nabíjí asi 8 hodin, Nissan Leaf značně déle, a ostatní výrobci také nejsou elektromobily nadšeni. Budoucnost to rozhodně nemá. To spíš přijdou dnes už spolehlivé a dokonce lehké a cenově velmi rozumné palivové články (Fuel cells) třeba na spalování vodíku. (Přímé spalování vodíku nepřipadá v úvahu).

3 2
možnosti

a co je od 500 do 1000 mil pěško-bus?

2 0
možnosti

a jak bude nadšený až dojde životnost baterie? Už ví na kolik ho přijde?

Jestlipak už se někdo v Čechách odvážil napsat že Tesla prodělává na každém autě v přepočtu 100,000 Kč? Nic?

Při současné ceně tradičních paliv, je nesmysl kupovat elektromobil. Měl jsem možnost jezdit s jinými elektromobily a vím jak propastný rozdíl je mezi tradičním pohonem a baterií. Velmi propastný.

Před časem jsm také psal, že diesel patří do traktoru a ne do menšího auta. Mno sklidil jsem posměch... a automobilky UŽ NA TO TAKÉ PŘIŠLY. A tak je to se vším. Evropa je opravdu velký kus za Amerikou. Však také v tabulce nejprodávanějších aut na americkém trhu není až do 35. místa ani jediné evropské vozidlo. Zato už přes dvacet le jím Ford řady F. Tedy v rozměrech pro dospělé chlapy a na dálnici KING. A zkuste mě vybrzdit. (To se tu v usa ale nezná. Škoda.)

1 2
možnosti

H49o51n29z82a 83T57a40r

25. 9. 2016 22:46

U Tesly je záruka na akumulátor 8let bez omezení počtu najetých km .

Která automobilka nabízí záruku bez omezení počtu najetých km na spalovací motor. V ceně vozu je zahrnuto nabíjení ( Supercharger ) bez poplatku Po celou životnost elektromobilu. Která automobilka vám k autu nabízí palivo po celou životnost automobilu . Přesto probíhá 95% nabíjení pomalým zpoplatněným nabíjením doma v garážích.

Tvrdit že automobilka, která všechny příjmy spět investuje do rozvoje je ztrátová Není objektivní postoj . Tesla připravuje výrobu svého klíčového modelu 3 a to stojí sakra velké peníze Rozjet výrobu nového automobilu.

Také staví Gigafaktory společně s firmou Panasonic bez které není možné výrobu modelu 3 rozjet, protože dosavadní výrobní kapacity nedokáži pokrýt poptávku po akumulátorech . Značné množství vyrobených akumulátoru je totiž použito do energetických uložišt pro FV, které Tesla také vyrábí

Největší počet majitelů Tesla motors přešlo od značky BMW.

Jednoho majitele Tesla S se ptali. Proč vyměnil své luxusní BMW za Teslu S.

On odpověděl, že pro velký nájezd km měl u BMW velké náklady na servis a palivo.Tesla má výkonný Bezúdržbový pohonný agregát s 8_letou zárukou a palivo pro pohon zdarma a to nikdo jiný nenabízí.

Americká vláda podporuje elektromobily, protože klasické spalovací motory se značně podílejí na znečištění ovzduší ve městech . Mladá populace trpí chronickými dýchacím potížemi a léčba je velmi nákladná.

Automobilky přestávají nabízet naftové agregáty u malých automobilů ne proto, že by to bylo k ničemu, ale proto, že poptávka na trhu klesla do té míry, že nemá smysl tyto motorizace nabízet.

"Evropa je opravdu velký kus za Amerikou" Jestli jste si nevšiml tak Tesla motors sídlí v USA

Evropské automobily se ve v USA spatně prodávají, protože jsou prostě drahé a k tomu je potřeba i nákladnější zákonné pojištění . K čemu je výkonný pohonný agregát, když na dálnicích v USA platí ještě přísnější rychlostní limity než v Evropě a překročení ry

2 1
možnosti

H38o25n15z58a 19T12a33r

25. 9. 2016 14:41

Model Tesla x Konfigurátor >>> Není to jako u klasického automobilu Kde se jako první vybírá motorizace u elektromobilu tvoří Základ ceny Kapacita akumulátoru Ta začíná u Modelu X na

74.800 € a může se vyšplhat až 146.800 €

https://www.tesla.com/en_EU/modelx/design

2 0
možnosti