- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fajný skútr pro příznivce tohoto typu designu.
Stejně je zajímavé, že trvalo dlouhých 6 let někomu vyrovnat technologii Hondy PCX.
Tak vypadá slušně, ale nic pro mě. Já chci silnější kubaturu. Momentálně mi přijde nej P Beverly 350. Servisní interval 20000km, silný motor 33 koní a nízlá spotřeba. Jen ta cena je docela vysoká. A naštvala mě o to víc, když jsem zjistil že v cizině se dá sehnat o cca 15000 levněji. Těch 80K u tohohle mi přijde akceptovatelných.
Dva litry? Měl jsem stokoňovou fábii, co při velmi lehké noze a příznivém rovinatém terénu jela i za 3,8 litů.
Skůtr si pořizuji kvůli pohodlné jízdě a tak bez plexi ani náhodou.
toš vzduchem nebo vodů???? pane pisálku, vzduchem nesplní Euro......
V textu se dvakrát mluví o chlazení kapalinou, v postranním infoboxu o chlazení vzduchem. tak, co je pravda?
A ve sloupku mají 3V a v textu 4V.
Motor se jim mozna povedl, ale daleko vice by snizili spotrebu vysokym stitem na riditkach, ktery zakryva celeho jezdce. Vzdyt ty motorky uz maji vetsi odpor vzduchu nezli auta. Overeno v tunelu.